abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59649235
[quote]Op vrijdag 20 juni 2008 09:45 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik snap de link met vreemdgaan en dan niet meer zelf over geld mogen beschikken niet, tenzij je je slippertje overwelmd heb met dure kado's ofzo... maar dat is dan weer meer een maïtresse.
Geld is niet belangrijk in mijn leven zolang in genoeg heb om van te leven, maar ik zou gek worden als ik er niet meer zelf(of samen) over zou beschikken.
[/quote

Tsja over het geld; Ik heb nooit over het geld kunnen beschikken. Wel heb ik een bankpas en creditcard, maar ik heb er nooit zo'n belang aan gehecht. Totdat ik besefte dat ik weg wilde. Een jaar geleden geprobeert er uit te stappen. Postbus genomen, kluisje gehuurd, wat (persoonlijk) spullen veilig gesteld en een bankrekening geopend. At the end zelfs een huurhuis geregeld. Maar toen moest er geld komen. En daar ging het mis. Ze kwam er te vroeg achter, en het huis ging aan mijn neus voorbij..
  Moderator dinsdag 24 juni 2008 @ 13:19:57 #82
5428 crew  miss_sly
pi_59649944
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:49 schreef ajwOnline het volgende:

Tsja over het geld; Ik heb nooit over het geld kunnen beschikken. Wel heb ik een bankpas en creditcard, maar ik heb er nooit zo'n belang aan gehecht. Totdat ik besefte dat ik weg wilde. Een jaar geleden geprobeert er uit te stappen. Postbus genomen, kluisje gehuurd, wat (persoonlijk) spullen veilig gesteld en een bankrekening geopend. At the end zelfs een huurhuis geregeld. Maar toen moest er geld komen. En daar ging het mis. Ze kwam er te vroeg achter, en het huis ging aan mijn neus voorbij..
Als je het op die manier wilt doen, ben je wel een echte lafaard
Dat je er niet meer voor wilt vechten en wilt vertrekken, prima. Dat je een moment probeert uit te zoeken dat het voor je kinderen beter uit zou komen (is er niet, maar als jij dat gevoel hebt, fine), ook nog prima. Maar op deze laffe manier stiekem van alles regelen en dan je gezin voor het blok zetten...echt ongelofelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59650300
Dear god. Ik heb dit niet verdiend, dank u.

Top Topic!
pi_59650328
gottegod wat een lafaard, je vrouw zal blij zijn als ze van je af is... kan ze tenminste een man met kloten tegenkomen ipv zo'n pussy...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59650418
quote:
Ontzettende held.... Gewoon niet met je vrouw praten, maar alles stiekem regelen.

Gadverdamme.... Wat een loser ben je.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:38:23 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59650430
En als je oudste zoon het huis uit is, is er nog het jongste kind dat je aan huis bindt. En zo leefden ze nog lang en ongelukkig samen.
Grow some balls.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59650560
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
En als je oudste zoon het huis uit is, is er nog het jongste kind dat je aan huis bindt. En zo leefden ze nog lang en ongelukkig samen.
Grow some balls.
Nee dat zie je verkeerd. Dan komt hij er achter dat hij nog een kind heeft. En dan gaat hij ook niet, want dat kan hij de jongste niet aan doen.

Als dan de jongste het huis uit is, komt hij er achter hoe gezellig het eigenlijk is. Dat zijn vrouw zijn maatje is. Dat ze het niet slecht bedoelt, maar dat het voor zijn eigen best wil is.

lees: hij komt er achter dat hij veel te lang gewacht heeft en tot de conclusie moet komen dat hij niet meer in de markt ligt. En alleen is ook zo alleen. The more you suffer, the more you show you really care! Right! Yeah!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:27:20 #88
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_59653211
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:34 schreef DarkElf het volgende:
gottegod wat een lafaard, je vrouw zal blij zijn als ze van je af is... kan ze tenminste een man met kloten tegenkomen ipv zo'n pussy...
Wat een idioot ben jij! Met jouw wijsheid heb je er echt verstand van
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_59653362
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:27 schreef Demophon het volgende:

[..]

*grin
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59653440
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:27 schreef Demophon het volgende:

[..]

! als je het hier mee oneens bent, ben je wrsch net zo een klootzakkerige laffaard als de TS
Doei.
pi_59653537
haha
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:44:20 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59653639
rustig aan mensen... niet iedereen heeft cojones... soms verschrompelen die langzaam met de tijd...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59653659
en sommige mannen hebben ze nooit gehad
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:46:44 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59653692
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:45 schreef DarkElf het volgende:
en sommige mannen hebben ze nooit gehad
ze werkten iig wel aangezien TS kinderen heeft...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59653704
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:44 schreef Re het volgende:
rustig aan mensen... niet iedereen heeft cojones... soms verschrompelen die langzaam met de tijd...
cosmetische chirurgie, jeweetsch

maargoed.. geestelijke ballen krijg je daar niet mee terug nee

ik vind TS gewoon een zwakke huilie die op deze manier alleen zijn kinderen benadeelt... en zichzelf, maar dat boeit me niet zoveel meer. ZIjn vriendin doet hij afschilderen als een naar wijf, maar misschien valt dat in het echt ook wel mee

is het geen hoax?
Doei.
pi_59653742
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:46 schreef Re het volgende:

[..]

ze werkten iig wel aangezien TS kinderen heeft...
wie zegt dat die van hem zijn? Ik geloof dat 10 % van de kinderen buitenechtelijk in een huwelijk is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59653976
Ben je al weleens met haar om de tafel gaa zitten, zwaar serieus, om dit te bspreken?
Weet zij hoe jij je voelt hieronder, of denkt ze dat je alles ok vond tot nu toe omdat je maar gewoon meegepraat hebt?

Verwacht je niet teveel dat zij kan raden wat er in jezelf omgaat, dat dat zo anders is als zij al die jaren heeft gedacht en waar jij aan meegewerkt hebt?
Ben je je werkelijk bewust van het feit dat je dit over jezelf hebt afgeroepen door altijd ja en amen te zeggen en dat jij ook de enige bent die er wat aan kan doen door nu wel duidelijk te zijn en daar afspraken over te maken?

Haal alleen nioet zozeer de straf voor het vreemdgaan en de rest door elkaar, jij bent fout gegaan, mag je ook op de blaren zitten, dat heeft verder erg weinig van doen met de rest van de dingen die je schrijft.

Je hebt als een mietje over je heen laten lopen, je hebt je eigen leven in handen van een ander gelegd, hebt die alles laten bepalen en nu ineens krijgt zij de schuld van je eigen falen, wees duidelijk, ga om de tafel en bespreek dit als zodanig, in de zwaarte die het is.
Wees duidelijk, zeg waar het op staat, wat je nodig hebt en dat je daar niet aan wil tornen, dat je te lang alles hebt weggeven van jezelf en dat je dat weer terugwil, met of zonder haar.

Mocht je echt willen scheiden, laat de kinderen niet in het ongewisse tot het laatste moment, dir is een familiegelegenheid, betrek ze daar dan ook voor een deel bij, zorg dat het duidelijk is dat dit niets met hen te maken heeft en dat papa en mama gewoon papa en mama blijven, alleen niet meer met elkaar blijven.
Praat niet slecht over je partner waar de kinderen bij zijn en ze komen er wel overheen op ten duur.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59654078
quote:
[quote]Op vrijdag 20 juni 2008 09:45 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik snap de link met vreemdgaan en dan niet meer zelf over geld mogen beschikken niet, tenzij je je slippertje overwelmd heb met dure kado's ofzo... maar dat is dan weer meer een maïtresse.
Geld is niet belangrijk in mijn leven zolang in genoeg heb om van te leven, maar ik zou gek worden als ik er niet meer zelf(of samen) over zou beschikken.
[/quote

Kortom, je loopt overal haar achter haar rug om te naaien omdat je te laf bent eerlijk te zijn en vindt het gek dat zij wantrouweig wordt van vreemdgaan, zomaar weggaan, geld opmaken aan dit soort dingen en alles achter haar rug om?

Sorry, maar wanneer ga je eens echt naar jezelf kijken, naar wat je doet?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59655039
Mensen, mensen wees rustig tegen de TS... Ik wil meer horen damn dit topic whehehe

JAAG HEM NIET WEG!

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2008 16:42:56 ]
pi_59655564
Dank jullie wel voor deze genuanceerde meningen.

Jammer dat er verondersteld wordt dat ik nooit gepraat heb. Dat heb ik wel. ook hebben we beide therapie gevolgd. En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
pi_59655609
Er zijn ook mensen die een andere uitweg hebben gekozen. Springen van een hoog gebouw (7sec echte vrijheid) of wachten op de trein. Gelukkig ben ik te laf om daarvoor te kiezen ;-)
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:10:45 #102
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655634
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef ajwOnline het volgende:

Jammer dat er verondersteld wordt dat ik nooit gepraat heb. Dat heb ik wel. ook hebben we beide therapie gevolgd. En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
Weglopen heeft geen zin. Als JIJ niet voor jezelf op durft te komen (en de plaat poetsen is NIET voor jezelf opkomen) zul je in elke volgende relatie DEZELFDE rol aannemen (JA OOK als je jezelf heel erg voorneemt dat nu eens helemaaaal anders te doen).
Het gevecht met jezelf zul je in DEZE relatie moeten voeren. Doe je dat niet dan zul je het gevecht met jezelf in de volgende relatie moeten voeren. En dat wordt nog veeeeeel zwaarder.
Want het is een gevecht met jezelf. Niet met je vrouw.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:14:04 #103
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655690
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:09 schreef ajwOnline het volgende:
Er zijn ook mensen die een andere uitweg hebben gekozen. Springen van een hoog gebouw (7sec echte vrijheid) of wachten op de trein. Gelukkig ben ik te laf om daarvoor te kiezen ;-)
nee DAAR worden je kinderen blij van.

Overigens is dat "ik wacht tot mijn oudste het huis uit is" ook een mooie uitvlucht om nu nog niets te hoeven doen.
Daarna kun je ook nog wel 4 jaar wachten tot de jongste het huis uit is.... (je wacht immers al 18 jaar...)

Mooi voorbeeld voor je kinderen ben je nu. 18 jaar jezelf als voetveeg laten behandelen en dan stiekum, als een dief in de nacht ervandoor gaan. ipv dat je je kinderen laat zien dat mensen en relaties WEL kunnen veranderen als je maar bereid bent er genoeg energie in te steken. Maar dat zal wel teveel moeite zijn en weer weggewuifd worden met het standaard "het heeft toch geen zin want..."
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:16:45 #104
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655753
quote:
7 sec echte vrijheid is overigens ook niet waar. Je weet immers dat er over 7 sec een keihard einde volgt. En afgebakende eindigheid maakt dat die 7 sec dus GEEN vrijheid zijn.
pi_59655834
quote:
Ow dwama.
Go hard or go home
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:22:38 #106
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_59655852
quote:
En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
Die opmerkingen had je kunnen verwachten, ik vind ze eerlijk gezegd nog reuze meevallen...

Maar om je "te helpen": smeer 'm, zeg tegen je vrouw dat je 'm taait, dit werkt niet, niet voor jou (goh) niet voor haar of de "kids"
Smeer 'm en ga allemaal verder, dit is vele malen kutter

Sterkte
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:25:22 #107
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59655902
quote:

Bedankt!
wat kwam er uit die therapie dan? Ik kan me niet voorstellen dat als je dit aan een therapeut voorlegt dat hij dan zou adviseren als een dief in de nacht te vertrekken. Misschien moet je er nog wat sessies aan vast plakken en daar bespreken wat je nu hier op fok zet.

Wat betreft dat uitstellen tot je zoon uit huis gaat

Onnodige uistel en excuuszoekerij. Als hij net uit huis is is zijn leven al moeilijk genoeg, de last om dan je moeder en zusje op te moeten vangen is dan ook geen pretje (heb het meegemaakt bij een vriendin). Beter nu zodat je kinderen na de zomer het ergste gehad hebben en relatief rustig het volgend studiejaar in kunnen.
pi_59655962
getsie wat een drama allemaal... en dat overkomt je allemaal maar zomaar...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:28:58 #109
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59655993
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

wat kwam er uit die therapie dan? Ik kan me niet voorstellen dat als je dit aan een therapeut voorlegt dat hij dan zou adviseren als een dief in de nacht te vertrekken. Misschien moet je er nog wat sessies aan vast plakken en daar bespreken wat je nu hier op fok zet.

Wat betreft dat uitstellen tot je zoon uit huis gaat

Onnodige uistel en excuuszoekerij. Als hij net uit huis is is zijn leven al moeilijk genoeg, de last om dan je moeder en zusje op te moeten vangen is dan ook geen pretje (heb het meegemaakt bij een vriendin). Beter nu zodat je kinderen na de zomer het ergste gehad hebben en relatief rustig het volgend studiejaar in kunnen.
Zodat de kids vervolgens zich jarenlang om hun depressieve vader moeten bekommeren en dus NIETS van hun studie terecht brengen? Want laten we wel wezen. Meneer is nu gewoon een slappeling die over zich heen laat lopen en de schuld op zijn vrouw kan afschuiven.
Als ie ervandoor gaat en op zichzelf gaat wonen zal ie merken dat ie niemand de schuld kan geven maar nog steeds dezelfde slappe zak is. Dan volgt een val in een heeeele diepe put.

Nee, blijf maar zitten waar je nu zit en bespaar je kinderen die ellende.
pi_59656019
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef DarkElf het volgende:
getsie wat een drama allemaal... en dat overkomt je allemaal maar zomaar...

Tuurlijk niet. Ik heb het allemaal zelf gedaan. Dat weet ik ook wel. Maar jullie hebben gelijk. Fijn dat er zoveel eerlijke en open mensen zijn.

wel een erg bitse foto trouwens..
pi_59656033
ja mooi he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:32:05 #112
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_59656054
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Ik heb het allemaal zelf gedaan. Dat weet ik ook wel. Maar jullie hebben gelijk. Fijn dat er zoveel eerlijke en open mensen zijn.

wel een erg bitse foto trouwens..
al weer andere vrouwtjes aan het uitchecken?
Je zegt jullie hebben gelijk.
Maar wie dan? Want er zijn er die je adviseren weg te lopen en er zijn er die je adviseren te blijven en eindelijk eens volwassen te worden.
Wat ga jij doen?
pi_59656108
Ik zou rennen voor mijn leven, maar dat ben ik maar.
pi_59656216
ik ga gewoon doen zoals ik wil zijn. Open. Zoals ik me richting jullie ook open opstel. Zien wat het brengt. Blijft het de gouden kooi, dan zal ik dan haar kenbaar maken. We hebben hier overigens al wel over gesproken en ze heeft me laten weten dat zij in dat geval weg zal gaan. Alleen heeft ze dat nog niet gedaan.

Eigenlijk wilde ik ook weten hoe de wereld tegen me aankijkt. Duidelijk dus.

PS. vrouwtjes uitchecken? Ik weet niet hoe de wassen jezus van je dat doet maar dat werkt anders lijkt me..
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:44:40 #115
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59656266
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:28 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Zodat de kids vervolgens zich jarenlang om hun depressieve vader moeten bekommeren en dus NIETS van hun studie terecht brengen? Want laten we wel wezen. Meneer is nu gewoon een slappeling die over zich heen laat lopen en de schuld op zijn vrouw kan afschuiven.
Als ie ervandoor gaat en op zichzelf gaat wonen zal ie merken dat ie niemand de schuld kan geven maar nog steeds dezelfde slappe zak is. Dan volgt een val in een heeeele diepe put.

Nee, blijf maar zitten waar je nu zit en bespaar je kinderen die ellende.
Ik dacht dat hij toch wel zou gaan. En dan is uitstel tot het begin van het school/studiejaar imo niet beter voor de kinderen.

Dat het een slappe zak is ben ik verder met je eens
pi_59656294
Dit doet me trouwens aan die film denken waarbij een 45 jarige monteur in een tractorfabriek ineens vrouw wil worden: Omdat hij zichzelf wil zijn.

Biecht maar op TS, je wilt liever de hele dag in jurken lopen. Niet?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:51:20 #117
108913 Godshand
guide4you
pi_59656395
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef Aneurism het volgende:
Dit doet me trouwens aan die film denken waarbij een 45 jarige monteur in een tractorfabriek ineens vrouw wil worden: Omdat hij zichzelf wil zijn.

Biecht maar op TS, je wilt liever de hele dag in jurken lopen. Niet?
wel erg ver gezocht
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_59656417
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

wel erg ver gezocht
Zeker niet. Ook ben ik niet bij nader inzien homo ofzo. Ik ben best gewoon eigenlijk. En ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zoals ik rondlopen. Alleen zetten zij hun verhaal niet open voor de wereld..
pi_59656425
quote:

Bedankt!
wat heb je nu besloten?
weggaan of blijven?
wachten tot zij weggaat?
pi_59656451
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Zeker niet. Ook ben ik niet bij nader inzien homo ofzo. Ik ben best gewoon eigenlijk. En ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zoals ik rondlopen. Alleen zetten zij hun verhaal niet open voor de wereld..
helaas zijn is denk ik wel meer mensen in deze situatie die vast blijven zitten in een relatie die niet
werkt ''omwille'' van de kinderen, ook al denk ik dat dat vaak toch onbewust een smoes is om de
realiteit niet onder ogen te willen / kunnen zien en om de narigheid van scheiding etc. te vermijden.

ik vindt wel dat je hier een punt hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')