abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60119754
Klopt helemaal. Ik merkte later pas dat ik niet heb leren rijden, maar in plaats daarvan de hele tijd die simulator zo heb zitten beïnvloeden dat ie me maar wat mooie resultaten liet zien.
Moeder, waar is mijn pils?
pi_60121949
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat bij mijn TTT de instructeur mee was gegaan, vond dat toen inderdaad wel handig omdat hij dan precies kon zien waar het eventueel nog mis ging, en dus waar wellicht nog aandacht aan besteed moest worden.

Bij m'n examen is hij niet meegegaan (noodgedwongen, want had een mentor-examen) en moet zeggen dat ik er geen last van heb gehad. Denk eigenlijk dat ik 't zelfs wel fijn vond om eens een keer zonder instructeur te rijden... Bovendien, bij je examen ga je er niet bij voorbaat al vanuit dat je zakt, dus dat je instructeur kan zien wat je fout doet zou als je het mij vraagt geen reden mogen zijn. (bij een TTT natuurlijk wel)

Kortom: waar je jezelf 't prettigst bij voelt. Zo ontzettend veel maakt het ook niet uit.
Is zo'n TTT eigenlijk voor onbepaalde tijd? Dus als je de eerste keer zakt gewoon kan meenemen naar de 2e?
pi_60122219
TTT is voor 1 jaar als ik me niet vergis.

Edit: weet het niet zo zeker, weet wel dat als je examen gaat doen, en je zakt. Je TTT niet meer geldig is bij een volgende keer. Maar hier veel informatie over de TTT:
http://www.cbr.nl/brochure/AZWEB914.pdf

Edit2: zoveel informatie is het nou ook weer niet
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60123926
Toen ik voor de tweede keer op ging was het zo van: "Ik neem aan dat je inmiddels wel weet waar alle knopjes zitten?".
pi_60125067
Geslaagd! Was vrij zenuwachtig dus ik dacht dat het wat matig ging. Uiteindelijk reden we redelijk snel terug naar het CBR en ik had nog geen speciale verrichtingen gedaan. Ik dacht dus dat ik gezakt was blijkt het niet verplicht te zijn.
pi_60147253
Morgen theorie best spannend..
pi_60157377
Ah nee dat 8.00 is in September, wanneer de scholen alweer begonnen zijn. Ik rij af in Rijswijk, en één van de drie locaties is een basisschool :$ Hopelijk mag ik lekker lang wachten tot al die kinders overgestoken zijn, en dat mijn tijd dus zo voorbij vliegt.
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:58:18 #283
164283 Luco
Buongiorno!
pi_60161286
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:29 schreef gliterroze het volgende:
Ah nee dat 8.00 is in September, wanneer de scholen alweer begonnen zijn. Ik rij af in Rijswijk, en één van de drie locaties is een basisschool :$ Hopelijk mag ik lekker lang wachten tot al die kinders overgestoken zijn, en dat mijn tijd dus zo voorbij vliegt.
Ik had het met mijn examinator daarover. Ik stond in de file, en zei dat iedereen dacht dat je dan mazzel hebt, omdat je vrijwel niks hoeft te doen. Zegt hij doodleuk: Als ik niet genoeg gezien heb, dus als we lang in een file zitten, of een opstopping oid, dan blaas ik het examen af, en plan ik een nieuwe datum voor je... Dus ik zou maar hopen dat je gewoon door kan blijven rijden!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_60161559
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:29 schreef gliterroze het volgende:
Die basisschool vind ik wel het meest relaxte oriëntatiepunt. Het oude stadhuis (Laan van Hofrust) is pas écht een hel om heen te rijden imo

Ik moet btw morgen afrijden in Rijswijk, en uit de TTT bleek dat m'n kijkgedrag onvoldoende is... Dus dat wordt nog wat
pi_60166746
Op 2 juli ben ik eindelijk geslaagd voor mijn rijexamen. Ik zal mijn geschiedenis eens vertellen:

Op 23-7-2007 begonnen met rijlessen. In december theoriecertificaat in 1 keer gehaald. Na 55 lessen op 18-2-2008 om 11.40 uur examen gedaan. Gezakt door het niet goed kijken bij het opgaan van de snelweg en het iets te hard uitrijden van een uitritje. Vrij terecht dus dat ik was gezakt.

28-2 weer verder gegaan met lessen en na nog eens 11 lessen herexamen gedaan. Op 19-3 om 10.45 uur weer gezakt door het te weinig en niet snel genoeg inhalen van vrachtwagens op de snelweg :S en door het over het net te laat remmen voor een brommetje op een tweerichtingen fietspad. Ik wilde net remmen voor hem toen mijn examinator net de rem intrapte en dus ingreep......

31-3 weer verder gegaan met lessen en nog 10 lessen gehad. Toen herexamen gedaan op 25-4 om 13.05 uur en wederom gezakt. Deze keer was er niet echt een duidelijke oorzaak. Ik keek volgens de examinator niet op tijd voor het opgaan van de kruispunten, maar echte voorbeelden kon hij niet noemen. Ik had niet snel genoeg een plannetje om een bepaalde situatie aan te pakken. Nou lekker duidelijk, NOT!

Na 3 keer gezakt te zijn had ik echt zoiets van, nou ik stop ermee. Lessen vond ik niet echt leuk meer en door de examinator was ik ook niet echt gemotiveerd. Ik vroeg hem hoeveel lessen ik nog nodig had. Hij zo van: misschien wel 50 of meer ligt aan je ontwikkeling. Ook zat ik in die maanden met de eindexamens en een week vakantie in Centerparcs.

Op 9-6 toch maar weer begonnen met lessen. Op vrijdag 27 juni werd ik gebeld door mijn instructeur dat hij op 2 juli wel een examenplaats vrij had. Of ik intresse had. Ik had eigenlijk er niet zoveel vertrouwen in dat ik het dan wel zou halen, maar toch maar genomen die datum. Ook omdat ik 4 juli voor een tijd op vakantie ging en dus het graag voor die datum wilde halen.

Op 2-7 om 8 uur examen. Was dus al supervroeg op voor vakantietijd en was snel het huis uit gegaan toen zowat iedereen nog slaapte. Had mijn ouders ook niet verteld dat ik die dag examen had, want dan zouden ze me weer allemaal eraan gaan herinerren en vroeg naar bed sturen en zo.
Bij het examen had ik dezelfde examinator als bij poging 2, dus ik had er op het begin al niet zo'n goed gevoel bij. Hij gelijk al zo van: volgens mij heb ik jou al wel eens eerder gezien. .
We gingen bij het examen met de TomTom rijden, wat ik overigens pas 2 keer had geoefend. Ook moest ik een parkeeropdracht doen in een vrij lege straat, dus het was eigenlijk gewoon een stopopdracht. Rit ging vrij goed, maar niet perfect. Ik had zelf al zo'n idee van nou misschien net wel goed genoeg of net niet goed genoeg. Bij het CBR aangekomen stapten we gelijk met zijn 3'en uit, wat mij verbaasde omdat de voorgaande keren de examinator en de instructeur nog bleven in de auto toen ik vast naar binnen ging. Hij feliciteerde me en ik was nogal blij. Gelijk naar het gemeentehuis geweest smiddags en taart gehaald. Thuis had ook niemand het verwacht, dus ik was nogal blij.

Nu had ik dus na 4 examens en 81 lessen eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Het geintje kostte inclusief theoriecertificaat 4060,40 euro!!! Gelukkig hebben mijn ouders een flink deel betaald, anders zou ik heel wat spaargeld eraan moeten hebben besteden.
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:47:16 #286
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_60170520
Mijn god.
10 lessen nadat je gezakt was, dat is toch behoorlijk veel imo.

Desondanks, gefeliciteerd! Je zult wel blij zijn.. na al die tijd!
pi_60178405
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Die basisschool vind ik wel het meest relaxte oriëntatiepunt. Het oude stadhuis (Laan van Hofrust) is pas écht een hel om heen te rijden imo

Ik moet btw morgen afrijden in Rijswijk, en uit de TTT bleek dat m'n kijkgedrag onvoldoende is... Dus dat wordt nog wat
Succes! Ik heb die routes nou al 500 keer geoefend, maar weet ze nog steeds niet uit mijn hoofd. Echt heel erg! Maar ik vind naar tv west de makkelijkste. Naar oud stadhuis ken ik het beste uit mijn hoofd en zou ik zo kunnen doen. Die school snap ik niet, en laten we het maar niet over de snelwegroutes hebben..
pi_60192181
Is de basisschool de locatie in Delft (Maria nogwat laan), of is dat iets heel nieuws?
Klussen deel 1 en 2
pi_60223361
Yes!
pi_60244521
morgen praktijk
afrijden in groningen zien of t voordeel oplevert nu t zo rustig is
pi_60263158
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:59 schreef kloas_wokkel het volgende:
morgen praktijk
afrijden in groningen zien of t voordeel oplevert nu t zo rustig is
geslaagd
pi_60263237
Feli!
pi_60263389
bedankt
pi_60267466
Gefeliciteerd!
pi_60274705
Gefeliciteerd
Top 5 China producten
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:06:02 #296
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_60280298
Zojuist voor 't eerst 'echt alleen' gereden. 4 uurtjes lang in een Renault Scénic getoetert . Relaxed zonder instructeur, ging super
pi_60281399
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef TommyGun het volgende:
Zojuist voor 't eerst 'echt alleen' gereden. 4 uurtjes lang in een Renault Scénic getoetert . Relaxed zonder instructeur, ging super
De nieuwe scenic? met cruise control, links je handrem aan zo een hendeltje automatisch, een 6 versnellingen bak?

Daar les ik in, heerlijk ding. Alleen wel klote, zou donderdag een hele dag gaan rijden, dan mocht ik zelf kijken waar ik naartoe ging (had 3 uur de tijd ongeveer) alleen belde ze vandaag af dus dat is jammer (was wel echt iets dringends waardoor ze het af moest zeggen).
Top 5 China producten
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:31:20 #298
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_60281480
Nee, deze is een paar jaartjes oud Dus niet die jij noemt
pi_60281566
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:31 schreef TommyGun het volgende:
Nee, deze is een paar jaartjes oud Dus niet die jij noemt
In die oude scenic heb ik ook gelest, ook lekkere auto, daar kan je de koppeling (althans hoe het bij mij stond afgesteld) bijna in 1 keer laten opkomen, en hatseflats hij gaat.

Deze dus
Top 5 China producten
pi_60281574
Geluk speelt gewoon een grote rol bij het praktijk-examen, ik ben de 2e keer ook met geluk geslaagd
En dat is alweer 3,5 jaar geleden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')