bronquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:36 schreef Phoebie het volgende:
Echt gebeurd. Ik heb het gezien. (ik zat er naaaast haha)
Ze maakten heel veel herrie, en liepen ons schelden voorbij. Clair een beetje jankerig.
Toen liepen ze een zijstraat in en konden we ze alleen nog horen.
Echt schreeuwen en Clair janken "niet doen niet doen".
Toen ben ik gaan kijken want ik kan daar slecht tegen. Ook als ik ze niet had gekend had ik het gedaan.
Ze zagen mij niet, maar ik zag Huub Clair 2x een mep geven (soort backhand) met zn vlakke hand tegen haar lijf.
Ze maakten zo veel herrie dat er echt mensen op af kwamen, voor ik iets kon doen liepen ze verder, ik had geen zin om er achteraan te gaan. Maar het zal me niet verbazen als er filmpjes van vannacht opduiken op youtube.
Gewoon heel dom van ze. En vooral van Huub.
bronquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:04 schreef Huubdgk het volgende:
even voor alle duidelijkheid,,
Claire en ik dachten gisteren na de voetbalwedstrijd dat we even lekker uit konden gaan. Stom idee, mensen zijn dronken mensen zijn irritant, mensen kennen hun grenzen niet. We zijn na het voetbal kijken dus shoarma wezen eten met een stel, daarna zijn we naar een club/disco geweest. Bij het verlaten van die disco ging het mis. Een of andere uitslover deed beetje moeilijk nadat hij eerder op de avond al problemen zocht. Kon ze toen vermijden maar nu niet, er werd wat geduwd getrokken, Claire die er zo zat van was om de hele avond herkend, aangegaapt en aangesproken te worden ervaarde dit als de spreekwoordelijke druppel, en liep weg. Het opstootje kon redelijk snel gesust worden en ik ging achter haar aan...
Ja, we hebben dus op de weg naar huis ruzie over gehad, he ik kan je verzekeren dat dit leven veel stress op je zet. Dus ook op Claire en Huub.
Nee, ik heb Claire niet geslagen. Mensen die dit hebben gezien zijn er niet, want voor de eerste en laatste keer, dat is niet gebeurd. We zitten hier nu naast elkaar achter de laptop, behoorlijk ontdaan over gisteravond, maar meer over het feit dat we steeds meer beseffen dat we na 1 uur snachts echt niet meer de stad in kunnen gaan.
Dit zijn de feiten,
grtz
Huub en Claire
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:32 schreef Nosh het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is: die Gouden Kooi-tjappies die een jaar van hun leven weggegooid hebben, dachten te kunnen schnabbelen, en er nu achterkomen dat ze hoogstens nog een bron van leedvermaak zijn, omdat ze verder hoogstens wat beroepsidioten kunnen interesseren.
Of degenen die zelfs dát niet kunnen, en een jaar van hun leven gevuld hebben met het kijken naar bijna zulke grote losers als zijzelf. Auw.
Dit dus.. opflikkeren met je kutshownieuws bagger gezeikquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef dubidub het volgende:
Wat kan mij het nou verrotten dat die mislukte mensjes elkaar slaan? Misschien gaat 'er nog 'es een dood, zou beter zijn voor dit land.
DGK
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:27 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Joh dan geloof je t lekker niet. Ik zet dit echt niet neer om een rel te veroorzaken. Ik had Huub namelijk altijd erg hoog zitten.
En dat ie gevolgd wordt door een dagblad wil niet zeggen dat die journalist ook bij ze slaapt dunkt me.
Ik werk in de muziek en zet ook wel eens bandreportages op. Echt wel dat die journalisten 's avonds gewoon weer naar huis gaan hoor
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hoezo nou weer misschien...Ze heeft t toch gezien?
Ze gaat daar echt niet om liegen. Wij zijn zelfs nog samen naar de fandag van Huub geweest in de Witte Bergen.
Ach ik hou er verder ook over op. Jullie geloven lekker wat jullie willen geloven
quote:
"HEY HUUB IK VOND HET ZO GOED HOE JE RUZIE MAAKTE, HUUBJE DE GEKSTUUH HOOR AS JE HET MAAR WEET"quote:Wij zijn zelfs nog samen naar de fandag van Huub geweest in de Witte Bergen.
Waar dachten ze dan in hemelsnaam mee te kunnen schnabbelen???quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:32 schreef Nosh het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is: die Gouden Kooi-tjappies die een jaar van hun leven weggegooid hebben, dachten te kunnen schnabbelen, en er nu achterkomen dat ze hoogstens nog een bron van leedvermaak zijn, omdat ze verder hoogstens wat beroepsidioten kunnen interesseren.
Of degenen die zelfs dát niet kunnen, en een jaar van hun leven gevuld hebben met het kijken naar bijna zulke grote losers als zijzelf. Auw.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon je account opheffen? Die DGK bende is toch weer voorbij
Ja nu geloof je het toch maar wel he? pffquote:
Dik, luidruchtig en lui zijn tegenwoordig talenten in dit land.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar dachten ze dan in hemelsnaam mee te kunnen schnabbelen???
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nu geloof je het toch maar wel he? pff
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dik, luidruchtig en lui zijn tegenwoordig talenten in dit land.
Dachten ze.
Nouja, kan je positief zijn over DGK? Met alle goeie wil in de wereld, het enige positieve wat ik me kan bedenken is dat enkele van 's lands grootste randdebielen de kans hebben gekregen om elkaar af te maken in een gesloten inrichting. Jammergenoeg lukte zelfs dat niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:38 schreef Py het volgende:
Tis misschien sneu dat ze hun bekendheid van de gouden kooi hebben.
Dit is geen klaagtopic over DGK, maar over een 'bekende Nederlander' die zijn vrouw slaat.![]()
Of zullen we de burka's toch maar wel invoeren. Gaan we lekker weer ouderwets vrouwen onderdukken
Het gaat er niet om wat er in dat hoekje gebeurt. Het gaat er hier om wat er zaterdagnacht is gebeurd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nou én? 't interesseert de rest van Fok niet wat er in dat hoekje gebeurt.
Jeusus man! Heb je het wel gefilmt?!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:45 schreef PeZu het volgende:
ik zag gisteren dat py een pasgeboren kuikentje plat trapte, echt waar, waarom zou ik hierover liegen, ik ben nog naar de py fan dag geweest
Dat je topic gesloten werd was een hint...quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:42 schreef Py het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat er in dat hoekje gebeurt. Het gaat er hier om wat er zaterdagnacht is gebeurd.
Dat hoekje bestaat morgen niet eens meer.
Ik had dus een topic in SHO hierover geopend. Als dat open was gebleven dan had ik jullie niet eens lastig hoeven vallen.
O god, dan krijgen we topics in de trend van 'Frans Bauer die 'Heb je even voor mij' niet zingt op fandag' oid? 't niveau van Fok! was al laag, maar al komen alle DGK josties nu ook al deze kant op, blijft er weinig over. Dan maar verkassen naar WGR ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:42 schreef Py het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat er in dat hoekje gebeurt. Het gaat er hier om wat er zaterdagnacht is gebeurd.
Dat hoekje bestaat morgen niet eens meer.
Ik had dus een topic in SHO hierover geopend. Als dat open was gebleven dan had ik jullie niet eens lastig hoeven vallen.
nee maar waarom zou ik erover liegen, jullie moeten zelf weten wat je gelooft maar ik heb er geen baat bij om te liegenquote:
Wow man.. nee oke je hebt er inderdaad geen baat bij. Ik geloof je!! Wel te erg hoor. Damn!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar waarom zou ik erover liegen, jullie moeten zelf weten wat je gelooft maar ik heb er geen baat bij om te liegen
py trapte ene kuiken dood, schandalig dat daar niks aan gedaan wordt, ik zag het zelf
Een tien!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef Knekwurst het volgende:
HET KONIJN
Spreekbeurt van Danique Erné
1. Inleiding
Ik houd mijn spreekbeurt over konijnen, want ik vind het hele lieve dieren. Konijnen zijn hele lieve dieren en ze bijten bijna nooit. Daarom is het een gezellig huisdier. Maar het vraagt veel verantwoordelijkheid.
etc etc
Dit was mijn spreekbeurt
Wow die zag ik niet aankomen!quote:
Jawel man! Ze zei toch "niet doen niet doen" !!!quote:
Oehquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:59 schreef Beelzebufo het volgende:
images.google.nl -> wifebeater ->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Copycat, ik zou die 'O+ ' zo graag willen beantwoorden met mijn eigen 'O+ ' en misschien zelfs een 'quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:32 schreef Nosh het volgende:
Volgens mij kunnen ze toch redelijk wat bijeen schnabbelen op partijtjes etc, is volgens mij een mooie verdienste.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:32 schreef Nosh het volgende:
Wil je niet wetenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:14 schreef dronkeykong het volgende:
Wie zijn Huub en Claire ook alweer?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef afcajos het volgende:
Flikker op met je goudenkooi rotzooi, niemand in KLB vindt dat interessant.
Wat zou jij er bijvoorbeeld van vinden als je papa je mama zou slaan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef Knekwurst het volgende:
HET KONIJN
Spreekbeurt van Danique Erné
nuttige info over konijnen![]()
Nu nog een goed recept![]()
![]()
Dit was mijn spreekbeurt
Omdat niemand het interesseert ? Log ff lekker uit en kom niet terug met je gouden kooiquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Py het volgende:
Jaahaa we schijten met zn allen op dgk![]()
![]()
ok, afgehandeld![]()
Maar dat is nu al een maand afgelopen en ze hebben de wannabe-miljonairs nu vrij losgelaten in onze maatschappij. En één daarvan loopt zijn vrouwtje te slaan. Ben benieuwd waarom daar zo weinig uitgesproken meningen over zijn.
Ga je dan lekker ergens anders irriterenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat niemand het interesseert ? Log ff lekker uit en kom niet terug met je gouden kooi
Het is klaagbaak.. wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ga je dan lekker ergens anders irriteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |