Mjah, DoctorB heeft wel een punt....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:17 schreef Armageddon het volgende:
Wat een gelul zeg. Daar hebben die kinderen wat aan. Nog meer gezeur en gezever. Dan lopen die straks gillend gek het huis uit.
Tuurlijk wel, dat heeft hij helemaal zelf gedaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:56 schreef DSS24 het volgende:
Het ligt niet alleen aan jou dat je vreemd bent gegaan.
Hoezo niet? Is het niet zo dat het niet zichzelf zijn vooral komt door zijn partner?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mjah, DoctorB heeft wel een punt....
Een paar punten zelfs!
Als TS het in deze relatie niet zichzelf kan zijn kan hij het waarschijnlijk ook niet bij iemand anders.
Dat is dus het punt? Jij stopt de relatie door te scheiden en de kinderen blijven wel ademhalen. Open communiceren naar de kinderen toe. Kinderen, ik weet niet hoe oud ze zijn, kunnen wel tegen een deukje in hun geluk. Die gaan ook ooit trouwen en dan zullen ze hun eigen leven ook af en toe moeten uitdeuken. Zo is het leven. Daarbij wil ik wel even opmerken dat je al jaren achter de feiten aanhobbelt en dat het tijd wordt dat je ballen krijgt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef ajwOnline het volgende:
Ik ben bereid om alles op te geven op materiaal gebied, maar ben bang het geluk van mijn kinderen te verstoren. Hoe stop ik deze relatie en wordt ik eindelijk mezelf?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:30 schreef Faithy het volgende:
als ik TS was zou ik gewoon me laten betrappen met een 19 jarig sletje...
als hij twee zoons heeft, zullen die het vast wel begrijpen, mits ze lekker is
Zo is dat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is het niet zo dat het niet zichzelf zijn vooral komt door zijn partner?
Als je nou gewoon lekker jezelf bent en je ontmoet een nieuwe dame in je leven kun je daar toch lekker wel mee doorgaan.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoezo niet? Is het niet zo dat het niet zichzelf zijn vooral komt door zijn partner?
Ik snap wat je bedoelt.quote:
Als je nou gewoon lekker jezelf bent en je ontmoet een nieuwe dame in je leven kun je daar toch lekker wel mee doorgaan.
very true, eigenlijk zou er voor het openen van een topic als dit een contract moeten worden ondertekend waarin reageerplicht wordt afgedwongen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:44 schreef Armageddon het volgende:
Is TS overleden ofzo? Daar heb ik altijd zo'n hekel an. Heel verhaal neerknallen en dan niet meer reageren.
quote:
ts kan dr gewoon niet mee omgaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:44 schreef Armageddon het volgende:
Is TS overleden ofzo? Daar heb ik altijd zo'n hekel an. Heel verhaal neerknallen en dan niet meer reageren.
Snap nu dat ie onder de plak zit.
Nogal, vooral omdat jijzelf dit je laat opleggen. Waarschijnlijk in eerste instantie door je schuldgevoel van het vreemdgaan, vervolgens wegens gebrek aan ruggegraat. In elk geval tegen je vrouw.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef ajwOnline het volgende:
Wel ben ik nu volledig onder curatele komen te staan. geregeld wordt mijn tas, auto, e-mail en telefoon gecontroleerd, ik mag van haar niet beschikken over de mogelijkheid om zelf geld over te maken, en als ik ergens gepind heb, dan moet ik dezelfde dag nog uitleggen waarom ik op dat tijdstip daar gepind heb. Natuurlijk, ik ben een eikel.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:54 schreef Copycat het volgende:
Vrijheid in je relatie ga je zo te lezen niet meer krijgen. Dus, dan heb je twee opties: Of je blijft voor de lieve (...) vrede en de kinderen de onder de plak zittende man. Mooi rolmodel ook. Of je kiest voor datgene wat jij wilt, wie jij echt bent en je gunt je kinderen hun 'echte' vader.
Voor de kinderen in zo'n ongelijkwaardige relatie blijven zitten, doet jezelf én die kinderen te kort.
FF YingYang doen en je pilletje nemen: TS is gestart om 08:45 uur vanmorgen en waarschijnlijk niet in geschat dat na een klein uur zijn topic volgeschreven wordt..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:44 schreef Armageddon het volgende:
Snap nu dat ie onder de plak zit.
Ik bel m ff.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
very true, eigenlijk zou er voor het openen van een topic als dit een contract moeten worden ondertekend waarin reageerplicht wordt afgedwongen.![]()
Danny, regel dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |