abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61639846
Dat van Frans Bauer en Marianne Weber is inderdaad een zwarthandelaar, de duurste categorie zitplaatsen bij de enige officiële ticketoutlet is 70 euro. Hoe ik dat weet vragen jullie je vast af... Wel, moeders is fan en wilde kaartjes hebben, vandaar.

Over Madonna: ik denk dat ze met deze prijzen haar max wel bereikt heeft voor wat ze kan vragen, zeker als het stadionconcerten betreft, waar je dus met een veldkaart van 100 euro de kans loopt ook helemaal achterin terecht te komen...
pi_61640929
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:42 schreef MadGuy het volgende:
Hoe ik dat weet vragen jullie je vast af... Wel, moeders is fan en wilde kaartjes hebben, vandaar.
Zou ik ook zeggen
pi_61660238
Heus! Echt!

Overigens is er wat nieuws over een nieuwe Greatest Hits en een eventuele Blond Ambition dvd, via Drownedmadonna.com:-
quote:
Madonna's upcoming greatest hits by Warner Records is finally taking shape Madonna has no plans of a new photoshoot for this ultimate collection and apparently there won't be any new song on the cd, but just remastered tracks.

Warner has also shown interest for Madonna's unreleased tours, in particular for Blond Ambition DVD as the Pioneer contract is ending very soon. Warner is working something out to have the tour released. Will it be the right time to please fans of the Blonde Ambition Era?
Nieuw interview met M over Filth & Wisdom, waarin ze overigens verklaart dat ze het niet meer ambieert actrice te zijn:

En jeetje, in deel 2 op het eind is ze zowaar blij met een cadeautje. Unicum!

Overigens kun je via Madonna.com nu ook de controversiële Get Stupid video bekijken, die tijdens de Sticky & Sweet concerten vertoond wordt: http://madonna.com/media/videos.php
pi_61671064
OK... wie weet het antwoord op mijn vraag want ik móet het weten om niet gek te worden

Van welk nummer van welke DJ is het deuntje in Give it 2 me ook alweer gejat gebruikt??
Kan me nog iets herinneren dat het een clip van een jaar of 2 oud is en dat het iets was met een soort pop ofzo.
Age of fruity enlightenment!
pi_61687128
Poeh, ik weet het niet, eigenlijk. Ik heb het eigenlijk niet gehoord, meestal zijn ze er als de kippen bij als Madonna weer eens iets gejat heeft.

Of bedoel je Mr. Oizo? Daar heeft het in de verte iets van weg, maar dan ook heul in de verte.
pi_61696631
Nee niet Mr. Oizo. Ik zit een beetje aan een Franse DJ te denken ofzo maar dat weet ik ook niet zeker.
Age of fruity enlightenment!
pi_61737681
Gaat er iemand hier eigenlijk naar Parijs?
pi_61739798
Iemand die ook beeldmateriaal van Janet Jackson haar nieuwe tournee heeft gezien? Tering hey, ze ziet er niet uit. Ze heeft echt een reet van hier tot Tokio. En playbacken dat ze doet. Ze heeft toen ook veel commentaar geleverd op de SEX periode van Madonna. Dat was plat en ordinair enzo. Nu huppelt ze zelf ook met een zweepje rondt op het podium en hangt ze een fan op in een SM houten frame.
  donderdag 18 september 2008 @ 20:37:18 #259
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61739888
Voices (Orchestral Version)
Die had zó in de tour gekund in het stuk met de Rain interlude en Devil
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_61742736
LOL!

Die orchestrale versie van Voices is inderdaad oké. Ik vind die overgeproduceerde beat maar irritant in de albumversie. Hij past wel, maar de productie klinkt daardoor niet helemaal zuiver helaas...
pi_61742957
Ze doet het wel heel charmant zo met dat been
pi_61744349
The fallen Madonna with the big boobies.

Een andere kant van Madonna:

[ Bericht 64% gewijzigd door MadGuy op 18-09-2008 23:01:41 ]
pi_61786877
Gordon heeft een heel positief stukje in zijn column in de Privé geschreven over het Amsterdam Arena concert. Hij was er dus op het VIP terras samen met o.a. Anouk die kennelijk ook zeer onder de indruk was. Ook aanwezig waren prins Maurits en prinses Marilène die helemaal uit hun dak gingen bij Like A Prayer. Gordon zei ook dat ie genoeg inspiratie heeft kunnen opdoen voor Toppers 2009.
pi_61807532
Ik krijg meteen visioenen van Patty Brard touwtjespringend in een te strak bokspakje
pi_61810913
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik krijg meteen visioenen van Patty Brard touwtjespringend in een te strak bokspakje
en bedankt, ik nu ook

mijn vriend is twee avonden op een rij in Parijs om Madge te aanschouwen, gisteren zitplaatsen (met camera) en vandaag staat ie vooraan de catwalk.(jammer genoeg zonder camera maar te begrijpen want hi wil problemen voorkomen)
pi_61850473
de speech gefilmd door m'n vriend, jammer dat youtube de kwaliteit zo verneukt..

pi_61855648
Nog maar 2 optredens na vanavond en dan is Europa afgelopen voor de S&S Tour.... jammer hoor!
Nothing takes the past away like the future!
pi_61860711
Vond het wel fijn dat het dit keer in Europa begonnen is De vorige keer kon ik de helft al door alle spoilers
pi_61874829
Had je zelf niet meer naar Parijs gewild voor een 'herkansing' Prego?

Laatst viel me trouwens iets heel stoms op bij de Confessions dvd, misschien is het jullie allang opgevallen.. maar bij dat stukje dat ze een beetje zit te ouwehoeren tussen Let it will be en Substitute for love zit ze met zo'n stofborstel d'r knieën af te stoffen
pi_61875347
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Had je zelf niet meer naar Parijs gewild voor een 'herkansing' Prego?
ja! dat zat in de planning maar ik zit nog steeds thuis met m'n knie en loop nog met een kruk dus nog steeds niet de ideale omstandigheden om naar het concert te gaan. ik kan nog steeds niet lang staan, en dansen al helemaal niet!
pi_61875559
Jee nog steeds joh
pi_61875746
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef ZwarteMagika het volgende:

Laatst viel me trouwens iets heel stoms op bij de Confessions dvd, misschien is het jullie allang opgevallen.. maar bij dat stukje dat ze een beetje zit te ouwehoeren tussen Let it will be en Substitute for love zit ze met zo'n stofborstel d'r knieën af te stoffen
Dat was een soort act, deed ze bij meerdere concerten tijdens Confessions, net zoals een mok met drinken of een ander random gebruiksvoorwerp...
pi_61944239
Oe een madonna topic, wat leuk!

En jah dat klopt ja. Van dat mok met drinken enzo en dat het bij de act hoort. Dat zei me neef namelijk ook bij haar concert!

Ik ben benieuwd naar haar in A'dam

[ Bericht 11% gewijzigd door ItsShentaBitch op 26-09-2008 23:48:35 ]
pi_61948420
Madonna is Amsterdam is alweer verleden tijd... over twee jaar misschien weer?
Nothing takes the past away like the future!
pi_61949606
Oh shit.. daar zit je dan met je kaartjes
pi_61950140
In Montenegro was er een technisch probleem:

Zoiets verknalt de gehele opening van het concert op een erg lelijke manier. Madonna was zichtbaar niet blij
Daarna een probleem met het uittrekken van haar jas door een danser...

Nog een video van m'n vriend:

De opening tot en met Beat Goes On.
pi_61971101
Dat is een beetje jammer, maar ze blijft doorgaan. Wel cool, al vraag ik me af of de mensen achter de schermen het hebben overleefd.

Overigens, LOL:

woensdag 1 oktober 2008 @ 23:53:36 #279
16874 creno
born this way
pi_62066256
Ik wil even mr. Guy Penn heel erg bedanken !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_62070784
Waarvoor en wie is het?
pi_62070970
Die Janet Jackson met d'r dikke reet is na 5 optredens al ingestort .

Misschien moet ze Madonna maar eens voor wat tips bellen.
pi_62072321
Ik vind het ergens wel een beetje sneu voor haar. Haar laatste album liep al niet lekker en nu dit. Ze zal wel weer opkrabbelen.

Live Nation heeft trouwens de opbrengsten bekend gemaakt van Madonna's Sticky & Sweet concerten in Europa, nu dit gedeelte van de tour is afgesloten.

Amsterdam was uitverkocht en heeft $6.717.734 opgebracht. Maar het meeste heeft ze opgehaald met haar shows in de Stade de France in Parijs: in totaal $17.583.211. Dat waren echter twee shows. De hoogste opbrengst voor één show behaalde Madonna in Londen: $11.796.540.

Samen waren de shows in Europa goed voor een opbrengst van $116.029.569. In totaal hebben 939.990 Madonna live gezien tijdens de Sticky & Sweet Tour in Europa. En ze heeft nog 41 shows te gaan. Het ziet er naar uit dat Madonna op weg is het record van Confessions Tour (de hoogste opbrengst voor een concerttour door een vrouwelijke artiest ooit) te gaan verbreken.

Hoeveel zou zij nu verdienen per show?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:51:05 #283
16874 creno
born this way
pi_62087837
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:27 schreef MadGuy het volgende:
Waarvoor en wie is het?
aan je smiley te zien weet je vast wel wat ik bedoel
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
pi_62090927
Nee, eigenlijk niet echt...
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:42:44 #285
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62110148
Klopt het, dat de eerste show in New York op dvd gaat verschijnen? Heb al een versie van Arena Amsterdam.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_62128545
Er gaan sterke geruchten, maar dat is eigenlijk ieder jaar zo. Nu lijkt hetw el waarschijnlijker, omdat er nog geen dvd-opnames in Europa zijn gemaakt. Overigens schijnt Rissman, die ook de Malawi-docu van Madonna regisseerde, de boel dan te regisseren.

Ik ben benieuwd naar zijn input, maar ik vind het ook jammer dat ze niet weer voor Jonas Akerlund heeft gekozen. Confessions was PERFECT!
pi_62129910
Mwua.. Bij CT leek het net alsof er geen publiek aanwezig was. Was een beetje 'leeg.'
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:12:37 #288
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62130271
Heeft iemand al dat boek gelezen van haar broer? Ze komt er niet goed van af. Maar ze zal wel zo'n bitch zijn, wil je aan de top staan.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:18:09 #289
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62130417
Mwua.. Bij CT leek het net alsof er geen publiek aanwezig was. Was een beetje 'leeg.'
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klopt! en de laatste jaren vind ik dat ze haar concerten afwerkt op automatische piloot. Bij GS zag je nog echt de interactie met publiek en dat ze er veel zin in had.
Behold, I am coming soon
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:06:48 #290
16874 creno
born this way
pi_62139073
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:06 schreef MadGuy het volgende:
Nee, eigenlijk niet echt...
Mr. Guy Penn heeft gefilmd tijdens het optreden in amsterdam, het geluid is goed en het beeld van redelijke kwaliteit, en hij heeft besloten dit online te zetten, daarvoor wilde ik hem bedanken !
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:13:53 #291
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_62145526
Ah! Ik wist niet dat het van hem kwam, haha! het ziet er inderdaad puik uit. Tot we in ieder geval the real thing hebben.

Ik heb het boek van Christopher Ciccone nog niet gelezen. Ben wel benieuwd, eigenlijk.
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:29:26 #292
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_62323884
In New York trad Madonna op met Pharrell. Hij kwam meezingen en dansen tijdens Beat Goes On en Give It 2 Me. Erg gaaf!

zondag 12 oktober 2008 @ 11:43:09 #293
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62324064
o vet!! hopelijk zien ze dat ook op de dvd!
Behold, I am coming soon
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:15:40 #294
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62411181
Ze zeggen dat ze gaan scheiden. Vind dat ze het nog lang met elkaar hebben uitgehouden.

[IMG=http://img523.imageshack.us/img523/8905/madonnauw4.th.jpg]
Behold, I am coming soon
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:16:50 #295
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62411203
Behold, I am coming soon
pi_62413317
quote:
NEEEEEE!!! Nu gaat de wereld echt ten onder.

Goed voor Madonna en d'r homo-achterban. Guy Ritchie is toch een homofobische pauper
pi_62416990
Kut voor haar, Guy en de kinderen en verdere betrokkenen. Ben wel benieuwd hoe dat zich allemaal gaat ontwikkelen.
pi_62456410
ik kan me er niet zo druk over maken eerlijk gezegd. sowieso boeit die hele Guy Ritchi me niet en scheidingen zijn tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld. maar goed, het is Madonna..

hopelijk gaat ze nu flink de snol uithangen tijdens haar optredens, zo heb ik haar het liefst
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:20:48 #300
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62456875
volgens mij boeide die Guy haar al jaren niet meer
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')