ja, kdenk echt dat het uit angst isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef Fener het volgende:
wahahahaa kijk al die hollanders dan voor kroatie zijn. ze zijn bang dat turkije verder komt dan nederland en ze uitgelachen worden door een paar honderd duizend landgenoten lol
De EKquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:40 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Turkije verdient de EK2008 beker. Vanavond zullen we zien wie er uit word geflikkert.
Maakt het dan uit of ze in voetbalkleding of roze tutu's het veld opstappen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie de Turken niet winnen van een gedreven Kroatië, vraag blijft echter hoe die Kroaten over een uurtje en wat het veld opstappen
Hehe. Het verschil in mentaliteit heb ik het over maar dat weet je ook welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maakt het dan uit of ze in voetbalkleding of roze tutu's het veld opstappen?
Neen, een Kroatische, maar doordat het windstil was zie je het wapenschild niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Fukjoeman het volgende:
Sowieso 1 treurige halve finalistEn Duitsland staat al praktisch in de finale, door 1 goeie wedstrijd te spelen.
nee hollanders neuken bij de wallenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:02 schreef Timmai het volgende:
vandaag ook rukken op Turkse dames voor de gelegenheid?
[ afbeelding ]
Jongen iedereen is trots op zijn land. Ik begrijp dat jij kippenvel krijgt bij die beelden maar ik voel totaal niks en vind het 10x niks als ik het zo bekijk en dat zal jij ook doen als ik iets van Turkije ofzo laat zien.quote:
Je hoeft je niet gelijk aangesproken te voelen hoor.quote:
Het merendeel is buitenlandse toerist wat daar neukt hoor!quote:
ook goed...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:10 schreef Fener het volgende:
[..]
Jongen iedereen is trots op zijn land. Ik begrijp dat jij kippenvel krijgt bij die beelden maar ik voel totaal niks en vind het 10x niks als ik het zo bekijk en dat zal jij ook doen als ik iets van Turkije ofzo laat zien.
Echt niet, dan staan ze voor mijn deur te toeterenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gooi de kraaiepootjes maar vast naar buiten
Oeps.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef WeebI het volgende:
De BCC-vraag:
Welke Nederlander heeft de meeste interlands?
A Patrick Kluivert
B Edgar Davids
C Edwin van de Sar
Als je het goede antwoord al niet eens goed kan schrijven![]()
stuur ze maar over de graadt van roggeweg over de zandvlakte, dan komen ze geheid vast te staanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Echt niet, dan staan ze voor mijn deur te toeteren
-en jij daar gelieve niet op te reageren-quote:
van waar naar waar ben je onderweg, want ze starten pas over 20 minutenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik zit in de trein dus hou me even up to date
amstel - den helder. Dus zoals ik al zei keep me up to datequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van waar naar waar ben je onderweg, want ze starten pas over 20 minuten
lelijke hoofdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
Waarom had die keeper van Tsjechië een helm op?
het staat 0-0quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik zit in de trein dus hou me even up to date
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
Waarom heb jij onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
Gaat altijd op de brommert naar zijn werkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Joeriii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |