Voor zover ik uit de post van Stringer begreep, kwam die BMW uit een klein zijstraatje(?) en had Stringer gewoon voorrang. Als die BMW hem er dan plots voor gooit, kan ik me op zich wel indenken dat de examinator het Stringer niet aanrekent.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:12 schreef Geqxon het volgende:
Je bent geslaagd terwijl je bijna een ongeluk had veroorzaakt? Bizar.
Ja, dan begreep ik je post dus goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:33 schreef Stringer het volgende:
nee nee, die auto kwam van links, vanuit een hekwerk... dus ik als veroorzaker kan sowieso niet...?
Dat laatste is zeker waar inderdaad. Snel de draad weer oppikken, je niet door nutteloze dingen af laten leiden en er vooral ook niet teveel over nadenken. Gewoon lekker relaxed rijden dus, zoals je normaal ook zou doen (als je je rijbewijs al zou hebben).quote:Enerzijds ben ik gematst denk ik, omdat ik van wel meer mensen hoor: ingreep = ingreep. Maar anderzijds weet ik dat ik prima kan rijden, en dat de gehele rit ook heb laten zien... Dus je ziet maar weer hoe belangrijk het is om gewoon door te rijden na een ingreep/voorval/opmerking/foutje wat dan ook...
Juist niet volgens mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:07 schreef Nzxt het volgende:
Mijn rij-instructeur blijft mij maar wijsmaken dat de CBR (in Amsterdam dan) helemaal vol is en dat ie daardoor geen datum voor mij kan vaststellen. Hij is notabene al 2 maanden op zoek. Je zou zeggen dat het met de zomermaanden toch echt veel rustiger is dan in de normale periode, wanneer iedereen terug is van zijn vakantie.
Snelweg, omdat rond 8:00 er veel kinderen op weg naar school zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:47 schreef gliterroze het volgende:
Ik moet om 8.00 afrijden, en mijn instructrice zei dat ik dan waarschijnlijk niet de snelweg op ga. Ze zij dat de examinator aan mij gaat vragen wat het slimste is om nu te doen, snelweg of binnendoor, en zij zei dat ik natuurlijk binnendoor moet zeggen, ivm file en dat dat beter is voor het milieu. Is dat echt zo? Zou het dus kunnen dat ik totaal niet over de snelweg zal gaan? ik vind dat juist wel relaxt, snelweg. Heeft iemand nog meer tips voor 8.00-examens?
Op 15 juli ?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Snelweg, omdat rond 8:00 er veel kinderen op weg naar school zijn.
Veel mensen die hun vakantie voor een spoedopleiding gebruikenquote:Op maandag 14 juli 2008 03:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Juist niet volgens mij.
Ik heb in mijn omgeving (Arnhem) ook wel van een aantal mensen gehoord dat 't CBR tot aan september ofzo vrijwel vol zat. Zomermaanden schijnen dus blijkbaar zelfs nog drukker te zijn dan normaal? (lijkt me zelf ook vreemd, maar 't zal toch echt niet overdreven zijn denk ik)
Dat zal de meest logische verklaring wel zijn inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Veel mensen die hun vakantie voor een spoedopleiding gebruiken
Ik weet nog wel dat bij mijn TTT de instructeur mee was gegaan, vond dat toen inderdaad wel handig omdat hij dan precies kon zien waar het eventueel nog mis ging, en dus waar wellicht nog aandacht aan besteed moest worden.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik vroeg me af wat nu het beste was: rijinstructeur nu wel of niet mee tijdens het examen? Beide keuzes hebben eigenlijk wel voordelen. Rijinstructeur hijgt niet in je nek of in die van de examinator. Als ie wel meegaat en je zakt ziet hij in ieder geval wel wat je fout doet, en misschien kan ie ook nog een goed woordje voor je doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |