quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:05 schreef Stevie_G het volgende:
ik hoop ook dat Turkije verliest. -edit-
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:05 schreef Stevie_G het volgende:
ik hoop ook dat Turkije verliest. -edit-
spelers gingen rellen met de zwitsers, in frankfurt spelen was een strafquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef Elkarden het volgende:
Waarom heeft Turkije de helft van haar kwalificatiewedstrijden eigenlijk in Frankfurt afgewerkt? Weet iemand dit?
Vanwege de straf die ze kregen van de UEFA na de beruchte wedstrijd tegen Zwitserland: 6 thuiswedstrijden zonder publiek en buiten Turks grondgebied. Daarnaast werden een aantal spelers, waaronder Emre Belözoğlu, geschorst voor 5 of 6 wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef Elkarden het volgende:
Waarom heeft Turkije de helft van haar kwalificatiewedstrijden eigenlijk in Frankfurt afgewerkt? Weet iemand dit?
Die weten zelfs van zeer recent hoe het moet. Vanavond voorzie ik weinig problemen voor Kroatië eigenlijk, vooral omdat Turkije wat belangrijke spelers mist.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Hup Kroatië die geef ik meer kans tegen Duitsland
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Turkije,
1-0 achter, en wonnen vervolgens 2-1 van Zwitserland
2-0 achter, en wonnen vervolgens 3-2 van Tsjechie
Komen vanavond 3-0 achter en winnen 4-3 van Kroatie
4-0 achter in de halve finale en winnen 5-4 van Duitsland
Dan in de finale
verliezen ze 1-0 van Italie. Nederland
Kroatië wel hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:32 schreef WeebI het volgende:
Het zijn allebei landen die de halve finale niet verdienen.
'Oranjefan'quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
Nogmaals aan de poorten van Wenen, en dit keer gaan we Wenen innemen.. Het wordt tijd voor een tsunami van islamisering in Wenen...![]()
![]()
Het wordt eerder wenen aan de poorten van het Ernst Happel stadion.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
Nogmaals aan de poorten van Wenen, en dit keer gaan we Wenen innemen.. Het wordt tijd voor een tsunami van islamisering in Wenen...![]()
![]()
Hoezo? Kroatie speelt prima!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Fukjoeman het volgende:
Sowieso 1 treurige halve finalistEn Duitsland staat al praktisch in de finale, door 1 goeie wedstrijd te spelen.
Je hebt hem even gebeld?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:01 schreef BYKNT het volgende:
bron Fatih Terim zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |