quote:
kortom je bent iets minder dom dan in decemberquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoi Paaskonijn!
IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in december stond ik nog 7 onvoldoendes
Dat heb je heul netjes gedaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoi Paaskonijn!
IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoi Paaskonijn!
IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook weer hier?quote:
Cyberia18 begon weer eens te janken in FB, hypocrietje dat het isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welkom terug van je ban. was je door een portugees aan rood genaait (ban)
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef gitaarsnaar het volgende:
ze kunnen bijna klaverjassen met al die gele kaarten
beste post tot nu toe iin dit topicquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef Borga het volgende:
[quote]Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ajax Ajax
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
Hallo staat er iemand op scherp bij turkije ofzo
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Cyberia18 begon weer eens te janken in FB, hypocrietje dat het is
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
beste post tot nu toe iin dit topicajax
Donder eens op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
3-0 voor spanje ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Oh ja ik zit Spanje - Italie te kijken
Ach hij had wel gelijk, maar als die daar dan altijd mee naar de FB huppeltquote:
FOK heeft een zogenaamde policy.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Cyberia18 begon weer eens te janken in FB, hypocrietje dat het is
Die had je dus gewoon moeten lezen, dwaas.quote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
quote:
turkije speelt van rechts naar links, spelen volledig in het rood en kroatie volledig in het blauw en allemaal witte schoentjesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, laptop aan, telefoon als modem Hatsikidee mee lezen.
Als jij gewoon eens een keer ontopic in een topic post en niet die ajax en je arsenaal aan smileys gebruikt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Als je dan gewoon even over elke foute post gaat janken. En niet als het je uitkomt je het ermee eens bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
FOK heeft een zogenaamde policy.
Even ter verheldering:
[..]
Die had je dus gewoon moeten lezen, dwaas.
Mooi beschreven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
turkije speelt van rechts naar links, spelen volledig in het rood en kroatie volledig in het blauw en allemaal witte schoentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |