Ben ook blij dat het in september is en niet in december ofzo, geen gedoe met jassen/garderobequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef MadGuy het volgende:
Neem gewoon niet teveel bagage mee zodat ze niet hoeven te controleren en je snel door kunt lopen.
Inderdaad, en de vorige keer waren de concerten in Nederland op zondag en maandag. Nu alleen op een doordeweekse dag. Wellicht dat dat ook scheelt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben ook blij dat het in september is en niet in december ofzo, geen gedoe met jassen/garderobe
Maar het ziet er dus naar uit dat er toch een catwalk komt, met nog een extra podium eraan vast? (hetzelfde als bij Confessions dus eigenlijk)
Er zal vast wel iets van waarheid inzitten, maar ik persoonlijk denk dat het een door een fan in elkaar geknutseld fake lijstje is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef maedel het volgende:
Tvp
Hoe groot is de kans dat die setlist uit het vorige deel echt is?
Mij eerlijk gezegd ook niet. Destijds met de Re-Invention Tour moest ze wel zwichten voor een hele rits klassiekers: haar album American Life verkocht nu niet écht goed. Confessions on a Dance Floor verkocht wel als een tierelier. Met Confessions richtte ze zich dus weer op haar nieuwere nummers, maar toch kon ze niet onder een paar klassiekers uit... Ik denk dat ze nu, omdat Hard Candy toch wel een verkoopsucces is, zich weer zal richten op nieuwere nummers met enkele klassiekers.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mij zou het juist niets verbazen al die HC nummers..
Die mix zal wel terecht komen op een US maxi, of iets dergelijks. Overigens is nog niet bekend welke mixen Madonna al dan niet zal gaan gebruiken tijdens de concerten...quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:14 schreef creno het volgende:
De mix van Give it 2 me van Fedde le grand, wordt deze alleen tijdens het concert gebruikt want op madonnened.nl staat de tracklist van de singles en ik zie die mix er niet bij staan ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korreltje zout alert, maar goed, wie weet?
[ Bericht 0% gewijzigd door MadGuy op 20-06-2008 18:54:22 ]
Ja maar zo vaak zit ik hier normaal gesproken nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:39 schreef MadGuy het volgende:
Het is dezelfde als die Haper postte hoor, met wat meer details, maar we zullen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, want over Ray of Light kan ze in ieder geval ook niet de volledige rechten beschikken. En die doet ze toch geregeld.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:03 schreef VictorVictor het volgende:
Update: 'alleen nummers' moet zijn 'vooral nummers'. Want ze doet nog wel altijd Holiday en andere oude medegeproduceerde dingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Drownedmadonns.com
Liz Smith schrijft ook over de repetities van Madonna in Variety:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing takes the past away like the future!
[ Bericht 42% gewijzigd door MadGuy op 03-07-2008 13:26:33 ]
Van Madonnatribe.comquote:Singer Britney Spears has indeed been asked to shoot a video for Madonna's new tour and it's not going to be a video interlude, but a video used while Madonna is singing on stage.
The video is for the exciting new live version of Human Nature, that as previously revealed by MadonnaTribe it's the third song on the Sticky & Sweet tour setlist.
The video will be directed by the one and only Steven Klein, that as previously reported here, will take care of two brand videos for the show, one for an oldie (this one) and one for a new track off Hard Candy.
The original idea behind Human Nature 2008 was to give out an updated version of the song by showing the artists, mainly troubled young hollywood stars, that are being treated as "bitches" by the world press and media, in a similar way they did with Madonna back in 1992 when she the main target of such media attentions.
But Britney is now the main star of the screen video, and while musically Human Nature 2008 originally contained spoken samples of Gimme More, now the concept has been expanded even more with samples of the track, making it longer and cooler and it can easily be described as a sort Human Nature/Gimme More mash up!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Madonnatribe.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Madonnatribe.com
Ik heb overigens vandaag in een overdreven fanbui de 3-LP van Hard Candy gekocht en daarbij de picture disc van Give It 2 Me. Ik heb Hard Candy nu vier keer. Belachelijk, eigenlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medley rumourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beiden komen van popbitchYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:24 schreef Hapertje het volgende:
5e nummer 1 in Nederland... whoohoo!
Bron: Nu.nlquote:De grootste artiest is misschien wel het minst verrassend. "Ik heb een nummer bewaard dat ik had gemaakt voor het album van Madonna. Het lied is geschrapt van haar 'Hard candy'-album en ik ben van plan het voor mijn nieuwe album te gebruiken", onthult hij.
Er wordt tevens een officiële afterparty georganiseerd, na het concert in de Heineken Music Hall.quote:Belangrijke info Golden Circle Amsterdam!
Belangrijke informatie betreffende de golden circle en Ticket de Luxe in Amsterdam tijdens de Sticky & Sweet Tour!
Er was wat onduidelijkheid ontstaan betreffende het feit of mensen met reguliere veldkaarten nu wel of niet in de golden circle komen. Live Nation in het buitenland gaf aan dat er een aparte sectie was voor 'Hot Ticket' houders en dat reguliere veld ticket houders dus NIET in de golden circle konden komen!
Na veel e-mail en telefoonverkeer heeft MOJO ons vandaag laten weten dat ze van Madonna's management de bevestiging hebben dat reguliere veld ticket houders in Amsterdam WEL de kans hebben op een plek in de golden circle! De mensen met een 'Ticket de Luxe' komen binnen via een andere ingang, maar dit betreft maar een paar honderd man en er passen een paar duizend in het eerste vak, ben je dus op tijd is er niets aan de hand en sta je gewoon in de golden circle!
Nieuws betreffende de 'goodies' die de Ticket de Luxe houders kregen, hebben we helaas nog niet.
Dank aan: MOJO
Bron: madonna.nlquote:De afterparty na het Madonna concert in Amsterdam op 2 september gaat door! Dit hebben we vandaag door FAME bevestigd gekregen. Als fanclub zijn we blij dat FAME dit organiseert voor de fans zodat zij na afloop kunnen nagenieten van het concert onder het genot van een drankje en Madonna's muziek. De Heineken Music Hall, op kruipafstand van de ArenA, is hiervoor natuurlijk de perfecte lokatie.
Eerder werden er door FAME geslaagde releaseparties georganiseerd rondom de releases van de Madonna albums Confessions On A Dancefloor en Hard Candy en de DVD The Confessions Tour.
Zodra we meer informatie over de afterparty van het concert op 2 september hebben, lees je dat uiteraard hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat aanvullende info over de setlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing takes the past away like the future!
Bron: Future Music Chartsquote:Met '4 Minutes' had Madonna een megahit over de hele wereld, maar met de single 'Give It 2 Me' heeft ze zowaar de zomerhit van 2008! 'Give It 2 Me' staat volgende week namenlijk voor de vierde achtereenvolgende week op nummer 1 in de Nederlandse Top 40
'Give It 2 Me' is Madonna haar vijfde nummer 1 hit in de Nederlandse TOP 40. Eerdere singles die de nummer 1 positie behaalden waren: 'Into The Groove', 'Who's That Girl', 'Hung Up' en '4 Minutes'.
Maar alleen Sao Paulo dus.quote:Gogol Bordello to join Madonna Tour
In an interview with popular Brazilian newpaper Folha, Gogol Bordello's front member Eugene Hutz confessed he will join Madonna on tour. He said that he and the band, who will play Brazil this coming October, will play with Madonna in her show in São Paulo in December 2008, confirming at the same time that Madonna shows in this country are indeed scheduled even if yet officially unannounced.
It is yet unclear if they will be playing other dates of the Madonna tour in Europe and US as well.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de vervangster van achtergrondzangeres Donna DeLory is ook wat meer bekend:quote:Recently we were able to confirm a few things regarding the cult favorite, Kiley Dean. Yes, that is Kiley singing on Flo Rida's Timbaland assisted hit "Elevator." Kiley paid a visit to Timbo in the studio back in January and he asked her to sing on the track. Kiley confirmed the two were talking and since that time they have recorded some tracks together.
Now the Kiley Dean "comeback" is in full force with Dean going back to her roots as she will be replacing long time Madonna back up singer Donna De Lory on the Sticky & Sweet Tour. Remember Kiley was 'discovered' by Timbo as Britney Spears' backup singer. No word on if Kiley will be doing with full tour with Madonna but once she is finished, Dean will head back to the studio to lay down more tracks with Timmy.
Source: The Thomas Crown Chronicles & MadgeTribe.
[ Bericht 73% gewijzigd door MadGuy op 09-08-2008 16:52:03 ]
Nee, zeven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:10 schreef MadGuy het volgende:
Yay! Het is de langstlopende nummer 1 dit jaar hè? Fantastisch. Ik ben benieuwd of het nog het record van Hung Up gaat verbreken. Wat was dat ook alweer? Acht weken of zo?
EenVandaag ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand gister Netwerk nog gezien? Niks bijzonders verder, maar wel geinig dat ze in zo'n programma nog aandacht aan haar verjaardag besteden
quote:Madonna's Sticky & Sweet Tour Kicks Off This Saturday In Cardiff . Madonna, currently putting the finishing touches to her fabulous new Sticky & Sweet Show in Cardiff, is readying herself and the 250 travelling personnel for the opening night this Saturday at Cardiff's Millennium Stadium.
Hot on the diamante shaped heels of her phenomenally successful 'Hard Candy' disc, 'Sticky & Sweet' promises two pulsating hours of non stop hits in a show that features 16 dancers, a 12 piece band, more than 8 costume changes for the lady herself and £l million of Swarovski crystals.
The audience is taken on a rock driven dancetastic journey that's broken into four sections:
Pimp
A mashed up homage to 1920's deco and modern day gangsta pimp. Madonna makes a grand entrance dressed by Givenchy.
Old School
Madonna tips her hat to her early 80's downtown New York City dance roots with flashes of Keith Haring and the dance culture vibe of the time including the birth of rap.
Gypsy
A VIP trip to La Isla Bonita infused by the spirit of Romanian folk music and dance. A tour de force.
Rave
Far eastern influences emerge all sparkly and sporty.
'Sticky & Sweet' kicks off this Saturday August 23rd at Cardiff's Millennium Stadium. The tour hits London's Wembley Stadium September 11th. The Sticky & Sweet Tour is produced by Live Nation Global Touring.
Sticky & Sweet Tour By Numbers
3500 Number of individual wardrobe elements for tour
653 Hours of rehearsal time for Madonna and band
250 Number of travelling personnel
200 Triangle sponges used to apply makeup
180 Q-Tips used for entire tour (3 per night)
120 Powder puffs
100 Pairs of out of stock fishnet, pantyhose in old style weave, purchased for Madonna via ebay and local dance shops
100 Pairs of kneepads
69 Guitars
36 Different Designers contributed to the onstage wardrobe
30 Wardrobe Trunks travel to each venue
28 Maximum number of performers onstage
20 Nationalities represented in touring stuff (including Japanese, Israeli, Russian, Romanian, Australian and Algerian)
18 Racks of Clothing for Band, dancers and gypsies
16 Caterers
12 Seamstresses working non stop in Cardiff to finish costumes for opening night
12 Travelling trampolines used in training by Madonna and dancers
10 Large flight cases of medical supplies
10 Number of guitars Madonna will travel with
9 Number of people working in wardrobe department
8 Major Madonna Costume changes
5 Number of people it takes to change Madonna into next costume
5 Keyboards on stage for Kevin Antunes, Musical Director
4 Large freezers to carry ice packs for Madonna and dancers
4 YSL Lipsticks will cover entire tour
3 Romanian gypsy musicians playing acoustic instruments
3 Racks of Clothing contain Madonna's stage wardrobe
3 Shu Uemura eyelash curlers
2 Rigs for DJ set up
2 Stages
1.5 Minutes - Shortest time required to change Madonna's costumes between numbers
1 Chiropractor
1 Personal trainer
1 Masseuse
1 Set of Swarovski crystal ear phones for DJ
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik heb de video's gezien. Ik weet niet, maar het heeft niet echt indruk op mij gemaakt. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik geen kaartje heb gekocht.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:49 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb ze wel bekeken omdat ik echt nieuwsgierig was. Video's ga ik niet bekijken.
Spannend!quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:58 schreef Prego het volgende:
morgenavond vertrekken we richting Nice![]()
Die filmpjes vind ik ook niet super maar die geven niets weer van de sfeer tijdens het concert. Heb er zin in
Blijkbaarheeft Cher de kostuums ontworpen of Madonna mocht de oude netpanties van Cher even lenen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:34 schreef wizarddragon het volgende:
Mooi om te zien dat Madonna weer voor de hoerenlook gaat
Wij gaan vanavond ook naar Nice!quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:58 schreef Prego het volgende:
morgenavond vertrekken we richting Nice![]()
Die filmpjes vind ik ook niet super maar die geven niets weer van de sfeer tijdens het concert. Heb er zin in
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef Yasukio het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond ook naar Nice!
Lekker naar de zon, zee en Madonna
Ah nou weet ik het zeker dat ik het eerder heb gevraagd, je antwoord komt me wel heel bekend voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:51 schreef MadGuy het volgende:
@ ZwarteMagika: dat is iedere weer een verrassing.Vorige keer om een uur of 10 gearriveerd en we stonden toen in de oksel van de catwalk en de main stage, goede plekken waar we alles erg goed konden zien. Maar de dag daarna deden we het wat rustiger aan, kwamen om een uur of half 3 aan en we stonden nóg dichterbij.
![]()
Maar advies: vroeg komen dus.Als de deuren opengaan ben je te laat, praktisch.
Het begint toch om half acht?quote:Dinsdag 2 september 2008: Opening stadion 17.30 uur.
Het concert-programma start ongeveer een tot anderhalf uur na opening stadion.
Waarschijnlijk al 'out of stock' op ebay.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Blijkbaarheeft Cher de kostuums ontworpen of Madonna mocht de oude netpanties van Cher even lenen.
quote:Madonna has bought 100 pairs of fishnet stockings for her upcoming tour.
The 'Give It 2 Me’ singer – who turned 50 last weekend - got staff to trawl internet auction site eBay and dance shops for the garments to make sure she has the perfect leg-wear. She has also requested 100 pairs of knee pads, 12 trampolines and four large freezers of ice cubes to sooth aching muscles for her 'Sticky and Sweet’ world tour.
nee het gaat niet beter, de dokter heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:55 schreef MadGuy het volgende:
Ugh, wat een kutervaring zeg.Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat met je knie?
Ik ben nu wel extra benieuwd naar het concert. Het ontvangt wat gemende reacties van de die-hard fans. Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden.
Als het maar niet te lang duurt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:26 schreef MadGuy het volgende:
In Nederland krijgen we in ieder geval ook Robyn, maar of er nog een dj bijkomt, weet ik niet.
Jammer dat het zo gelopen is Prego, en beterschap.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef Prego het volgende:
Terug uit Nice met een gemengd gevoel:
dank je wel, drie weken ziektewetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:54 schreef Yasukio het volgende:
[..]
Jammer dat het zo gelopen is Prego, en beterschap.
<knip>
Prego, sta jij hier rechtsonder![]()
[ link | afbeelding ]
Wow, nu heb ik echt helemaal kei veel zin om te gaan !quote:
het podium is inderdaad vrij diep, sommige schermen hangen vrij ver naar achter. vanaf waar ik stond zag ik niets van de schermen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:25 schreef MadGuy het volgende:
Hihi wat leuk, zo vaak zien we soundcheckfoto's niet!
Diep podium trouwens, of lijkt dat maar zo. Helemaal vooraan staan lijkt me niet zo aantrekkelijk in de Arena. Ze neigen er meestal naar de podia daar altijd enorm hoog te maken...
Nu op Nederland 3 bezig.quote:The Confessions Tour live from London
In een afgeladen en uitgelaten Wembley
in London registreerden in 2006 de
camera's het optreden dat Madonna gaf
in het kader van haar Confessions Tour.
Deze tour was een concertenreeks van
Madonna rondom haar in 2005 verschenen
hitalbum Confessions on a Dance Floor.
De Confessions Tour veroorzaakte meteen
al de nodige commotie,door een scène
tijdens het optreden.Het nummer Live to
Tell werd door Madonna gezongen,terwijl
ze aan een kruis hing en een
doornenkroon droeg.
Voor een vrouw van middelbare leeftijd mag ze er nog wezen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:53 schreef Arcee het volgende:
Nu op Nederland 3 bezig.
Wat een energie heeft die vrouw, zeg.
Gemist,,,is dat op uitzendinggemist te zien..Dat zal wel niet denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:41 schreef Houtworm het volgende:
A.s. zaterdag op zondag nacht is er op Nederland 3 als opwarmer nog een uitzending van de Confessions tour! Ik denk dat de meeste mensen hier die wel al op DVD hebben, maar misschien ook niet...
Het dak zal toch wel dicht zijn neem ik aan?quote:
Oh jaquote:Op maandag 1 september 2008 13:52 schreef MadGuy het volgende:
Jamaar, als je staanplaatsen hebt en een beetje leuk vooraan wilt staan is de weersvoorspelling wel redelijk van belang.
Dat flesje water denk ik niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:56 schreef alors het volgende:
Wat krijg je allemaal mee naar binnen en wat niet?
Flesje water zonder dop en wat eten, of helemaal niks?
In Nice flesjes zonder dop, camera's niet maar een mobiel met die functie weer wel. Ik mocht zelfs twee joints mee naar binnen nemenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:56 schreef alors het volgende:
Wat krijg je allemaal mee naar binnen en wat niet?
Flesje water zonder dop en wat eten, of helemaal niks?
quote:Crew Madonna dreigt met opstappen
AMSTERDAM - De crew van Madonna dreigt er mee te stoppen omdat hij naar eigen zeggen wordt behandeld als 'tweederangsburgers'.
Een groot deel van het 250 man tellende concertpersoneel werd ondergebracht in vliegveldhotels terwijl de zangeres zelf sliep in kasteel Saint Jeannet.
Verder vloog Madonna met een privé-jet naar Nice terwijl de roadies op een Easyjet-vlucht werden gezet.
"Veel mensen zijn woedend op haar en dreigen hun werk neer te leggen", vertelt een insider tegen de Daily Mirror. "Ze voelen zich behandeld als tweederangs burgers terwijl ze zich de afgelopen maanden helemaal uit de naad hebben gewerkt".
Madonna eiste ook een helikopter om na het optreden in Nice terug naar Chateau Saint Jeannet gevlogen te worden. Daar had ze ook haar gezin en Elton John en zijn partner David Furnish uitgenodigd.
Madonna treedt vanavond op in Amsterdam. De kaarten zijn nog lang niet uitverkocht...
Bron
Heb jij je laptop bij jetijdens optreden van Madonnaquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef maedel het volgende:
ja, halloooo, waar is iedereen?![]()
het wordt leuk!
zo! dat is een fikse tegenvaller. gaat het al iets beter? Sterkte.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Prego het volgende:
zie mijn verhaal een paar pagina's terug..
nee gaat niet super maar das een heel ander verhaalquote:Op woensdag 3 september 2008 00:04 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
zo! dat is een fikse tegenvaller. gaat het al iets beter? Sterkte.
pda met internetquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij je laptop bij je tijdens optreden van Madonna
We hebben op haar verzoek nog Happy Birthddyygezongen en ze vroeg of we nog een verzoek nummer. Na wat onduidelijkheiod begon ze Express Yourself te zingen.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:41 schreef Prego het volgende:
ik snap wat je bedoelt, bij mij duurde het het enkele dagen voor ik een echte mening kon geven. je hebt je wel vermaakt? heeft ze met het publiek gesproken? waren er missers?
ik verveel me kapot hier dus vandaar al die vragen
Bij human nature ging ze inderdaad de mist in en zei toen iets van "you guys are confusing me", en bij la isla bonita ook, ze wilde (ergens halverwege) la isla bonita verder zingen, maar ze moest lela pala tute zingen, ze lachte erom. Wel grappig, ze maakt fouten, ze is toch een mensquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Prego het volgende:
iemand informatie over de organisatie met betrekking tot ticket deluxe-houders? iemand foto's/ video's gemaakt? is het waar dat ze tijdens human nature en la isla bonita de mist in ging? stel ik veel vragen?
@Huubtuub: ik begrijp wat je bedoelt... al heb ik het decor niet goed kunnen zienzie mijn verhaal een paar pagina's terug..
ja vast welquote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef creno het volgende:
Ze noemde het publiek "best crowd so far" of doet ze dat bij elk concert ?
Ja, het werd ineens veel beter, dus toen dacht ik dat het misschien wel een bandje wasquote:Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef Houtworm het volgende:
Pfff... altijd weer dat gedoe dat ze niet live zou zingen... Ik heb er niks van gemerkt dat het niet live was.
ach, maakt allemaal niet zo gek veel uit; het was een fantatische show, maar sommige stukken waren zo 360graden anders gezongen, als andere... no way dat alles live was, meer niet als wel zelfs,als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef Houtworm het volgende:
Pfff... altijd weer dat gedoe dat ze niet live zou zingen... Ik heb er niks van gemerkt dat het niet live was.
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:11 schreef alors het volgende:
Stond denk ik zo'n 4 a 5 meter van haar af.
Ze zei dit voor het eerst.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef creno het volgende:
Ze noemde het publiek "best crowd so far" of doet ze dat bij elk concert ?
Heb je Shownieuws van SBS6 gezien? Die waren juist wel live, zo onvast als ze ze zong.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er waren hele kleine dingetjes niet live zoals het eerste couplet en eerste refrein van Candy Shop
Hoe zit dat nou precies?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:00 schreef Hapertje het volgende:
Vooral omdat ik echt tegen de ronde schijf van de catwalk stond, was het weer een intense ervaring!
[...knip...]
Vervolgens die vreselijke spurt over de trap en dan die sprint. Nee, ik betaal de volgende keer wel 260 euro om meteen vooraan te staan!
En nu... effe wachten en dan op naar Wembley (waar ik wel Golden Tickets heb!)
En die tickets van 250 euro, die geven je om 20.30 bv ook nog toegang tot die golden circle?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef MadGuy het volgende:
Wil je in de golden circle staan moet je er gewoon op tijd bijzijn en RENNEN.
Vergeet The Commodores niet, daar is de 'nog steeds zuiver zingende' Lionel Richie z'n carrière begonnen...quote:
Backstage-volk, schatjequote:Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef Hapertje het volgende:
Veel plezier tussen het SBS-volk, schatje. En geniet van Lionel, Trijntje en Candy!![]()
Ik hoop echt dat er een dvd komt (wat ik wel verwacht) en dat die snel na de tour uitkomt!quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:00 schreef Prego het volgende:
@Maedel: ik heb gehoord dat die in New York opgenomen gaat worden.
Ja hè? De foto's zijn door robster16 genomen, een vriend van me die hier zeer sporadisch post. We hadden gewone veldkaarten, dus het kan wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:00 schreef Prego het volgende:
@Madguy: toffe foto'swat had je voor tickets?
Blacklight?quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:01 schreef wizarddragon het volgende:
Wat zijn dat nou voor lelijke outfitjes. Blacklight wtf!?. Die van RiT en CF waren stukken mooier.
ik vond Borderline juist vreselijkquote:Op zondag 7 september 2008 00:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Borderline en Like a prayer vond ik heel gaaf,
Vriend van ons is er ook in de Golden Circlequote:Op donderdag 11 september 2008 13:22 schreef Hapertje het volgende:
Vanavond sta ik in de Golden Circle in London! Whoohoo! Heb er echt zin in! Rond 4 uur kaarten ophalen en dan om 5 uur naar binnen! Rond half negen ga ik Madonna weer zien!
OMFG! wat een geldwolf die Madonna, pure oplichting!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Ze pakt $ 3.000.000 voor een optreden, dus do the math 55x 3 miljoen.
danst Lionel Richie al de hele avond?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zingt Madonna inmiddels al een beetje zuiver?
Zuiver en live zingen is belangrijker dan dansen, en zelfs dat kan Madonna al jaren niet meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 03:10 schreef Prego het volgende:
[..]
danst Lionel Richie al de hele avond?
* Prego is 2m03 en is tijdens concerten altijd ongewenst..quote:Op zondag 14 september 2008 12:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
paar lange slungels voor me waardoor ik weinig zag,
voor mij wel, ik zie altijd allesquote:
Nee, die adhd-nicht die achter ons op de tribune zat (in Amsterdam). Die zat gewoon 2 uur lang dat te zingen van Robbie Wililams. "ma-doooonna"quote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef MadGuy het volgende:
Ook mensen die keihard MADONNA schreeuwen tijdens het concert trouwens. Alsof ze aandacht aan je gaat besteden.
Dat is ook een zwarthandelaar. Dus die prijzen zijn sowieso belachelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef creno het volgende:
Pffff er werd (o.a. door collega's van me) gezegd dat Madonna zulke hoge prijzen vraagt voor haar concert.
Dat valt eignlijk wel mee, als je weet wat je er voor krijgt (MEGA-ster met een geweldige show). Ik hoorde dat de veldkaarten voor Marco Borsato slechts 15 euro goedkoper zijn, en frans bauer en marianne weber zijn helemaal erg: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=11073
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 10:42 schreef MadGuy het volgende:
Hoe ik dat weet vragen jullie je vast af...Wel, moeders is fan en wilde kaartjes hebben, vandaar.
Nieuw interview met M over Filth & Wisdom, waarin ze overigens verklaart dat ze het niet meer ambieert actrice te zijn:quote:Madonna's upcoming greatest hits by Warner Records is finally taking shape Madonna has no plans of a new photoshoot for this ultimate collection and apparently there won't be any new song on the cd, but just remastered tracks.
Warner has also shown interest for Madonna's unreleased tours, in particular for Blond Ambition DVD as the Pioneer contract is ending very soon. Warner is working something out to have the tour released. Will it be the right time to please fans of the Blonde Ambition Era?
en bedankt, ik nu ookquote:Op zondag 21 september 2008 20:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik krijg meteen visioenen van Patty Brard touwtjespringend in een te strak bokspakje
ja! dat zat in de planning maar ik zit nog steeds thuis met m'n knie en loop nog met een kruk dus nog steeds niet de ideale omstandigheden om naar het concert te gaan. ik kan nog steeds niet lang staan, en dansen al helemaal niet!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Had je zelf niet meer naar Parijs gewild voor een 'herkansing' Prego?
Dat was een soort act, deed ze bij meerdere concerten tijdens Confessions, net zoals een mok met drinken of een ander random gebruiksvoorwerp...quote:Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Laatst viel me trouwens iets heel stoms op bij de Confessions dvd, misschien is het jullie allang opgevallen.. maar bij dat stukje dat ze een beetje zit te ouwehoeren tussen Let it will be en Substitute for love zit ze met zo'n stofborstel d'r knieën af te stoffen
aan je smiley te zien weet je vast wel wat ik bedoelquote:
Mr. Guy Penn heeft gefilmd tijdens het optreden in amsterdam, het geluid is goed en het beeld van redelijke kwaliteit, en hij heeft besloten dit online te zetten, daarvoor wilde ik hem bedanken !quote:
NEEEEEE!!! Nu gaat de wereld echt ten onder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |