Hee Annemiek, dat is alweer een tijdje geleden inderdaad..ik weet nog dat jullie poging toen niet doorging, omdat de donor longontsteking had, toch?
Maar spannend, joh, dat jullie nu alweer een grote stap verder zijn!! Ik hoop heel erg dat deze poging lekker slaagt! Ik ga voor je duimen in elk geval!
Kinderwens, wat goed dat je nu ongesteld bent geworden.. kunnen jullie tenminst weer verder. Dat doelloos wachten maakt je helemaal gek... tenminste... dat was mijn ervaring altijd. Over die temperatuur: bij mij bleef 'ie soms ook hoor de eerste dagen van de cyclus (dus als de menstruatie begonnen was). Soms daalde 'ie dan op de 2e of 3e dag... volgens mijn gyn was dat niet vreemd ofzo.
Over die cystes: ik weet nog dat ik tegen de fertiliteitsarts zei 'Lekker geen Clomid meer, dus ook lekker geen cystes!', maar dat was niet waar zei ze... want ook met de injecties blijft de kans op cystes betaan.
Ja, de prijs van die medicijnen is gewoon belachelijk! Hier in ons ziekenhuis is er zelfs een inzameling van overgebleven verpakte ampullen Puregon voor mensen die het niet op kunnen brengen. Ik vind dat wel een goede zaak!
Als ik jou was zou ik eerst even goed nakijken of je er wel verzekerd voor bent... Wij hadden aan de laagste dosering (50 eenheden) al genoeg, maar dit is lang niet altijd het geval. Mijn vriendin spoot op een gegeven moment 350 eenheden per dag... en dan loopt het gewoon echt vreselijk in de papieren. Dat kun je gewoon niet opbrengen...! Dus... ff checken! En mocht je niet verzekerd zijn, dan kun je altijd nog met Clomid (of een soortgelijk middel met een andere samenstelling) verder gaan voor zover je dat ziet zitten en voor zover dat zin heeft...
Basimah.... ik heb het ook even gemist geloof ik... waar aan word je geopereerd?