Serieus?quote:
Turkije mistquote:
Ik denk eerder als Turkije verliest.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:43 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Vandaag 20:45.
Als Turkije wint breekt de hell los.
nee hoor, dan is het overal muisstilquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik denk eerder als Turkije verliest.
Tsunamiiiiiiiiiiiii eerst Wenen innemen daarna door naar Venlo....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:21 schreef Raantje het volgende:
Wat heeft de islam er nou weer mee te maken..?
Ben je nou Turk of Iranees? Als je een Iranees bent flikker dan uit deze topic en praat ergens anders maar met je islam. Ben je een Turk? Dan heb je een seculiere staat dus elke turk hoeft dan niet een moslim te zijn ja..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
Nogmaals aan de poorten van Wenen, en dit keer gaan we Wenen innemen.. Het wordt tijd voor een tsunami van islamisering in Wenen...![]()
![]()
Ataturk draait zich om in z'n graf.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
Nogmaals aan de poorten van Wenen, en dit keer gaan we Wenen innemen.. Het wordt tijd voor een tsunami van islamisering in Wenen...![]()
![]()
Ik weet nog zo net niet hoe het Ottomaanse rijk het zou doen tegen het derde rijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ottomaanse Rijk komt weer terug. We gaan wenen weer innemen hopelijk![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman_Empire
WEER innemen?, dat is nooit eerder gelukt voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ottomaanse Rijk komt weer terug. We gaan wenen weer innemen hopelijk![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman_Empire
turken en islamiseringquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
![]()
wtf man!!! nederland duitsland in de finale is toch leukst? als nederland- turkije niet kan uiteraardquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Hup Kroatië die geef ik meer kans tegen Duitsland
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
WEER innemen?, dat is nooit eerder gelukt voor zover ik weet.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:05 schreef Stevie_G het volgende:
ik hoop ook dat Turkije verliest. -edit-
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:05 schreef Stevie_G het volgende:
ik hoop ook dat Turkije verliest. -edit-
spelers gingen rellen met de zwitsers, in frankfurt spelen was een strafquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef Elkarden het volgende:
Waarom heeft Turkije de helft van haar kwalificatiewedstrijden eigenlijk in Frankfurt afgewerkt? Weet iemand dit?
Vanwege de straf die ze kregen van de UEFA na de beruchte wedstrijd tegen Zwitserland: 6 thuiswedstrijden zonder publiek en buiten Turks grondgebied. Daarnaast werden een aantal spelers, waaronder Emre Belözoğlu, geschorst voor 5 of 6 wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef Elkarden het volgende:
Waarom heeft Turkije de helft van haar kwalificatiewedstrijden eigenlijk in Frankfurt afgewerkt? Weet iemand dit?
Die weten zelfs van zeer recent hoe het moet. Vanavond voorzie ik weinig problemen voor Kroatië eigenlijk, vooral omdat Turkije wat belangrijke spelers mist.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Hup Kroatië die geef ik meer kans tegen Duitsland
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Turkije,
1-0 achter, en wonnen vervolgens 2-1 van Zwitserland
2-0 achter, en wonnen vervolgens 3-2 van Tsjechie
Komen vanavond 3-0 achter en winnen 4-3 van Kroatie
4-0 achter in de halve finale en winnen 5-4 van Duitsland
Dan in de finale
verliezen ze 1-0 van Italie. Nederland
Kroatië wel hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:32 schreef WeebI het volgende:
Het zijn allebei landen die de halve finale niet verdienen.
'Oranjefan'quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
![]()
Het wordt eerder wenen aan de poorten van het Ernst Happel stadion.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef BYKNT het volgende:
![]()
Hoezo? Kroatie speelt prima!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Fukjoeman het volgende:
Sowieso 1 treurige halve finalistEn Duitsland staat al praktisch in de finale, door 1 goeie wedstrijd te spelen.
Je hebt hem even gebeld?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:01 schreef BYKNT het volgende:
bron Fatih Terim zelf.
Duitsland werd anders vorige keer compleet weg getikt en gek gedraaid door de Kroaten Maar het blijven Duitsers natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Fukjoeman het volgende:
Sowieso 1 treurige halve finalistEn Duitsland staat al praktisch in de finale, door 1 goeie wedstrijd te spelen.
yepperdepep..quote:
1 treurige halve finalist? <----quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Fukjoeman het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:34 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb Turkije eigenlijk nog maar 1 helft op goed voetbal kunnen betrappen. En dat kwam vooral doordat Tsjechie dat in al hun lafheid toeliet. Voor de rest was het eigenlijk niet om aan te zien, dus ik gok op Kroatie (1-0).
Wat grappig, zo denk ik ook over Sunchaser.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:06 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Hè bah Bert, je bent ook overal te vinden. Ik vind je maar een misselijkmakend mannetje en hoop dat je tijdens één van je matige interviews een klap voor je kanus krijgt, kutmongool.
wie?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat grappig, zo denk ik ook over Sunchaser.
Het waren de Kroaten die de Turken buiten Wenen hielden en dat zullen we nu wéér doen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:23 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
WEER innemen?, dat is nooit eerder gelukt voor zover ik weet.
Suc6 vanavondquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:30 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Het waren de Kroaten die de Turken buiten Wenen hielden en dat zullen we nu wéér doen!
3 keer is scheepsrecht. Wij komen Wenen opeisen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:30 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Het waren de Kroaten die de Turken buiten Wenen hielden en dat zullen we nu wéér doen!
Zo hebben we allemaal onze dromenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:06 schreef T-Rigg het volgende:
Hè bah Bert, je bent ook overal te vinden. Ik vind je maar een misselijkmakend mannetje en hoop dat je tijdens één van je matige interviews een klap voor je kanus krijgt, kutmongool.
Dat dus, maar ik hoop nog steeds op een wondertjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die weten zelfs van zeer recent hoe het moet. Vanavond voorzie ik weinig problemen voor Kroatië eigenlijk, vooral omdat Turkije wat belangrijke spelers mist.
Nee hoor, ik hoop oprecht dat Turkije wintquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef Fener het volgende:
wahahahaa kijk al die hollanders dan voor kroatie zijn. ze zijn bang dat turkije verder komt dan nederland en ze uitgelachen worden door een paar honderd duizend andgenoten lol
ben jij 1 van die genen die ik op 2 handen kan tellen in dit land.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoop oprecht dat Turkije wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |