abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61147347
@ ZwarteMagika: dat is iedere weer een verrassing. Vorige keer om een uur of 10 gearriveerd en we stonden toen in de oksel van de catwalk en de main stage, goede plekken waar we alles erg goed konden zien. Maar de dag daarna deden we het wat rustiger aan, kwamen om een uur of half 3 aan en we stonden nóg dichterbij.

Maar advies: vroeg komen dus. Als de deuren opengaan ben je te laat, praktisch.

@ alors: dat zijn zitplaatsen toch? Welke vak en plaats heb je, dan kun je op www.amsterdamarena.nl checken waar je zit.
pi_61148668
Ik heb de kaarten hier niet, ik weet alleen dat ze 98 euro waren, en er zijn veldkaarten en lange zijde kaarten met die prijs..
Maar we gaan met een die-hard Madonna fan dus ik kan me niet voorstellen dat die op de tribune gaat zitten. Het zullen wel (hopelijk) veldkaarten zijn.
know'm sayin?
word? word.
pi_61149256
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:51 schreef MadGuy het volgende:
@ ZwarteMagika: dat is iedere weer een verrassing. Vorige keer om een uur of 10 gearriveerd en we stonden toen in de oksel van de catwalk en de main stage, goede plekken waar we alles erg goed konden zien. Maar de dag daarna deden we het wat rustiger aan, kwamen om een uur of half 3 aan en we stonden nóg dichterbij.

Maar advies: vroeg komen dus. Als de deuren opengaan ben je te laat, praktisch.
Ah nou weet ik het zeker dat ik het eerder heb gevraagd, je antwoord komt me wel heel bekend voor Het plan is wel om er een uur of 15.00 -16.00 te zijn. Heb er die dag ook opeens een huis bij dus dat moet ook nog even bewonderd&ingewijd worden
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:59:49 #104
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61149464
quote:
Dinsdag 2 september 2008: Opening stadion 17.30 uur.
Het concert-programma start ongeveer een tot anderhalf uur na opening stadion.
Het begint toch om half acht?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61150614
@ alors: als het veldkaarten zijn moet je er gewoon vroeg bij zijn.

@ ZwarteMagika: nu je het zegt, inderdaad.

@ maedel: Ja, maar er is een voorprogramma, Robyn. Madonna start officieel om 20:30u, maar je kunt er wel op rekenen dat ze wat later begint, Madonna kennende.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:01:38 #106
16874 creno
born this way
pi_61151591
ik ben echt erg...

ben de afgelopen dagen youtube-filmpjes en foto's aan het bekijken van het concert. Ik las ergens dat het concert al in HQ-audio te vinden was, dus die heb ik ook gevonden maar ik heb hem nog niet beluisterd hoor, alleen like a prayer, die is zoooo gaaf !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_61151761
Ik heb hem ook gedownload. Maar nog niet beluisterd. Ook geen video's bekeken, wel foto's. Ik hoor alleen maar goede verhalen over Like A Prayer. Ik ben zó benieuwd!
pi_61151786
Ik probeer zoveel mogelijk de filmpjes en foto's te ontwijken, hou het lekker als verrassing allemaal. Helemaal Like a prayer Maar ik moet me steeds meer beheersen merk ik.. Vond het dan wel weer gaaf alvast wat stukjes van de eerste paar nrs bij Shownieuws te zien
pi_61154606
w0000t.. Ik vind het echt goed van mezelf. Heb nog geeneen setlist of filmpje gezien (behalve dat ik nu weet dat LAP gedaan wordt, maar dat terzijde )

Kan niet wachten tot dinsdag in ieder geval Komen jullie nog allemaal bij elkaar? Want anders sta ik daar zo in m'n eentje
pi_61157989
Ik zit bij ingang G!
Nothing takes the past away like the future!
pi_61157999
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef HuubTuub het volgende:

[..]

Blijkbaarheeft Cher de kostuums ontworpen of Madonna mocht de oude netpanties van Cher even lenen.
Waarschijnlijk al 'out of stock' op ebay.
quote:
Madonna has bought 100 pairs of fishnet stockings for her upcoming tour.

The 'Give It 2 Me’ singer – who turned 50 last weekend - got staff to trawl internet auction site eBay and dance shops for the garments to make sure she has the perfect leg-wear. She has also requested 100 pairs of knee pads, 12 trampolines and four large freezers of ice cubes to sooth aching muscles for her 'Sticky and Sweet’ world tour.
pi_61162397
Ik zit bij ook bij G.
pi_61162500
Ik heb J, m'n vriendin heeft G maar we gaan gewoon samen bij dezelfde ingang staan hoor..

Hoelaat gaan jullie allemaal?
pi_61167402
Wij gaan wel vroeg. Uurtje of acht of zo...

Overigens waren er tijdens de show in Nice wat technische probleempjes met de videoschermen. Je wéét gewoon dat ze haar hele crew heeft uitgemoord, backstage.
pi_61167950
Woeps Toch geen blue screen he

Zo tering das vroeg Heb eens vanaf 10 u voor Paradiso gezeten, dat vond ik al gekkenwerk eigenlijk
pi_61168360
Elton John, de Beckhams en Bono waren ook aanwezig in Nice.
pi_61185034
Terug uit Nice met een gemengd gevoel:

om 13h00 gearriveerd voor het stadion, stikheet, weinig wind, geen toiletten. de rij was nauwelijks afgezet. sommige mensen die om 16h00 gearriveerd waren stonden voor ons op het veld op een gegeven moment ging iedereen staan in de rij (om 15h00) en dat trok ik niet met 30 graden dus ben ik aan de zijkant gaan staan/ zitten.
ze waren de mensen met hot-tickets vergeten dus iedereen ging tegelijk naar binnen, daar sta je dan met je tickets die veel geld hebben gekost. de beveiliging was zo aan het duwen bij de ingang (omdat iedereen aan het duwen was ) men duwde mij naar binnen waardoor ik m'n knie verdraaide die tijden Robyn ontzettend dik werd. we stonden op 10 meter voor de catwalk maar ik trok het niet meer en heb daarna een uur bij het rode kruis gelegen. vervolgens moest ik blijven zitten maar ben toch weer terug naar het veld gegaan. aan de zijkant gaan staan helemaal vooraan en stond op 25 meter afstand van Madonna zonder drukte om me heen. de huisarts komt zo meteen bij mij thuis want ik kan niet meer lopen

oh ja het concert :
de opening was erg mooi en Beat Goes On erg goed. De video van Britney tijden Human Nature was best grappig.
Madonna had problemen met haar gistaren, tot twee keer toe deden ze het niet. tijden Music deden de videoschermen het niet de hele tijd. She's not Me was tereurstellend, in het begin gebeurde er niets en op het "trance-moment" ging ze te keer op de catwalk zoals in Let It Will Be tijdens Confessions. Heel leuk maar niets nieuws onder de zon. Into The Groove vond ik prachtig, ze zag er leuk uit en het geheel was erg kleurvol. Het kostuum in het Gypsy-gedeelte vond ik geweldig, redelijk eenvoudig maar erg mooi. Spanish Lesson was saai, erg saai. Devil vond ik op het album altijd maar matig maar tijdens het concert één van de betere nummers.
Wederom La Isla Bonita/ Lela Pala Tute, hebben we al gezien tijden Confession evenals Ray Of Light, en oh mijn god, wat zong ze vals tijdens Ray Of Light!!!!! Zels de videoschermen waren hetzelfde als tijdens Confessions. Tijd voor 4 minutes, ze zong als een kraai en haar kostuum vond ik ronduit lelijk. Like A Prayer was super, bombastisch, geweldig gewoon!!!!
Hung Up was de rock-versie, imo had ze het origineel moeten spelen dan viel er nog wat te dansen (niet dat ik dat nog kon ) En de afsluiter Give It To Me: één grote teleurstelling: het was een remix waar ik helemaal niets mee kon, het was erg plat en swingde nauwelijks.
Madonna was zichtbaar aangebrand door de technische problemen maar deed haar best om er iets van te maken. Ze heeft zelfs gezegd dat wanneer men haar geen gitaar geeft die het doet dat ze iemand moet gaan slaan

Conclusie: een matige show met hier en daar wat hoogtepunten, ik denk dat dagjesmesen zich uitsekend gaan vermaken/ vermaakt hebben maar de doorgewinterde fan heeft de kans teleurgesteld te worden. Aan jullie zelf te oordelen natuurlijk. Het hele concert heeft een zure nasmaak bij mij vanwege m'n knie, we waren met 4 vrienden maar ik heb de hele avond alleen gestaan. Ik wilde per se dat m'n vrienden bleven staan waar ze stonden om het concert goed te kunnen zien en om optimaal te kunen genieten.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:32:49 #118
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61185292
Jeumig zeg, wat balen voor je

Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ik me vreselijk ga ergeren aan madonna's livezangkwaliteiten. Daar ben ik een beetje bang voor.
pi_61185795
Ugh, wat een kutervaring zeg. Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat met je knie?

Ik ben nu wel extra benieuwd naar het concert. Het ontvangt wat gemende reacties van de die-hard fans. Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden.
pi_61186828
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:55 schreef MadGuy het volgende:
Ugh, wat een kutervaring zeg. Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat met je knie?

Ik ben nu wel extra benieuwd naar het concert. Het ontvangt wat gemende reacties van de die-hard fans. Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden.
nee het gaat niet beter, de dokter heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis.

ik heb trouwens niet naar de prijzen gekeken zoals je vroeg op de vorige pagina
nu ik mijn reactie terug lees lijkt het als of ik het hele concert afkraak, zo negatief was het nou ook weer niet. wanneer ik"gezond" was geweest had ik het heel anders ervaren denk ik... Robyn was trouwens niet eens zo slecht, ze was erg vrolijk en ze zingt best goed live. maar goed uiteindelijk geeft niemand er iets om want we komen niet voor haar wij hadden trouwens na Robyn nog een uurtje Lauren Wolf maar de muziek stond zo der mate zacht dat het niets deed voor de sfeer..In Parijs zijn er geloof ik ook 2 voorprogrammas, Robyn en Bob Sinclair. Hoe zit dat in NL eigenlijk?
pi_61187650
Argh! Hopelijk is het niet al te ernstig. Beterschap in ieder geval!

Ach, kritiek is toch niet erg? Ik heb Madonna hoog zitten, maar ook zij maakt zo haar foutjes. Haar carrière duurt nu al zo lang, het is onvermijdelijk dat er dingen bijzitten die je minder vindt. Maar ik kan me voorstellen dat zo'n rotervaring je oordeel wel een beetje kleurt. We zullen het zien, 2 september.

Ik las ergens dat het tourbook 30 euro kost, dus waarschijnlijk zal die dat ook kosten in Amsterdam. Denk dat ik hem dan maar online bestel samen met vrienden, dan komen we zo een aantal euro's voordeliger uit dan wanneer we het fysiek bij het stadion kopen en dan hoeven we er ook niet mee te zeulen...

In Nederland krijgen we in ieder geval ook Robyn, maar of er nog een dj bijkomt, weet ik niet.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:34:47 #122
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61187839
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:26 schreef MadGuy het volgende:
In Nederland krijgen we in ieder geval ook Robyn, maar of er nog een dj bijkomt, weet ik niet.
Als het maar niet te lang duurt.
* maedel heeft een schurfthekel aan voorprogramma's.
pi_61188119
Jee wat balen zeg Prego Sterkte ermee!

Ik heb ook zo'n hekel aan voorprogramma's, vooral van artiesten waar je niks van kent (nou lijkt Robyn me nog wel okee). Maar ik heb wel eens een concert meegemaakt waar geen voorprogramma was, die lui begonnen gewoon doodleuk te spelen en dan mis je toch een spanningsopbouw..
pi_61190064
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef Prego het volgende:
Terug uit Nice met een gemengd gevoel:
Jammer dat het zo gelopen is Prego, en beterschap.

Ik ben nu net weer thuis, was 3 dagen in Nice. Wij hadden tickets voor de 'golden circle' (Pelouse OR-Debout) en kwamen pas om 20.30 aan, juist om de hitte en drukte te vermijden. En in de golden circle was gelukkig nog plaats genoeg. Stonden dan wel iets verder, maar vergeleken met het normale veld was het lekker dichtbij en ruimte genoeg als je niet te dicht bij het podium wilde. Lekker nog een uurtje op het veld gelegen voordat Madonna opkwam en we hebben zeer genoten van haar optreden, of zoals nice-matin het de volgende dag bracht: Chapeau! Magique! Un show résolument bling-bling.

Speciale VIP bezoekers waren Bono, Elton en Estro. We zaten aan de buitenkant van de golden circle en mijn vriendin kon goed foto's maken. Ze had geluk dat we zo konden doorlopen want we kwamen wel een stand tegen met inbeslag genomen camera's. Deze foto stond in de lokale krant:

Overzicht van het veld (rond 21uur) uit de papieren versie van die krant:

Prego, sta jij hier rechtsonder

[ Bericht 7% gewijzigd door Yasukio op 28-08-2008 17:13:05 ]
pi_61198682
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:54 schreef Yasukio het volgende:

[..]

Jammer dat het zo gelopen is Prego, en beterschap.
<knip>

Prego, sta jij hier rechtsonder
[ link | afbeelding ]
dank je wel, drie weken ziektewet

Leuke foto's! ik stond uiteindelijk niet zo slecht nadat ik bij de EHBO was geweest. Ik stond aan het hek vooraan bij de "M" aan de rechterkant op zo'n 25 meter van Madonna vandaan, om me heen was het erg rustig dus ik heb het als nog redelijk kunnen bekijken
ik ga nu Like A Prayer bekijken

[ Bericht 3% gewijzigd door Prego op 28-08-2008 18:30:20 ]
pi_61202386
A.s. zaterdag op zondag nacht is er op Nederland 3 als opwarmer nog een uitzending van de Confessions tour! Ik denk dat de meeste mensen hier die wel al op DVD hebben, maar misschien ook niet...
pi_61214928
in Berlijn was haar costuum net wat wat anders:

http://i37.tinypic.com/oqgal5.jpg

Ik heb de foto niet direct in het topic geplaatst voor de gene die het concert nog niet hebben gezien/ nog niet willen zien.

En het scherm in het begin had een klein probleem met het openen, maar gelukkig niet al te dramatisch::

zo gaat ie fout:

en zo gaat ie goed:

pi_61215387
Wij gaan dinsdag ook. Ik ben erg benieuwd of we een beetje dichtbij kunnen komen met onze veldkaarten. Een vriend van ons heeft golden circle kaartjes a 250 euro pst. Het zou toch wel zuur zijn als je dan met je veldkaartje daar ook kan staan.
Ik kom met name voor de jaren 80 hits, en hoop op een leuke vibe onder de concertgangers.
pi_61215586
Met die Golden circle kaartjes kun je pas om 20.00 binnen komen en toch in het voorste vak komen.
Die vriend zal andereen wel uitlachen dat ze al om 12.00 voor de deur liggen om in het voorste vak te komen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:35:49 #130
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61217681
quote:
Wow, nu heb ik echt helemaal kei veel zin om te gaan !
pi_61249194
de eertse foto's vanuit Zurich:

de rij voor de hot-tickets:

pi_61250061

pi_61250215
Hihi wat leuk, zo vaak zien we soundcheckfoto's niet!

Diep podium trouwens, of lijkt dat maar zo. Helemaal vooraan staan lijkt me niet zo aantrekkelijk in de Arena. Ze neigen er meestal naar de podia daar altijd enorm hoog te maken...
pi_61253521
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:25 schreef MadGuy het volgende:
Hihi wat leuk, zo vaak zien we soundcheckfoto's niet!

Diep podium trouwens, of lijkt dat maar zo. Helemaal vooraan staan lijkt me niet zo aantrekkelijk in de Arena. Ze neigen er meestal naar de podia daar altijd enorm hoog te maken...
het podium is inderdaad vrij diep, sommige schermen hangen vrij ver naar achter. vanaf waar ik stond zag ik niets van de schermen.

als ik jou was zou ik vooraan voor de catwalk gaan staan, op die manier zie je alles in het geheel en de catwalk is wat lager dan het podium. en om heel erg precies te zijn: net wat naar links voor de catwalk, op een gegeven moment kijkt ze een lange tijd in het publiek

ik zit er aan te denken om nog naar Parijs te gaan aan het eind van de maand, ik heb echt geen barst kunnen zien door die kut knie.. en m'n vriend heeft nog twee kaarten over
en iedere keer weer wanneer ik Like A Prayer terug zie heb ik bijna tranen in m'n ogen, tering, die versie MOET ik op een fatsoenlijke manier ervaren. voor mij hét hoogtepunt van het concert samen met Into The Groove.

Het volgende niet lezen wanneer je geen details wilt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 augustus 2008 @ 00:53:37 #135
862 Arcee
Look closer
pi_61257487
quote:
The Confessions Tour live from London

In een afgeladen en uitgelaten Wembley
in London registreerden in 2006 de
camera's het optreden dat Madonna gaf
in het kader van haar Confessions Tour.

Deze tour was een concertenreeks van
Madonna rondom haar in 2005 verschenen
hitalbum Confessions on a Dance Floor.
De Confessions Tour veroorzaakte meteen
al de nodige commotie,door een scène
tijdens het optreden.Het nummer Live to
Tell werd door Madonna gezongen,terwijl
ze aan een kruis hing en een
doornenkroon droeg.
Nu op Nederland 3 bezig.

Wat een energie heeft die vrouw, zeg.

Madonna
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 31 augustus 2008 @ 01:13:06 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61257744
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:53 schreef Arcee het volgende:

Nu op Nederland 3 bezig.

Wat een energie heeft die vrouw, zeg.

Voor een vrouw van middelbare leeftijd mag ze er nog wezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61266304
Nog twee nachtjes!

Het wordt wel pokkeweer, dinsdag
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:53:01 #138
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61268503
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:41 schreef Houtworm het volgende:
A.s. zaterdag op zondag nacht is er op Nederland 3 als opwarmer nog een uitzending van de Confessions tour! Ik denk dat de meeste mensen hier die wel al op DVD hebben, maar misschien ook niet...
Gemist,,,is dat op uitzendinggemist te zien..Dat zal wel niet denk ik.
pi_61275667
DVD is tegenwoordig bijna gratis bij de lokale Media Markt
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:45:26 #140
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61290652
Weersvoorspelling
  maandag 1 september 2008 @ 13:49:32 #143
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61290724
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:46 schreef Houtworm het volgende:
Weersvoorspelling
Het dak zal toch wel dicht zijn neem ik aan?

Ik zit echt met waar we eens wat zullen eten. Rondom de Arena is een bad idea heb ik van de zomer gemerkt.
pi_61290809
Jamaar, als je staanplaatsen hebt en een beetje leuk vooraan wilt staan is de weersvoorspelling wel redelijk van belang.

Hier al heel de dag Radio C.U.N.T. - All Madonna, all the time!
  maandag 1 september 2008 @ 14:10:29 #145
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61291235
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:52 schreef MadGuy het volgende:
Jamaar, als je staanplaatsen hebt en een beetje leuk vooraan wilt staan is de weersvoorspelling wel redelijk van belang.
Oh ja
Ik zit op de tribune, ergens bovenin waar ik toch niks zie... Dus ik kom 5 minuten voor tijd een keer aankakken
pi_61291549
Mja dat wordt plu en regenjas mee

Nog een vraagje aan de mensen die eerder bij de arena zijn geweest: kan je vanuit de rij buiten nog ergens naar de wc? En hetzelfde voor eten (gewoon patat oid)? Anders halen we alvast wat als we erheen lopen en leef ik de rest van de avond wel op sultana

Zit nu middenin de verhuisperikelen, ben doodsbang dat ik m'n kaartje kwijtraak Maar komt goed.. Ik heb er zin in
  maandag 1 september 2008 @ 14:26:13 #147
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61291674
Er zijn voor de ingang (iets van straal van 50-100m) wel allerlei eettentjes/fastfood.
Tenminste dat was bij Celine Dion zo, ik neem aan bij Madonna ook wel.
WC -> Dixies

Daar is het rond 7 uur alleen takkedruk, dus als iemand nog een suggestie heeft om te eten?
Wij willen voor de spits in Amsterdam zijn, dus we zijn eigenlijk wel verplicht om daar ergens te eten.
pi_61291817
ik wens jullie een fijn concert morgen

denk ff aan me bij Like A Prayer
pi_61292690
@ ZwarteMagika: succes met de verhuizing!

Overigens heb je aan de andere kant van station Amsterdam Bijlmer Arena de Amsterdamse Poort. Een pauperwinkelcentrum, maar wel meer eettentjes, al is dat ook niet allemaal haute cuisine.

@ Prego: thanks. Ik ben nu wel razend benieuwd naar Like A Prayer zeg!
pi_61303488
Hoe laat gaat iedereen?
pi_61303525
Of hoe vroeg bedoel ik
  maandag 1 september 2008 @ 21:37:03 #152
183993 kevne
show me the monkey
pi_61304565
ik heb zitplaatsen dus boeit niet echt hoe laat ik ga hehe
geen die-hard fan, of uberhaupt grote fan, dus niet belangrijk voor de rest !
  dinsdag 2 september 2008 @ 08:46:45 #153
183993 kevne
show me the monkey
pi_61313721
oh, trouwens, kent iemand nog iemand die in zijn/haar eentje wilt gaan maar geen kaartje heeft?
[TK] één kaartje voor Madonna, vak 406, rij 10, stoel 133
pi_61314805
Wat krijg je allemaal mee naar binnen en wat niet?

Flesje water zonder dop en wat eten, of helemaal niks?
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:06:49 #155
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61316187
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:56 schreef alors het volgende:

Dat flesje water denk ik niet.
pi_61318575
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:56 schreef alors het volgende:

In Nice flesjes zonder dop, camera's niet maar een mobiel met die functie weer wel. Ik mocht zelfs twee joints mee naar binnen nemen
pi_61318981
Ik neem pakjes ( ) mee, dat mag altijd wel. Geen blik en (dichte) flesjes, zonder dop mag tegenwoordig wel ja. Eten doen ze volgens mij ook nooit moeilijk over.

Veel plezier allemaal
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:54:23 #158
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61319879
zo, ik ben ook officieel onderweg. hier in het zuiden is het weer prima, ik hoop voor degene die al in de rij staan dat het in amsterdam ook goed is.
pi_61323974
Wij gaan zo. Schijnt al erg druk te zijn. En het weer is hopeloos.
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:09:37 #160
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61327357
zo, wij zijn binnen. ingang k was dicht en dus zijn we zeiknat geworden omdat we helemaal terug moesten. we staan aan de koffie... ik heb echt zwaar medelijden met de staanplaatsrij, want die hebben net een bui gevangen dat het niet mooi meer is...
veel plezier!
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:41:42 #161
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61330067
ja, halloooo, waar is iedereen?

het wordt leuk!
pi_61330915
Beetje jammer dat er geen live stream is, daar had ik nog wel ¤5 voor over gehad
En door dat baggerweer heeft Madonna nu ook zoiets van; nu ga ik waarschijnlijk nóg valser zingen
Ben benieuwd hoeveel nummers ze playbacked vanavond...
pi_61331846
Of ze gaat helemaal niet zingen :
quote:
Crew Madonna dreigt met opstappen

AMSTERDAM - De crew van Madonna dreigt er mee te stoppen omdat hij naar eigen zeggen wordt behandeld als 'tweederangsburgers'.

Een groot deel van het 250 man tellende concertpersoneel werd ondergebracht in vliegveldhotels terwijl de zangeres zelf sliep in kasteel Saint Jeannet.

Verder vloog Madonna met een privé-jet naar Nice terwijl de roadies op een Easyjet-vlucht werden gezet.

"Veel mensen zijn woedend op haar en dreigen hun werk neer te leggen", vertelt een insider tegen de Daily Mirror. "Ze voelen zich behandeld als tweederangs burgers terwijl ze zich de afgelopen maanden helemaal uit de naad hebben gewerkt".

Madonna eiste ook een helikopter om na het optreden in Nice terug naar Chateau Saint Jeannet gevlogen te worden. Daar had ze ook haar gezin en Elton John en zijn partner David Furnish uitgenodigd.

Madonna treedt vanavond op in Amsterdam. De kaarten zijn nog lang niet uitverkocht...

Bron
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:31:40 #164
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61333681
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef maedel het volgende:
ja, halloooo, waar is iedereen?

het wordt leuk!
Heb jij je laptop bij jetijdens optreden van Madonna
pi_61334822
Weet iemand al hoeveel nummers ze voor die ¤100 geplaybacked heeft?
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:19:57 #166
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_61335180
wat een onsamenhangende bombastische ellende... daarentegen was het decor/visuals erg mooi.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_61336019
iemand informatie over de organisatie met betrekking tot ticket deluxe-houders? iemand foto's/ video's gemaakt? is het waar dat ze tijdens human nature en la isla bonita de mist in ging? stel ik veel vragen?

@Huubtuub: ik begrijp wat je bedoelt... al heb ik het decor niet goed kunnen zien zie mijn verhaal een paar pagina's terug..
  woensdag 3 september 2008 @ 00:04:11 #168
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_61336416
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Prego het volgende:

zie mijn verhaal een paar pagina's terug..
zo! dat is een fikse tegenvaller. gaat het al iets beter? Sterkte.
pi_61336479
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:04 schreef HuubTuub het volgende:

[..]

zo! dat is een fikse tegenvaller. gaat het al iets beter? Sterkte.
nee gaat niet super maar das een heel ander verhaal

hoe heb je het concert verder ervaren, kun je wat details geven?
  woensdag 3 september 2008 @ 00:23:26 #170
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_61336813
ik ben niet weg van het nieuwe album dus ik een beetje bang dat het nogal aanwezig zou zijn en dat was ook zo. Alle nummers dreunen. ik stond op een afstandje van het podium ivm het overzicht van het geheel. Dat was wel erg mooi, maar veel minder show als bij Confessions. De kleding was vooral praktisch, ik kan niet zeggen of het anders of nieuw was in vergelijking met eerdere shows van deze tour. ik heb zoveel mogelijk aan de verrassing over gelaten. Wellicht iemand anders... Vocaal was redelijk goed, voor zover ze echt zong. Ze heeft goed gekozen wat band is en wat echt. Maar ze weet je bezig te houden. En nu ben ik thuis...
  woensdag 3 september 2008 @ 00:27:25 #171
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61336892
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Heb jij je laptop bij je tijdens optreden van Madonna
pda met internet

wat ik nou van het concert vond weet ik eigenlijk niet. Ik heb het plot nog niet echt gevonden zeg maar. Wat onsamenhangend idd. Ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat alles live was.
pi_61337194
ik snap wat je bedoelt, bij mij duurde het het enkele dagen voor ik een echte mening kon geven. je hebt je wel vermaakt? heeft ze met het publiek gesproken? waren er missers?

ik verveel me kapot hier dus vandaar al die vragen
pi_61337199
Een plot heb ik ook niet gezien, kwam misschien door het hoge tempo.
Alle nummers zaten vrijwel naadloos aan elkaar. Had wel wat meer rust gemogen maar wat een concert zeg! Dat je dat nog kan op je 50ste! Chapeau!!!

Wel leuk dat ze zoveel nummers in een andere stijl deed, house, hardrock, remixen, andere nummers er tussendoor gooien. Zo blijft het toch nieuw allemaal.
pi_61337289
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:41 schreef Prego het volgende:
ik snap wat je bedoelt, bij mij duurde het het enkele dagen voor ik een echte mening kon geven. je hebt je wel vermaakt? heeft ze met het publiek gesproken? waren er missers?

ik verveel me kapot hier dus vandaar al die vragen
We hebben op haar verzoek nog Happy Birthddyygezongen en ze vroeg of we nog een verzoek nummer. Na wat onduidelijkheiod begon ze Express Yourself te zingen.

Geen missers opgevalen, ik weet niet wat fout zou zijn.
pi_61337322
Wat is de ArenA toch een nare galmbak. Oh. Dat heb ik eerder gezegd.
For great justice!
pi_61337463
Ik ben net terug van het concert. Mijn vriendinnetje had als verrassing onze veldtickets verpatst, en golden cirkel tickets gekocht!! Dat was relaxt binnenkomen.

We kregen een mooie schoudertas, en mochten als eerste naar het veld.
Over het concert; het was heftig! Bombastisch zeker, maar dat kwam door teveel bass mi. Hierdoor hoorde je de zang slecht. Later in het concert werd dit aangepast.
De remixen van Into the Groove met DJ- gescratsh had ze beter thuis kunnen laten. Niet mijn smaak en niet dansbaar. Ook het publiek deed niet mee.
Later verbeterde de muziek en zong ze prachtig ' Dolly dolly', Like a prayer, The devil wouldn't recognize you. Dit waren de toppers voor mij.

En ja, voor iemand van 50 jaar was het een prachtshow. Ik ben benieuwd hoe de pers met audiofielen deze show bekijkt. Het publiek was met name 30+ers, en leek soms moeite met de muziek te hebben (in het begin). Bij de knallers deed iedereen leuk mee.
pi_61337711
Was gewoon top!!! Genoten van de hele show , diverse stijlen waren super!
pi_61337800
wat leuk dat ze het publiek vroeg happy birthday te zingen! in Nice begonnen mensen te zingen maar het kon haar echt niet schelen

die tas is ook wel gaaf, heeft iedereen die gekregen? was het een reclame-ding

(de reden waarom ik ook al die vragen stel is dat mijn vriend op een forum zit met hyserische Madonna-fans, die kicken echt op alles wat ook maar onder nieuws en details valt )
  woensdag 3 september 2008 @ 01:17:12 #179
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61337816
Die tas kreeg je als hot-ticket houder schijnbaar.
Ze is wel flink pissig geworden op de roadies omdat het dak lekte
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 3 september 2008 @ 03:50:56 #180
156854 Raimon_
Chicks rulez 3<
pi_61338694
Ook inmiddels thuis van het concert.
Maar het begin met de visuele effecten was heel erg mooi er tof gemaakt als je het mij vraagt

Maar wat een show , en ik ben het eens Houtworm was mooi om te horen de verschillende stijlen van muziek in haar optreden

Maar wat een show en dat voor iemand van 50 , ik heb genoten van het optreden

[ Bericht 2% gewijzigd door Raimon_ op 03-09-2008 18:48:29 ]
Nederlandse phpBB support , documentatie, vertalingen -&gt; http://www.phpBBservice.nl | PMMM mij | SlamFM | Hoe ga jij met internetprivacy om?
  woensdag 3 september 2008 @ 09:57:36 #181
16874 creno
born this way
pi_61340994
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Prego het volgende:
iemand informatie over de organisatie met betrekking tot ticket deluxe-houders? iemand foto's/ video's gemaakt? is het waar dat ze tijdens human nature en la isla bonita de mist in ging? stel ik veel vragen?

@Huubtuub: ik begrijp wat je bedoelt... al heb ik het decor niet goed kunnen zien zie mijn verhaal een paar pagina's terug..
Bij human nature ging ze inderdaad de mist in en zei toen iets van "you guys are confusing me", en bij la isla bonita ook, ze wilde (ergens halverwege) la isla bonita verder zingen, maar ze moest lela pala tute zingen, ze lachte erom. Wel grappig, ze maakt fouten, ze is toch een mens

Ze noemde het publiek "best crowd so far" of doet ze dat bij elk concert ?
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
  woensdag 3 september 2008 @ 10:19:46 #182
183993 kevne
show me the monkey
pi_61341405
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef creno het volgende:
ja vast wel
maar op dat moment gaat het publiek altijd juichen en komt de sfeer er vaak weer in hehe
pi_61341425
wat mij vooral opviel was hoe vaak ze bitch zei, en dat motherfuckers was ook redelijk onnodig.

zang was verder slecht imo, de paar liedjes die ze live zong waren dan ook duidelijk te onderscheiden van de band die meeliep.

Verder wel een supergoede swingende show, waarbij ik me geen moment verveeld heb.
En dat als niet echt madonna fan, op het laatste moment 2 gratis kaartjes gekregen.

Absolute hoogtepunt ''Devil wouldnt recognize you'', echt heel gaaf.

@Prego
ze maakte wel contact met het publiek, aantal keer Amsterdam geschreeuwd door haar mic.Verder nog paar nummers voor het eind of er verzoekjes waren, en nog wat gebrabbel, ook nog best crowd so far.Hoop enthousiaste mensen op en rond dat cirkeltje in het midden.
pi_61341585
Pfff... altijd weer dat gedoe dat ze niet live zou zingen... Ik heb er niks van gemerkt dat het niet live was.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:34:18 #185
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_61341689
Ik vond het ook super, alleen bij het nummer hung up vond ik haar niet bepaald goed zingen..
Maar voor de rest top!
  woensdag 3 september 2008 @ 10:52:49 #186
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61342080
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef Houtworm het volgende:
Pfff... altijd weer dat gedoe dat ze niet live zou zingen... Ik heb er niks van gemerkt dat het niet live was.
Ja, het werd ineens veel beter, dus toen dacht ik dat het misschien wel een bandje was

Ik vond er bepaalde nummers echt uitschieten (Candy Shop, Like a Prayer, Devil wouldn't..) en sommige nummers vond ik niks aan. Maar dat heeft meer met mijn smaak te maken.
Ik had eigenlijk meer show a la Give it 2me verwacht, en dat viel wmb een beetje tegen.
Get into the groove vond ik nou net weer heel leuk met die dj en dansact.

De video's en met name die ronde videowall vond ik super. Daar werd ook mooi gebruik van gemaakt.
pi_61342196
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef Houtworm het volgende:
ach, maakt allemaal niet zo gek veel uit; het was een fantatische show, maar sommige stukken waren zo 360graden anders gezongen, als andere... no way dat alles live was, meer niet als wel zelfs,als je het mij vraagt.
pi_61342485
Ik stond zowat helemaal vooraan, het was heel erg leuk Wat een show zeg.

Dat stukje waar ze vooraan stond en oa dat liedje van Evita deed vond ik erg leuk. Daar had ik ook heel goed zicht op. Stond denk ik zo'n 4 a 5 meter van haar af.

Wat een gekkenhuis daar zeg, ik kwam daar 14.00 en stond op het laatst zo'n 10 meter van de ingang af. Wat een gedrang toen die hekken losgingen. En dat zijn gewoon allemaal volwassenen Toen rennen, ik moest zo lachen, iedereen als debielen het veld op Ik had nooit gedacht dat ik zo vooraan zou kunnen komen, wel heel vet

Ik had trouwens wel het idee dat het grootste gedeelte live was, er liep af en toe een band mee en de achtergrondzangeressen namen ook wel eens wat over. Madonna heeft geen gouden keeltje, maarja dat compenseert ze ruimschoots
know'm sayin?
word? word.
pi_61343299
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:11 schreef alors het volgende:

Stond denk ik zo'n 4 a 5 meter van haar af.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:59:40 #190
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61343603
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef creno het volgende:
Ze zei dit voor het eerst.
Ik stond zelf ook front row tegen het hek aan bij de catwalk .
Er waren hele kleine dingetjes niet live zoals het eerste couplet en eerste refrein van Candy Shop, maar het meeste was toch ècht wel live waaronder Into The Groove, Like A Prayer etc..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_61343625
Wat een wervelende show. Wist echt niet wat ik moest verwachten.Maar opening... geweldig (alhoewel wel minder dan RIT en CT!). Into The Groove fantastisch met dat touwtjespringen.Gypsie-gedeelte was het meest wervelende. You Must Love Me en Miles Away kippevel! En dat ze gewoon op het podium op een stoel ging zitten om naar de danseres en gypsie-spelers te kijken... subliem. Devil grandioos!

Alleen het einde vond ik niet zo veel aan. Ik ben klaar met Ray Of Light! Hung Up vond ik in deze versie niet werken als apotheose en GI2M vond ik dan wel weer erg lekker, maar ik had er meer van verwacht als einde. Maar de rest van de show vond ik super. Ze genoot en lachte vaak! Fantastisch! Vooral omdat ik echt tegen de ronde schijf van de catwalk stond, was het weer een intense ervaring!

Maaarrrr... ik ga dit nooit meer doen zoals ik nu gedaan heb. Ik was er om 08.30 uur. Ik word hier echt te oud voor. Wat een domme bezigheid. Om 14.45 uur was er weer paniek, waardoor we vervolgens drie en een half uur als haring in een ton voor de ingang stonden. En toen die open ging... wat een hel! Je moet niet iets lichamelijks hebben, want daar kom je niet levend uit! Vervolgens die vreselijke spurt over de trap en dan die sprint. Nee, ik betaal de volgende keer wel 260 euro om meteen vooraan te staan!

En nu... effe wachten en dan op naar Wembley (waar ik wel Golden Tickets heb!)
pi_61345461
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er waren hele kleine dingetjes niet live zoals het eerste couplet en eerste refrein van Candy Shop
Heb je Shownieuws van SBS6 gezien? Die waren juist wel live, zo onvast als ze ze zong.

Maar wow, Madonna

Het intro vond ik matig, zeker in vergelijking met eerdere openingen zoals van RIT en Confessions, maar daarna ; non-stop feest. Het gypsygedeelte is mijn favoriet! En nu op naar Düsseldorf! Daarna wat meer over mijn mening van de show.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:27:38 #193
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61345514
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:00 schreef Hapertje het volgende:
Vooral omdat ik echt tegen de ronde schijf van de catwalk stond, was het weer een intense ervaring!
[...knip...]
Vervolgens die vreselijke spurt over de trap en dan die sprint. Nee, ik betaal de volgende keer wel 260 euro om meteen vooraan te staan!

En nu... effe wachten en dan op naar Wembley (waar ik wel Golden Tickets heb!)
Hoe zit dat nou precies?
Dat voorste vak, is dat de golden circle? En hoe kom je dan vooraan bij die catwalk zonder zo'n ticket?
Wij zagen wel van die poortjes aan de zijkanten van het veldvak.

Oh, en, wij zijn ook van die mensen die al tijden geleden besloten hebben dat we te oud zijn voor het vooraan staan. Vooral dat geduw en getrek, ik word er gek van.
pi_61345608
Dat geduw en getrek viel mij mee, in de rij is het alleen vervelend omdat mensen rare kuddedieren zijn die ineens besluiten om om drie uur naar voren te rennen. Terwijl de hekken pas 18:00u opengingen.

Anyways, dat geren over die trappen en het veld kan ik prima hebben.

Wil je in de golden circle staan moet je er gewoon op tijd bijzijn en RENNEN.
pi_61345805
w000t.. Ze was goed, maar wel een best een tegenvaller na de geweldige Confessions Tour (mijn favoriet dus). Veel interactie, en je kon goed zien dat ze ervan genoot. De intro-filmpje vond ik best cheesy dus dat laat ik maar voor wat het is. Ook het feit dat ze de vorige keer uit een discobal kwam zorgde ervoor dat ik voor dit keer nog hogere verwachtingen had als opener, maar desondanks was Candy Shop toch wel goed.

Verder waren favorieten van mij opvallend de Hard Candy nummers. Ik heb echt genoten tijdens Heartbeat (see my booty get down echt, geweldig), She's Not Me (op het einde ging ze los, net als bij Let It Will Be de vorige keer ), Beat Goes On (coole achtergrondbeelden), Devil Wouldn't Recognize You (sfeervol) en 4 Minutes (leuk opgelost met de schermen. al had ik dit al eens gezien)

Ook het 'Spaanse' gedeelte vond ik erg geslaagd. Spanish Lesson (guilty pleasure ), You Must Love Me (al stond die zigeneurgast er de hele tijd voor )

Ik vond het wel jammer dat het tegen het einde wat inzakte (met uitzondering van Like A Prayer natuurlijk, damn, wat was dat geweldig ). Ik bedoel, we hebben PRECIES hetzelfde versie van ROL al bij de CT gezien én ook nog 's bij Live Earth (dezelfde verhaal met LIB, maar daar had ik nog best genoten ). Ook het feit dat ze bij zoveel nummers met 'r gitaar speelde vond ik best irriterend. Ze heeft zelfs Hung Up verpest door 'r een rockversie van te maken Laat dan het Abba-melodietje liggen zou ik zeggen. Ook de remix van Give It 2 Me vond ik best middelmatig. Op het laatst moest nog ff iedereen meezingen, voorspelbaar maar het werkt wel altijd

En ff over het in de rij staan. Ik kwam pas rond 13:30/14:00 in de rij staan. Opeens kwamen d'r allemaal mensen bij, bij de mensen voor mij Ik was best pissed, maar had maar niks gezegd. Toen ze allemaal plotseling naar de wc moesten ging iedereen opeens naar voren. Daardoor heb ik een aardige plek weten te bemachtigen. Ook het rennen in de Arena werkte in mijn voordeel. Ik stond aan de linkerkant van de catwalk met maar 2 man voor me
  woensdag 3 september 2008 @ 13:41:51 #196
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61345855
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef MadGuy het volgende:
Wil je in de golden circle staan moet je er gewoon op tijd bijzijn en RENNEN.
En die tickets van 250 euro, die geven je om 20.30 bv ook nog toegang tot die golden circle?
pi_61346396
Jep, die gaven je altijd toegang tot de golden circle.

@ Engin: de Hard Candy-nummers gingen echt veel meer leven, inderdaad. Wel opmerkelijk.
  woensdag 3 september 2008 @ 15:07:11 #198
183993 kevne
show me the monkey
pi_61348097
vond de live versies (met uitzonderingen natuurlijk) leuker dan de album versies
pi_61358305
Het publiek van Lionel Richie krijgt aankomend weekend tenminste wél waar voor z'n geld...

[ Bericht 24% gewijzigd door ilona-scuderia op 03-09-2008 21:17:29 ]
pi_61358789
Lionel Richie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')