quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
idd stelletje racisten! Als Nederland op dezelfde manier had gewonnen dan hoorde ik ze hier buiten de hele nacht ook toeteren. Laat die mensen hun geluk toch vieren. Voor Nederland is het 20jr geleden dat ze iets bereikt hadden...
Laat ze hun vreugde lekker in turkenland uiten!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
idd stelletje racisten! Als Nederland op dezelfde manier had gewonnen dan hoorde ik ze hier buiten de hele nacht ook toeteren. Laat die mensen hun geluk toch vieren. Voor Nederland is het 20jr geleden dat ze iets bereikt hadden...
Maar dan is het hun eigen landquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
Dat had dan niet gehoeven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
We wonen hier dan ook in nederland...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
Ik denk het ook, Kroatië wou liever op vakantiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef NorthernStar het volgende:
Turken wilden het meer.
Inzet is alles.
Onder het motto van: "er zijn ook goeien" dan maar?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hoor anti-voetbal.![]()
Er speelt hier duidelijk echt wél racisme mee.
Oh ja joh, gooi er ook maar een beetje islamofobie tegenaan. Huppaa!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Phoenixx het volgende:
Wat ik me zomaar afvraag... is het niet ontzettend tegen het geloof van de Turken om zoveel zwijn te hebben dit EK
Racisme? FF serieus, waarom moet je dit aanhalen? Zie jij racisme hier? Ik heb toch zelfs in de titel: Kots hier op het geluk van Turkijequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gooi het maar gelijk weer op racismequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ehm... even voor de goede orde: "woordgrapje" en "islamofobie" is niet helemaal hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ja joh, gooi er ook maar een beetje islamofobie tegenaan. Huppaa!
Jij misschien niet maar een ander wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Racisme? FF serieus, waarom moet je dit aanhalen? Zie jij racisme hier? Ik heb toch zelfs in de titel: Kots hier op het geluk van Turkije
Geheel onterecht !, de Kroaten zijn gewoon bestolen. In het eerste kwartier van de verlenging blies de scheids op precies 15.00 af, na de goal was er geen minuut meer te spelen maar toch laat de scheids het spel ruim twee minuten doorgaan. Ja en de dreun die de Kroaten dan krijgen komen ze helaas niet meer te bovenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef -W0kk3L- het volgende:
Geheel ONTERECHT! Extra minuten toevoegen aan een kwartier waarin geen drol gebeurd is. Kroatie had de terechte winnaar moeten zijn.
Beter lezen van mijn kant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ehm... even voor de goede orde: "woordgrapje" en "islamofobie" is niet helemaal hetzelfde hoor
Ik kan me er ook aan ergeren dat al die Turken hier opeens feest vieren. Ongeveer 75% komt uit Nederland. Blij zijn is geen probleem, onderling feest vieren ook niet, maar de straat opgaan, toeteren, vuurwerk etcquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij misschien niet maar een ander wel.
"Turkije = Azië" "Het is hier Nederland" en dat soort uitspraken vliegen hier voor bij hoor.
Je kunt best een sportieve voorkeur voor Kroatië hebben, dat is wat anders. Alleen sommigen mengen er andere dingen tussen.
Zie je wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan me er ook aan ergeren dat al die Turken hier opeens feest vieren. Ongeveer 75% komt uit Nederland. Blij zijn is geen probleem, onderling feest vieren ook niet, maar de straat opgaan, toeteren, vuurwerk etc
Als er niet meer van die lullo's als jou zo liepen te kutten hier was het inderdaad een land om als voorbeeld te hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat zijn we toch een mooi tolerant land. Andere landen moeten een voorbeeld aan ons nemen.![]()
Nou en... dacht je echt dat Kroatië nog een keer van Duitsland zou winnen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan komen die moffen in de finale
Dan maar hopen op een aanslag op de spelers of zo
Niks racismequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zie je wel.
Racisme speelt ook bij jou mee.![]()
Of in ieder geval xenofobie.
Kom aub dan niet met argumenten als ze kunnen niet voetballen, want dat hebben ze dit EK toch wel mooi bewezen.
Wat kut ik dan precies?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als er niet meer van die lullo's als jou zo liepen te kutten hier was het inderdaad een land om als voorbeeld te hebben.
Maar als Nederland doorgaat wordt er hier (omgeving Arnhem) ook vuurwerk afgestoken. Tuurlijk, die doen dat in hun eigen land, maar ik dacht dat Nederland tolerant en multicultureel genoeg was om dat van de Turken ook te accepteren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan me er ook aan ergeren dat al die Turken hier opeens feest vieren. Ongeveer 75% komt uit Nederland. Blij zijn is geen probleem, onderling feest vieren ook niet, maar de straat opgaan, toeteren, vuurwerk etc
Turkije en voetballen. Dat moet je me toch even uitleggen hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kom aub dan niet met argumenten als ze kunnen niet voetballen, want dat hebben ze dit EK toch wel mooi bewezen.
Als het gaat om Moffen/Fransen etc. dan is het toch nog steeds xenofobie?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niks racisme
Racisme zou het zijn als ik in het dagelijks leven een hekel aan ze heb, of nu. Ik heb nu geen hekel aan ze, maar erger me er wel aan.. Al hadden we hier allemaal Moffen/Fransen/Italianen/Polen of wat dan ook, en die deden hetzelfde, dan had ik er ook zo over gedacht
Wil jij graag racisme zien of zo?
Is ook overdreven, een klein normaal feestje kan, ook de Turken natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar als Nederland doorgaat wordt er hier (omgeving Arnhem) ook vuurwerk afgestoken. Tuurlijk, die doen dat in hun eigen land, maar ik dacht dat Nederland tolerant en multicultureel genoeg was om dat van de Turken ook te accepteren.
Nou behorend tot de beste 4 van Europa. Moet ik meer zeggen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Turkije en voetballen. Dat moet je me toch even uitleggen hoor.
Als jij het zo wilt zienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als het gaat om Moffen/Fransen etc. dan is het toch nog steeds xenofobie?
We zitten hier in Nederland, niet in Turkije. Feest vieren voor Turkije doe je maar lekker daar in 't Zuid-Oosten, niet hier... Oprotten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar als Nederland doorgaat wordt er hier (omgeving Arnhem) ook vuurwerk afgestoken. Tuurlijk, die doen dat in hun eigen land, maar ik dacht dat Nederland tolerant en multicultureel genoeg was om dat van de Turken ook te accepteren.
De verzekering betaalt het wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef Sora het volgende:
mijn gebeden zijn verhoordprachtig mooie botsing hier voor de deur net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |