Ah nou weet ik het zeker dat ik het eerder heb gevraagd, je antwoord komt me wel heel bekend voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:51 schreef MadGuy het volgende:
@ ZwarteMagika: dat is iedere weer een verrassing.Vorige keer om een uur of 10 gearriveerd en we stonden toen in de oksel van de catwalk en de main stage, goede plekken waar we alles erg goed konden zien. Maar de dag daarna deden we het wat rustiger aan, kwamen om een uur of half 3 aan en we stonden nóg dichterbij.
![]()
Maar advies: vroeg komen dus.Als de deuren opengaan ben je te laat, praktisch.
Het begint toch om half acht?quote:Dinsdag 2 september 2008: Opening stadion 17.30 uur.
Het concert-programma start ongeveer een tot anderhalf uur na opening stadion.
Waarschijnlijk al 'out of stock' op ebay.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Blijkbaarheeft Cher de kostuums ontworpen of Madonna mocht de oude netpanties van Cher even lenen.
quote:Madonna has bought 100 pairs of fishnet stockings for her upcoming tour.
The 'Give It 2 Me’ singer – who turned 50 last weekend - got staff to trawl internet auction site eBay and dance shops for the garments to make sure she has the perfect leg-wear. She has also requested 100 pairs of knee pads, 12 trampolines and four large freezers of ice cubes to sooth aching muscles for her 'Sticky and Sweet’ world tour.
nee het gaat niet beter, de dokter heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:55 schreef MadGuy het volgende:
Ugh, wat een kutervaring zeg.Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat met je knie?
Ik ben nu wel extra benieuwd naar het concert. Het ontvangt wat gemende reacties van de die-hard fans. Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden.
Als het maar niet te lang duurt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:26 schreef MadGuy het volgende:
In Nederland krijgen we in ieder geval ook Robyn, maar of er nog een dj bijkomt, weet ik niet.
Jammer dat het zo gelopen is Prego, en beterschap.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef Prego het volgende:
Terug uit Nice met een gemengd gevoel:
dank je wel, drie weken ziektewetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:54 schreef Yasukio het volgende:
[..]
Jammer dat het zo gelopen is Prego, en beterschap.
<knip>
Prego, sta jij hier rechtsonder![]()
[ link | afbeelding ]
Wow, nu heb ik echt helemaal kei veel zin om te gaan !quote:
het podium is inderdaad vrij diep, sommige schermen hangen vrij ver naar achter. vanaf waar ik stond zag ik niets van de schermen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:25 schreef MadGuy het volgende:
Hihi wat leuk, zo vaak zien we soundcheckfoto's niet!
Diep podium trouwens, of lijkt dat maar zo. Helemaal vooraan staan lijkt me niet zo aantrekkelijk in de Arena. Ze neigen er meestal naar de podia daar altijd enorm hoog te maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu op Nederland 3 bezig.quote:The Confessions Tour live from London
In een afgeladen en uitgelaten Wembley
in London registreerden in 2006 de
camera's het optreden dat Madonna gaf
in het kader van haar Confessions Tour.
Deze tour was een concertenreeks van
Madonna rondom haar in 2005 verschenen
hitalbum Confessions on a Dance Floor.
De Confessions Tour veroorzaakte meteen
al de nodige commotie,door een scène
tijdens het optreden.Het nummer Live to
Tell werd door Madonna gezongen,terwijl
ze aan een kruis hing en een
doornenkroon droeg.
Voor een vrouw van middelbare leeftijd mag ze er nog wezen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:53 schreef Arcee het volgende:
Nu op Nederland 3 bezig.
Wat een energie heeft die vrouw, zeg.
Gemist,,,is dat op uitzendinggemist te zien..Dat zal wel niet denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:41 schreef Houtworm het volgende:
A.s. zaterdag op zondag nacht is er op Nederland 3 als opwarmer nog een uitzending van de Confessions tour! Ik denk dat de meeste mensen hier die wel al op DVD hebben, maar misschien ook niet...
Het dak zal toch wel dicht zijn neem ik aan?quote:
Oh jaquote:Op maandag 1 september 2008 13:52 schreef MadGuy het volgende:
Jamaar, als je staanplaatsen hebt en een beetje leuk vooraan wilt staan is de weersvoorspelling wel redelijk van belang.
Dat flesje water denk ik niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:56 schreef alors het volgende:
Wat krijg je allemaal mee naar binnen en wat niet?
Flesje water zonder dop en wat eten, of helemaal niks?
In Nice flesjes zonder dop, camera's niet maar een mobiel met die functie weer wel. Ik mocht zelfs twee joints mee naar binnen nemenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:56 schreef alors het volgende:
Wat krijg je allemaal mee naar binnen en wat niet?
Flesje water zonder dop en wat eten, of helemaal niks?
quote:Crew Madonna dreigt met opstappen
AMSTERDAM - De crew van Madonna dreigt er mee te stoppen omdat hij naar eigen zeggen wordt behandeld als 'tweederangsburgers'.
Een groot deel van het 250 man tellende concertpersoneel werd ondergebracht in vliegveldhotels terwijl de zangeres zelf sliep in kasteel Saint Jeannet.
Verder vloog Madonna met een privé-jet naar Nice terwijl de roadies op een Easyjet-vlucht werden gezet.
"Veel mensen zijn woedend op haar en dreigen hun werk neer te leggen", vertelt een insider tegen de Daily Mirror. "Ze voelen zich behandeld als tweederangs burgers terwijl ze zich de afgelopen maanden helemaal uit de naad hebben gewerkt".
Madonna eiste ook een helikopter om na het optreden in Nice terug naar Chateau Saint Jeannet gevlogen te worden. Daar had ze ook haar gezin en Elton John en zijn partner David Furnish uitgenodigd.
Madonna treedt vanavond op in Amsterdam. De kaarten zijn nog lang niet uitverkocht...
Bron
Heb jij je laptop bij jetijdens optreden van Madonnaquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef maedel het volgende:
ja, halloooo, waar is iedereen?![]()
het wordt leuk!
zo! dat is een fikse tegenvaller. gaat het al iets beter? Sterkte.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Prego het volgende:
zie mijn verhaal een paar pagina's terug..
nee gaat niet super maar das een heel ander verhaalquote:Op woensdag 3 september 2008 00:04 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
zo! dat is een fikse tegenvaller. gaat het al iets beter? Sterkte.
pda met internetquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij je laptop bij je tijdens optreden van Madonna
We hebben op haar verzoek nog Happy Birthddyygezongen en ze vroeg of we nog een verzoek nummer. Na wat onduidelijkheiod begon ze Express Yourself te zingen.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:41 schreef Prego het volgende:
ik snap wat je bedoelt, bij mij duurde het het enkele dagen voor ik een echte mening kon geven. je hebt je wel vermaakt? heeft ze met het publiek gesproken? waren er missers?
ik verveel me kapot hier dus vandaar al die vragen
Bij human nature ging ze inderdaad de mist in en zei toen iets van "you guys are confusing me", en bij la isla bonita ook, ze wilde (ergens halverwege) la isla bonita verder zingen, maar ze moest lela pala tute zingen, ze lachte erom. Wel grappig, ze maakt fouten, ze is toch een mensquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Prego het volgende:
iemand informatie over de organisatie met betrekking tot ticket deluxe-houders? iemand foto's/ video's gemaakt? is het waar dat ze tijdens human nature en la isla bonita de mist in ging? stel ik veel vragen?
@Huubtuub: ik begrijp wat je bedoelt... al heb ik het decor niet goed kunnen zienzie mijn verhaal een paar pagina's terug..
ja vast welquote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef creno het volgende:
Ze noemde het publiek "best crowd so far" of doet ze dat bij elk concert ?
Ja, het werd ineens veel beter, dus toen dacht ik dat het misschien wel een bandje wasquote:Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef Houtworm het volgende:
Pfff... altijd weer dat gedoe dat ze niet live zou zingen... Ik heb er niks van gemerkt dat het niet live was.
ach, maakt allemaal niet zo gek veel uit; het was een fantatische show, maar sommige stukken waren zo 360graden anders gezongen, als andere... no way dat alles live was, meer niet als wel zelfs,als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef Houtworm het volgende:
Pfff... altijd weer dat gedoe dat ze niet live zou zingen... Ik heb er niks van gemerkt dat het niet live was.
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:11 schreef alors het volgende:
Stond denk ik zo'n 4 a 5 meter van haar af.
Ze zei dit voor het eerst.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef creno het volgende:
Ze noemde het publiek "best crowd so far" of doet ze dat bij elk concert ?
Heb je Shownieuws van SBS6 gezien? Die waren juist wel live, zo onvast als ze ze zong.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er waren hele kleine dingetjes niet live zoals het eerste couplet en eerste refrein van Candy Shop
Hoe zit dat nou precies?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:00 schreef Hapertje het volgende:
Vooral omdat ik echt tegen de ronde schijf van de catwalk stond, was het weer een intense ervaring!
[...knip...]
Vervolgens die vreselijke spurt over de trap en dan die sprint. Nee, ik betaal de volgende keer wel 260 euro om meteen vooraan te staan!
En nu... effe wachten en dan op naar Wembley (waar ik wel Golden Tickets heb!)
En die tickets van 250 euro, die geven je om 20.30 bv ook nog toegang tot die golden circle?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef MadGuy het volgende:
Wil je in de golden circle staan moet je er gewoon op tijd bijzijn en RENNEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |