Heeft iemand nog iets van Annemiek gehoord? Vind het niet zo'n gunstig teken dat ze hierna niet meer heeft gepostquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:03 schreef Annemiek78 het volgende:
Weet je wat ik ook vreemd vind. Ik was aan het Sonja bakkeren. Daar ben ik het weekend voor de terugplaatsing al mee gestopt. Ik vreet me nu echt klem en kom geen gram aan! Zou mijn lichaam die extra calorieen in een zwangerschap steken en extra verbranden, of??? Van de week ook al drie keer gebak en chips en chocolademuffins op enzo. Maar er komt geen gram aan??? Ik snap het niet.
Het is nu al weer zaterdag, voor ik het weet is het weekend al weer om en dan is het nog maar drie dagen.
Donderdag mag ik al testen.
He, dat is vandaag dus geweest! Hopelijk is het allemaal goedgegaan en je meegevallen...quote:Op zondag 29 juni 2008 10:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik kom toch maar weer een keer wat melden. Clomid 150 is niet aangeslagen en besloten om een LEO uit te voeren. 22 juli moet ik onder het mesIk hoop zo dat ik daarna eindelijk een eigen cyclus zal hebben...
Ik ben wel erg blij dat de arts zo voortvarend is en na 3 pogingen Clomid een stap verder wil zetten en niet nog een aantal keer blijft proberen
@ Basimah > Heel veel sterkte voor jullie
Heb jij ook een flinke dosis morfine gehad? Dat schijnen ze niet iedereen te geven. Als ik de morfine niet had gehad had ik waarschijnlijk ook nergens last van gehad.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef miss_sly het volgende:
Wat naar dat je zoveel last hebt van misselijkheid. Hoor je vaak na een narcose; heb er zelf helemaal geen last van gehad gelukkig
Laat je maar lekker verwennen en doe het rustig aan, dat heb je echt nodig
Ooh jee... dan zal er toch straks geen klein hamstertje uitkomen bij mij, he???quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:13 schreef miss_sly het volgende:
...zag ik iets staan over recombinant FSH en ovariumcellijn van een Chinese hamster
Ow ja, en menopur is duur1 doosje met 5 ampullen inclusief naaldjes etc kost 436 euro.
Twee hamsters door de gehaktmolen en klaar is keesquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:16 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ooh jee... dan zal er toch straks geen klein hamstertje uitkomen bij mij, he???![]()
![]()
![]()
Puregon is ook heel erg duur, zo te zien nog duurder dan de Menopur... Even kijken in de koelkast... 4 doosjes met per doosje 1 ampul van 0.36ml, kostte ¤567,80.
Kun je beter een hamster in de dierenwinkel kopen, dan bij de apotheek...![]()
Crazy Princess... Ja, inderdaad, wat Miss_Sly zegt. Ik kreeg een ander middel voor hetzelfde doel...quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
V.w.b. de verzekering... Het positieve van de hele MMM is dat ik eindelijk eens lol heb van die enorme premie die ik elke maand betaal![]()
Ik heb laatst ergens gelezen dat het vergoed gaat worden per 1 aug. Misschien zit ik fout; ik heb geen idee wat mild en minder mild is mbt medicatie, maar het leek mij goed nieuws. Ik heb het gekopierd dus ik weet niet meer de link (volgens mij Freya), maar dit schreven ze:quote:[b]Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef
PS ¤582,51 kostte 'mijn' Menopur. Ik heb nu voor bijna 2400 euro aan Menopur liggen...
Ik lees hier altijd mee.. maar ik vind het echt naar voor jequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef Kinderwens het volgende:
Sorry lieve dames, dat ik nu pas weer van mij laat horen...maar ik heb geprobeerd er wat afstand van te nemen want ik maak mezelf helemaal gek...
Ik heb 8 juli de 2e IUI gehad, en afgelopen dinsdag getest...negatief. Ter bevestiging vandaag ongesteld. Weer mislukt dus...![]()
En ondertussen is er wéér iemand in de familie zwangerEn ik ben het niet.
![]()
Deze cyclus ga ik ook aan de Menopur, zie er wel tegenop om mezelf te injecteren.![]()
Ik ga even bijlezen hoe het met jullie is, en wens iedereen veel sterkte...!
PS ¤582,51 kostte 'mijn' Menopur. Ik heb nu voor bijna 2400 euro aan Menopur liggen...
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef Kinderwens het volgende:
Sorry lieve dames, dat ik nu pas weer van mij laat horen...maar ik heb geprobeerd er wat afstand van te nemen want ik maak mezelf helemaal gek...
Ik heb 8 juli de 2e IUI gehad, en afgelopen dinsdag getest...negatief. Ter bevestiging vandaag ongesteld. Weer mislukt dus...![]()
En ondertussen is er wéér iemand in de familie zwangerEn ik ben het niet.
![]()
Deze cyclus ga ik ook aan de Menopur, zie er wel tegenop om mezelf te injecteren.![]()
Ik ga even bijlezen hoe het met jullie is, en wens iedereen veel sterkte...!
Ik lurk hier weleens mee, miss_sly ik hoop dat het raak is coor je zusje! Spannend hoor!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo schiet het niet op dan, Basimah? 2 eitjes van 13 is toch mooi?
Spuiten gaat prima, Jose. Het mengen iedere keer vind ik nogal een gedoen, ben altijd bang dat ik niet alles in mijn spuit heb of dat er teveel lucht in zit, maar so far nergens last van. Heb het idee dat er rechts al iets groeit, maar ik kan me ook vergissen.
Mijn zusje is spannend. Ik zit me al de hele ochtend op te vreten, want ik wacht op een berichtje. Afgelopen vrijdag was 14 dagen na IUI. Ze meldde wat bloed, dus we gingen ervan uit dat ze ongesteld zou worden. Zaterdagochtend hoorde ik dat het niet had doorgezet. Dus als het zaterdag neit zou doorzetten, zou ze zondagochtend testen. Zo gezegd, zo gedaan, negatief.
Nu zou ze de rest van de zondag afwachten en indien niet ongesteld vanochtend de kliniek bellen...en ik heb niets meer gehoord sinds gisterochtendIk heb er al wat sms-jes tegenaan gegooid, maar nog niets gehoord. Ik ben er helemaal zenuwachtig van
Ik hoop zo dat het toch raak is
Fijn Basimah, dat de samenlevingstest goed wasquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:25 schreef Basimah het volgende:
Mijn samenlevingstest was goed, de zwemmertjes bewogen goed in het nog wel een beetje troebele baarmoederslijm.
Een heleboel eitjes maar nog niet een die groot genoeg is, hopen dat ze zich niet allemaal aan gaan dienen want dan mislukt de poging. Het is wel weer slopend deze week. Maar we houden goede moed
http://www.fertimagazine.nl/onderzoek/verwachten_samen.phpquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:34 schreef wilmadonna het volgende:
wat houdt dat eigenlijk in, een samenlevingstest???
Ik roep ook maar wat hoor, ik weet niet wat de HA/gyn gaat zeggen natuurlijk... Maar ik ga er nu niet vanuit dat hij me van alles voor gaat schrijven. Zo wel dan is dat meegenomen. Toch bedankt hoor!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oe ik zag dat prinses specifiek om clomid en primolut vroeg. Toevallig nou net die middelen die ik niet heb gebruikt![]()
Ja... dàt dus! Ik vind het echt heel raar dat een behandeling zònder dat inbrengen van het zaad dan toch onder IUI valt... Wat een onduidelijkheid, Wilmadonna! Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt... vraag het allemaal maar goed na!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Maar wilmadonna, het is gewoon fout om jouw behandeling IUI te noemen. IUI staat namelijk voor Intra Uteriene Inseminatie (inbrengen van zaadcellen in de baarmoederholte) dus dat is echt niet zelf klussen.
Het is inderdaad behoorlijk wat als je het zo ziet staan, maar het is het wel dubbel en dwars waard geweest. Na 4,5 jaar in de medische molen is het uiteindelijk toch gelukt. Wij hebben nu een zoontje van anderhalf en hij heet Milo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:38 schreef Kinderwens het volgende:
Jee Slaapmeisje wat een weg hebben jullie af moeten leggen
Hoe oud is je kindje nu en is het een jongen of een meisje?
Hoe lang zijn jullie qua tijd bezig geweest?
Gelukkig heeft het uiteindelijk de moeite geloond!!!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil trouwens ook nog even zeggen dat ik het zo leuk en lief vind van de succesdames (Slaapmeisje, Jose, Diaan) dat jullie ons niet vergeten en zo nu en dan even komen aanmoedigen
Ziekenhuis heeft gebeld, hormonen geven toch het idee dat er hard gewerkt wordt en ze verwachten toch met deze lage dosering binnenkort een ei. GEwoon 75 IE doorspuiten dus, en vrijdagochtend terug voor een echo.
TUURLIJK vergeten wij jullie niet. Wij hebben hier inderdaad zo lang lief en leed gedeeld, de leuke en minder leuke dingen, dat ik ook heel graag wil weten hoe het er met jullie voorstaat. En óóit komen jullie ook posten in Z&G! Dat moet gewoon en dat gun ik iedereen hier!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil trouwens ook nog even zeggen dat ik het zo leuk en lief vind van de succesdames (Slaapmeisje, Jose, Diaan) dat jullie ons niet vergeten en zo nu en dan even komen aanmoedigen
Meis het is niet eerlijk...bij mij zo snel en bij jou zo ontzettend langzaam...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:48 schreef Basimah het volgende:
donderdag weer terugkomen ze waren 0,01 gegroeid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |