@ Prinseszondererwt: helaas welkom hier

Spannende tijden breken er nu aan voor jou en je partner!
@ Basimah: Wat een gedoe joh als je een arts dringend nodig hebt word je van het kastje naar de muur gestuurd....belachelijk! Maar je weet nu niet precies wat er aan de hand was, het is niet te verklaren?
En wat een lange cyclus hé meis? Vreselijk dat afwachten en afhankelijk zijn van je lichaam dat niet doet wat je zou willen...
@ Wilmadonna: Hier nog iemand die het niet begrijpt waarom jouw behandeling IUI genoemd wordt...

Als je toch zelf moet klussen...

Ben benieuwd wat er voor uitleg komt als je ernaar vraagt.

@ Miss_Sly: Wat jammer voor je zusje zeg! Het zou idd mooi zijn als je het goede voorbeeld zou kunnen geven

Nog even geduld tot je follikels groot genoeg zijn...moeilijk he dat wachten steeds?
Ik ben vorige week zondag gestart met Menopur-injecties. De eerste 2 dagen durfde ik niet zelf te injecteren, maar ik ben blijven proberen en de derde dag lukte het!!

Ik was zó trots op mezelf

En idd hoe vaker je het doet hoe eenvoudiger het wordt
Ik heb weinig bijwerkingen gehad, heerlijk! Met Clomid werd ik alleen maar beroerder. Maar daar ben ik dus mooi vanaf!

Afgelopen vrijdag ben ik voor weer de eerste fm naar het ziekenhuis geweest en tot onze grote verrassing (en die van de arts) zat er al een follikel van 24mm!!!!
Vrijdagavond moest ik een ovulatietest doen (negatief), dus kon ik om 22.00 savonds naar het ziekenhuis voor de pregnylinjectie en vanmorgen ben ik geïnsemineerd...
En het is pas cyclus dag 10?! Maar ik ben er erg blij mee hoor. 18 augustus mag ik gaan testen, dus nu weer in die vreselijke wachtweken...
Voor iedereen liefs en succes gewenst!