Ben JIJ gelukkig?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef ajwOnline het volgende:
-knip-
Ik denk eerder het laatste.. Ik probeer ook altijd te redden wat er te redden valt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Vraag jij maar eens aan een kind wat hij liever heeft, mama en papa die alleen maar fatsoenlijk met elkaar omgaan en bij elkaar zijn of een papa en mama die gelukkig zijn, maar niet bij elkaar.
Het antwoord zal je verbazen meestal, want ze willen niets liever dan paps en mams bij elkaar.
Maar soms moet je doen wat het beste is en als je er echt niet uitkomt dan moet je soms gewoon gaan en dan leren de kinderen op ten duur wel dat het eigenlijk beter was.
Maar mijn mening, loop nooit te snel weg, wat wil je je kinderen leren, wil je ze leren op te geven, of dat problemen er zijn om opgelost te worden?
Ach je bent er tenminste eerlijk overquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Simpel: als je een huis wilt huren moet je eerst een borg storten voordat je er in kunt wonen. het duurt een maand voordat je volgende salaris komt dus erg moeilijk te timen. Maar ik ben het eens met de meeste zelfingenomenreacties hier dat stiekum niet de weg is..
Zelfingenomen, man man man, het slachtoffertje spelen bevalt je wel of niet soms?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Simpel: als je een huis wilt huren moet je eerst een borg storten voordat je er in kunt wonen. het duurt een maand voordat je volgende salaris komt dus erg moeilijk te timen. Maar ik ben het eens met de meeste zelfingenomenreacties hier dat stiekum niet de weg is..
Beste Erodome,quote:
Offtopic.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:23 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Beste Erodome,
Fijn dat je zo trouw reageert op dit topic. Volgens mij doe ik alleen mijn relaas en vraag ik jullie mening. Ik vraag geen steun en klaag dus niet en kom eerlijk uit voor wat ik heb gedaan, en geef jullie zelfs gelijk als er negatief over geoordeeld wordt.
Het lijkt me echter sterk dat jullie allemaal wel mr/mss perfect zijn.
Het valt me op dat jouw reacties erg schreewen. Dat getuigt er niet van dat je boven de materie staat.
Ben je in de normale omgang ook zo? Is dat jouw lifestyle of raakt het onderwerp jouw eigen situiatie?
Kijk eens of er wat waarheid zit in wat ik zeg ipv weer eromheen te draaien en jezelf als slachtoffer te zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:23 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Beste Erodome,
Fijn dat je zo trouw reageert op dit topic. Volgens mij doe ik alleen mijn relaas en vraag ik jullie mening. Ik vraag geen steun en klaag dus niet en kom eerlijk uit voor wat ik heb gedaan, en geef jullie zelfs gelijk als er negatief over geoordeeld wordt.
Het lijkt me echter sterk dat jullie allemaal wel mr/mss perfect zijn.
Het valt me op dat jouw reacties erg schreewen. Dat getuigt er niet van dat je boven de materie staat.
Ben je in de normale omgang ook zo? Is dat jouw lifestyle of raakt het onderwerp jouw eigen situiatie?
Inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:56 schreef Xennia het volgende:
Al 3 jaar met de gedachte lopen je relatie te beeindigen, zonder je ooit af te vragen wat jij eraan kunt doen om je relatie te verbeteren. Je zegt dat je nooit geweest bent wie je was, nooit eerlijk, haar naar de mond praten etc. Lekker makkelijk zeg om je relatie zodanig te saboteren, zonder er ooit voor gewerkt te hebben.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Kijk eens of er wat waarheid zit in wat ik zeg ipv weer eromheen te draaien en jezelf als slachtoffer te zien.
Perfect ben ik niet nee, maar wel baas van mijn eigen leven.
nog beterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:40 schreef Manono het volgende:
Of misschien is dit gewoon een gevalletje van
We schetsen even een inspirerende verhaallijn Requote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef Re het volgende:
uhmmm het is geen liedjes opsom topic geloof ik...
een jaartje?quote:Op zondag 29 juni 2008 05:20 schreef Peter_Europa het volgende:
Hoe is je vrouw achter je vreemdgaan gekomen?
Lijkt me ook dat er weinig toekomst zit, misschien is scheiden van tafel en bed een jaartje een idee?
Ze is er niet achter gekomen, ik heb het haar verteld..quote:Op zondag 29 juni 2008 05:20 schreef Peter_Europa het volgende:
Hoe is je vrouw achter je vreemdgaan gekomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |