Serieus?quote:
Turkije mistquote:
Ik denk eerder als Turkije verliest.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:43 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Vandaag 20:45.
Als Turkije wint breekt de hell los.
nee hoor, dan is het overal muisstilquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik denk eerder als Turkije verliest.
Tsunamiiiiiiiiiiiii eerst Wenen innemen daarna door naar Venlo....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:21 schreef Raantje het volgende:
Wat heeft de islam er nou weer mee te maken..?
Ben je nou Turk of Iranees? Als je een Iranees bent flikker dan uit deze topic en praat ergens anders maar met je islam. Ben je een Turk? Dan heb je een seculiere staat dus elke turk hoeft dan niet een moslim te zijn ja..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
Nogmaals aan de poorten van Wenen, en dit keer gaan we Wenen innemen.. Het wordt tijd voor een tsunami van islamisering in Wenen...![]()
![]()
Ataturk draait zich om in z'n graf.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
Nogmaals aan de poorten van Wenen, en dit keer gaan we Wenen innemen.. Het wordt tijd voor een tsunami van islamisering in Wenen...![]()
![]()
Ik weet nog zo net niet hoe het Ottomaanse rijk het zou doen tegen het derde rijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ottomaanse Rijk komt weer terug. We gaan wenen weer innemen hopelijk![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman_Empire
WEER innemen?, dat is nooit eerder gelukt voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ottomaanse Rijk komt weer terug. We gaan wenen weer innemen hopelijk![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman_Empire
turken en islamiseringquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
![]()
wtf man!!! nederland duitsland in de finale is toch leukst? als nederland- turkije niet kan uiteraardquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Hup Kroatië die geef ik meer kans tegen Duitsland
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
WEER innemen?, dat is nooit eerder gelukt voor zover ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |