quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Huntelaar alles ging mis maar scoort wel
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo alle zeikerds op KJH kunnen lekker de tv uitzetten :w
Huntelaar assist Engelaarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:00 schreef J.Herrer het volgende:
wie scoorde er nou? Engelaar of Huntelaar
Heel irri idd!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:00 schreef Barca het volgende:
1 - 0!! Nou, kom op Roemenië maak nog ff gelijk!!
Huntelaarrr (Irritante R!!)
Hopelijk zijn ze verbrand?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:01 schreef nattermann het volgende:
Ik was net mijn piccolini's uit de oven halen toen gescoord werd
Volgens mij nu gelijk met de Duitsers. Maar die hebben gisteren ook gescoord he, dus waarschijnlijk nog 1 achterquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:01 schreef Palmboom313 het volgende:
hebben we nu het record met meeste doelpuntenmakers tijdens ek ?
Hij staat er wel, druifquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:01 schreef TC03 het volgende:
Alsof die intikker er ineens voor zorgt dat hij goed speelt.
doe jij 't dan ook? ik zie overeenkomstenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:01 schreef DANILXL het volgende:
hou alsjeblieft je bek snoeks
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:01 schreef Karrs het volgende:
Echt, de Roemenen moeten komen... zijn daar niet goed in en wat zie je? Een counter uit het boekje. Keurig!
Jongen zet even je anti Ajax gevoelens opzij. Want verder zie ik je als iemand die wel verstand heeft van het spelletjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:01 schreef TC03 het volgende:
Alsof die intikker er ineens voor zorgt dat hij goed speelt.
Jaquote:
Ga is buiten spelen met een toeter ofzo..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:01 schreef DANILXL het volgende:
robben
huntelaar
van persie
de zeeuw
frank snoeks![]()
![]()
![]()
boulah is weer lekker aan het beulen en engelaar ook weer bezig
frank snoeks doet alsof huntelaar fucking goed is, hou alsjeblieft je bek snoeks
iek iesch blankquote:
Qua uiterlijk bedoel ik.quote:
Yup. Stuur de Roemenen dan ook maar met een trauma naar huis.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:02 schreef Vidacz het volgende:
Nouja, als je dan toch gaat winnen, doe het dan ruim. 3-0.
Dat wordt een vies spelletjequote:
Arme Mutuquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yup. Stuur de Roemenen dan ook maar met een trauma naar huis.
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:05 schreef draculettetje het volgende:
hier zijn jullie
Ajax en WHUFC hadden door ook best veel last vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:05 schreef Merkie het volgende:
Hoe komen mensen erbij dat het saai is? Zeker nog nooit een wedstrijd van Feyenoord gezien afgelopen seizoen.
Goede zaak. Al is Grosso ook een hele goede.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:05 schreef 1shot1kill het volgende:
Italië kon de kwartfinale wel eens verliezen zonder Pirlo. (die dus 2 gele kaarten heeft nu)
Je moet Boula sparen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:04 schreef Queen_Bee het volgende:
whut, boula eruit?
Okay, eensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet Boula sparen.Voor het echte werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi.
Wat een vrouwenopmerking.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:05 schreef Susi het volgende:
DAt oranje staat wel heel moo bij Melchiot
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:07 schreef pekel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Net zo'n mooi tikje als tegen Nederlandquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:08 schreef pberends het volgende:
Henry heeft gescoord voor de Italianen!
Was toch Gatusso?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:05 schreef 1shot1kill het volgende:
Italië kon de kwartfinale wel eens verliezen zonder Pirlo. (die dus 2 gele kaarten heeft nu)
allebeiquote:
Wigga Athletic.quote:
van Basten gaat je verrassen !quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:09 schreef Karrs het volgende:
Wie komt er nou in? Vennegoor of Hesselink?
Hesselinkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:09 schreef Karrs het volgende:
Gefeliciteerd, u bent de eerste die deze grap maakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:09 schreef Karrs het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:09 schreef Karrs het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:09 schreef Karrs het volgende:
Dit is een schijnbeweging van NLquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:10 schreef draculettetje het volgende:
kan niemand meer zeggen dat oranje roemenie laat winnen
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent de eerste die deze grap maakt.
Deze minuut.
too easyquote:
Idd, en dat is iets wat KJH nog moet leren. Ruud deed dat op die leeftijd ook niet, daarin is Ruud dus completer dan KJH.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Huntelaar speelde zeker niet geweldig. Maar hij staat erin om te scoren. En dat doet ie gewoon. Ruud speelde tegen Italie ook niet geweldig, maar pakte ook zn goal mee.
Als een spits scoort doet ie het goed, klaar. Als ie niet scoort, moet ie zich op een andere manier nuttig maken, zoals Ruud deed.
Ik vond jouw opmerking gevatter en grappiger.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh crap
is dat tegenwoordig niet op z'n Turksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Geniaal om op zn Italiaans nog ff 2 maal te scoren in de 91e en 94e minuut. 2 keer Mutu.
Zal ie dan ook worden ontslagen bij zn club?
kan gebeurenquote:
Zoals die Zuid-Koreaan Ahn die in 2002 gezeik kreeg bij Perugia (?) omdat ie Italië met een kopgoal uit het WK stootte..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Geniaal om op zn Italiaans nog ff 2 maal te scoren in de 91e en 94e minuut. 2 keer Mutu.
Zal ie dan ook worden ontslagen bij zn club?
Melchiot heeft het ook koud, hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef Bakakame het volgende:
Waarom loopt Huntelaar rond met lange mouwen en de rest niet?
Ach, die moeten eerst Spanje zien te verslaan, wordt ook nog een hele klusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
Ik had het mijn lieve Roemenen zo gegund. Maar als ze dan te onder gaan, dan wil ik wel dat Oranje ze ook verplettert. Thumbs up voor de achterban van Roemenie, ze weten dat ze naar huis gaan, maar blijven vrolijk zingen. Dat is leuk![]()
God hebbe uw ziel met Italie straks; dat kan nog weleens heel vervelend gaan worden.
terecht toch niveau is nu slecht. Als zaterdag maar beter isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:13 schreef Longmen het volgende:
Al die negativiteit over oranje hierStaan zaterdag allemaal weer vooraan in de polonaise
Een basisspeler uit de Premier League is een versterking voor elk Nederlands teamquote:
Hij heeft last van exceemquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef Bakakame het volgende:
Waarom loopt Huntelaar rond met lange mouwen en de rest niet?
Een ploeg die hier in NL gewoon zou mee draaien in de top 5 en mss wel hogerquote:
Dat is idd opvallend!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
Ik had het mijn lieve Roemenen zo gegund. Maar als ze dan te onder gaan, dan wil ik wel dat Oranje ze ook verplettert. Thumbs up voor de achterban van Roemenie, ze weten dat ze naar huis gaan, maar blijven vrolijk zingen. Dat is leuk![]()
Kijken of de oranje achterban dan ook blijft zingen!quote:God hebbe uw ziel met Italie straks; dat kan nog weleens heel vervelend gaan worden.
Wat denk jezelf? Ik had niets anders verwacht dan zo'n pot.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
terecht toch niveau is nu slecht. Als zaterdag maar beter is
Fijn dat je me vergeeftquote:
Aaawwwwwwwwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking gevatter en grappiger.
volgens mij zijn we gewoon verwend vorige weekquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd. Maar omdat Nederland nu mt een B-elftal speelt krijgen ze maximaal 2 punten. www.voetbalprimeur.nl.quote:
Helemaal niet. Nederland speelt best aardig en houdt het tempo er redelijk in. Dat Roemenië nou speelt alsof ze allang door zijn helpt de wedstrijd neit echt nee, maar Nederland speelt vrij behoorlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jij zou alleen maar kunnen dromen van een club als Wiganquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:15 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd. Maar omdat Nederland nu mt een B-elftal speelt krijgen ze maximaal 2 punten. www.voetbalprimeur.nl.
Staat bij het nieuws van 7 juni geloof ik, de openingsdag.
Nederland speelt ook niet slecht; de wedstrijd is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nederland speelt best aardig en houdt het tempo er redelijk in. Dat Roemenië nou speelt alsof ze allang door zijn helpt de wedstrijd neit echt nee, maar Nederland speelt vrij behoorlijk.
En omdat zij niet moeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef Karrs het volgende:
Ligt net zoveel aan Roemenië als aan Oranje, dat 't zo slecht is. Hoewel je voor Oranje niets kunt zeggen, omdat dit niet de basisspelers zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:15 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd. Maar omdat Nederland nu mt een B-elftal speelt krijgen ze maximaal 2 punten. www.voetbalprimeur.nl.
Staat bij het nieuws van 7 juni geloof ik, de openingsdag.
truequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogen we op een volgend EK of WK gewoon weer dit soort topics ook in VBL posten? Echt ik zie hier opmerkingen.. serieus...
Elk persoon die toch 10 tot 20 wedstrijden ziet per jaar, die weet gewoon dat dit een minder flitsende pot kan worden doordat Roemenië totaal anders speelt dan Italië en Frankrijk.
En daarnaast is de wedstrijd helemaal niet slecht. Iets minder flitsend en scherp, maar het is gewoon prima.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogen we op een volgend EK of WK gewoon weer dit soort topics ook in VBL posten? Echt ik zie hier opmerkingen.. serieus...
Elk persoon die toch 10 tot 20 wedstrijden ziet per jaar, die weet gewoon dat dit een minder flitsende pot kan worden doordat Roemenië totaal anders speelt dan Italië en Frankrijk.
zegt weer wat over de finale wedstrijd van paar jaar geledenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Dat italie en frankrijk niet van roemenie konden winnen![]()
Griekenland niet vergeten hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Wat valt Roemenie door de mand zeg. Wat een verschrikkelijk team. Passen in het rijtje met Polen en Oostenrijk. (En frankrijk)
Zat je ook zo te huilen toen van der Sar bij Fulham speelde? grottenstoterquote:
Chelsea en Liverpool konden er thuis niet van winnen en Arsenal uit niet.quote:
Ja ik ben voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nederland 2 presteert beter tegen de Roemenen dan de sterren van Frankrijk en Italië hebben gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
En daarnaast is de wedstrijd helemaal niet slecht. Iets minder flitsend en scherp, maar het is gewoon prima.
Nee joh, dat zou heel tragisch zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is idd opvallend!
Maar misschien nog een eigen doelpuntje van Oranje ofzo? Onder de noemer 'oeps'?
[..]
Graag.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Janee, daar word ik zenuwachtig vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef IQM het volgende:
Ned-Ita wordt tenminste een mooie, spannende pot!
Je bedoelt die subsite waar jij de boel verpest met je tergend slechte woordgrapjes?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja ik ben voor![]()
Ik dacht dat dit niveau alleen op de FP voor kwam
Marika ofsoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:19 schreef pberends het volgende:
Wat gillen ze? FATIMA FATIMA FATIMA?
Nee idd, net zoals die drie oefenwedstrijden voor het EK niet slecht waren. Nee het is/was niet flitsend maar soms kan dat ook gewoon niet door een tegenstander.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
En daarnaast is de wedstrijd helemaal niet slecht. Iets minder flitsend en scherp, maar het is gewoon prima.
Inderdaad. Al die mensen die nooit voetbal kijken en nu ineens elke wedstrijd analyseren alsof ze de wijsheid in pacht hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nederland 2 presteert beter tegen de Roemenen dan de sterren van Frankrijk en Italië hebben gedaan.
Alleen kunnen mooie, spannende potten ook minder fijne uitslagen hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef IQM het volgende:
Ned-Ita wordt tenminste een mooie, spannende pot!
MvB gooit Venegoor erin denkikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we hebben nog 1 wissel over, wat bied je
Nederland heeft niet eens een echt B-elftal. Dit team is leuk experimenteel; maar er staan geen klojo's in het veld,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nederland 2 presteert beter tegen de Roemenen dan de sterren van Frankrijk en Italië hebben gedaan.
Ik vind het maar een tamme zooi. Heb geen moment de indruk dat ze er in geloven iddquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Roemenen geloven er al niet meer in volgens mij.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bedoelt die subsite waar jij de boel verpest met je tergend slechte woordgrapjes?
Precies. Maar het klootjesvolk is weer verwend geraakt en verwacht weer een partij als tegen Frankrijk of Italië. Die wedstrijden konden alleen zo mooi worden omdat die landen ook naar voren voetbalden. Tegen Roemenië is dit prima en Nederland speelt ook zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
idd heel moeilijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef pberends het volgende:
Huntelaar of Van Nistelrooij... MOEILIJKE KEUZE VOOR MARCO VAN BASTEN!!!
zelfs jij bent er stil van gewordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een tamme zooi. Heb geen moment de indruk dat ze er in geloven idd
dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Precies. Maar het klootjesvolk is weer verwend geraakt en verwacht weer een partij als tegen Frankrijk of Italië. Die wedstrijden konden alleen zo mooi worden omdat die landen ook naar voren voetbalden. Tegen Roemenië is dit prima en Nederland speelt ook zeker niet slecht.
Ja, en jij je ondertussen maar profileren als dé voetbalkenner, want de rest is maar dom volk, nietwaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die mensen die nooit voetbal kijken en nu ineens elke wedstrijd analyseren alsof ze de wijsheid in pacht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |