Jawel man! Ze zei toch "niet doen niet doen" !!!quote:
Oehquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:59 schreef Beelzebufo het volgende:
images.google.nl -> wifebeater ->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Copycat, ik zou die 'O+ ' zo graag willen beantwoorden met mijn eigen 'O+ ' en misschien zelfs een 'quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:32 schreef Nosh het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is: die Gouden Kooi-tjappies die een jaar van hun leven weggegooid hebben, dachten te kunnen schnabbelen, en er nu achterkomen dat ze hoogstens nog een bron van leedvermaak zijn, omdat ze verder hoogstens wat beroepsidioten kunnen interesseren.
Of degenen die zelfs dát niet kunnen, en een jaar van hun leven gevuld hebben met het kijken naar bijna zulke grote losers als zijzelf. Auw.
Volgens mij kunnen ze toch redelijk wat bijeen schnabbelen op partijtjes etc, is volgens mij een mooie verdienste.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:32 schreef Nosh het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is: die Gouden Kooi-tjappies die een jaar van hun leven weggegooid hebben, dachten te kunnen schnabbelen, en er nu achterkomen dat ze hoogstens nog een bron van leedvermaak zijn, omdat ze verder hoogstens wat beroepsidioten kunnen interesseren.
Of degenen die zelfs dát niet kunnen, en een jaar van hun leven gevuld hebben met het kijken naar bijna zulke grote losers als zijzelf. Auw.
Wil je niet wetenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:14 schreef dronkeykong het volgende:
Wie zijn Huub en Claire ook alweer?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef afcajos het volgende:
Flikker op met je goudenkooi rotzooi, niemand in KLB vindt dat interessant.
Wat zou jij er bijvoorbeeld van vinden als je papa je mama zou slaan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef Knekwurst het volgende:
HET KONIJN
Spreekbeurt van Danique Erné
nuttige info over konijnen![]()
Nu nog een goed recept![]()
![]()
Dit was mijn spreekbeurt
Omdat niemand het interesseert ? Log ff lekker uit en kom niet terug met je gouden kooiquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Py het volgende:
Jaahaa we schijten met zn allen op dgk![]()
![]()
ok, afgehandeld![]()
Maar dat is nu al een maand afgelopen en ze hebben de wannabe-miljonairs nu vrij losgelaten in onze maatschappij. En één daarvan loopt zijn vrouwtje te slaan. Ben benieuwd waarom daar zo weinig uitgesproken meningen over zijn.
Ga je dan lekker ergens anders irriterenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat niemand het interesseert ? Log ff lekker uit en kom niet terug met je gouden kooi
Het is klaagbaak.. wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ga je dan lekker ergens anders irriteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |