abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:24:05 #26
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59542231
ik kan het niet in je verhaal opmaken, maar je hebt kinderen in de pubertijd?..
zei zullen begrijpen dat bij elkaar blijven niet werkt..
maar leg ze wel uit waarom... en zorg ervoor dat je ze blijft zien!.. ze zijn ook van jou!
pi_59542309
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:17 schreef Armageddon het volgende:

Wat een gelul zeg. Daar hebben die kinderen wat aan. Nog meer gezeur en gezever. Dan lopen die straks gillend gek het huis uit.
Mjah, DoctorB heeft wel een punt....
Een paar punten zelfs!
Als TS het in deze relatie niet zichzelf kan zijn kan hij het waarschijnlijk ook niet bij iemand anders.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Moderator vrijdag 20 juni 2008 @ 09:29:34 #28
5428 crew  miss_sly
pi_59542355
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:56 schreef DSS24 het volgende:
Het ligt niet alleen aan jou dat je vreemd bent gegaan.
Tuurlijk wel, dat heeft hij helemaal zelf gedaan.
Dat ze samen verantwoordelijk zijn voor de problemen die er in de relatie zijn, ben ik met je eens, maar als er problemen zijn (welke dan ook) hoef je niet vreemd te gaan, natuurlijk.

Als je de relatie nog wilt redden, zul je moeten aangeven dat je zo niet gelukkig bent en zelf veranderen in d eman die je wel bent/wilt zijn. Zij zal dit moeten accepteren. En wie weet vindt ze je ook wel leuker als je wel jezelf bent. Misschien ook niet en besluit ze op te stappen. Dat zijn allemaal dingen die je niet in de hand hebt en die er eigenlijk ook niet toe doen. Je moet voor jezelf veranderen.

Hoe oud zijn de kinderen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:29:55 #29
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_59542368
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:27 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Mjah, DoctorB heeft wel een punt....
Een paar punten zelfs!
Als TS het in deze relatie niet zichzelf kan zijn kan hij het waarschijnlijk ook niet bij iemand anders.
Hoezo niet? Is het niet zo dat het niet zichzelf zijn vooral komt door zijn partner?

Als je nou gewoon lekker jezelf bent en je ontmoet een nieuwe dame in je leven kun je daar toch lekker wel mee doorgaan.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_59542388
Klinkt niet als een relatie waar jullie nog uit gaan komen.

Zij geeft toe aan haar onderbuikgevoelens en het maakt niets meer uit of dat redelijk is of niet.
Twee dingen:
- De oorzaak van het probleem ligt bij haar. Dat betekent dat de oplossing niet gezocht moet worden in aanpassing van jou (dat heb je nl al jarenlang geprobeerd), maar aanpassing van haar.
- Jullie zitten heel diep in een patroon. Neem eens afstand en beantwoord voor jezelf de vraag: Denk je dat zij gaat veranderen?

Sommige vrouwen kunnen ook krengen zijn, dat is niet voorbehouden aan mannen.
Toegeven aan onderbuikgevoelens, alles voor zichzelf goedpraten en alle problemen bij een ander neerleggen: jouw vrouw is niet uniek.
Maar jij kent haar het beste. En jij moet eens goed bedenken of je het eerlijk vindt wat ze doet, en of je denkt dat zij gaat veranderen.
pi_59542391
als ik TS was zou ik gewoon me laten betrappen met een 19 jarig sletje...

als hij twee zoons heeft, zullen die het vast wel begrijpen, mits ze lekker is
Doei.
pi_59542516
Huppa.. Je kleding en een tas en de deur achter je dichttrekken..
Deze relatie werkt niet en gaat ook niet meer werken ook..

Lekker normaal als je tas, telefoon of mail elke keer word nagekeken.
En zij kent je niet zoals je nu bent? Je bent nooit echt geweest zoals zij je kent..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_59542555
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef ajwOnline het volgende:

Ik ben bereid om alles op te geven op materiaal gebied, maar ben bang het geluk van mijn kinderen te verstoren. Hoe stop ik deze relatie en wordt ik eindelijk mezelf?
Dat is dus het punt? Jij stopt de relatie door te scheiden en de kinderen blijven wel ademhalen. Open communiceren naar de kinderen toe. Kinderen, ik weet niet hoe oud ze zijn, kunnen wel tegen een deukje in hun geluk. Die gaan ook ooit trouwen en dan zullen ze hun eigen leven ook af en toe moeten uitdeuken. Zo is het leven. Daarbij wil ik wel even opmerken dat je al jaren achter de feiten aanhobbelt en dat het tijd wordt dat je ballen krijgt.
Go hard or go home
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:39:41 #34
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59542584
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:30 schreef Faithy het volgende:
als ik TS was zou ik gewoon me laten betrappen met een 19 jarig sletje...

als hij twee zoons heeft, zullen die het vast wel begrijpen, mits ze lekker is
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:40:27 #35
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59542606
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Hoezo niet? Is het niet zo dat het niet zichzelf zijn vooral komt door zijn partner?

Als je nou gewoon lekker jezelf bent en je ontmoet een nieuwe dame in je leven kun je daar toch lekker wel mee doorgaan.
Zo is dat.
pi_59542649
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:

Zitten toch echt 2 in deze relatie, niet kiezen voor jezelf is ook een keus.
Dus nee daar ben ik het niet mee eens.
quote:

Ik snap wat je bedoelt.
Maar volgens mij is het in de praktijk anders...
TS heeft hele grote kans dat hij op hetzelfde type dame gaat vallen.
Hij zelf zal de cirkel moeten doorbreken.
Daar kan een scheiding aan vast zitten, immers zij moet het nu allemaal gaan incasseren.
En dat zie ik niet snel gebeuren. Tenminste zo uit het verhaal wat hij verteld hier.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:43:21 #37
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59542667
Volgens mij heeft TS 18 jaar lang in een relatie gezeten die hij eigenlijk niet wilde, waar hij niet gelukkig van is geworden, wat dus een verkeerde keuze is geweest to begin with. Alle vreemdgaan-bokkesprongen en whatnot zijn allemaal gevolg hiervan.

Het wordt tijd dat hij doet wat hij 18 jaar geleden had moeten doen: kappen hiermee en een ander pad inslaan. Het zou achterlijk zijn om dit nóg langer vol te houden, het is zelfs al achterlijk dat het al 18 jaar doorduurt. In mijn ogen is dat niet de easy way out, het is de enige zinnige oplossing.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:43:50 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_59542673
Juist voor je kinderen is het misschien juist wel goed als je stopt met deze relatie. Kinderen krijgen meer mee dan je denkt, en nu leren ze van jouw dat je jezelf moet verloochenen in relatie. Is dat wat je je kinderen mee wilt geven?
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze er geen verdriet van zullen hebben en er misschien een opdonder van krijgen, maar de huidige situatie is zeker niet beter voor de kinderen.

Maar belangrijker is misschien nog wel: hou je nog van je vrouw? En houdt zijn nog van jou? Zie je nog toekomst in jullie relatie? En zij? En hoe zou die relatie er dan uit moeten zien volgens jou en volgens haar? Denk je dat jullie op een lijn kunnen komen?
Kan je deze vragen niet positief beantwoorden dan zou je eventueel relatietherapie kunnen overwegen. Is er echt geen redden meer aan, stop er dan beter mee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:44:26 #39
2964 Armageddon
pi_59542693
Is TS overleden ofzo? Daar heb ik altijd zo'n hekel an. Heel verhaal neerknallen en dan niet meer reageren.

Snap nu dat ie onder de plak zit.
pi_59542725
Ik snap de link met vreemdgaan en dan niet meer zelf over geld mogen beschikken niet, tenzij je je slippertje overwelmd heb met dure kado's ofzo... maar dat is dan weer meer een maïtresse.
Geld is niet belangrijk in mijn leven zolang in genoeg heb om van te leven, maar ik zou gek worden als ik er niet meer zelf(of samen) over zou beschikken.
And the druids turn to stone...
pi_59542753
oh, en een serieuze reactie:

het is de bedoeling, in het leven, dat je gelukkig wordt... of eigenlijk al BENT

als jij in deze relatie niet gelukkig bent, en ook niet gaat worden, wordt op den duur NIEMAND daar gelukkig van.

Jij niet, je vrouw niet en je kinderen ook niet.

Het is dus voor iedereen het beste dat je er een eind aan maakt.... aan de relatie, niet aan je leven
Doei.
pi_59542814
Na 18 jaar is de kans dat je met precies dezelfde persoon een geheel andere relatie krijgt..
Heel klein.
Jij moet willen en wil je het nog wel?
Zij moet willen, misschien vind zij het wel best hoe het nu gaat.
Misschien word ze wel bloedlink als blijkt dat je je al 18 jaar anders voordoet dan je bent.
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:49:26 #43
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59542827
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:44 schreef Armageddon het volgende:
Is TS overleden ofzo? Daar heb ik altijd zo'n hekel an. Heel verhaal neerknallen en dan niet meer reageren.
very true, eigenlijk zou er voor het openen van een topic als dit een contract moeten worden ondertekend waarin reageerplicht wordt afgedwongen.
Danny, regel dat.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:49:47 #44
141994 Dickies
Since 1922
pi_59542838
Ik ken iemand die in een soortgelijke situatie zat. Ga niet in op de details maar op een dag was hij weg. Een dag uitgekozen waarop niemand thuis zou zijn of weer snel zou komen en heel snel een groot deel van z'n spullen gepakt met de bedoeling nooit meer terug te komen. En zo is het ook gegaan, verdient zeker niet de schoonheidsprijs maar ook wel begrijpelijk. Z'n partner zag het niet aankomen en was een flinke klap. Maar hey, als je je vent zo behandeld kan je erop wachten dat 'ie vlucht.

Dus mijn advies: wegwezen. Maar dan wel op een iets nettere manier.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:50:48 #45
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_59542863
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:46 schreef Faithy het volgende:
aan de relatie, niet aan je leven

Maargoed het is dus zo dat door de tijd je jezelf niet meer kunt of nooit heb kunnen zijn. Dit is niet goed en zoals al eerder gezegd moet je hier gewoon over praten met je vrouw. Weet niet of dit wat op lost , helemaal niet nu die dingen van het vreemdgaan en het strenge controleren er bij komen kijken.

En nou niet je kinderen ontvoeren en naar Irak gaan, dat lost niks op
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:50:59 #46
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59542872
quote:

ts kan dr gewoon niet mee omgaan
pi_59542970
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef ajwOnline het volgende:
Wel ben ik nu volledig onder curatele komen te staan. geregeld wordt mijn tas, auto, e-mail en telefoon gecontroleerd, ik mag van haar niet beschikken over de mogelijkheid om zelf geld over te maken, en als ik ergens gepind heb, dan moet ik dezelfde dag nog uitleggen waarom ik op dat tijdstip daar gepind heb. Natuurlijk, ik ben een eikel.
Nogal, vooral omdat jijzelf dit je laat opleggen. Waarschijnlijk in eerste instantie door je schuldgevoel van het vreemdgaan, vervolgens wegens gebrek aan ruggegraat. In elk geval tegen je vrouw.
Je vrouw heeft deze controle middelen aangegrepen om meer grip op de zaak te krijgen ( dit lijkt op de Eiffel reclame ). Of ze van je houdt weet ik niet, maar ze wil kosten wat kost onder controle blijven om te voorkomen dat ze dit leventje met kinderen, man, huis en geld op te zeggen.

En verder schrijft Cc hetgene wat ik dacht:
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:54 schreef Copycat het volgende:
Vrijheid in je relatie ga je zo te lezen niet meer krijgen. Dus, dan heb je twee opties: Of je blijft voor de lieve (...) vrede en de kinderen de onder de plak zittende man. Mooi rolmodel ook. Of je kiest voor datgene wat jij wilt, wie jij echt bent en je gunt je kinderen hun 'echte' vader.
Voor de kinderen in zo'n ongelijkwaardige relatie blijven zitten, doet jezelf én die kinderen te kort.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_59543005
Je kwelt jezelf, de relatie is gedoemd. Uitstel van executie.
Lambo of Rekt
pi_59543046
quote:

FF YingYang doen en je pilletje nemen: TS is gestart om 08:45 uur vanmorgen en waarschijnlijk niet in geschat dat na een klein uur zijn topic volgeschreven wordt..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:08:11 #50
2964 Armageddon
pi_59543285
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

very true, eigenlijk zou er voor het openen van een topic als dit een contract moeten worden ondertekend waarin reageerplicht wordt afgedwongen.
Danny, regel dat.
Ik bel m ff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')