Weglopen heeft geen zin. Als JIJ niet voor jezelf op durft te komen (en de plaat poetsen is NIET voor jezelf opkomen) zul je in elke volgende relatie DEZELFDE rol aannemen (JA OOK als je jezelf heel erg voorneemt dat nu eens helemaaaal anders te doen).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef ajwOnline het volgende:
Dank jullie wel voor deze genuanceerde meningen.
Jammer dat er verondersteld wordt dat ik nooit gepraat heb. Dat heb ik wel. ook hebben we beide therapie gevolgd. En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
nee DAAR worden je kinderen blij van.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:09 schreef ajwOnline het volgende:
Er zijn ook mensen die een andere uitweg hebben gekozen. Springen van een hoog gebouw (7sec echte vrijheid) of wachten op de trein. Gelukkig ben ik te laf om daarvoor te kiezen ;-)
7 sec echte vrijheid is overigens ook niet waar. Je weet immers dat er over 7 sec een keihard einde volgt. En afgebakende eindigheid maakt dat die 7 sec dus GEEN vrijheid zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:09 schreef ajwOnline het volgende:
Er zijn ook mensen die een andere uitweg hebben gekozen. Springen van een hoog gebouw (7sec echte vrijheid) of wachten op de trein. Gelukkig ben ik te laf om daarvoor te kiezen ;-)
Ow dwama.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:09 schreef ajwOnline het volgende:
Die opmerkingen had je kunnen verwachten, ik vind ze eerlijk gezegd nog reuze meevallen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef ajwOnline het volgende:
En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
wat kwam er uit die therapie dan? Ik kan me niet voorstellen dat als je dit aan een therapeut voorlegt dat hij dan zou adviseren als een dief in de nacht te vertrekken. Misschien moet je er nog wat sessies aan vast plakken en daar bespreken wat je nu hier op fok zet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef ajwOnline het volgende:
Jammer dat er verondersteld wordt dat ik nooit gepraat heb. Dat heb ik wel. ook hebben we beide therapie gevolgd. En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
Zodat de kids vervolgens zich jarenlang om hun depressieve vader moeten bekommeren en dus NIETS van hun studie terecht brengen? Want laten we wel wezen. Meneer is nu gewoon een slappeling die over zich heen laat lopen en de schuld op zijn vrouw kan afschuiven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
wat kwam er uit die therapie dan? Ik kan me niet voorstellen dat als je dit aan een therapeut voorlegt dat hij dan zou adviseren als een dief in de nacht te vertrekken. Misschien moet je er nog wat sessies aan vast plakken en daar bespreken wat je nu hier op fok zet.
Wat betreft dat uitstellen tot je zoon uit huis gaat![]()
Onnodige uistel en excuuszoekerij. Als hij net uit huis is is zijn leven al moeilijk genoeg, de last om dan je moeder en zusje op te moeten vangen is dan ook geen pretje (heb het meegemaakt bij een vriendin). Beter nu zodat je kinderen na de zomer het ergste gehad hebben en relatief rustig het volgend studiejaar in kunnen.
Tuurlijk niet. Ik heb het allemaal zelf gedaan. Dat weet ik ook wel. Maar jullie hebben gelijk. Fijn dat er zoveel eerlijke en open mensen zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef DarkElf het volgende:
getsie wat een drama allemaal... en dat overkomt je allemaal maar zomaar...
al weer andere vrouwtjes aan het uitchecken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik heb het allemaal zelf gedaan. Dat weet ik ook wel. Maar jullie hebben gelijk. Fijn dat er zoveel eerlijke en open mensen zijn.
wel een erg bitse foto trouwens..
Ik dacht dat hij toch wel zou gaan. En dan is uitstel tot het begin van het school/studiejaar imo niet beter voor de kinderen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:28 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Zodat de kids vervolgens zich jarenlang om hun depressieve vader moeten bekommeren en dus NIETS van hun studie terecht brengen? Want laten we wel wezen. Meneer is nu gewoon een slappeling die over zich heen laat lopen en de schuld op zijn vrouw kan afschuiven.
Als ie ervandoor gaat en op zichzelf gaat wonen zal ie merken dat ie niemand de schuld kan geven maar nog steeds dezelfde slappe zak is. Dan volgt een val in een heeeele diepe put.
Nee, blijf maar zitten waar je nu zit en bespaar je kinderen die ellende.
wel erg ver gezochtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef Aneurism het volgende:
Dit doet me trouwens aan die film denken waarbij een 45 jarige monteur in een tractorfabriek ineens vrouw wil worden: Omdat hij zichzelf wil zijn.
Biecht maar op TS, je wilt liever de hele dag in jurken lopen. Niet?
Zeker niet. Ook ben ik niet bij nader inzien homo ofzo. Ik ben best gewoon eigenlijk. En ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zoals ik rondlopen. Alleen zetten zij hun verhaal niet open voor de wereld..quote:
wat heb je nu besloten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef ajwOnline het volgende:
Bedankt!
helaas zijn is denk ik wel meer mensen in deze situatie die vast blijven zitten in een relatie die nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Zeker niet. Ook ben ik niet bij nader inzien homo ofzo. Ik ben best gewoon eigenlijk. En ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zoals ik rondlopen. Alleen zetten zij hun verhaal niet open voor de wereld..
Je bedoelt dat je liever in een jurk de hele dag rondloopt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Zeker niet. Ook ben ik niet bij nader inzien homo ofzo. Ik ben best gewoon eigenlijk. En ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zoals ik rondlopen. Alleen zetten zij hun verhaal niet open voor de wereld..
Je vrouw controleert je in alles.. en volgens mij gaat het je daarbij niet in de eerste plaats om het 'jezelf kunnen zijn' of je anders kunnen uiten, maar meer om de vrijheid te hebben dat eventueel te kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |