Serieus?quote:
Turkije mistquote:
Ik denk eerder als Turkije verliest.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:43 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Vandaag 20:45.
Als Turkije wint breekt de hell los.
nee hoor, dan is het overal muisstilquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik denk eerder als Turkije verliest.
Tsunamiiiiiiiiiiiii eerst Wenen innemen daarna door naar Venlo....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:21 schreef Raantje het volgende:
Wat heeft de islam er nou weer mee te maken..?
Ben je nou Turk of Iranees? Als je een Iranees bent flikker dan uit deze topic en praat ergens anders maar met je islam. Ben je een Turk? Dan heb je een seculiere staat dus elke turk hoeft dan niet een moslim te zijn ja..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
Nogmaals aan de poorten van Wenen, en dit keer gaan we Wenen innemen.. Het wordt tijd voor een tsunami van islamisering in Wenen...![]()
![]()
Ataturk draait zich om in z'n graf.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
Nogmaals aan de poorten van Wenen, en dit keer gaan we Wenen innemen.. Het wordt tijd voor een tsunami van islamisering in Wenen...![]()
![]()
Ik weet nog zo net niet hoe het Ottomaanse rijk het zou doen tegen het derde rijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ottomaanse Rijk komt weer terug. We gaan wenen weer innemen hopelijk![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman_Empire
WEER innemen?, dat is nooit eerder gelukt voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ottomaanse Rijk komt weer terug. We gaan wenen weer innemen hopelijk![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman_Empire
turken en islamiseringquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
![]()
wtf man!!! nederland duitsland in de finale is toch leukst? als nederland- turkije niet kan uiteraardquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Hup Kroatië die geef ik meer kans tegen Duitsland
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
WEER innemen?, dat is nooit eerder gelukt voor zover ik weet.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:05 schreef Stevie_G het volgende:
ik hoop ook dat Turkije verliest. -edit-
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:05 schreef Stevie_G het volgende:
ik hoop ook dat Turkije verliest. -edit-
spelers gingen rellen met de zwitsers, in frankfurt spelen was een strafquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef Elkarden het volgende:
Waarom heeft Turkije de helft van haar kwalificatiewedstrijden eigenlijk in Frankfurt afgewerkt? Weet iemand dit?
Vanwege de straf die ze kregen van de UEFA na de beruchte wedstrijd tegen Zwitserland: 6 thuiswedstrijden zonder publiek en buiten Turks grondgebied. Daarnaast werden een aantal spelers, waaronder Emre Belözoğlu, geschorst voor 5 of 6 wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef Elkarden het volgende:
Waarom heeft Turkije de helft van haar kwalificatiewedstrijden eigenlijk in Frankfurt afgewerkt? Weet iemand dit?
Die weten zelfs van zeer recent hoe het moet. Vanavond voorzie ik weinig problemen voor Kroatië eigenlijk, vooral omdat Turkije wat belangrijke spelers mist.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Hup Kroatië die geef ik meer kans tegen Duitsland
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Turkije,
1-0 achter, en wonnen vervolgens 2-1 van Zwitserland
2-0 achter, en wonnen vervolgens 3-2 van Tsjechie
Komen vanavond 3-0 achter en winnen 4-3 van Kroatie
4-0 achter in de halve finale en winnen 5-4 van Duitsland
Dan in de finale
verliezen ze 1-0 van Italie. Nederland
Kroatië wel hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:32 schreef WeebI het volgende:
Het zijn allebei landen die de halve finale niet verdienen.
'Oranjefan'quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
![]()
Het wordt eerder wenen aan de poorten van het Ernst Happel stadion.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
![]()
Hoezo? Kroatie speelt prima!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Fukjoeman het volgende:
Sowieso 1 treurige halve finalistEn Duitsland staat al praktisch in de finale, door 1 goeie wedstrijd te spelen.
Je hebt hem even gebeld?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:01 schreef BYKNT het volgende:
bron Fatih Terim zelf.
Duitsland werd anders vorige keer compleet weg getikt en gek gedraaid door de Kroaten Maar het blijven Duitsers natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Fukjoeman het volgende:
Sowieso 1 treurige halve finalistEn Duitsland staat al praktisch in de finale, door 1 goeie wedstrijd te spelen.
yepperdepep..quote:
1 treurige halve finalist? <----quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Fukjoeman het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:34 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb Turkije eigenlijk nog maar 1 helft op goed voetbal kunnen betrappen. En dat kwam vooral doordat Tsjechie dat in al hun lafheid toeliet. Voor de rest was het eigenlijk niet om aan te zien, dus ik gok op Kroatie (1-0).
Wat grappig, zo denk ik ook over Sunchaser.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:06 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Hè bah Bert, je bent ook overal te vinden. Ik vind je maar een misselijkmakend mannetje en hoop dat je tijdens één van je matige interviews een klap voor je kanus krijgt, kutmongool.
wie?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat grappig, zo denk ik ook over Sunchaser.
Het waren de Kroaten die de Turken buiten Wenen hielden en dat zullen we nu wéér doen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
WEER innemen?, dat is nooit eerder gelukt voor zover ik weet.
Suc6 vanavondquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:30 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Het waren de Kroaten die de Turken buiten Wenen hielden en dat zullen we nu wéér doen!
3 keer is scheepsrecht. Wij komen Wenen opeisen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:30 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Het waren de Kroaten die de Turken buiten Wenen hielden en dat zullen we nu wéér doen!
Zo hebben we allemaal onze dromenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:06 schreef T-Rigg het volgende:
Hè bah Bert, je bent ook overal te vinden. Ik vind je maar een misselijkmakend mannetje en hoop dat je tijdens één van je matige interviews een klap voor je kanus krijgt, kutmongool.
Dat dus, maar ik hoop nog steeds op een wondertjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die weten zelfs van zeer recent hoe het moet. Vanavond voorzie ik weinig problemen voor Kroatië eigenlijk, vooral omdat Turkije wat belangrijke spelers mist.
Nee hoor, ik hoop oprecht dat Turkije wintquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef Fener het volgende:
wahahahaa kijk al die hollanders dan voor kroatie zijn. ze zijn bang dat turkije verder komt dan nederland en ze uitgelachen worden door een paar honderd duizend andgenoten lol
ben jij 1 van die genen die ik op 2 handen kan tellen in dit land.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoop oprecht dat Turkije wint
ja, kdenk echt dat het uit angst isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef Fener het volgende:
wahahahaa kijk al die hollanders dan voor kroatie zijn. ze zijn bang dat turkije verder komt dan nederland en ze uitgelachen worden door een paar honderd duizend landgenoten lol
De EKquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:40 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Turkije verdient de EK2008 beker. Vanavond zullen we zien wie er uit word geflikkert.
Maakt het dan uit of ze in voetbalkleding of roze tutu's het veld opstappen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie de Turken niet winnen van een gedreven Kroatië, vraag blijft echter hoe die Kroaten over een uurtje en wat het veld opstappen
Hehe. Het verschil in mentaliteit heb ik het over maar dat weet je ook welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maakt het dan uit of ze in voetbalkleding of roze tutu's het veld opstappen?
Neen, een Kroatische, maar doordat het windstil was zie je het wapenschild niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Fukjoeman het volgende:
nee hollanders neuken bij de wallenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:02 schreef Timmai het volgende:
vandaag ook rukken op Turkse dames voor de gelegenheid?
[ afbeelding ]
Jongen iedereen is trots op zijn land. Ik begrijp dat jij kippenvel krijgt bij die beelden maar ik voel totaal niks en vind het 10x niks als ik het zo bekijk en dat zal jij ook doen als ik iets van Turkije ofzo laat zien.quote:
Je hoeft je niet gelijk aangesproken te voelen hoor.quote:
Het merendeel is buitenlandse toerist wat daar neukt hoor!quote:
ook goed...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:10 schreef Fener het volgende:
[..]
Jongen iedereen is trots op zijn land. Ik begrijp dat jij kippenvel krijgt bij die beelden maar ik voel totaal niks en vind het 10x niks als ik het zo bekijk en dat zal jij ook doen als ik iets van Turkije ofzo laat zien.
Echt niet, dan staan ze voor mijn deur te toeterenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gooi de kraaiepootjes maar vast naar buiten
Oeps.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef WeebI het volgende:
De BCC-vraag:
Welke Nederlander heeft de meeste interlands?
A Patrick Kluivert
B Edgar Davids
C Edwin van de Sar
Als je het goede antwoord al niet eens goed kan schrijven![]()
stuur ze maar over de graadt van roggeweg over de zandvlakte, dan komen ze geheid vast te staanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Echt niet, dan staan ze voor mijn deur te toeteren
-en jij daar gelieve niet op te reageren-quote:
van waar naar waar ben je onderweg, want ze starten pas over 20 minutenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik zit in de trein dus hou me even up to date
amstel - den helder. Dus zoals ik al zei keep me up to datequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van waar naar waar ben je onderweg, want ze starten pas over 20 minuten
lelijke hoofdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
Waarom had die keeper van Tsjechië een helm op?
het staat 0-0quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik zit in de trein dus hou me even up to date
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
Waarom heb jij onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
Gaat altijd op de brommert naar zijn werkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
Ga je nou iedere dag die vraagstellen, beetje vergeetachtig is je niet onbekendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
Waarom hap jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom heb jij onder een steen geleefd?
Belangrijke informatie voordat je een vraag stelt in EK!
pff nog steeds?quote:
Owke, dank jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom heb jij onder een steen geleefd?
Belangrijke informatie voordat je een vraag stelt in EK!
Ik voor Kroatië.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
Het zijn allemaal honden bij de nosquote:
Fashion statement.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
goodbye turkeyquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:39 schreef BigKahuna het volgende:
Hup Kroatie.
Oh en dat nummer dat vanavond op de aftiteling van Studio Sportzomer komt; hoe heet dat?
De messen zijn helaas niet geslepen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Weer geen Evert dus, Evert en de Turken zijn toch een gouden duo voor een leuke wedstrijd
Anders gaat zijn hoofd ontploffenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
Hoi Paaskonijn!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou prettige wedstrijd allemaal! Dat de beste moge winnen Kroatië dus
wat heeft dat ermee te maken????quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef GieJay het volgende:
KROATIE!!!! JODEN!!! AMSTERDAM!!!
quote:
welkom terug van je ban. was je door een portugees aan rood genaait (ban)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een saai volkslied
En je hoort niemand meezingen op de tribunes?
quote:
Kroaten roeiden Joden juist uit.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoi Paaskonijn!
IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in december stond ik nog 7 onvoldoendes
quote:
kortom je bent iets minder dom dan in decemberquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoi Paaskonijn!
IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb je heul netjes gedaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoi Paaskonijn!
IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoi Paaskonijn!
IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook weer hier?quote:
Cyberia18 begon weer eens te janken in FB, hypocrietje dat het isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welkom terug van je ban. was je door een portugees aan rood genaait (ban)
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef gitaarsnaar het volgende:
ze kunnen bijna klaverjassen met al die gele kaarten
beste post tot nu toe iin dit topicquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef Borga het volgende:
[quote]Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ajax Ajax
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
Hallo staat er iemand op scherp bij turkije ofzo
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Cyberia18 begon weer eens te janken in FB, hypocrietje dat het is
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
beste post tot nu toe iin dit topicajax
Donder eens op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
3-0 voor spanje ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Oh ja ik zit Spanje - Italie te kijken
Ach hij had wel gelijk, maar als die daar dan altijd mee naar de FB huppeltquote:
FOK heeft een zogenaamde policy.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Cyberia18 begon weer eens te janken in FB, hypocrietje dat het is
Die had je dus gewoon moeten lezen, dwaas.quote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
quote:
turkije speelt van rechts naar links, spelen volledig in het rood en kroatie volledig in het blauw en allemaal witte schoentjesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, laptop aan, telefoon als modem Hatsikidee mee lezen.
Als jij gewoon eens een keer ontopic in een topic post en niet die ajax en je arsenaal aan smileys gebruikt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Als je dan gewoon even over elke foute post gaat janken. En niet als het je uitkomt je het ermee eens bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
FOK heeft een zogenaamde policy.
Even ter verheldering:
[..]
Die had je dus gewoon moeten lezen, dwaas.
Mooi beschreven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
turkije speelt van rechts naar links, spelen volledig in het rood en kroatie volledig in het blauw en allemaal witte schoentjes
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
turkije speelt van rechts naar links, spelen volledig in het rood en kroatie volledig in het blauw en allemaal witte schoentjes
Gele kaartenquote:
jij hebt zeker een heel erg klein beeldschermpjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vanaf nu worden ze voor de halve finale kwijtgescholden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:51 schreef Karrs het volgende:
[..]
Gele kaarten
Bij een kwartfinale
Worden die niet meer kwijtgescholden
nee wilde weten wanneer de eerste zou happen, rode en zwarte schoentjes zijn het natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:51 schreef Borga het volgende:
[..]
jij hebt zeker een heel erg klein beeldschermpje
Voortaan na de kwartfinale kwijtgescholden. Om te voorkomen dat je in de finale geschorst kan zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:51 schreef Karrs het volgende:
[..]
Gele kaarten
Bij een kwartfinale
Worden die niet meer kwijtgescholden
De wedstrijd is pas begonnenquote:
Dat klinkt logisch.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voortaan na de kwartfinale kwijtgescholden. Om te voorkomen dat je in de finale geschorst kan zijn.
Joris Mathijssen ookquote:
Sorryquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:52 schreef Blight het volgende:
Een paar posts over de toetsweken, bans en andere randzaken verwijderd.
On-topic!
Maarja, Kroatië heeft natuurlijk de look-a-like van Johan Cruyff. Dat zullen we nog wel een aantal keer te horen krijgen vanavond.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
bijna doelpunt kans voor de kroaten, zag er veel belovend uit
Idd jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Maarja, Kroatië heeft natuurlijk de look-a-like van Johan Cruyff. Dat zullen we nog wel een aantal keer te horen krijgen vanavond.
Idd. Eerste relletjesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:55 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat was vandaag al een gezellige boel in wenen
als ze vandaag geel krijgen en dus volgende keer geschorst zouden zijjn, is die schorsing er dan wel of nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voortaan na de kwartfinale kwijtgescholden. Om te voorkomen dat je in de finale geschorst kan zijn.
Waarom laten de modjes het EK-forum verzanden in een tweede ONZ-forum?quote:
Ach hebben hun ook wat te doenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:55 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat was vandaag al een gezellige boel in wenen
Dat gok je gewoon.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:55 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Inderdaad, richting het vak van de Turken, volgens mij...
Zonde ja. Ging zo goed dit toernooi!quote:
Die is er dan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze vandaag geel krijgen en dus volgende keer geschorst zouden zijjn, is die schorsing er dan wel of niet
omdat ze zelf ook de wedstrijden kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom laten de modjes het EK-forum verzanden in een tweede ONZ-forum?
Hm... owja. Gelukkig nog geen ernstige rellenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Was bij Polen - Duitsland toch al ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |