Terug uit Nice met een gemengd gevoel:
om 13h00 gearriveerd voor het stadion, stikheet, weinig wind, geen toiletten. de rij was nauwelijks afgezet. sommige mensen die om 16h00 gearriveerd waren stonden voor ons op het veld

op een gegeven moment ging iedereen staan in de rij (om 15h00) en dat trok ik niet met 30 graden dus ben ik aan de zijkant gaan staan/ zitten.
ze waren de mensen met hot-tickets vergeten dus iedereen ging tegelijk naar binnen, daar sta je dan met je tickets die veel geld hebben gekost. de beveiliging was zo aan het duwen bij de ingang (omdat iedereen aan het duwen was

) men duwde mij naar binnen waardoor ik m'n knie verdraaide die tijden Robyn ontzettend dik werd. we stonden op 10 meter voor de catwalk maar ik trok het niet meer en heb daarna een uur bij het rode kruis gelegen. vervolgens moest ik blijven zitten maar ben toch weer terug naar het veld gegaan. aan de zijkant gaan staan helemaal vooraan en stond op 25 meter afstand van Madonna zonder drukte om me heen. de huisarts komt zo meteen bij mij thuis want ik kan niet meer lopen
oh ja het concert

:
de opening was erg mooi en Beat Goes On erg goed. De video van Britney tijden Human Nature was best grappig.
Madonna had problemen met haar gistaren, tot twee keer toe deden ze het niet. tijden Music deden de videoschermen het niet de hele tijd. She's not Me was tereurstellend, in het begin gebeurde er niets en op het "trance-moment" ging ze te keer op de catwalk zoals in Let It Will Be tijdens Confessions. Heel leuk maar niets nieuws onder de zon. Into The Groove vond ik prachtig, ze zag er leuk uit en het geheel was erg kleurvol. Het kostuum in het Gypsy-gedeelte vond ik geweldig, redelijk eenvoudig maar erg mooi. Spanish Lesson was saai, erg saai. Devil vond ik op het album altijd maar matig maar tijdens het concert één van de betere nummers.
Wederom La Isla Bonita/ Lela Pala Tute, hebben we al gezien tijden Confession evenals Ray Of Light, en oh mijn god, wat zong ze vals tijdens Ray Of Light!!!!! Zels de videoschermen waren hetzelfde als tijdens Confessions. Tijd voor 4 minutes, ze zong als een kraai en haar kostuum vond ik ronduit lelijk. Like A Prayer was super, bombastisch, geweldig gewoon!!!!
Hung Up was de rock-versie, imo had ze het origineel moeten spelen dan viel er nog wat te dansen (niet dat ik dat nog kon

) En de afsluiter Give It To Me: één grote teleurstelling: het was een remix waar ik helemaal niets mee kon, het was erg plat en swingde nauwelijks.
Madonna was zichtbaar aangebrand door de technische problemen maar deed haar best om er iets van te maken. Ze heeft zelfs gezegd dat wanneer men haar geen gitaar geeft die het doet dat ze iemand moet gaan slaan
Conclusie: een matige show met hier en daar wat hoogtepunten, ik denk dat dagjesmesen zich uitsekend gaan vermaken/ vermaakt hebben maar de doorgewinterde fan heeft de kans teleurgesteld te worden. Aan jullie zelf te oordelen natuurlijk. Het hele concert heeft een zure nasmaak bij mij vanwege m'n knie, we waren met 4 vrienden maar ik heb de hele avond alleen gestaan. Ik wilde per se dat m'n vrienden bleven staan waar ze stonden om het concert goed te kunnen zien en om optimaal te kunen genieten.