abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61337463
Ik ben net terug van het concert. Mijn vriendinnetje had als verrassing onze veldtickets verpatst, en golden cirkel tickets gekocht!! Dat was relaxt binnenkomen.

We kregen een mooie schoudertas, en mochten als eerste naar het veld.
Over het concert; het was heftig! Bombastisch zeker, maar dat kwam door teveel bass mi. Hierdoor hoorde je de zang slecht. Later in het concert werd dit aangepast.
De remixen van Into the Groove met DJ- gescratsh had ze beter thuis kunnen laten. Niet mijn smaak en niet dansbaar. Ook het publiek deed niet mee.
Later verbeterde de muziek en zong ze prachtig ' Dolly dolly', Like a prayer, The devil wouldn't recognize you. Dit waren de toppers voor mij.

En ja, voor iemand van 50 jaar was het een prachtshow. Ik ben benieuwd hoe de pers met audiofielen deze show bekijkt. Het publiek was met name 30+ers, en leek soms moeite met de muziek te hebben (in het begin). Bij de knallers deed iedereen leuk mee.
pi_61337711
Was gewoon top!!! Genoten van de hele show , diverse stijlen waren super!
pi_61337800
wat leuk dat ze het publiek vroeg happy birthday te zingen! in Nice begonnen mensen te zingen maar het kon haar echt niet schelen

die tas is ook wel gaaf, heeft iedereen die gekregen? was het een reclame-ding

(de reden waarom ik ook al die vragen stel is dat mijn vriend op een forum zit met hyserische Madonna-fans, die kicken echt op alles wat ook maar onder nieuws en details valt )
  woensdag 3 september 2008 @ 01:17:12 #179
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61337816
Die tas kreeg je als hot-ticket houder schijnbaar.
Ze is wel flink pissig geworden op de roadies omdat het dak lekte
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 3 september 2008 @ 03:50:56 #180
156854 Raimon_
Chicks rulez 3<
pi_61338694
Ook inmiddels thuis van het concert.
Maar het begin met de visuele effecten was heel erg mooi er tof gemaakt als je het mij vraagt

Maar wat een show , en ik ben het eens Houtworm was mooi om te horen de verschillende stijlen van muziek in haar optreden

Maar wat een show en dat voor iemand van 50 , ik heb genoten van het optreden

[ Bericht 2% gewijzigd door Raimon_ op 03-09-2008 18:48:29 ]
Nederlandse phpBB support , documentatie, vertalingen -&gt; http://www.phpBBservice.nl | PMMM mij | SlamFM | Hoe ga jij met internetprivacy om?
  woensdag 3 september 2008 @ 09:57:36 #181
16874 creno
born this way
pi_61340994
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Prego het volgende:
iemand informatie over de organisatie met betrekking tot ticket deluxe-houders? iemand foto's/ video's gemaakt? is het waar dat ze tijdens human nature en la isla bonita de mist in ging? stel ik veel vragen?

@Huubtuub: ik begrijp wat je bedoelt... al heb ik het decor niet goed kunnen zien zie mijn verhaal een paar pagina's terug..
Bij human nature ging ze inderdaad de mist in en zei toen iets van "you guys are confusing me", en bij la isla bonita ook, ze wilde (ergens halverwege) la isla bonita verder zingen, maar ze moest lela pala tute zingen, ze lachte erom. Wel grappig, ze maakt fouten, ze is toch een mens

Ze noemde het publiek "best crowd so far" of doet ze dat bij elk concert ?
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
  woensdag 3 september 2008 @ 10:19:46 #182
183993 kevne
show me the monkey
pi_61341405
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef creno het volgende:
ja vast wel
maar op dat moment gaat het publiek altijd juichen en komt de sfeer er vaak weer in hehe
pi_61341425
wat mij vooral opviel was hoe vaak ze bitch zei, en dat motherfuckers was ook redelijk onnodig.

zang was verder slecht imo, de paar liedjes die ze live zong waren dan ook duidelijk te onderscheiden van de band die meeliep.

Verder wel een supergoede swingende show, waarbij ik me geen moment verveeld heb.
En dat als niet echt madonna fan, op het laatste moment 2 gratis kaartjes gekregen.

Absolute hoogtepunt ''Devil wouldnt recognize you'', echt heel gaaf.

@Prego
ze maakte wel contact met het publiek, aantal keer Amsterdam geschreeuwd door haar mic.Verder nog paar nummers voor het eind of er verzoekjes waren, en nog wat gebrabbel, ook nog best crowd so far.Hoop enthousiaste mensen op en rond dat cirkeltje in het midden.
pi_61341585
Pfff... altijd weer dat gedoe dat ze niet live zou zingen... Ik heb er niks van gemerkt dat het niet live was.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:34:18 #185
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_61341689
Ik vond het ook super, alleen bij het nummer hung up vond ik haar niet bepaald goed zingen..
Maar voor de rest top!
  woensdag 3 september 2008 @ 10:52:49 #186
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61342080
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef Houtworm het volgende:
Pfff... altijd weer dat gedoe dat ze niet live zou zingen... Ik heb er niks van gemerkt dat het niet live was.
Ja, het werd ineens veel beter, dus toen dacht ik dat het misschien wel een bandje was

Ik vond er bepaalde nummers echt uitschieten (Candy Shop, Like a Prayer, Devil wouldn't..) en sommige nummers vond ik niks aan. Maar dat heeft meer met mijn smaak te maken.
Ik had eigenlijk meer show a la Give it 2me verwacht, en dat viel wmb een beetje tegen.
Get into the groove vond ik nou net weer heel leuk met die dj en dansact.

De video's en met name die ronde videowall vond ik super. Daar werd ook mooi gebruik van gemaakt.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61342196
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef Houtworm het volgende:
ach, maakt allemaal niet zo gek veel uit; het was een fantatische show, maar sommige stukken waren zo 360graden anders gezongen, als andere... no way dat alles live was, meer niet als wel zelfs,als je het mij vraagt.
pi_61342485
Ik stond zowat helemaal vooraan, het was heel erg leuk Wat een show zeg.

Dat stukje waar ze vooraan stond en oa dat liedje van Evita deed vond ik erg leuk. Daar had ik ook heel goed zicht op. Stond denk ik zo'n 4 a 5 meter van haar af.

Wat een gekkenhuis daar zeg, ik kwam daar 14.00 en stond op het laatst zo'n 10 meter van de ingang af. Wat een gedrang toen die hekken losgingen. En dat zijn gewoon allemaal volwassenen Toen rennen, ik moest zo lachen, iedereen als debielen het veld op Ik had nooit gedacht dat ik zo vooraan zou kunnen komen, wel heel vet

Ik had trouwens wel het idee dat het grootste gedeelte live was, er liep af en toe een band mee en de achtergrondzangeressen namen ook wel eens wat over. Madonna heeft geen gouden keeltje, maarja dat compenseert ze ruimschoots
know'm sayin?
word? word.
pi_61343299
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:11 schreef alors het volgende:

Stond denk ik zo'n 4 a 5 meter van haar af.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:59:40 #190
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61343603
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef creno het volgende:
Ze zei dit voor het eerst.
Ik stond zelf ook front row tegen het hek aan bij de catwalk .
Er waren hele kleine dingetjes niet live zoals het eerste couplet en eerste refrein van Candy Shop, maar het meeste was toch ècht wel live waaronder Into The Groove, Like A Prayer etc..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_61343625
Wat een wervelende show. Wist echt niet wat ik moest verwachten.Maar opening... geweldig (alhoewel wel minder dan RIT en CT!). Into The Groove fantastisch met dat touwtjespringen.Gypsie-gedeelte was het meest wervelende. You Must Love Me en Miles Away kippevel! En dat ze gewoon op het podium op een stoel ging zitten om naar de danseres en gypsie-spelers te kijken... subliem. Devil grandioos!

Alleen het einde vond ik niet zo veel aan. Ik ben klaar met Ray Of Light! Hung Up vond ik in deze versie niet werken als apotheose en GI2M vond ik dan wel weer erg lekker, maar ik had er meer van verwacht als einde. Maar de rest van de show vond ik super. Ze genoot en lachte vaak! Fantastisch! Vooral omdat ik echt tegen de ronde schijf van de catwalk stond, was het weer een intense ervaring!

Maaarrrr... ik ga dit nooit meer doen zoals ik nu gedaan heb. Ik was er om 08.30 uur. Ik word hier echt te oud voor. Wat een domme bezigheid. Om 14.45 uur was er weer paniek, waardoor we vervolgens drie en een half uur als haring in een ton voor de ingang stonden. En toen die open ging... wat een hel! Je moet niet iets lichamelijks hebben, want daar kom je niet levend uit! Vervolgens die vreselijke spurt over de trap en dan die sprint. Nee, ik betaal de volgende keer wel 260 euro om meteen vooraan te staan!

En nu... effe wachten en dan op naar Wembley (waar ik wel Golden Tickets heb!)
Nothing takes the past away like the future!
pi_61345461
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er waren hele kleine dingetjes niet live zoals het eerste couplet en eerste refrein van Candy Shop
Heb je Shownieuws van SBS6 gezien? Die waren juist wel live, zo onvast als ze ze zong.

Maar wow, Madonna

Het intro vond ik matig, zeker in vergelijking met eerdere openingen zoals van RIT en Confessions, maar daarna ; non-stop feest. Het gypsygedeelte is mijn favoriet! En nu op naar Düsseldorf! Daarna wat meer over mijn mening van de show.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:27:38 #193
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61345514
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:00 schreef Hapertje het volgende:
Vooral omdat ik echt tegen de ronde schijf van de catwalk stond, was het weer een intense ervaring!
[...knip...]
Vervolgens die vreselijke spurt over de trap en dan die sprint. Nee, ik betaal de volgende keer wel 260 euro om meteen vooraan te staan!

En nu... effe wachten en dan op naar Wembley (waar ik wel Golden Tickets heb!)
Hoe zit dat nou precies?
Dat voorste vak, is dat de golden circle? En hoe kom je dan vooraan bij die catwalk zonder zo'n ticket?
Wij zagen wel van die poortjes aan de zijkanten van het veldvak.

Oh, en, wij zijn ook van die mensen die al tijden geleden besloten hebben dat we te oud zijn voor het vooraan staan. Vooral dat geduw en getrek, ik word er gek van.
pi_61345608
Dat geduw en getrek viel mij mee, in de rij is het alleen vervelend omdat mensen rare kuddedieren zijn die ineens besluiten om om drie uur naar voren te rennen. Terwijl de hekken pas 18:00u opengingen.

Anyways, dat geren over die trappen en het veld kan ik prima hebben.

Wil je in de golden circle staan moet je er gewoon op tijd bijzijn en RENNEN.
pi_61345805
w000t.. Ze was goed, maar wel een best een tegenvaller na de geweldige Confessions Tour (mijn favoriet dus). Veel interactie, en je kon goed zien dat ze ervan genoot. De intro-filmpje vond ik best cheesy dus dat laat ik maar voor wat het is. Ook het feit dat ze de vorige keer uit een discobal kwam zorgde ervoor dat ik voor dit keer nog hogere verwachtingen had als opener, maar desondanks was Candy Shop toch wel goed.

Verder waren favorieten van mij opvallend de Hard Candy nummers. Ik heb echt genoten tijdens Heartbeat (see my booty get down echt, geweldig), She's Not Me (op het einde ging ze los, net als bij Let It Will Be de vorige keer ), Beat Goes On (coole achtergrondbeelden), Devil Wouldn't Recognize You (sfeervol) en 4 Minutes (leuk opgelost met de schermen. al had ik dit al eens gezien)

Ook het 'Spaanse' gedeelte vond ik erg geslaagd. Spanish Lesson (guilty pleasure ), You Must Love Me (al stond die zigeneurgast er de hele tijd voor )

Ik vond het wel jammer dat het tegen het einde wat inzakte (met uitzondering van Like A Prayer natuurlijk, damn, wat was dat geweldig ). Ik bedoel, we hebben PRECIES hetzelfde versie van ROL al bij de CT gezien én ook nog 's bij Live Earth (dezelfde verhaal met LIB, maar daar had ik nog best genoten ). Ook het feit dat ze bij zoveel nummers met 'r gitaar speelde vond ik best irriterend. Ze heeft zelfs Hung Up verpest door 'r een rockversie van te maken Laat dan het Abba-melodietje liggen zou ik zeggen. Ook de remix van Give It 2 Me vond ik best middelmatig. Op het laatst moest nog ff iedereen meezingen, voorspelbaar maar het werkt wel altijd

En ff over het in de rij staan. Ik kwam pas rond 13:30/14:00 in de rij staan. Opeens kwamen d'r allemaal mensen bij, bij de mensen voor mij Ik was best pissed, maar had maar niks gezegd. Toen ze allemaal plotseling naar de wc moesten ging iedereen opeens naar voren. Daardoor heb ik een aardige plek weten te bemachtigen. Ook het rennen in de Arena werkte in mijn voordeel. Ik stond aan de linkerkant van de catwalk met maar 2 man voor me
  woensdag 3 september 2008 @ 13:41:51 #196
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61345855
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef MadGuy het volgende:
Wil je in de golden circle staan moet je er gewoon op tijd bijzijn en RENNEN.
En die tickets van 250 euro, die geven je om 20.30 bv ook nog toegang tot die golden circle?
pi_61346396
Jep, die gaven je altijd toegang tot de golden circle.

@ Engin: de Hard Candy-nummers gingen echt veel meer leven, inderdaad. Wel opmerkelijk.
  woensdag 3 september 2008 @ 15:07:11 #198
183993 kevne
show me the monkey
pi_61348097
vond de live versies (met uitzonderingen natuurlijk) leuker dan de album versies
pi_61358305
Het publiek van Lionel Richie krijgt aankomend weekend tenminste wél waar voor z'n geld...

[ Bericht 24% gewijzigd door ilona-scuderia op 03-09-2008 21:17:29 ]
pi_61358789
Lionel Richie
Nothing takes the past away like the future!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')