Het ligt niet aan haar, het ligt aan hen samen. Wel erg gemakkelijk om hem slachtoffer te maken, imo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:42 schreef iksnapje het volgende:
@Manono
Ik ben het met je eens dat een vrouw dat doorgaans verlangt. Dat is zeer begrijpelijk. Maar dan moet een vrouw dat wél op de juiste manier te kennen geven, zonder de man te manipuleren, te dwingen, uit te kafferen, etc...Want dan bereik je dus alleen maar dat zo'n man als AjwOnline dingen STIEKEM gaat doen...
Doe eens niet zo zielig....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:09 schreef ajwOnline het volgende:
Er zijn ook mensen die een andere uitweg hebben gekozen. Springen van een hoog gebouw (7sec echte vrijheid) of wachten op de trein. Gelukkig ben ik te laf om daarvoor te kiezen ;-)
Vraag jij maar eens aan een kind wat hij liever heeft, mama en papa die alleen maar fatsoenlijk met elkaar omgaan en bij elkaar zijn of een papa en mama die gelukkig zijn, maar niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef Elfy het volgende:
Je kinderen zijn trouwens heus ook niet stom en die willen liever dat beide ouders gelukkig zijn, maar alleen als het echt is.
goed ook dat je dat niet eerder geopperd hebt. Anyway, achter de rug van je vrouw om een huurhuis regelen om vervolgens je gezin er dan maar mee te confronteren, is het lafste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef ajwOnline het volgende:
Dank jullie wel voor deze genuanceerde meningen.
Jammer dat er verondersteld wordt dat ik nooit gepraat heb. Dat heb ik wel. ook hebben we beide therapie gevolgd. En ja; tuurlijk ik ben een slappeling. Toch goed om te weten hoe jullie hier over denken.
Bedankt!
Dit snap ik niet TS.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:49 schreef ajwOnline het volgende:
...
Tsja over het geld; Ik heb nooit over het geld kunnen beschikken. Wel heb ik een bankpas en creditcard, maar ik heb er nooit zo'n belang aan gehecht. Totdat ik besefte dat ik weg wilde. Een jaar geleden geprobeert er uit te stappen. Postbus genomen, kluisje gehuurd, wat (persoonlijk) spullen veilig gesteld en een bankrekening geopend. At the end zelfs een huurhuis geregeld. Maar toen moest er geld komen. En daar ging het mis. Ze kwam er te vroeg achter, en het huis ging aan mijn neus voorbij..
Wat is het wezenlijke verschil tussen eerst iets regelen en daarna de bom droppen, danwel de bom droppen en daarna iets regelen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:03 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
goed ook dat je dat niet eerder geopperd hebt. Anyway, achter de rug van je vrouw om een huurhuis regelen om vervolgens je gezin er dan maar mee te confronteren, is het lafste wat je kan doen.
Dus ben je een laffaard....
Die mag ie inderdaad wel even uitleggen, als ik nu opsta en regel dat mijn salaris naar een andere rekening moet staat het de eerstvolgende storting daar op.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:34 schreef Roquefort het volgende:
Ik mag toch aannemen dat je werkt voor een salaris, en dat je dat salaris op een rekening kunt laten storten naar jouw keuze?
Hm.... heb het eerste berichtje gelezen, meteen naar de laatste paginga en hier wil ik snel even op reageren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef Kreator het volgende:
@Darkelf: Heb je een slappe-mannencomplex ofzo? Het valt wel op.
@Zovty: whehe heh heheh hehe hehe he.
@TS: als je dan toch in de spiegel hebt gekeken en erachter bent gekomen dat je de afgelopen jaren een slappe kneus was, die over zich heen liet lopen, waarom wil je het dan ook op diezelfde manier oplossen? Het is nogal infantiel om zo stiekem een uitweg te zoeken. Zoek de confrontatie, ga uit elkaar, maar doe dat dan wel gewoon in overleg. Dan laat je tenminste zien dat je nog enigszins man bent.
neuh hoor, zag toevallig dit topic en vond TS nogal jankerigquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef Kreator het volgende:
@Darkelf: Heb je een slappe-mannencomplex ofzo? Het valt wel op.
Jankzakquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:09 schreef ajwOnline het volgende:
Er zijn ook mensen die een andere uitweg hebben gekozen. Springen van een hoog gebouw (7sec echte vrijheid) of wachten op de trein. Gelukkig ben ik te laf om daarvoor te kiezen ;-)
Idd. Je bent toch geen loser die verantwoording af dient te leggenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:49 schreef Armageddon het volgende:
Hoe stop je deze relatie? Wat dacht je er van om je spullen op te pakken en bij een goede vrind/hotel/vriendin in te trekken totdat je wat voor jezelf hebt. Wegwezen zeg ik je! Dit had je drie jaar geleden al moeten doen. Met de kinderen komt het wel goed.
Nehee, je snaptnie, als hij het doet omdat zij het kennen geeft is het nog her callquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:42 schreef iksnapje het volgende:
@Manono
Ik ben het met je eens dat een vrouw dat doorgaans verlangt. Dat is zeer begrijpelijk. Maar dan moet een vrouw dat wél op de juiste manier te kennen geven,
leuk voor zijn moederquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:21 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jankzak![]()
![]()
![]()
![]()
Je wil zelf ook helemaal niet bij je vrouw wegje kan waarschijnlijk niet eens voor je zelf zorgen als je het zou moeten
.
Ga weer bij je moeder wonen,![]()
Dank je !quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:59 schreef iksnapje het volgende:
@Ajwonline
Voor jou heb ik speciaal een account aangemaakt, omdat ik zo'n situatie van dichtbij heb meegemaakt. Misschien kan ik je ook wat helpen hier...
Simpel: als je een huis wilt huren moet je eerst een borg storten voordat je er in kunt wonen. het duurt een maand voordat je volgende salaris komt dus erg moeilijk te timen. Maar ik ben het eens met de meeste zelfingenomenreacties hier dat stiekum niet de weg is..quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:56 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die mag ie inderdaad wel even uitleggen, als ik nu opsta en regel dat mijn salaris naar een andere rekening moet staat het de eerstvolgende storting daar op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |