quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee ze zijn niet sterk, ze hebben geluk, niet meer niet minder, ze zijn voetballend helemaal niks....
Ach ze hebben toch helemaal niks afgedwongen. Een verdwaalde lange bal in verlenging +2 terwijl er amper blessuretijd was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef sjimz het volgende:
3 keer winnen in blessuretijd na een achterstand is geen geluk.
Dat heb je gewoon afgedwongen.
Die gasten zijn mentaal nu zo sterk.
ja idd, en dit gaat per land, dus als je in nederland woont moet je niet ineens blij zijn voor turkije, dat is gewoon uitlokkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik snap het niet he, ze zijn zo fucking trots op hun land nu en lopen toeteren, maar waarom wonen ze in Nederland dan?? Als je zo trots erop bent, ga dan lekker in Turkije voetbal kijken en feestvieren....
3 keer is echt geen geluk meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee ze zijn niet sterk, ze hebben geluk, niet meer niet minder, ze zijn voetballend helemaal niks....
Klopt, dus waarom maak je er zo'n probleem van?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef rcco het volgende:
[..]
Dan kan hij dus ook niet 'onmiddelijk straffen'
Geluk valt niet af te dwingen, is dooddoener.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef sjimz het volgende:
3 keer winnen in blessuretijd na een achterstand is geen geluk.
Dat heb je gewoon afgedwongen.
Die gasten zijn mentaal nu zo sterk.
Precies.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef Forumgebruikert het volgende:
Snap niet dat iedereen zegt dat het onzin was dat er extra tijd werd gerekend, terwijl die mongole coach van de Kroaten door het dolle heen ratslagen stond te maken bij het doel van de Turken. In het veld. Dan is het toch logisch dat er wat tijd bijkomt? Anders hadden ze beter net zo lang door kunnen gaan met vieren tot de speeltijd voorbij was..
Jah maar dat zijn Turrukuuuuh!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Snakey het volgende:
Als Nederland in de laatste minuut scoort is het een geweldig doelpunt, en als Turkije het doet is het om te kotsen?
ga jij dan bij je familie feestvieren in Turkijequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef xminator het volgende:
JALALAL TURKIJE HEEFT TOCH GEWONNEN>
GA MAAR UITHUILEN BIJ JE MAMA.
Oui monsieur maar dat gaat jammer genoeg toch niet gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Au contraire, ze zouden JOU een ban moeten geven.
ehmmm....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With money you can buy a clock, but not time.
nee het gaat om het geluk van Turkije in alle wedstrijdenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Snakey het volgende:
Als Nederland in de laatste minuut scoort is het een geweldig doelpunt, en als Turkije het doet is het om te kotsen?
Ik doe het lekker hier met mijn uitkering...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ga jij dan bij je familie feestvieren in Turkije
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik doe het lekker hier met mijn uitkering...
Beter kan ik het niet hebben..
TRALLALALAAL JA AJJAJAJA A TURKIJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
nepturkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Uitkering... Checkquote:
Typisch.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Een beetje geluk moeten we het allemaal van hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee het gaat om het geluk van Turkije in alle wedstrijden
achter je pc?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Uitkering... Check
Auto.... Check
Toeter.... Check
VMBO-TL diploma.. Check
Wat lul je nou kneus![]()
Zo ga nu weer ff toeteren bay bay
quote:
Ban.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef xminator het volgende:
Waar is danilxl eigenlijk? Zit hij te huilen in een hoekje ofzo?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee het gaat om het geluk van Turkije in alle wedstrijden
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Falco het volgende:
Nederland scoorde ook in de knockoutfase van 98 telkens in de laatste vijf minuten. Davids tegen de Joego's, Bergkamp tegen de Argentiniërs en vergeet vooral niet de mooiste kopbal ooit.
Vandaar dat je hier de hele dag je debiele posts aan ons zit op te dringen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Je hebt nu zo veel mogelijk manieren om te internetten ennuh misschien kan ik ook nog naar buiten gaan niet iedereen zoals jij zit aan zijn pc vastgeketend
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Vandaar dat je hier de hele dag je debiele posts aan ons zit op te dringen...
quote:Turken stonden slechts negen minuten voor
AMSTERDAM - Turkije plaatste zich voor de halve finales van het EK door steeds in de slotfase toe te slaan.
De ploeg van bondscoach Fatih Terim stond in zijn vier wedstrijden in totaal negen minuten (inclusief blessuretijd) voor. De Turken leidden 2,5 minuut tegen Zwitserland (2-1 zege) en 6,5 minuut tegen Tsjechië (3-2 zege).
Tegen de Tsjechen kwamen de Turken in het laatste kwartier terug van een 0-2 achterstand. Het doelpunt van Nihat Kahveci in de 89ste minuut betekende plaatsing voor de kwartfinales. Daarin stonden de Turken niet voor, maar kwamen ze in blessuretijd van de verlenging op gelijke hoogte tegen Kroatië: 1-1. In de strafschoppenserie werd het karwei afgemaakt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef RoW_0 het volgende:
'Turkije verliest tegen zwitserland!!!1!'
2-1 Turkije
'Turkije verliest tegen Tsjechie!!1!'
3-2 Turkije
'Turkije verliest sowieso tegen Kroatie!!1!'
2-1 Turkije
Alle fokkers die dom en retardisch gingen praten...
[ afbeelding ]
Hallo zeg, doe eens normaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |