abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61358936
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:17 schreef Hapertje het volgende:
Lionel Richie
Vergeet The Commodores niet, daar is de 'nog steeds zuiver zingende' Lionel Richie z'n carrière begonnen...
pi_61359681
Veel plezier tussen het SBS-volk, schatje. En geniet van Lionel, Trijntje en Candy!

En back to .... THE QUEEN!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 3 september 2008 @ 21:46:30 #203
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61359859
Haar in die kooi in de Get Stupid interlude
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 3 september 2008 @ 21:48:51 #204
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61359950
Wat heeft madonna een mooi figuurtje zeg, ik zag haar vanavond op het journaal..En dan met haar 50 jr .
pi_61360801
Ik vond haar in het echt eigenlijk best wel dunnetjes hoor..
know'm sayin?
word? word.
pi_61366475
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef Hapertje het volgende:
Veel plezier tussen het SBS-volk, schatje. En geniet van Lionel, Trijntje en Candy!
Backstage-volk, schatje
Hoeveel miljoen heeft Madonna eigenlijk al binnengehaald met die Sticky & Sour Tour?
pi_61372426
Ze pakt $ 3.000.000 voor een optreden, dus do the math 55x 3 miljoen.
pi_61410356
Net terug uit Düsseldorf en we hadden nóg betere plaatsen dan in Amsterdam. Recht voor d'r snufferd voor de catwalk, zo'n drie à vier rijen van het podium, woohoo! Er zijn foto's en filmpjes gemaakt. Als ik die heb zal ik die hier posten.

Ze had wat technische probleempjes met haar gitaar vóór Hung Up, dus ging ze Like A Virgin maar akoestisch zingen.

Ik vind de show uiteindelijk leuker dan ik vooraf dacht zeg. Confessions blijft mijn favoriet, maar in Sticky & Sweet zitten inderdaad ook erg leuke dingen.
pi_61410577
Hier al foto's uit Düsseldorf dus:

pi_61412447
Méér foto's van Rob in Düsseldorf. Zulke toffe plekken!

zaterdag 6 september 2008 @ 00:12:31 #211
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61418609
Wat een lange benen heeft ze lijkt mij zo met die laarzen aan.
pi_61420321
Wat zijn dat nou voor lelijke outfitjes. Blacklight wtf!? . Die van RiT en CF waren stukken mooier.
  zaterdag 6 september 2008 @ 08:11:30 #213
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61420984
Gave foto's
Wij zaten in de arena op zo'n rotplek dat we van die schermen achterin alles gemist hebben helaas.
*op dvd wacht
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61422534
@Madguy: toffe foto's wat had je voor tickets?

@Maedel: ik heb gehoord dat die in New York opgenomen gaat worden.
  zaterdag 6 september 2008 @ 12:59:13 #215
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61424735
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:00 schreef Prego het volgende:
@Maedel: ik heb gehoord dat die in New York opgenomen gaat worden.
Ik hoop echt dat er een dvd komt (wat ik wel verwacht) en dat die snel na de tour uitkomt!
De confessions-tour dvd is ook echt heel gaaf vind ik.
pi_61431937
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:00 schreef Prego het volgende:
@Madguy: toffe foto's wat had je voor tickets?
Ja hè? De foto's zijn door robster16 genomen, een vriend van me die hier zeer sporadisch post. We hadden gewone veldkaarten, dus het kan wel. We kwamen om ongeveer 11:30u/11:45u aan bij LTU Arena en hebben gewoon snel gerend.

Ik hoop ook op een dvd à la Confessions. Laten we hopen dat Jonas Akerlund weer de regie op zich neemt en ze weer schieten met film, in plaats van digitaal.
pi_61434694
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 03:01 schreef wizarddragon het volgende:
Wat zijn dat nou voor lelijke outfitjes. Blacklight wtf!? . Die van RiT en CF waren stukken mooier.
Blacklight?
pi_61439503
Ik vond het tegenvallen

Ik had denk ik teveel die Confessions show in mn hoofd, ik had er misschien teveel van verwacht.. en ik baalde als een stekker dat ik NET te laat was om in het voorste vak te komen Borderline en Like a prayer vond ik heel gaaf, Get into the groove werd voor mij nogal verpest door die verschrikkelijke animaties (best leuk keith haring maar dat 'sfeertje' past gewoon niet bij het nostalgische gevoel wat ik bij dat nummer heb).

Wel heel gaaf om haar eens live te zien, kreeg wel de kriebels toen ze opkwam Maar ik begreep dat ik niet de enige ben die het wat tegen vond vallen?
pi_61441514
quote:
Op zondag 7 september 2008 00:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Borderline en Like a prayer vond ik heel gaaf,
ik vond Borderline juist vreselijk
Like a Prayer

@Madguy: mag ik je foto's rippen? ik wil ze op een Frans Madonna-forum zetten

pi_61445163
Het zijn mijn foto's niet, maar van robster16 met wie ik naar de concerten ben gegaan. Hij heeft ze ook openbaar geplaatst, dus het zal best wel mogen.

Jammer dat het tegenviel, ZwarteMagica. Ik vind Confessions ook nog steeds de beste tour die ik heb meegemaakt, maar ik vond Sticky & Sweet ook leuker dan ik had gedacht van tevoren.
pi_61445319
Ik heb overwegend positieve verhalen gehoord. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
  zondag 7 september 2008 @ 12:43:29 #222
183993 kevne
show me the monkey
pi_61445513
ik vind t altijd maar zo stom en zonde van je tijd om iets te gaan vergelijken met iets anders
als je iets goed vond gaat het zéér lastig worden om dat gevoel te evenaren, dus waarom vergelijken?

pi_61469262
Madonna droeg tijdens het concert in Rome een liedje op aan de paus...

woensdag 10 september 2008 @ 00:18:15 #224
16874 creno
born this way
pi_61514220
http://ema.mtv.tv/vote/

hebben jullie al op Madonna gestemd ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_61548922
Vanavond sta ik in de Golden Circle in London! Whoohoo! Heb er echt zin in! Rond 4 uur kaarten ophalen en dan om 5 uur naar binnen! Rond half negen ga ik Madonna weer zien!
  donderdag 11 september 2008 @ 14:09:55 #226
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61549927
Ga je met de vliegtuig Hapertje ? Want met de boot is fucking lang hé.
pi_61551666
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:22 schreef Hapertje het volgende:
Vanavond sta ik in de Golden Circle in London! Whoohoo! Heb er echt zin in! Rond 4 uur kaarten ophalen en dan om 5 uur naar binnen! Rond half negen ga ik Madonna weer zien!
Vriend van ons is er ook in de Golden Circle
pi_61561047
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Ze pakt $ 3.000.000 voor een optreden, dus do the math 55x 3 miljoen.
OMFG! wat een geldwolf die Madonna, pure oplichting!
Lionel Richie was volop genieten gisterenavond, van begin tot eind
Ook Alain Clark en z'n vader zongen 'Father & Friend' loepzuiver
Zingt Madonna inmiddels al een beetje zuiver?
Alleen jammer dat het publiek een beetje dood was, weinig echte fans...

[ Bericht 5% gewijzigd door ilona-scuderia op 12-09-2008 04:59:52 ]
pi_61567960
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:

Zingt Madonna inmiddels al een beetje zuiver?
danst Lionel Richie al de hele avond?
pi_61568151
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 03:10 schreef Prego het volgende:

[..]

danst Lionel Richie al de hele avond?
Zuiver en live zingen is belangrijker dan dansen, en zelfs dat kan Madonna al jaren niet meer
Net als acteren en entertainen maar als mensen hun geld willen verspillen aan een uitgerangeerd 50-jarig uitermate onsympathiek icoon met een strakgetrokken lichaampje dan moeten ze dat vooral doen...

Lionel Richie is en blijft een zeer sympathiek & zuiver zingend icoon...

[ Bericht 8% gewijzigd door ilona-scuderia op 12-09-2008 04:52:52 ]
pi_61575664
WTF.. Lionel Richie? Kijk als een Mariah Carey fan dit allemaal zei kon ik me het nog wel voorstellen, maar Lionel Richie?
pi_61582928
Jezus, is er geen Lionel Richie fantopic ofzo? Hier heb ik helemaal geen zin in, in een Madonna-topic...
pi_61587457
Precies, zout eens op Ilona-scuderia met je getroll.
pi_61587955
Lionel Richie
pi_61616233
Wat een debacle was Wembley! De organisatie was zwaar klote en het publiek stond er als een zoutzak bij. Wij kwamen aan om 16.00 uur en stond me daar een megarij voor ingang J. Wij aansluiten, worden we eruit geflikkerd. Bleek het de hot-ticket rij te zijn. Wij naar de andere kant met een nog langere rij. Vervolgens werden we heel raar per groep naar de deuren van ingang J begeleid. Staan er mensen met valse kaarten tussen en die bleven maar bakkeleien, waardoor wij vast kwamen te zitten en er niet door kwamen. Vervolgens de zaal in en rennen. Stond ik mooi recht voor het podium. Maar wat een k*t-Britten! Staan met hun lange, sukkelige lijven voor je en van die Britse tutjes die ineens voor je springen.

Madonna was erg laat en toen ze eenmaal begon, kon ik echt geen bal van de show zien door al die lange slungels. Madonna communiceerde totaal niet met haar publiek en de Golden Circle stond daar maar, zonder iets te doen. VRESELIJK. Verder vergat ze veel teksten en zat ze er af en toe wel heel erg naast qua toon!

Amsterdam was zoveel beter. Wat een sfeer brachten de fans daar, wat was Madonna daar geweldig en vrolijk. Volgens mij mogen we blij zijn dat we haar in het begin van de tour hadden, want ik vermoed dat nu al de automatische piloot is aangegaan bij haar.

Wel een voordeel van London: de kaartjes zijn echt tof. Met foto van Madonna.

Oh ja... laat ik maar zwijgen over het vervoer. Ben al blij dat ik om 01.00 uur in het centrum was om mijn bed in te duiken. Wat een HEL om daar te komen.

Amsterdam was een dikke 10 (ondanks dat ik daar de hele dag in de regen heb gelegen om vooraan te komen), London een zwakke 5!
pi_61617457
Ik las inderdaad dat een klein rampje was. Balen zeg! Ben blij dat ik haar in Amsterdam en Düsseldorf in geweldige vorm mee heb mogen maken.
pi_61617763
tjee Hapertje way zuur. net als Madguy heb ik ook het één en ander gelezen over de slechte gang van zaken, het lijkt Nice wel. alleen daar was Madonna in vorm! ik hoorde dat er in Wembley 1200 Hot-tickets waren, lekker exclusief

ik hoop voor m'n vriend dat het in Parijs allemaal goed gaat komen, hij heeft er niet veel vertrouwen in in, zeker niet in Live Nation. je moet voor de lol eens de schandalen lezen op Madonna fan fora...
pi_61618282
Ik had qua publiek in Amsterdam dezelfde ervaring als Hapertje in Londen, paar lange slungels voor me waardoor ik weinig zag, en iedereen stond daar maar een beetje als een zoutzak.. het hangt echt van de plek af hoe je het concert ervaart (als ik nou gewoon in die golden circle had gestaan )..

Wel balen dat je daarvoor helemaal naar Londen reist, en belachelijk dat er zoveel gedoe is met die hottickets, betaal je daar zoveel geld voor
pi_61618588
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
paar lange slungels voor me waardoor ik weinig zag,
* Prego is 2m03 en is tijdens concerten altijd ongewenst..

tot op het botte toe!
pi_61618664

Maar voor jou wel ideaal
pi_61624015
Madonna altijd super sinds de eerste dag
reffles Den Haag
pi_61625750
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:17 schreef ZwarteMagika het volgende:

Maar voor jou wel ideaal
voor mij wel, ik zie altijd alles

laat ik dat "tot op het botte toe" eens toelichten:

toen ik echt niet meer in de massa kon blijven staan met m'n knie ben ik naar achter gelopen in de golden circle. onderweg zei iedereen dingen als "inderdaad een goed idee dat je weggaat", en dan niet eens als grapje maar met een agressieve blik. ik ben daarna achterin gaan staan, voor de normale veldkaarten, al snel hoorde ik een hoop mensen BOOOEEEEEE roepen en schelden. niet lang daarna kwam de security naar me toe met de vraag of ik ergens anders wilde gaan staan want de mensen achter me konden niets zien. de mensen die aan het schreeuwen waren heb ik toe gesproken : "je had ook meer kunnen betalen voor je entree-bewijs dan had je het beter kunnen zien, kut-hoer"
niet netjes maar goed, over al waar ik liep (met erg veel pijn) snauwden mensen me af, dat is toch van de zotte? zelfs bij Oprah Winfrey is het publiek minder hysterisch

Madonna-hooligans
pi_61626193
Ik voel me bijna schuldig aan het beledigen van jouw persoon, Prego! ;-)

Maar die lange slungel die voor me stond en dus echt over alles en iedereen heen kon kijken, ging precies naar links als ik links van hem keek en als ik dan, uit ergernis, naar rechts keek, ging hij ook weer naar rechts... WHY???????????????????????????????????? Je kan toch alles zien! AAARGGGHHH... heb hem op zijn rug getetst, toen mijn frustratie te erg werd. Heb maar niet laten blijken dat ik het was hahahaha
pi_61626682
Ik vind het zelf ook bloedirritant als er iemand voor me staat die langer is dan ik, maar met een beetje leuk contact vooraf kun je meestal een hoop oplossen, is mijn ervaring. Waarom nu altijd dat gescheld ook? Onzin. Madonna-hysterica's kunnen wel eens eng zijn inderdaad.

In Düsseldorf ook, vooral Bulgaren en Italianen, mama mia. Ik moest even naar het toilet omdat ik het niet meer hield. Mijn vrienden hielden mijn plaats wel even bezet. Liep ik langs een dikke Bulgaar die me terug wilde trekken. Ik uitleggen dat mijn vrienden daar stonden en dat ik even naar het toilet was geweest. Hij: "I don't fucking care!" Nou ja, goed. Kan ik nog bij inkomen. Ik vind het ook wat verdacht als er iemand langs me heen glipt onder het mompelen van uitvoerige excuses. Maar jezus, zelfs toen mijn vrienden naar me zwaaiden wilde hij me nog tegenhouden. Ik heb me er gewoon maar hardhandig doorheen geperst.

Oh ja, hij zou me opzoeken met zijn vrienden na het concert. Tja, veel succes met zoeken in die mensenmassa.

Ook mensen die keihard MADONNA schreeuwen tijdens het concert trouwens. Alsof ze aandacht aan je gaat besteden.
  zondag 14 september 2008 @ 19:36:26 #245
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61627157
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef MadGuy het volgende:

Ook mensen die keihard MADONNA schreeuwen tijdens het concert trouwens. Alsof ze aandacht aan je gaat besteden.
Nee, die adhd-nicht die achter ons op de tribune zat (in Amsterdam). Die zat gewoon 2 uur lang dat te zingen van Robbie Wililams. "ma-doooonna"
We zijn maar koffie gaan halen. Wat een zevermuts was dat zeg...
pi_61627444
Jezus Prego wat een botte boeren..

Ik ging ook effe naar de wc toen we net binnen stonden, toen ik terugkwam stond er al een hele mensenmassa achter mn vriendin waar ik me doorheen moest worstelen, na veel moeite had ik dr teruggevonden, tikte op haar schouder en probeerde naast haar te gaan staan, zegt zo'n italiaans opdondertje 'where are we going?' Nou eh wat denk je?? Echt dat concertpubliek van tegenwoordig, ik merk echt dat het steeds erger wordt (10 jaar geleden was ik eens bij een concert waar zo'n lange gast aan me vroeg of ik misschien vanaf zijn schouders foto's wilde maken dat waren nog eens tijden )
  zondag 14 september 2008 @ 22:12:09 #247
16874 creno
born this way
pi_61632169
Pffff er werd (o.a. door collega's van me) gezegd dat Madonna zulke hoge prijzen vraagt voor haar concert.

Dat valt eignlijk wel mee, als je weet wat je er voor krijgt (MEGA-ster met een geweldige show). Ik hoorde dat de veldkaarten voor Marco Borsato slechts 15 euro goedkoper zijn, en frans bauer en marianne weber zijn helemaal erg: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=11073
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 15 september 2008 @ 07:29:02 #248
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61637296
Ik sta er tegenwoordig al van te kijken als er kaarten onder de 100 euro verkrijgbaar zijn.
Niet dat ik dat een goede zaak vind trouwens...
pi_61639493
In de 'Ditjes en datjes' ( ) stond dat de duurste zitplaatsen bij Madonna zo'n 400 euro waren Weet niet op welke site ze dat hebben gecheckt maargoed.. tja als de cd verkoop niet meer loopt moeten ze toch op een andere manier hun geld verdienen, ergens snap ik het ook wel, maar het is toch elke keer effe slikken als je een concertkaartje koopt
pi_61639661
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef creno het volgende:
Pffff er werd (o.a. door collega's van me) gezegd dat Madonna zulke hoge prijzen vraagt voor haar concert.

Dat valt eignlijk wel mee, als je weet wat je er voor krijgt (MEGA-ster met een geweldige show). Ik hoorde dat de veldkaarten voor Marco Borsato slechts 15 euro goedkoper zijn, en frans bauer en marianne weber zijn helemaal erg: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=11073
Dat is ook een zwarthandelaar. Dus die prijzen zijn sowieso belachelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')