quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:15 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd. Maar omdat Nederland nu mt een B-elftal speelt krijgen ze maximaal 2 punten. www.voetbalprimeur.nl.
Staat bij het nieuws van 7 juni geloof ik, de openingsdag.

truequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogen we op een volgend EK of WK gewoon weer dit soort topics ook in VBL posten? Echt ik zie hier opmerkingen.. serieus...
Elk persoon die toch 10 tot 20 wedstrijden ziet per jaar, die weet gewoon dat dit een minder flitsende pot kan worden doordat Roemenië totaal anders speelt dan Italië en Frankrijk.

En daarnaast is de wedstrijd helemaal niet slecht. Iets minder flitsend en scherp, maar het is gewoon prima.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogen we op een volgend EK of WK gewoon weer dit soort topics ook in VBL posten? Echt ik zie hier opmerkingen.. serieus...
Elk persoon die toch 10 tot 20 wedstrijden ziet per jaar, die weet gewoon dat dit een minder flitsende pot kan worden doordat Roemenië totaal anders speelt dan Italië en Frankrijk.

zegt weer wat over de finale wedstrijd van paar jaar geledenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Dat italie en frankrijk niet van roemenie konden winnen

Griekenland niet vergeten hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Wat valt Roemenie door de mand zeg. Wat een verschrikkelijk team. Passen in het rijtje met Polen en Oostenrijk. (En frankrijk)

Zat je ook zo te huilen toen van der Sar bij Fulham speelde? grottenstoterquote:

Chelsea en Liverpool konden er thuis niet van winnen en Arsenal uit niet.quote:

Ja ik ben voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:

Nederland 2 presteert beter tegen de Roemenen dan de sterren van Frankrijk en Italië hebben gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
En daarnaast is de wedstrijd helemaal niet slecht. Iets minder flitsend en scherp, maar het is gewoon prima.

Nee joh, dat zou heel tragisch zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is idd opvallend!
Maar misschien nog een eigen doelpuntje van Oranje ofzo? Onder de noemer 'oeps'?
[..]

Graag.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:

Janee, daar word ik zenuwachtig vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef IQM het volgende:
Ned-Ita wordt tenminste een mooie, spannende pot!

Je bedoelt die subsite waar jij de boel verpest met je tergend slechte woordgrapjes?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja ik ben voor
Ik dacht dat dit niveau alleen op de FP voor kwam

Marika ofsoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:19 schreef pberends het volgende:
Wat gillen ze? FATIMA FATIMA FATIMA?

Nee idd, net zoals die drie oefenwedstrijden voor het EK niet slecht waren. Nee het is/was niet flitsend maar soms kan dat ook gewoon niet door een tegenstander.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
En daarnaast is de wedstrijd helemaal niet slecht. Iets minder flitsend en scherp, maar het is gewoon prima.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |