Dat is geen geluk meer hoor ...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef denthemen het volgende:
Niks tegen het volk natuurlijk, maar 3 wedstrijden achter elkaar in de laatste minuut scoren en daardoor zo ver komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch moeten ze winnen van die Duitsers
Onsportieve lui hierzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Misselijk volk.
Bij deze mijn top 3 van meest walgelijke volk.
1. Turkijke
2. Turkijke
3. Turkijke
![]()
![]()
Als die spits in de eerste helft niet eens voor open goal kan scoren, dan moet je niet gaan zeggen dat het 6-0 had moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Elkarden het volgende:
KOTS!
het had 6-0 voor HRVATSKA moeten zijn!
wie gaan ze trouwens in de spits zetten
Hakan Suiker?
whahaha
weet niet hoeveel geluk die duitsers wel nodig hebben om die turken te verslaan, maar dat moet gigantisch zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Timooon het volgende:
Duitsland gaat zo makkelijk de finale inNiet normaal dit.
Gescheerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Bullpit het volgende:
ze hebben wel lekkere wijven daar als ze gescheerd zijn
Gescheerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Bullpit het volgende:
ze hebben wel lekkere wijven daar als ze gescheerd zijn
Dan komen die moffen in de finalequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef BB-King het volgende:
Ach maak je niet zo druk... die Duitsers maken korte metten met dit elftal.
En zo niet, dan zullen wij de Turken voetballes geven in de finale!
Maar O Wee als Nederlanders gaan toeteren, dan mag het opeens niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Anonymousz het volgende:
Ik blijf maar de hele nacht maar wakker
Aardbeving bij mij in de buurt
Toeterende Turken
Rellen en Feesten in Amsterdam
idd stelletje racisten! Als Nederland op dezelfde manier had gewonnen dan hoorde ik ze hier buiten de hele nacht ook toeteren. Laat die mensen hun geluk toch vieren. Voor Nederland is het 20jr geleden dat ze iets bereikt hadden...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef cultheld het volgende:
Als Oranje tegen de Russen, Italianen en Duitsers in de laatste minuut ontsnapt, dan hoor je mij niet klagen.
1-0 was ook goed, de wedstrijd had al afgelopen moeten zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als die spits in de eerste helft niet eens voor open goal kan scoren, dan moet je niet gaan zeggen dat het 6-0 had moeten zijn.
En die grap over Hakan Sukur is wel een van de meest slechte die ik ooit heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |