abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:10:45 #102
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655634
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef ajwOnline het volgende:
Dank jullie wel voor deze genuanceerde meningen.

Jammer dat er verondersteld wordt dat ik nooit gepraat heb. Dat heb ik wel. ook hebben we beide therapie gevolgd. En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
Weglopen heeft geen zin. Als JIJ niet voor jezelf op durft te komen (en de plaat poetsen is NIET voor jezelf opkomen) zul je in elke volgende relatie DEZELFDE rol aannemen (JA OOK als je jezelf heel erg voorneemt dat nu eens helemaaaal anders te doen).
Het gevecht met jezelf zul je in DEZE relatie moeten voeren. Doe je dat niet dan zul je het gevecht met jezelf in de volgende relatie moeten voeren. En dat wordt nog veeeeeel zwaarder.
Want het is een gevecht met jezelf. Niet met je vrouw.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:14:04 #103
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655690
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:09 schreef ajwOnline het volgende:
Er zijn ook mensen die een andere uitweg hebben gekozen. Springen van een hoog gebouw (7sec echte vrijheid) of wachten op de trein. Gelukkig ben ik te laf om daarvoor te kiezen ;-)
nee DAAR worden je kinderen blij van.

Overigens is dat "ik wacht tot mijn oudste het huis uit is" ook een mooie uitvlucht om nu nog niets te hoeven doen.
Daarna kun je ook nog wel 4 jaar wachten tot de jongste het huis uit is.... (je wacht immers al 18 jaar...)

Mooi voorbeeld voor je kinderen ben je nu. 18 jaar jezelf als voetveeg laten behandelen en dan stiekum, als een dief in de nacht ervandoor gaan. ipv dat je je kinderen laat zien dat mensen en relaties WEL kunnen veranderen als je maar bereid bent er genoeg energie in te steken. Maar dat zal wel teveel moeite zijn en weer weggewuifd worden met het standaard "het heeft toch geen zin want..."
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:16:45 #104
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655753
quote:
Er zijn ook mensen die een andere uitweg hebben gekozen. Springen van een hoog gebouw (7sec echte vrijheid) of wachten op de trein. Gelukkig ben ik te laf om daarvoor te kiezen ;-)
7 sec echte vrijheid is overigens ook niet waar. Je weet immers dat er over 7 sec een keihard einde volgt. En afgebakende eindigheid maakt dat die 7 sec dus GEEN vrijheid zijn.
pi_59655834
quote:
Ow dwama.
Go hard or go home
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:22:38 #106
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_59655852
quote:
En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
Die opmerkingen had je kunnen verwachten, ik vind ze eerlijk gezegd nog reuze meevallen...

Maar om je "te helpen": smeer 'm, zeg tegen je vrouw dat je 'm taait, dit werkt niet, niet voor jou (goh) niet voor haar of de "kids"
Smeer 'm en ga allemaal verder, dit is vele malen kutter

Sterkte
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:25:22 #107
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59655902
quote:

Jammer dat er verondersteld wordt dat ik nooit gepraat heb. Dat heb ik wel. ook hebben we beide therapie gevolgd. En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
wat kwam er uit die therapie dan? Ik kan me niet voorstellen dat als je dit aan een therapeut voorlegt dat hij dan zou adviseren als een dief in de nacht te vertrekken. Misschien moet je er nog wat sessies aan vast plakken en daar bespreken wat je nu hier op fok zet.

Wat betreft dat uitstellen tot je zoon uit huis gaat

Onnodige uistel en excuuszoekerij. Als hij net uit huis is is zijn leven al moeilijk genoeg, de last om dan je moeder en zusje op te moeten vangen is dan ook geen pretje (heb het meegemaakt bij een vriendin). Beter nu zodat je kinderen na de zomer het ergste gehad hebben en relatief rustig het volgend studiejaar in kunnen.
pi_59655962
getsie wat een drama allemaal... en dat overkomt je allemaal maar zomaar...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:28:58 #109
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655993
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

wat kwam er uit die therapie dan? Ik kan me niet voorstellen dat als je dit aan een therapeut voorlegt dat hij dan zou adviseren als een dief in de nacht te vertrekken. Misschien moet je er nog wat sessies aan vast plakken en daar bespreken wat je nu hier op fok zet.

Wat betreft dat uitstellen tot je zoon uit huis gaat

Onnodige uistel en excuuszoekerij. Als hij net uit huis is is zijn leven al moeilijk genoeg, de last om dan je moeder en zusje op te moeten vangen is dan ook geen pretje (heb het meegemaakt bij een vriendin). Beter nu zodat je kinderen na de zomer het ergste gehad hebben en relatief rustig het volgend studiejaar in kunnen.
Zodat de kids vervolgens zich jarenlang om hun depressieve vader moeten bekommeren en dus NIETS van hun studie terecht brengen? Want laten we wel wezen. Meneer is nu gewoon een slappeling die over zich heen laat lopen en de schuld op zijn vrouw kan afschuiven.
Als ie ervandoor gaat en op zichzelf gaat wonen zal ie merken dat ie niemand de schuld kan geven maar nog steeds dezelfde slappe zak is. Dan volgt een val in een heeeele diepe put.

Nee, blijf maar zitten waar je nu zit en bespaar je kinderen die ellende.
pi_59656019
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef DarkElf het volgende:
getsie wat een drama allemaal... en dat overkomt je allemaal maar zomaar...

Tuurlijk niet. Ik heb het allemaal zelf gedaan. Dat weet ik ook wel. Maar jullie hebben gelijk. Fijn dat er zoveel eerlijke en open mensen zijn.

wel een erg bitse foto trouwens..
pi_59656033
ja mooi he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:32:05 #112
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59656054
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Ik heb het allemaal zelf gedaan. Dat weet ik ook wel. Maar jullie hebben gelijk. Fijn dat er zoveel eerlijke en open mensen zijn.

wel een erg bitse foto trouwens..
al weer andere vrouwtjes aan het uitchecken?
Je zegt jullie hebben gelijk.
Maar wie dan? Want er zijn er die je adviseren weg te lopen en er zijn er die je adviseren te blijven en eindelijk eens volwassen te worden.
Wat ga jij doen?
pi_59656108
Ik zou rennen voor mijn leven, maar dat ben ik maar.
pi_59656216
ik ga gewoon doen zoals ik wil zijn. Open. Zoals ik me richting jullie ook open opstel. Zien wat het brengt. Blijft het de gouden kooi, dan zal ik dan haar kenbaar maken. We hebben hier overigens al wel over gesproken en ze heeft me laten weten dat zij in dat geval weg zal gaan. Alleen heeft ze dat nog niet gedaan.

Eigenlijk wilde ik ook weten hoe de wereld tegen me aankijkt. Duidelijk dus.

PS. vrouwtjes uitchecken? Ik weet niet hoe de wassen jezus van je dat doet maar dat werkt anders lijkt me..
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:44:40 #115
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59656266
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:28 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Zodat de kids vervolgens zich jarenlang om hun depressieve vader moeten bekommeren en dus NIETS van hun studie terecht brengen? Want laten we wel wezen. Meneer is nu gewoon een slappeling die over zich heen laat lopen en de schuld op zijn vrouw kan afschuiven.
Als ie ervandoor gaat en op zichzelf gaat wonen zal ie merken dat ie niemand de schuld kan geven maar nog steeds dezelfde slappe zak is. Dan volgt een val in een heeeele diepe put.

Nee, blijf maar zitten waar je nu zit en bespaar je kinderen die ellende.
Ik dacht dat hij toch wel zou gaan. En dan is uitstel tot het begin van het school/studiejaar imo niet beter voor de kinderen.

Dat het een slappe zak is ben ik verder met je eens
pi_59656294
Dit doet me trouwens aan die film denken waarbij een 45 jarige monteur in een tractorfabriek ineens vrouw wil worden: Omdat hij zichzelf wil zijn.

Biecht maar op TS, je wilt liever de hele dag in jurken lopen. Niet?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:51:20 #117
108913 Godshand
guide4you
pi_59656395
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef Aneurism het volgende:
Dit doet me trouwens aan die film denken waarbij een 45 jarige monteur in een tractorfabriek ineens vrouw wil worden: Omdat hij zichzelf wil zijn.

Biecht maar op TS, je wilt liever de hele dag in jurken lopen. Niet?
wel erg ver gezocht
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_59656417
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

wel erg ver gezocht
Zeker niet. Ook ben ik niet bij nader inzien homo ofzo. Ik ben best gewoon eigenlijk. En ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zoals ik rondlopen. Alleen zetten zij hun verhaal niet open voor de wereld..
pi_59656425
quote:

Bedankt!
wat heb je nu besloten?
weggaan of blijven?
wachten tot zij weggaat?
pi_59656451
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Zeker niet. Ook ben ik niet bij nader inzien homo ofzo. Ik ben best gewoon eigenlijk. En ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zoals ik rondlopen. Alleen zetten zij hun verhaal niet open voor de wereld..
helaas zijn is denk ik wel meer mensen in deze situatie die vast blijven zitten in een relatie die niet
werkt ''omwille'' van de kinderen, ook al denk ik dat dat vaak toch onbewust een smoes is om de
realiteit niet onder ogen te willen / kunnen zien en om de narigheid van scheiding etc. te vermijden.

ik vindt wel dat je hier een punt hebt.
pi_59656473
quote:

[..]

Je bedoelt dat je liever in een jurk de hele dag rondloopt?
Eerlijk zijn vind ik niet een eigenschap die mensen wegstoppen of verbergen... Wat speelt er nu echt? Homo zijn is het niet, dus toch liever een vrouw wezen en eerlijk zijn tegenover je kinderen of hoe moet ik dat zien/ Wat versta jij onder deze "eerlijkheid".

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2008 17:58:54 ]
pi_59657367
huh waar heb je het allemaal over ajwonline, open zijn enzo, jezelf zijn??????????????? ik bedoel je bent jezelf want je zit niet in een ander z'n lichaam, of wel soms. Dus ik zou zeggen! als de kids onder de 18 zijn blijf bij elkaar, en ga wat meer met de flow want je hoeft niet naar al die principes van openheid en een gevoel van jezelf zijn te leven. Weet wat je hebt, en doe het ermee, want een huwelijk is niet niks met kids erbij. Dus maak niet zo'n fout, ik zou doorbijten, er zijn wel moeilijkere dingen. Succes.
Multiculti.org
over de multiculti samenleving
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:19:38 #123
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_59657941
quote:

[..]

Je vrouw controleert je in alles.. en volgens mij gaat het je daarbij niet in de eerste plaats om het 'jezelf kunnen zijn' of je anders kunnen uiten, maar meer om de vrijheid te hebben dat eventueel te kunnen doen.
Als je die ruimte wilt creëren en meer wilt zijn dan je nu bent moet je inderdaad tonen dat je balls hebt.
Ga de confrontatie aan. Zeg dat je het zat bent, maar ga niet weg.

Als je vrouw na de confrontatie en ultimatums bij je weg wil - zo be it.
Dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

Je kinderen zijn trouwens heus ook niet stom en die willen liever dat beide ouders gelukkig zijn, maar alleen als het echt is.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_59658555
ugh ook als het niet echt is gewoon bij elkaar blijven hallo wat is dat nou
Multiculti.org
pi_59658759
Waarom mag je eigenlijk niet weg van haar? Nadat het vreemdgaan en je vluchtplan uitkwam, heeft ze je niet weggestuurd. Waarom niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door cinnamongirl op 25-06-2008 10:04:15 ]
pi_59669556
@Ajwonline

Voor jou heb ik speciaal een account aangemaakt, omdat ik zo'n situatie van dichtbij heb meegemaakt. Misschien kan ik je ook wat helpen hier...

Ik begrijp heel goed dat je wilt 'uitbreken' en jezelf wilt zijn. Al die jaren heb je jezelf onderdrukt doordat een sterkere persoonlijkheid je heeft overheerst en gemanipuleerd (Misschien zonder dat ze het door heeft...).

Ik kan je vertellen dat het mogelijk is om jezelf te leren zijn zonder dat je je vrouw en kinderen hoeft te verliezen.

Je vrouw is niet gewend dat jij je mening geeft. Toen ze je ontmoette was zij waarschijnlijk degene die wat zelfverzekerder was dan jij. Eigenlijk heeft ze toen geen realistisch beeld van je mee gekregen, omdat je het toeliet om zoveel van jezelf op te offeren, om haar maar gelukkig te houden.

Stap één is om ook HAAR bewust te maken van het feit dat je jezelf niet kan zijn. Misschien zijn er ook dingen die zij doet die jij niet zo leuk vindt, maar ze wel altijd toelaat. Hoe zou zij het vinden als ze dat niet meer mocht doen? Confronteer haar daar eens mee, zonder meteen ruzie te maken. Dingen die voor haar vanzelfsprekend zijn, haar vrijheden...hoe zou ze het vinden als jij daar ineens moeilijk over gaat lopen doen?

Even wat vragen:

1. Laat ze met letterlijke woorden weten dat ze bepaalde dingen die je leuk vindt afkeurt of doet ze dat met blikken of andere vormen van manipulatie?
2. Hoe staan je schoonouders tegenover jou? Is die band altijd positief geweest? Hebben ze je vanaf dag één geaccepteerd?

Tot zover even...

[ Bericht 3% gewijzigd door iksnapje op 25-06-2008 11:19:46 ]
pi_59669756
@iksnapje, wees niet zo zeker, misschien vindt zijn vrouw het wel prettig als hij wat straighter en mannelijker wordt. Voelt zij zich ook vrouwelijker. Niets is zo erg als iemand die alles maar over zich heen laat gaan en nooit initiatief neemt
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:18:06 #128
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59669938
Dit topic doet me toch zo denken aan dat fragement van daar vliegende panters, die 3 vaders die onder juk van hun moderne vrouw leven
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:33:08 #129
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59670328
God, wat ben ik blij dat ik niet zo ben zeg.
pi_59670549
@Manono
Ik ben het met je eens dat een vrouw dat doorgaans verlangt. Dat is zeer begrijpelijk. Maar dan moet een vrouw dat wél op de juiste manier te kennen geven, zonder de man te manipuleren, te dwingen, uit te kafferen, etc...Want dan bereik je dus alleen maar dat zo'n man als AjwOnline dingen STIEKEM gaat doen...
pi_59670590
@Honda1990.
Check, gezien! Lachen hoe ze op de 'discovloer' al hun frustraties uitten...
  Moderator woensdag 25 juni 2008 @ 10:44:13 #132
5428 crew  miss_sly
pi_59670594
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:42 schreef iksnapje het volgende:
@Manono
Ik ben het met je eens dat een vrouw dat doorgaans verlangt. Dat is zeer begrijpelijk. Maar dan moet een vrouw dat wél op de juiste manier te kennen geven, zonder de man te manipuleren, te dwingen, uit te kafferen, etc...Want dan bereik je dus alleen maar dat zo'n man als AjwOnline dingen STIEKEM gaat doen...
Het ligt niet aan haar, het ligt aan hen samen. Wel erg gemakkelijk om hem slachtoffer te maken, imo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 juni 2008 @ 10:47:00 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59670663
@Darkelf: Heb je een slappe-mannencomplex ofzo? Het valt wel op.
@Zovty: whehe heh heheh hehe hehe he.

@TS: als je dan toch in de spiegel hebt gekeken en erachter bent gekomen dat je de afgelopen jaren een slappe kneus was, die over zich heen liet lopen, waarom wil je het dan ook op diezelfde manier oplossen? Het is nogal infantiel om zo stiekem een uitweg te zoeken. Zoek de confrontatie, ga uit elkaar, maar doe dat dan wel gewoon in overleg. Dan laat je tenminste zien dat je nog enigszins man bent.
pi_59670680
@Miss_Sly

Ik beweer ook niet dat het maar aan één persoon ligt. Het is een proces, vaak voortkomend uit angsten.
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:06:33 #135
37769 erodome
Zweefteef
pi_59671196
quote:
Doe eens niet zo zielig....
Dit heb je echt aan jezelf te danken, je hebt echt zelf over je heen laten lopen.

En ipv steeds zieliger te gaan doen kan je beter gewoon eens boos worden en zeggen tot hier en niet verder.
Verdomde goed nadenken over wat je dan wel wil met je leven, doelen stellen en erachteraan gaan.

Beetje achter iemands rug om vreemdgaan, stiekum ertussenuit glippen is geen vrijheid, dat is niet meer dan een beetje rellen in je eigengemaakte gevangenisje, schraap jezelf bij elkaar en hou op met anderen de schuld geven van jouw eigen rotgevoel.

Doe er wat aan, zeg echt letterlijk tot hier en niet verder, zorg dat je goed hebt uitgedacht wat je wil en leg dat op tafel, niet om daarover tot een compromis te komen, maar dat dit is hoe het voor jou gaat worden, punt uit.

Zeg ik wil scheiden als dat is wat je echt wil, niet wachten tot zoonlief weg is, nu handelen, niet weer uitstellen, want als je in dezelfde lijn doorgaat als in die afgelopen jaren dan is uitstel afstel.
Voor zoonlief is het ook kut als hij uit huis is, dat maakt weinig uit, kut blijft het als je erachter komt dat je ouders niet meer bij elkaar willen zijn, maar als het onvermijdelijk is kan het er maar beter vlotjes doorheen gaan.

Ga eens achter de tafel zitten met een fiks stuk papier en schrijf eens op wat jij wil in het leven en denk eens na hoe je daar kan komen, ga eens nadenken over wat je echt wil, want de hobby's die je noemt in de OP zouden geen enkel probleem moeten zijn, waarschijnlijk niet eens binnen deze relatie.
Ik neem aan dat het niet alleen om wat hobby's gaat, maar ook vooral over hoe je jezelf ziet, als een ja-knikker op dit moment, een hondje aan een lijn, wat ga je eraan doen, wie ga je worden ipv dat, hoe ga je daar komen?

Weet wel dat scheiden het probleem met jezelf niet oplost, weglopen heeft nog nooit een probleem opgelost.
Je zal aan jezelf moeten werken, je zal deze relatie af moeten sluiten als je op normale voet verder wil, al is het alleen voor de kinderen.
Alles gewoon laten vallen en wegrennen is geen optie als je met jezelf verder wil en met je kinderen.

Dus hou op met dat gesntter en geef jezelf een fikse schop onder de kont, ga wat doen, beslis wat je wil en hoe je dat gaat doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:12:43 #136
37769 erodome
Zweefteef
pi_59671365
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef Elfy het volgende:

Je kinderen zijn trouwens heus ook niet stom en die willen liever dat beide ouders gelukkig zijn, maar alleen als het echt is.
Vraag jij maar eens aan een kind wat hij liever heeft, mama en papa die alleen maar fatsoenlijk met elkaar omgaan en bij elkaar zijn of een papa en mama die gelukkig zijn, maar niet bij elkaar.

Het antwoord zal je verbazen meestal, want ze willen niets liever dan paps en mams bij elkaar.
Maar soms moet je doen wat het beste is en als je er echt niet uitkomt dan moet je soms gewoon gaan en dan leren de kinderen op ten duur wel dat het eigenlijk beter was.

Maar mijn mening, loop nooit te snel weg, wat wil je je kinderen leren, wil je ze leren op te geven, of dat problemen er zijn om opgelost te worden?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59672750
quote:

Bedankt!
goed ook dat je dat niet eerder geopperd hebt. Anyway, achter de rug van je vrouw om een huurhuis regelen om vervolgens je gezin er dan maar mee te confronteren, is het lafste wat je kan doen.

Dus ben je een laffaard....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_59673458
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:49 schreef ajwOnline het volgende:
...

Tsja over het geld; Ik heb nooit over het geld kunnen beschikken. Wel heb ik een bankpas en creditcard, maar ik heb er nooit zo'n belang aan gehecht. Totdat ik besefte dat ik weg wilde. Een jaar geleden geprobeert er uit te stappen. Postbus genomen, kluisje gehuurd, wat (persoonlijk) spullen veilig gesteld en een bankrekening geopend. At the end zelfs een huurhuis geregeld. Maar toen moest er geld komen. En daar ging het mis. Ze kwam er te vroeg achter, en het huis ging aan mijn neus voorbij..
Dit snap ik niet TS.
Je had het huurhuis al geregeld, wat maakt het dan uit of je vrouw er op dat moment achter komt?

Ik mag toch aannemen dat je werkt voor een salaris, en dat je dat salaris op een rekening kunt laten storten naar jouw keuze?

Net op het moment dat je onafhankelijkheid had bereikt blafte je vrouw en durfde je niet meer? Weet je zeker dat het probleem wel financieel was? Want als je alles al geregeld had is het toch gewoon een kwestie van een matrasje in je nieuwe huis leggen en gewoon niet meer terug naar het huis van je vrouw gaan?
twee violen en een trommel en een fluit
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:37:18 #139
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_59673527
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:03 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

goed ook dat je dat niet eerder geopperd hebt. Anyway, achter de rug van je vrouw om een huurhuis regelen om vervolgens je gezin er dan maar mee te confronteren, is het lafste wat je kan doen.

Dus ben je een laffaard....
Wat is het wezenlijke verschil tussen eerst iets regelen en daarna de bom droppen, danwel de bom droppen en daarna iets regelen?

Heeft iemand in dit topic nog de illusie dat TS een relatieprobleem heeft dat met praten opgelost kan worden?

Niet bij elkaar passen, midlifecrisis, verloren jeugd inhalen, geef het beestje een naam. Feit blijft dat twee mensen niet veel meer bij elkaar te zoeken hebben, dus waarom dan nog over de vorm steggelen? TS moet gewoon oprotten. Dat gaat een vervelend proces worden voor beide partijen en daarna gaat het weer beter. Zo is die leventjuH.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_59674026
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:34 schreef Roquefort het volgende:
Ik mag toch aannemen dat je werkt voor een salaris, en dat je dat salaris op een rekening kunt laten storten naar jouw keuze?
Die mag ie inderdaad wel even uitleggen, als ik nu opsta en regel dat mijn salaris naar een andere rekening moet staat het de eerstvolgende storting daar op.
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:46:19 #141
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59681551
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef Kreator het volgende:
@Zovty: whehe heh heheh hehe hehe he.

@TS: als je dan toch in de spiegel hebt gekeken en erachter bent gekomen dat je de afgelopen jaren een slappe kneus was, die over zich heen liet lopen, waarom wil je het dan ook op diezelfde manier oplossen? Het is nogal infantiel om zo stiekem een uitweg te zoeken. Zoek de confrontatie, ga uit elkaar, maar doe dat dan wel gewoon in overleg. Dan laat je tenminste zien dat je nog enigszins man bent.
Hm.... heb het eerste berichtje gelezen, meteen naar de laatste paginga en hier wil ik snel even op reageren.

Meneer was in ieder gevan niet zo slap om te hoeren en te snoeren.
Nu hij de prijs ervoor moet betalen, wil hij op een gemakkelijke manier van zijn verantwoordelijkheden af.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_59681585
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef Kreator het volgende:
neuh hoor, zag toevallig dit topic en vond TS nogal jankerig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59682284
quote:
Jankzak

Je wil zelf ook helemaal niet bij je vrouw weg je kan waarschijnlijk niet eens voor je zelf zorgen als je het zou moeten .

Ga weer bij je moeder wonen,

[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 25-06-2008 18:25:05 (nee dat hoefde niet idd) ]
pi_59682831
-edit- ook niet nodig

[ Bericht 80% gewijzigd door Re op 25-06-2008 18:52:08 ]
Multiculti.org
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:54:53 #145
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_59684524
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:49 schreef Armageddon het volgende:
Hoe stop je deze relatie? Wat dacht je er van om je spullen op te pakken en bij een goede vrind/hotel/vriendin in te trekken totdat je wat voor jezelf hebt. Wegwezen zeg ik je! Dit had je drie jaar geleden al moeten doen. Met de kinderen komt het wel goed.
Idd. Je bent toch geen loser die verantwoording af dient te leggen Gaat echt te furr...
пусть всегда будет солнце
pi_59695637
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:42 schreef iksnapje het volgende:
@Manono
Ik ben het met je eens dat een vrouw dat doorgaans verlangt. Dat is zeer begrijpelijk. Maar dan moet een vrouw dat wél op de juiste manier te kennen geven,
Nehee, je snaptnie, als hij het doet omdat zij het kennen geeft is het nog her call

[ Bericht 8% gewijzigd door Manono op 26-06-2008 02:07:05 ]
pi_59695647
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:21 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Jankzak

Je wil zelf ook helemaal niet bij je vrouw weg je kan waarschijnlijk niet eens voor je zelf zorgen als je het zou moeten .

Ga weer bij je moeder wonen,

leuk voor zijn moeder
pi_59704739
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:59 schreef iksnapje het volgende:
@Ajwonline

Voor jou heb ik speciaal een account aangemaakt, omdat ik zo'n situatie van dichtbij heb meegemaakt. Misschien kan ik je ook wat helpen hier...

Dank je !

Antwoord op je vragen:
1. beide. In veel gevallen keurt ze zaken met directe bewoordingen af. Ik heb daar over gesproken en in sommige gevallen geeft ze toe dat het nergens op slaat. Maar als ik het dan vervolgens doe (tijdstip naar bed gaan bijvoorbeeld) dan is haar non-verbale communicatie overduidelijk..
2. Mijn schoonouders zijn inmiddels in een verzorgingstehuis beland, maar dragen me op handen. Ik weet niet waarom..
pi_59704852
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:56 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Die mag ie inderdaad wel even uitleggen, als ik nu opsta en regel dat mijn salaris naar een andere rekening moet staat het de eerstvolgende storting daar op.
Simpel: als je een huis wilt huren moet je eerst een borg storten voordat je er in kunt wonen. het duurt een maand voordat je volgende salaris komt dus erg moeilijk te timen. Maar ik ben het eens met de meeste zelfingenomenreacties hier dat stiekum niet de weg is..
pi_59705653
wat is er zelfingenomen aan vinden dat als een dief in de nacht je gezin verlaten laf is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59707251
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef ajwOnline het volgende:
-knip-
Ben JIJ gelukkig?

Ik ben geen voorstander van scheiden e.d.. maar als ik je verhaal zo lees..
Als je zo door blijft gaan dan belandt je uiteindelijk als een dood vogeltje op de bank, helemaal uitgeput door jezelf omdat je relatie zo zat bent, maar die ene stap niet durft te nemen.

Het wordt eens tijd dat je knopen door gaat hakken.. Ga kritische vragen aan jezelf stellen; Wil jij nog 20 jaar zo leven met haar? ze heeft na een slippertje ( Mensen maken fouten.. maar oke ) zowat al je vrijheden afgenomen en moet je je dagelijks verantwoorden. Sorry, maar bij mij is dat al de druppel.. alleen maar omdat voor haar overduidelijk ( misschien ook wel terecht ) het vertrouwen weg is.
pi_59707353
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Vraag jij maar eens aan een kind wat hij liever heeft, mama en papa die alleen maar fatsoenlijk met elkaar omgaan en bij elkaar zijn of een papa en mama die gelukkig zijn, maar niet bij elkaar.

Het antwoord zal je verbazen meestal, want ze willen niets liever dan paps en mams bij elkaar.
Maar soms moet je doen wat het beste is en als je er echt niet uitkomt dan moet je soms gewoon gaan en dan leren de kinderen op ten duur wel dat het eigenlijk beter was.

Maar mijn mening, loop nooit te snel weg, wat wil je je kinderen leren, wil je ze leren op te geven, of dat problemen er zijn om opgelost te worden?
Ik denk eerder het laatste.. Ik probeer ook altijd te redden wat er te redden valt.
Maar je hebt wel gelijk; de kinderen willen niets liever dan paps en mams bij elkaar.. alleen is dit soms niet altijd het beste
pi_59722580
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Simpel: als je een huis wilt huren moet je eerst een borg storten voordat je er in kunt wonen. het duurt een maand voordat je volgende salaris komt dus erg moeilijk te timen. Maar ik ben het eens met de meeste zelfingenomenreacties hier dat stiekum niet de weg is..
Ach je bent er tenminste eerlijk over
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:06:57 #154
37769 erodome
Zweefteef
pi_59728334
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Zelfingenomen, man man man, het slachtoffertje spelen bevalt je wel of niet soms?

Reageer eens op de mensen die je meer dan aanraden om eens goed aan jezelf te gaan werken, zie je dan werkelijk niet dat je keer op keer het slachtoffertje speelt?

Mijn vrouw kijkt boos, nu kan ik niet naar bed wanneer ik wil, ik heb borg voor een nieuw huis betaalt, maar vrouw vond het niet goed dus ik kruip terug, helowww, zie je dan niet dat je zelf degene bent die dit veroorzaakt, dat je maar een keer je poot stijf had moeten houden, dat je door dat niet te doen ook tegen de ander zegt neem die leiding, want ik doe het niet.

Je geeft hoogstpersoonlijk zelf alles uit handen en gaa dan klagen dat die ook wordt opgenomen als zodanig.
Ga aan jezelf werken, maak duidelijk wat je wil voor jezelf en doe daar wat mee, dat is de enige oplossing, zelfs scheiden zal jouw eigen probleem van het slachtoffercomplex niet oplossen.
pi_59728758
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:06 schreef erodome het volgende:

[..en gaa dan klagen..]
Beste Erodome,
Fijn dat je zo trouw reageert op dit topic. Volgens mij doe ik alleen mijn relaas en vraag ik jullie mening. Ik vraag geen steun en klaag dus niet en kom eerlijk uit voor wat ik heb gedaan, en geef jullie zelfs gelijk als er negatief over geoordeeld wordt.

Het lijkt me echter sterk dat jullie allemaal wel mr/mss perfect zijn.

Het valt me op dat jouw reacties erg schreewen. Dat getuigt er niet van dat je boven de materie staat.
Ben je in de normale omgang ook zo? Is dat jouw lifestyle of raakt het onderwerp jouw eigen situiatie?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:26:39 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59728832
oeh, reverse psychology

TS, ja men kan hier soms lekker recht door zee reageren en elkaars mening versterken, en text lijkt altijd sterker dan het is. Zoals gezegd door jezelf, neem het in je op, zet een spiegel voor en handel ernaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59728876
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:23 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Beste Erodome,
Fijn dat je zo trouw reageert op dit topic. Volgens mij doe ik alleen mijn relaas en vraag ik jullie mening. Ik vraag geen steun en klaag dus niet en kom eerlijk uit voor wat ik heb gedaan, en geef jullie zelfs gelijk als er negatief over geoordeeld wordt.

Het valt me op dat jouw reacties erg schreewen. Dat getuigt er niet van dat je boven de materie staat.
Ben je in de normale omgang ook zo? Is dat jouw lifestyle of raakt het onderwerp jouw eigen situiatie?
Offtopic.
Dit topic gaat over ajwonline die vrijheid wil in zijn relatie.
Over erodome zijn al boeken vol geschreven op Fok!, dat is offtopic en oninteressant.
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:36:18 #158
37769 erodome
Zweefteef
pi_59729110
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:23 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Beste Erodome,

Kijk eens of er wat waarheid zit in wat ik zeg ipv weer eromheen te draaien en jezelf als slachtoffer te zien.

Perfect ben ik niet nee, maar wel baas van mijn eigen leven.
pi_59729504
quote:
Op zondag 22 juni 2008 00:56 schreef Xennia het volgende:
Al 3 jaar met de gedachte lopen je relatie te beeindigen, zonder je ooit af te vragen wat jij eraan kunt doen om je relatie te verbeteren. Je zegt dat je nooit geweest bent wie je was, nooit eerlijk, haar naar de mond praten etc. Lekker makkelijk zeg om je relatie zodanig te saboteren, zonder er ooit voor gewerkt te hebben.
Inderdaad.

Snap niet dat je in al die tijd nooit eerlijk bent geweest tegen je vrouw. Confrontatie en conflict is moeilijk, maar tegelijkertijd het hardst en sociaalst voor je partner. Dat je nu alsnog de confrontatie uit wil stellen door via een stiekeme weg een huurhuis te regelen geeft wel aan dat je een ontzettende ruggegraatloze zak bent.
pi_59731803
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Kijk eens of er wat waarheid zit in wat ik zeg ipv weer eromheen te draaien en jezelf als slachtoffer te zien.

Perfect ben ik niet nee, maar wel baas van mijn eigen leven.

En als je de baas niet wil zijn is dat ook prima, leef dan met de consequenties. Of probeer het eens in dit verhaal zodat je in het volgende evt meer keus hebt.
pi_59731973
misschien moet TS zo'n soort gesprek hebben met zijn vrouw;

als dat te moeilijk is kan ie ook gewoon het plaatje opzetten.
pi_59732049
Of misschien is dit gewoon een gevalletje van

pi_59732128
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:40 schreef Manono het volgende:
Of misschien is dit gewoon een gevalletje van

nog beter deze loopt goed af
pi_59732462
Fuck de lieve vrede en ga even leven, dooie lul.

Groei wat ballen.
Verbaal terrorist
pi_59742892
iedereen heeft zo z'n zwakheden al pakt dit toch wel extreem uit hoor.

wil ts trouwens weg van zijn vrouw of wil hij gewoon af van de 'terreur'?

wat heb je van je vrouw nodig zodat je weer gelukkig kan worden in de relatie? open deur vraag, maar wel zo essentieel natuurlijk. zou ze jou willen helpen?
pi_59743158
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:07:46 #168
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59743207
uhmmm het is geen liedjes opsom topic geloof ik...
pi_59743397
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef Re het volgende:
uhmmm het is geen liedjes opsom topic geloof ik...
We schetsen even een inspirerende verhaallijn Re
Stop er nu mee
  zaterdag 28 juni 2008 @ 23:26:53 #170
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59763360

Hier word je vast ook niet blij van.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_59767046
Hoe is je vrouw achter je vreemdgaan gekomen?

Lijkt me ook dat er weinig toekomst zit, misschien is scheiden van tafel en bed een jaartje een idee?
pi_59768323
quote:
Op zondag 29 juni 2008 05:20 schreef Peter_Europa het volgende:

Lijkt me ook dat er weinig toekomst zit, misschien is scheiden van tafel en bed een jaartje een idee?
een jaartje?
pi_59775180
Zo krijg je de tijd om uit te zoeken of je uberhaubt wel alleen wil zijn en hoeft er nog niet gescheiden te worden. Als het beter zo is kan je altijd nog scheiden
pi_59786329
quote:
Op zondag 29 juni 2008 05:20 schreef Peter_Europa het volgende:

Ze is er niet achter gekomen, ik heb het haar verteld..
  Moderator maandag 30 juni 2008 @ 08:10:24 #175
5428 crew  miss_sly
pi_59786384
En wat heb je nu gedaan sinds de opening van dit topic, TS?
Is er iets veranderd? Heb je met je vrouw gepraat? Heb je fouten bij jezelf geconstateerd en heb je daaraan gewerkt?
pi_59786669
quote:
Op maandag 30 juni 2008 07:57 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Hoe raar het ook klinkt, dat siert je wel.

In welke context overigens? Vermoede ze iets of kwam je er out of the blue mee?
pi_59787662
quote:
Op maandag 30 juni 2008 07:57 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Dat was in elk geval je grootste fout
pi_59816659
quote:
Op maandag 30 juni 2008 08:50 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Hoe raar het ook klinkt, dat siert je wel.

In welke context overigens? Vermoede ze iets of kwam je er out of the blue mee?
Ja, daar kwam ik out of the blue mee..
pi_59816941
quote:
Op maandag 30 juni 2008 08:10 schreef miss_sly het volgende:
En wat heb je nu gedaan sinds de opening van dit topic, TS?
Is er iets veranderd? Heb je met je vrouw gepraat? Heb je fouten bij jezelf geconstateerd en heb je daaraan gewerkt?
Tuurlijk. Nadat ik was bijgekomen van de wel erg negatieve reacties heb ik besloten dat ik haar een kans moet geven. Ik heb een romantisch weekeindje geboekt en een moeizaam gesprek met haar gehad. Daarin heb ik aangegeven dat Ik me op deze manier niet gewaardeerd voel. Ze gaf aan dat ze tijd nodig heeft om het vertrouwen te herstellen. Omdat dit al zo lang duurt heb ik aangegeven dat ik zelf controle wil hebben over mijn leven, en van haar verwacht dat ze stopt met controles, en mij mede de beschikking geeft over mijn eigen rekening. Op het voorstel tot relatietherapie reageerde ze wederom negatief. Tot slot heb ik haar aangegeven dat wil scheiden als ze niet meewerkt. Het heeft even geduurd, en ik heb met veel mensen gesproken (die gelukkig wat normaler reageerden) en ik weet zeker dat dat is wat ik wil. Ik ga echt weg als e.e.a. in september nog steeds voort-ettert.
pi_59817088
Ik geef 1 antwoord, het enige verstandige antwoord wat voor al dit soort situaties geldt:

Je kan drie dingen doen;
1) je verandert de situatie.
lukt dat niet, dan blijven er twee opties over waar je ook voor kan kiezen voordat je probeert te veranderen:
2) je accepteert de situatie
3) je stapt uit de situatie.

zo, klaar!
Meer valt er gewoon niet over te zeggen.
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:17:24 #181
5428 crew  miss_sly
pi_59818650
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:01 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Tuurlijk. Nadat ik was bijgekomen van de wel erg negatieve reacties heb ik besloten dat ik haar een kans moet geven. Ik heb een romantisch weekeindje geboekt en een moeizaam gesprek met haar gehad. Daarin heb ik aangegeven dat Ik me op deze manier niet gewaardeerd voel. Ze gaf aan dat ze tijd nodig heeft om het vertrouwen te herstellen. Omdat dit al zo lang duurt heb ik aangegeven dat ik zelf controle wil hebben over mijn leven, en van haar verwacht dat ze stopt met controles, en mij mede de beschikking geeft over mijn eigen rekening. Op het voorstel tot relatietherapie reageerde ze wederom negatief. Tot slot heb ik haar aangegeven dat wil scheiden als ze niet meewerkt. Het heeft even geduurd, en ik heb met veel mensen gesproken (die gelukkig wat normaler reageerden) en ik weet zeker dat dat is wat ik wil. Ik ga echt weg als e.e.a. in september nog steeds voort-ettert.

Binnen een tijdsbestek van 10 dagen open je een topic, moet bijkomen van de negatieve reacties, boekt een romantisch weekend en wil graag dat iets wat in 18 jaar zo fout is gelopen, in ca. 3 maanden weer helemaal in orde komt?
pi_59818704
ja gaat rap he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:21:09 #183
5428 crew  miss_sly
pi_59818746
Nou, petje af
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:42:32 #184
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59819276
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Binnen een tijdsbestek van 10 dagen open je een topic, moet bijkomen van de negatieve reacties, boekt een romantisch weekend en wil graag dat iets wat in 18 jaar zo fout is gelopen, in ca. 3 maanden weer helemaal in orde komt?
nouja, het klinkt al beter dan stiekum een woning huren en zonder een woord er tussenuit glippen.
pi_59822464
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:50 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Ja, daar kwam ik out of the blue mee..
Dan snap ik de heftige reactie wel, die is zich compleet kapot geschrokken natuurlijk. Niettemin heeft het geen situatie opgeleverd waarin beiden zich gelukkig voelen.
pi_59822678
je moet niet luisteren naar een vrouw over dit soort zaken, als zij lezen over vreemdgaan zijn de reacties meteen twisted en veel te emotioneel gebonden.

waar het op neerkomt in jou verhaal is dat je vrouw de man in de relatie is. je ziet dit vaak en dit komt in de natuur van de vrouw voor om een man te temmen. maar als de vrouw eenmaal de man weet te temmen vind ze de relatie saai. maar nu wilt ze je houden omdat jullie al zo lang iets hebben.

ik zeg wees een vent en vertel haar duidelijk dat je je eigen leven naast jullie wilt leiden en dat je het niet accepteert dat zij zich zo bazig gedraagt over jou. laat hiermee ook zien dat je in staat bent om te vertrekken als zij zich niet aan jou aanpast. doet ze dit niet, dat is daar de deur

je hebt vroeger niet goed rondgekeken joh
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:39:47 #187
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_59993002
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

God, wat pakken we TS hard aan zeg. Alsof wij allemaal de wijsheid in pacht hebben met bloeiende relaties die bolstaan van openheid, passie en wederzijds respect

Langdurige relaties zijn vatbaat voor negatieve patronen. Deze sluipen/slijten er zo in dat het alleen veranderd kan worden door drastische maatregelen. In dit geval zou ik zeggen: zachte heelmeesters maken nog stinkendere wonden.

TS zal dingen fout hebben gedaan, maar zijn vrouw zeker ook. Het ene lokt het andere uit en soms is er geen weg meer terug. Hoe langer deze patronen erin slijten, hoe moeilijker het is om het roer om te gooien.

TS heeft inmiddels door dat ze er met zn 2en niet meer uit gaan komen en geeft dit door aan zijn vrouw (weliswaar enkele jaren te laat, maar beter laat dan nooit) Vervolgens wil zij niet de controle opgeven, wil niet in relatietherapie en legt volgens mij de schuld van de problemen bij manlief neer.
Dat wil ze ook niet beter, dan wil ze niet vechten en al helemaal niet geconfronteerd worden met haar eigen imperfecties op relationeel gebied.
Wat moet je daar dan mee?

Ik vind een periode van 3 maanden uitermate geschikt om in ieder geval de eerste stappen te zetten richting een oplossing/compromis. Als ze de deur hiernaartoe op slot gooit, dan zou ik em ook peren. Wellicht niet meteen scheiden, maar iig gezonde ruimte realiseren zodat beide partners eens kunnen reflecteren.
Je kop in het zand steken en hopen dat het vanzelf wel weer goed gaat staat gelijk aan relationele zelfmoord
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:45:55 #188
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_59993145
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:05 schreef PeoplesFernandez het volgende:
je moet niet luisteren naar een vrouw over dit soort zaken, als zij lezen over vreemdgaan zijn de reacties meteen twisted en veel te emotioneel gebonden.

waar het op neerkomt in jou verhaal is dat je vrouw de man in de relatie is. je ziet dit vaak en dit komt in de natuur van de vrouw voor om een man te temmen. maar als de vrouw eenmaal de man weet te temmen vind ze de relatie saai. maar nu wilt ze je houden omdat jullie al zo lang iets hebben.

ik zeg wees een vent en vertel haar duidelijk dat je je eigen leven naast jullie wilt leiden en dat je het niet accepteert dat zij zich zo bazig gedraagt over jou. laat hiermee ook zien dat je in staat bent om te vertrekken als zij zich niet aan jou aanpast. doet ze dit niet, dat is daar de deur

je hebt vroeger niet goed rondgekeken joh
Ik ben het hier trouwens ook mee eens. Dat wegloopgedrag van TS doet inderdaad denken aan ruggegraatloos, easy way out. Ik vind dat je de confrontatie aan moet gaan, eens met de vuist op tafel slaan. Jullie behoren gelijkwaardige partners te zijn. Deze verhouding is compleet scheef nu. You need to fight back man.

En dat gelul over vreemdgaan: als je in een slechte relatie zit, kijk je automatisch verder. In plaats van jou te straffen daarvoor, denk ik dat het beter is om uit te zoeken WAAROM je bent vreemdgegaan, hierover te praten met je vrouw en samen te bedenken hoe je de relatie weer goed krijgt.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_71940160
Hoe gaat het nu met t/s
pi_71940663
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef ajwOnline het volgende:
Tsja.. Moeilijk en lang verhaal. Ik zal de kern er uit proberen te halen.

Ik ben al 18 jaar getrouwd, 2 kinderen, prachtig huis en goede baan. Nooit een ander vriendinnetje gehad, en destijds heel blij dat zij me zag staan na een problematische jeugd. Hoe het komt weet ik niet, maar ik ben niet echt open tegen haar. Ze was mijn princes, maar de glans is er af. Ze deelt zelden mijn mening en kan zeer driftig worden. Ik heb daarom jaren 'met haar meegepraat' en niet mijn eigen mening gegeven. Het is niet open en eerlijk, niet wie ik wil zijn. Ik voel me daarom eenzaam, opgesloten in onze relatie. Ik mis humor, spontaniteit, avontuur, waardering, aanmoediging. Al drie jaar loop ik met de gedachte om er mee te stoppen. Ik heb contacten gelegd met andere vrouwen, ben vreemd gegaan en heb kennis gemaakt met hoe open mensen kunnen zijn. Uiteraard is er een diepe krisis geweest nadat ik was vreemd gegaan. Maar ze wil de relatie niet beïndigen. Wel ben ik nu volledig onder curatele komen te staan. geregeld wordt mijn tas, auto, e-mail en telefoon gecontroleerd, ik mag van haar niet beschikken over de mogelijkheid om zelf geld over te maken, en als ik ergens gepind heb, dan moet ik dezelfde dag nog uitleggen waarom ik op dat tijdstip daar gepind heb. Natuurlijk, ik ben een eikel. Niet eerlijk, en ben niet degene die zij kent. Ik hou wel van een huis vol mensen, ik hou wel van het stadse leven, kijk soms wel porno, vind sportvliegen prachtig en wil de muziek graag lekker hard aan, om maar eens een paar dingen te noemen. Ik ben er na ruim een jaar psychotherapie achter dat ik het zelf allemaal moet doen; ruiterlijk uitkomen voor wat ik wil en wie ik ben. Maar vaak schaam ik me ervoor of ben ik bang voor de gevolgen.

Ik ben bereid om alles op te geven op materiaal gebied, maar ben bang het geluk van mijn kinderen te verstoren. Hoe stop ik deze relatie en wordt ik eindelijk mezelf?
Man je hebt 2 kinderen.
Het is jouw verplichting om die 2 groot te brengen.
Dat doe je het beste als je gelukkig bent en goed samen kunt werken met je vrouw.
Zoals je omschrijft heb je een aantal persoonlijke problemen, om die te verhelpen kun je het beste naar een psycholoog gaan.
Weest altijd open en geef je eigen mening.
Dat zorgt er voor dat mensen minder snel aan je gaan twijfelen zoals jouw vrouw doet.
Schrijf je in voor een sport, na het sporten voel je je weer een stuk beter wat je weer meeneemt naar huis/werk en het ontspant.
Steek wat meer tijd in je kinderen en ga in het weekend ergens heen (samen met je vrouw)
Onderneem wat met haar, ga eens een weekendje weg.
Zorg er voor dat je opnieuw verliefd wordt op haar!
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_71940718
Je weet dat het topic een jaar oud is? Ik postte voor een update.
pi_71940759
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:59 schreef Poepoog het volgende:
Hoe gaat het nu met t/s
goede vraag!
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:27:54 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71943246
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 03:45 schreef Poepoog het volgende:
Je weet dat het topic een jaar oud is? Ik postte voor een update.
doe dat voortaan lekker via PM ofzo
pi_71948959
Hoezo dat?
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:57:24 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71949107
omdat topics kicken van meer dan een jaar oud gewoon irritant is , mensen die op ouwe posts reageren of een TS die gewoon verder geen behoefte meer heeft om te reageren etc...
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 14:01:44 #196
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_71949235
Topickicks kun je gewoon aanvinken hè Re. En vervolgens op dat rode kruisje links van de post klikken. Of op die hele grote [Verwijder geselecteerde berichten] button naast de [Invoeren] button.

Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_71949252
Ah ok, vond het ook wel interessant om te weten hoe dit was afgelopen

Nouh ehh

slotje dan maar?
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:27:51 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71949992
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Topickicks kun je gewoon aanvinken hè Re. En vervolgens op dat rode kruisje links van de post klikken. Of op die hele grote [Verwijder geselecteerde berichten] button naast de [Invoeren] button.

oh ja da's waar... ik dacht al wat zouden die functies toch doen
pi_71969832
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:27 schreef Re het volgende:

[..]

doe dat voortaan lekker via PM ofzo
quote:
De inbox "ajwonline" is niet beschikbaar

Mag het nu dan wel?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:13:04 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71971564
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:26 schreef Poepoog het volgende:

[..]

[..]

Mag het nu dan wel?
denk niet dat je die terug zal zien hier nee
pi_71972046
Je gaat zelf vreemd, liegt en bent niet open en dan vind je het raar dat ze je niet meer vertrouwt en je niets meer 'mag'? Je wilt open zijn en vind mensen leuk die dat zijn maar je vertikt t om je bek open te trekken en je faciliteert je vrouw jou te manipuleren en te beheersen door je constant aan te passen?

Niet gek dat die relatie kapotgaat, dat heb je toch ook aan jezelf te danken.
pi_71972904
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:13 schreef Re het volgende:

[..]

denk niet dat je die terug zal zien hier nee
Je weet het nooit.
Misschien reageert TS wel ineens en dan is het toch wel een zeer nuttige topickick geweest.
Ik wil ook wel weten of hier iets aan de situatie veranderd is.
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')