quote:Tsjechië slachtoffer van inbrekers
De nationale ploeg van Tsjechië heeft vannacht bezoek gehad van insluipers. De Tsjechen zijn geherbergd in een zwaar beveiligd hotel in het Oostenrijkse Seefeld.
Hoe de dieven dan toch binnen zijn weten te komen, is vooralsnog een zwaar raadsel. De Oostenrijkse politie verdenkt echter het personeel van het hotel. Vooralsnog zijn de Tsjechen bestolen van een grote som geld. Het Oost-Europese land neemt het vanavond op tegen Portugal.
Alsof Turkije iets toevoegt...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:02 schreef popolon het volgende:
Dit overschatte bejaardenelftal mag lekker naar huis. Een zegen voor het voetbal.
Meer dan dit fletse elftal.quote:
Ach hoepel op jij gekkie.quote:
Ik scheld niet, ik wens je alleen wat toe.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef popolon het volgende:
[quote]Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Krijg een verschrikkelijke ziekte in je hoofd ofzo.
[/quote
Ach hoepel op jij gekkie.
Ga je nou toch schelden?
Kap nou eens met die ziekte/doodverwensingenquote:
ze zijn 3e in de poule. Onderling resultaat gaat voor doelsaldo.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
4e in de poule nog
Het is toch niet te geloven
Dat zie ik. Ik hoop dat 't wat oplucht.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik scheld niet, ik wens je alleen wat toe.
Waarom zou je hem hetzelfde toewensen waar je zelf aan lijdt? Jij zou toch beter moeten weten!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik scheld niet, ik wens je alleen wat toe.
Niet het enige team op dit toernooi dat bestolen isquote:
Dat kon je 4 jaar geleden ook niet zeggen over Griekenland. De kampioen is meestal het team met het meeste geluk. Geluk kan je in de poulefase nog enigzins ontberen maar daarna is een gebrek aan geluk fataal.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ontgoochelend resultaat, maar eerlijk is eerlijk: ik heb vandaag niet de toekomstig Europees kampioen zien spelen.
Meer dan Tsjechië.quote:
Jij bent echt zo hypocriet hè?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kap nou eens met die ziekte/doodverwensingen. Van de week flikte je het ook al en toen kwam je er merkwaardig genoeg nog vanaf.
Daar zijn ze er dan wel weer overheen hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:45 schreef Dvm86 het volgende:
Aanstaande zondag vlieg ik weer terug naar Praag... zal daar toch wel een beetje trieste boel zijn...Nu alleen nog NL supporteren in de stad.
quote:Tsjechen laten oog nu op Toppmöller vallen
In de zoektocht naar een vervanger voor Karel Brückner is de Tsjechische voetbalbond opnieuw gestuit op een Duitser. Na het 'nee' van Matthias Sammer en de Tsjech Ivan Hesak hoopt de bond nu op de komst van Klaus Toppmöller. De oefenmeester is echter ook in beeld bij Ghana.
Toppmöller zit momenteel zonder werk nadat hij in april afscheid nam bij Georgië. De bondscoach wordt verantwoordelijk gehouden voor de slechte prestaties van Georgië in de kwalificatiereeks voor het EK en werd op straat gezet. In eigen land had Toppmöller onder meer Bayer Leverkusen en Hamburger SV onder zijn hoede. Met eerstgenoemde bereikte hij de finale van de Champions League.
Over belangstelling heeft Toppmöller dan ook niet te klagen. "Het klopt dat de Tsjechische bond mij heeft benaderd, maar ik kan daar verder nog weinig over zeggen", laat de ervaren trainer (56) weten aan de Sport-Informations-Dienst. "Ook met Ghana is er contact, maar er is nog niets concreets."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |