Ik roep ook maar wat hoor, ik weet niet wat de HA/gyn gaat zeggen natuurlijk... Maar ik ga er nu niet vanuit dat hij me van alles voor gaat schrijven. Zo wel dan is dat meegenomen. Toch bedankt hoor!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oe ik zag dat prinses specifiek om clomid en primolut vroeg. Toevallig nou net die middelen die ik niet heb gebruikt![]()
Ja... dàt dus! Ik vind het echt heel raar dat een behandeling zònder dat inbrengen van het zaad dan toch onder IUI valt... Wat een onduidelijkheid, Wilmadonna! Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt... vraag het allemaal maar goed na!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Maar wilmadonna, het is gewoon fout om jouw behandeling IUI te noemen. IUI staat namelijk voor Intra Uteriene Inseminatie (inbrengen van zaadcellen in de baarmoederholte) dus dat is echt niet zelf klussen.
Het is inderdaad behoorlijk wat als je het zo ziet staan, maar het is het wel dubbel en dwars waard geweest. Na 4,5 jaar in de medische molen is het uiteindelijk toch gelukt. Wij hebben nu een zoontje van anderhalf en hij heet Milo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:38 schreef Kinderwens het volgende:
Jee Slaapmeisje wat een weg hebben jullie af moeten leggen
Hoe oud is je kindje nu en is het een jongen of een meisje?
Hoe lang zijn jullie qua tijd bezig geweest?
Gelukkig heeft het uiteindelijk de moeite geloond!!!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil trouwens ook nog even zeggen dat ik het zo leuk en lief vind van de succesdames (Slaapmeisje, Jose, Diaan) dat jullie ons niet vergeten en zo nu en dan even komen aanmoedigen
Ziekenhuis heeft gebeld, hormonen geven toch het idee dat er hard gewerkt wordt en ze verwachten toch met deze lage dosering binnenkort een ei. GEwoon 75 IE doorspuiten dus, en vrijdagochtend terug voor een echo.
TUURLIJK vergeten wij jullie niet. Wij hebben hier inderdaad zo lang lief en leed gedeeld, de leuke en minder leuke dingen, dat ik ook heel graag wil weten hoe het er met jullie voorstaat. En óóit komen jullie ook posten in Z&G! Dat moet gewoon en dat gun ik iedereen hier!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil trouwens ook nog even zeggen dat ik het zo leuk en lief vind van de succesdames (Slaapmeisje, Jose, Diaan) dat jullie ons niet vergeten en zo nu en dan even komen aanmoedigen
Meis het is niet eerlijk...bij mij zo snel en bij jou zo ontzettend langzaam...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:48 schreef Basimah het volgende:
donderdag weer terugkomen ze waren 0,01 gegroeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |