Zitten we hier in turkije dan? NEE!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
idd stelletje racisten! Als Nederland op dezelfde manier had gewonnen dan hoorde ik ze hier buiten de hele nacht ook toeteren. Laat die mensen hun geluk toch vieren. Voor Nederland is het 20jr geleden dat ze iets bereikt hadden...
flikker op man, de turken hebben helemaal niks afgedwongenquote:
Precies!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ohja, door mijn gezwam over racisme is Nederland niet meer wat het was.
Au contraire, ze zouden JOU een ban moeten geven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze zouden jou een ban moeten geven.
97 % is aziatisch. ook cultureel en historisch bijv dit in tegenstelling tot ROSSIYA.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:00 schreef Timmie1983 het volgende:
Turkije = Azië is geen kutargument, maar een feit. Geografisch gezien ligt het voor meer dan 80% in Azië(hetzelfde geldt overigens ook voor Rusland). Ook cultureel en historisch gezien heeft Turkije meer met de omringende, Aziatische landen dan de Europese. Waarom landen als Turkije en Israel mogen meespelen om het Europees Kampioenschap voetbal is mij een raadsel. Eerlijk is eerlijk: zoals veel Turken niets met Nederland hebben, heb ik helemaal niets met Turkije. En omdat ik vlakbij de Duitse grens woon ben ik de 25e gewoon voor de buren.
Normaal word ik als Limburger ook niet tot Nederlander gerekend, dus waarom nu wel? Ik zie de Duiters ook liever verliezen, maar als ze tegen Turkije spelen is dat een ander verhaal. Duitsland wint van Turkije en verliest in de finale van Nederland, Spanje of Italië. Iedereen tevreden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Duitsers aanmoedigen; dat dóe je gewoon niet als Nederlander.
Eh, ze kozen voor de nazi's, pleegden genocide op de Armeniërs en dat vind je wel tof.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja, op Europees niveau kunnen ze wel voetballen blijkbaar.![]()
En nog steeds hele slechte argumenten. Bekijk de geschiedenis van Turkije eens vanaf de 18de eeuw.
Psst, God bestaat helemaal niet, dus hij kan zich helemaal nergens aan storen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef rcco het volgende:
[..]
Ja God stoort zich enorm aan feestende mensen natuurlijk.
Boeien dat ze kunnen voetballen(wat ze eigenlijk helemaal niet kunnen, zie dit toernooi), ze horen hun wedstrijdjes gewoon te ballen tegen Saudi Arabië en Japan. Kan Kahveci mooi die 7-0 erin knallen tegen Pakistan. Daarnaast denk ik dat NLse historici de Turkse historie beter kennen dan de Turkse, aangezien zij ze vanaf een objectief standpunt bekijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja, op Europees niveau kunnen ze wel voetballen blijkbaar.![]()
En nog steeds hele slechte argumenten. Bekijk de geschiedenis van Turkije eens vanaf de 18de eeuw.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eh, ze kozen voor de nazi's, pleegden genocide op de Armeniërs en dat vind je wel tof.
Wegens teveel multiculti gedrag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Au contraire, ze zouden JOU een ban moeten geven.
Dan kan hij dus ook niet 'onmiddelijk straffen'quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Psst, God bestaat helemaal niet, dus hij kan zich helemaal nergens aan storen.
Dit doet mij deugd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik snap het niet he, ze zijn zo fucking trots op hun team nu en lopen toeteren, maar waarom wonen ze in Nederland dan?? Als je zo trots erop bent, ga dan lekker in Turkije voetbal kijken en feestvieren....
De halve finalequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
flikker op man, de turken hebben helemaal niks afgedwongen
nee ze zijn niet sterk, ze hebben geluk, niet meer niet minder, ze zijn voetballend helemaal niks....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef sjimz het volgende:
3 keer winnen in blessuretijd na een achterstand is geen geluk.
Dat heb je gewoon afgedwongen.
Die gasten zijn mentaal nu zo sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |