w000t.. Ze was goed, maar wel een best een tegenvaller na de geweldige Confessions Tour (mijn favoriet dus). Veel interactie, en je kon goed zien dat ze ervan genoot. De intro-filmpje vond ik best cheesy dus dat laat ik maar voor wat het is. Ook het feit dat ze de vorige keer uit een discobal kwam zorgde ervoor dat ik voor dit keer nog hogere verwachtingen had als opener, maar desondanks was Candy Shop toch wel goed.
Verder waren favorieten van mij opvallend de Hard Candy nummers. Ik heb echt genoten tijdens Heartbeat (see my booty get down

echt, geweldig), She's Not Me (op het einde ging ze los, net als bij Let It Will Be de vorige keer

), Beat Goes On (coole achtergrondbeelden), Devil Wouldn't Recognize You (sfeervol) en 4 Minutes (leuk opgelost met de schermen. al had ik dit al eens gezien)
Ook het 'Spaanse' gedeelte vond ik erg geslaagd. Spanish Lesson (guilty pleasure

), You Must Love Me (al stond die zigeneurgast er de hele tijd voor

)
Ik vond het wel jammer dat het tegen het einde wat inzakte (met uitzondering van Like A Prayer natuurlijk, damn, wat was dat geweldig

). Ik bedoel, we hebben PRECIES hetzelfde versie van ROL al bij de CT gezien én ook nog 's bij Live Earth

(dezelfde verhaal met LIB, maar daar had ik nog best genoten

). Ook het feit dat ze bij zoveel nummers met 'r gitaar speelde vond ik best irriterend. Ze heeft zelfs Hung Up verpest door 'r een rockversie van te maken

Laat dan het Abba-melodietje liggen zou ik zeggen. Ook de remix van Give It 2 Me vond ik best middelmatig. Op het laatst moest nog ff iedereen meezingen, voorspelbaar maar het werkt wel altijd
En ff over het in de rij staan. Ik kwam pas rond 13:30/14:00 in de rij staan. Opeens kwamen d'r allemaal mensen bij, bij de mensen voor mij

Ik was best pissed, maar had maar niks gezegd. Toen ze allemaal plotseling naar de wc moesten ging iedereen opeens naar voren. Daardoor heb ik een aardige plek weten te bemachtigen.

Ook het rennen in de Arena werkte in mijn voordeel. Ik stond aan de linkerkant van de catwalk met maar 2 man voor me