abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59655609
Er zijn ook mensen die een andere uitweg hebben gekozen. Springen van een hoog gebouw (7sec echte vrijheid) of wachten op de trein. Gelukkig ben ik te laf om daarvoor te kiezen ;-)
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:10:45 #102
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655634
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef ajwOnline het volgende:
Dank jullie wel voor deze genuanceerde meningen.

Jammer dat er verondersteld wordt dat ik nooit gepraat heb. Dat heb ik wel. ook hebben we beide therapie gevolgd. En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
Weglopen heeft geen zin. Als JIJ niet voor jezelf op durft te komen (en de plaat poetsen is NIET voor jezelf opkomen) zul je in elke volgende relatie DEZELFDE rol aannemen (JA OOK als je jezelf heel erg voorneemt dat nu eens helemaaaal anders te doen).
Het gevecht met jezelf zul je in DEZE relatie moeten voeren. Doe je dat niet dan zul je het gevecht met jezelf in de volgende relatie moeten voeren. En dat wordt nog veeeeeel zwaarder.
Want het is een gevecht met jezelf. Niet met je vrouw.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:14:04 #103
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655690
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:09 schreef ajwOnline het volgende:
Er zijn ook mensen die een andere uitweg hebben gekozen. Springen van een hoog gebouw (7sec echte vrijheid) of wachten op de trein. Gelukkig ben ik te laf om daarvoor te kiezen ;-)
nee DAAR worden je kinderen blij van.

Overigens is dat "ik wacht tot mijn oudste het huis uit is" ook een mooie uitvlucht om nu nog niets te hoeven doen.
Daarna kun je ook nog wel 4 jaar wachten tot de jongste het huis uit is.... (je wacht immers al 18 jaar...)

Mooi voorbeeld voor je kinderen ben je nu. 18 jaar jezelf als voetveeg laten behandelen en dan stiekum, als een dief in de nacht ervandoor gaan. ipv dat je je kinderen laat zien dat mensen en relaties WEL kunnen veranderen als je maar bereid bent er genoeg energie in te steken. Maar dat zal wel teveel moeite zijn en weer weggewuifd worden met het standaard "het heeft toch geen zin want..."
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:16:45 #104
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655753
quote:
7 sec echte vrijheid is overigens ook niet waar. Je weet immers dat er over 7 sec een keihard einde volgt. En afgebakende eindigheid maakt dat die 7 sec dus GEEN vrijheid zijn.
pi_59655834
quote:
Ow dwama.
Go hard or go home
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:22:38 #106
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_59655852
quote:
En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
Die opmerkingen had je kunnen verwachten, ik vind ze eerlijk gezegd nog reuze meevallen...

Maar om je "te helpen": smeer 'm, zeg tegen je vrouw dat je 'm taait, dit werkt niet, niet voor jou (goh) niet voor haar of de "kids"
Smeer 'm en ga allemaal verder, dit is vele malen kutter

Sterkte
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:25:22 #107
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59655902
quote:

Jammer dat er verondersteld wordt dat ik nooit gepraat heb. Dat heb ik wel. ook hebben we beide therapie gevolgd. En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
wat kwam er uit die therapie dan? Ik kan me niet voorstellen dat als je dit aan een therapeut voorlegt dat hij dan zou adviseren als een dief in de nacht te vertrekken. Misschien moet je er nog wat sessies aan vast plakken en daar bespreken wat je nu hier op fok zet.

Wat betreft dat uitstellen tot je zoon uit huis gaat

Onnodige uistel en excuuszoekerij. Als hij net uit huis is is zijn leven al moeilijk genoeg, de last om dan je moeder en zusje op te moeten vangen is dan ook geen pretje (heb het meegemaakt bij een vriendin). Beter nu zodat je kinderen na de zomer het ergste gehad hebben en relatief rustig het volgend studiejaar in kunnen.
pi_59655962
getsie wat een drama allemaal... en dat overkomt je allemaal maar zomaar...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:28:58 #109
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655993
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

wat kwam er uit die therapie dan? Ik kan me niet voorstellen dat als je dit aan een therapeut voorlegt dat hij dan zou adviseren als een dief in de nacht te vertrekken. Misschien moet je er nog wat sessies aan vast plakken en daar bespreken wat je nu hier op fok zet.

Wat betreft dat uitstellen tot je zoon uit huis gaat

Onnodige uistel en excuuszoekerij. Als hij net uit huis is is zijn leven al moeilijk genoeg, de last om dan je moeder en zusje op te moeten vangen is dan ook geen pretje (heb het meegemaakt bij een vriendin). Beter nu zodat je kinderen na de zomer het ergste gehad hebben en relatief rustig het volgend studiejaar in kunnen.
Zodat de kids vervolgens zich jarenlang om hun depressieve vader moeten bekommeren en dus NIETS van hun studie terecht brengen? Want laten we wel wezen. Meneer is nu gewoon een slappeling die over zich heen laat lopen en de schuld op zijn vrouw kan afschuiven.
Als ie ervandoor gaat en op zichzelf gaat wonen zal ie merken dat ie niemand de schuld kan geven maar nog steeds dezelfde slappe zak is. Dan volgt een val in een heeeele diepe put.

Nee, blijf maar zitten waar je nu zit en bespaar je kinderen die ellende.
pi_59656019
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef DarkElf het volgende:
getsie wat een drama allemaal... en dat overkomt je allemaal maar zomaar...

Tuurlijk niet. Ik heb het allemaal zelf gedaan. Dat weet ik ook wel. Maar jullie hebben gelijk. Fijn dat er zoveel eerlijke en open mensen zijn.

wel een erg bitse foto trouwens..
pi_59656033
ja mooi he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:32:05 #112
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59656054
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Ik heb het allemaal zelf gedaan. Dat weet ik ook wel. Maar jullie hebben gelijk. Fijn dat er zoveel eerlijke en open mensen zijn.

wel een erg bitse foto trouwens..
al weer andere vrouwtjes aan het uitchecken?
Je zegt jullie hebben gelijk.
Maar wie dan? Want er zijn er die je adviseren weg te lopen en er zijn er die je adviseren te blijven en eindelijk eens volwassen te worden.
Wat ga jij doen?
pi_59656108
Ik zou rennen voor mijn leven, maar dat ben ik maar.
pi_59656216
ik ga gewoon doen zoals ik wil zijn. Open. Zoals ik me richting jullie ook open opstel. Zien wat het brengt. Blijft het de gouden kooi, dan zal ik dan haar kenbaar maken. We hebben hier overigens al wel over gesproken en ze heeft me laten weten dat zij in dat geval weg zal gaan. Alleen heeft ze dat nog niet gedaan.

Eigenlijk wilde ik ook weten hoe de wereld tegen me aankijkt. Duidelijk dus.

PS. vrouwtjes uitchecken? Ik weet niet hoe de wassen jezus van je dat doet maar dat werkt anders lijkt me..
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:44:40 #115
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59656266
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:28 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Zodat de kids vervolgens zich jarenlang om hun depressieve vader moeten bekommeren en dus NIETS van hun studie terecht brengen? Want laten we wel wezen. Meneer is nu gewoon een slappeling die over zich heen laat lopen en de schuld op zijn vrouw kan afschuiven.
Als ie ervandoor gaat en op zichzelf gaat wonen zal ie merken dat ie niemand de schuld kan geven maar nog steeds dezelfde slappe zak is. Dan volgt een val in een heeeele diepe put.

Nee, blijf maar zitten waar je nu zit en bespaar je kinderen die ellende.
Ik dacht dat hij toch wel zou gaan. En dan is uitstel tot het begin van het school/studiejaar imo niet beter voor de kinderen.

Dat het een slappe zak is ben ik verder met je eens
pi_59656294
Dit doet me trouwens aan die film denken waarbij een 45 jarige monteur in een tractorfabriek ineens vrouw wil worden: Omdat hij zichzelf wil zijn.

Biecht maar op TS, je wilt liever de hele dag in jurken lopen. Niet?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:51:20 #117
108913 Godshand
guide4you
pi_59656395
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef Aneurism het volgende:
Dit doet me trouwens aan die film denken waarbij een 45 jarige monteur in een tractorfabriek ineens vrouw wil worden: Omdat hij zichzelf wil zijn.

Biecht maar op TS, je wilt liever de hele dag in jurken lopen. Niet?
wel erg ver gezocht
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_59656417
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

wel erg ver gezocht
Zeker niet. Ook ben ik niet bij nader inzien homo ofzo. Ik ben best gewoon eigenlijk. En ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zoals ik rondlopen. Alleen zetten zij hun verhaal niet open voor de wereld..
pi_59656425
quote:

Bedankt!
wat heb je nu besloten?
weggaan of blijven?
wachten tot zij weggaat?
pi_59656451
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Zeker niet. Ook ben ik niet bij nader inzien homo ofzo. Ik ben best gewoon eigenlijk. En ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zoals ik rondlopen. Alleen zetten zij hun verhaal niet open voor de wereld..
helaas zijn is denk ik wel meer mensen in deze situatie die vast blijven zitten in een relatie die niet
werkt ''omwille'' van de kinderen, ook al denk ik dat dat vaak toch onbewust een smoes is om de
realiteit niet onder ogen te willen / kunnen zien en om de narigheid van scheiding etc. te vermijden.

ik vindt wel dat je hier een punt hebt.
pi_59656473
quote:

[..]

Je bedoelt dat je liever in een jurk de hele dag rondloopt?
Eerlijk zijn vind ik niet een eigenschap die mensen wegstoppen of verbergen... Wat speelt er nu echt? Homo zijn is het niet, dus toch liever een vrouw wezen en eerlijk zijn tegenover je kinderen of hoe moet ik dat zien/ Wat versta jij onder deze "eerlijkheid".

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2008 17:58:54 ]
pi_59657367
huh waar heb je het allemaal over ajwonline, open zijn enzo, jezelf zijn??????????????? ik bedoel je bent jezelf want je zit niet in een ander z'n lichaam, of wel soms. Dus ik zou zeggen! als de kids onder de 18 zijn blijf bij elkaar, en ga wat meer met de flow want je hoeft niet naar al die principes van openheid en een gevoel van jezelf zijn te leven. Weet wat je hebt, en doe het ermee, want een huwelijk is niet niks met kids erbij. Dus maak niet zo'n fout, ik zou doorbijten, er zijn wel moeilijkere dingen. Succes.
Multiculti.org
over de multiculti samenleving
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:19:38 #123
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_59657941
quote:

[..]

Je vrouw controleert je in alles.. en volgens mij gaat het je daarbij niet in de eerste plaats om het 'jezelf kunnen zijn' of je anders kunnen uiten, maar meer om de vrijheid te hebben dat eventueel te kunnen doen.
Als je die ruimte wilt creëren en meer wilt zijn dan je nu bent moet je inderdaad tonen dat je balls hebt.
Ga de confrontatie aan. Zeg dat je het zat bent, maar ga niet weg.

Als je vrouw na de confrontatie en ultimatums bij je weg wil - zo be it.
Dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

Je kinderen zijn trouwens heus ook niet stom en die willen liever dat beide ouders gelukkig zijn, maar alleen als het echt is.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_59658555
ugh ook als het niet echt is gewoon bij elkaar blijven hallo wat is dat nou
Multiculti.org
over de multiculti samenleving
pi_59658759
Waarom mag je eigenlijk niet weg van haar? Nadat het vreemdgaan en je vluchtplan uitkwam, heeft ze je niet weggestuurd. Waarom niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door cinnamongirl op 25-06-2008 10:04:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')