Vergeet The Commodores niet, daar is de 'nog steeds zuiver zingende' Lionel Richie z'n carrière begonnen...quote:
Backstage-volk, schatjequote:Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef Hapertje het volgende:
Veel plezier tussen het SBS-volk, schatje. En geniet van Lionel, Trijntje en Candy!![]()
Ik hoop echt dat er een dvd komt (wat ik wel verwacht) en dat die snel na de tour uitkomt!quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:00 schreef Prego het volgende:
@Maedel: ik heb gehoord dat die in New York opgenomen gaat worden.
Ja hè? De foto's zijn door robster16 genomen, een vriend van me die hier zeer sporadisch post. We hadden gewone veldkaarten, dus het kan wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:00 schreef Prego het volgende:
@Madguy: toffe foto'swat had je voor tickets?
Blacklight?quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:01 schreef wizarddragon het volgende:
Wat zijn dat nou voor lelijke outfitjes. Blacklight wtf!?. Die van RiT en CF waren stukken mooier.
ik vond Borderline juist vreselijkquote:Op zondag 7 september 2008 00:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Borderline en Like a prayer vond ik heel gaaf,
Vriend van ons is er ook in de Golden Circlequote:Op donderdag 11 september 2008 13:22 schreef Hapertje het volgende:
Vanavond sta ik in de Golden Circle in London! Whoohoo! Heb er echt zin in! Rond 4 uur kaarten ophalen en dan om 5 uur naar binnen! Rond half negen ga ik Madonna weer zien!
OMFG! wat een geldwolf die Madonna, pure oplichting!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Ze pakt $ 3.000.000 voor een optreden, dus do the math 55x 3 miljoen.
danst Lionel Richie al de hele avond?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zingt Madonna inmiddels al een beetje zuiver?
Zuiver en live zingen is belangrijker dan dansen, en zelfs dat kan Madonna al jaren niet meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 03:10 schreef Prego het volgende:
[..]
danst Lionel Richie al de hele avond?
* Prego is 2m03 en is tijdens concerten altijd ongewenst..quote:Op zondag 14 september 2008 12:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
paar lange slungels voor me waardoor ik weinig zag,
voor mij wel, ik zie altijd allesquote:
Nee, die adhd-nicht die achter ons op de tribune zat (in Amsterdam). Die zat gewoon 2 uur lang dat te zingen van Robbie Wililams. "ma-doooonna"quote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef MadGuy het volgende:
Ook mensen die keihard MADONNA schreeuwen tijdens het concert trouwens. Alsof ze aandacht aan je gaat besteden.
Dat is ook een zwarthandelaar. Dus die prijzen zijn sowieso belachelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef creno het volgende:
Pffff er werd (o.a. door collega's van me) gezegd dat Madonna zulke hoge prijzen vraagt voor haar concert.
Dat valt eignlijk wel mee, als je weet wat je er voor krijgt (MEGA-ster met een geweldige show). Ik hoorde dat de veldkaarten voor Marco Borsato slechts 15 euro goedkoper zijn, en frans bauer en marianne weber zijn helemaal erg: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=11073
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |