quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:13 schreef 1shot1kill het volgende:
Maar goed dat ie het nog een keer uitlegt van die kleurtjes...
net zoals 1 van die fransen een rode kaart hebquote:
Ja gevaar voor de Italianen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mutu krijgt te veel kansen, potentieel gevaar
Gewoon hier kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef Devious69 het volgende:
http://ek2008.nos.nl/live/livedubbel
HAHAHA!
Service Unavailable
Wegens de drukte kunt u problemen ondervinden met het bekijken van deze pagina
Vergeet niet dat Oranje Italië en Frankrijk door de gehaktmolen heeft gedraaid, hè.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
Vergeet niet dat dit Roemenië gelijk wist te spelen tegen Italië en Frankrijk, hè.
Klik rechts op live stream. Die werkt wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef Devious69 het volgende:
http://ek2008.nos.nl/live/livedubbel
HAHAHA!
Service Unavailable
Wegens de drukte kunt u problemen ondervinden met het bekijken van deze pagina
Laten we het hopen. Liever nu verliezen, dan onterecht verliezen van Italianen in de halve finale. Ik zie het gezuig om kaarten, geschop en toneelspel nu al voor me..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef Steeven het volgende:
Nogmaals, Roemenië is zenuwachtig, de Nederlandse ingekomen wisselspelers ook. Voorin staan ze op een eiland. Kwalificatie all-over again. Mutu scoort nog wel.
Zaterdag komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Man man man.... wat een bagger zeg....
en aannamequote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:18 schreef Palmboom313 het volgende:
teveel balverlies slechte pasing
Dat was een ander Oranje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:17 schreef Karrs het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Oranje Italië en Frankrijk door de gehaktmolen heeft gedraaid, hè.
Had je dan echt verwacht dat hier de vonken vanaf zouden springen??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:17 schreef ratpack het volgende:
Daaarom vond ik voetbal vroeger altijd zo saai, om dit soort wedstrijden
Pffff ;-(
ik heb een tv, daar niet vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
Klik rechts op live stream. Die werkt wel.
bijna welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:19 schreef MissHobje het volgende:
Hij zit er aan te komen zou je denken he.... zou je denken
Als hij zo beroerd blijft spelen wel ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:19 schreef 1shot1kill het volgende:
Er gaat heel veel Stuntelaar geschreven worden vandaag.
Neuh, maar ik zat bij de afgelopen wedstijden voor het eerst in mijn leven op het puntje van de bank tijdens voetbal. Vond dat wel een leuk gevoelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Had je dan echt verwacht dat hier de vonken vanaf zouden springen??
Nederland HOEFT niet te winnen. Spelers zijn gewoon iets minder scherp.
Je bent voor roemenië?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:20 schreef SHE het volgende:
Dit spel is behoorlijk gay,
Als ik geen Roemeens bloed had, was ik naar IT-FR gaan kijken. Zo gay.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak eens een lijstje met het aantal verschillende doelpuntenmakers per landDat is nog leuker
Dat deed ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
herstel je vraag dan goed
Misschien krijg ik er nog wel wat van mee ja, als ik in de buurt van die mongolen toeterend hoor rondrijden ja.quote:
Kan alsnogquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:20 schreef SHE het volgende:
Dit spel is behoorlijk gay,
Als ik geen Roemeens bloed had, was ik naar IT-FR gaan kijken. Zo gay.
Robben en De Cler lijken van afstand wel een beetje op elkaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:22 schreef Da_Ripper het volgende:
commentator, leer je namen!
Net ook al n paar keer... kijkt hij ook via livestream?
Ze staan anders wel voor en Roemenie moet ook nog scorenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:22 schreef 1shot1kill het volgende:
Goedzo Robben! Nog een paar van zulke kansen missen en dan kan Italië naar huis.
Hou je bek eens, gaan we nu allemaal triest onze spelers uitschelden bij elk klein dingetje omdat we ons vervelen? Nu al afgelopen 2 wedstrijden vergeten?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:22 schreef Merkie het volgende:
Robben mongool. Twee 100% kansen in 5 minuten tijd gemist.
Tuurlijk! Nederland is toch al door; het lijkt me niet meer dan normaal dat ik mijn roots ook een beetje steun.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef venomsnake het volgende:
Je hoort die Italianen al roepen dat Robben het expres heeft gedaan.
Dat is het natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oranje valt me niet meeRobben heeft weleens moeilijkere ballen erin getikt
daar zit wat inquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk! Nederland is toch al door; het lijkt me niet meer dan normaal dat ik mijn roots ook een beetje steun.
ja, zet Robben zomaar vrij, wat een eikelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef booo het volgende:
Ohhh, ik word zo moe van Huntelaar he.
venegoor en hesselinkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als Melchiot erin komt, hebben dan alle veldspelers speelminuten gehad?
VOH nog niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onze spelers?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hou je bek eens, gaan we nu allemaal triest onze spelers uitschelden bij elk klein dingetje omdat we ons vervelen? Nu al afgelopen 2 wedstrijden vergeten?
Zoveel kon ie er geeneens aan doen gezien dat er een keeper voor m ligt
Jij met je Melchiot fetish.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef Barca het volgende:
Ook MM loopt zich warm. Da's wel goed. Hij moet ook speelminuten maken.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hou je bek eens, gaan we nu allemaal triest onze spelers uitschelden bij elk klein dingetje omdat we ons vervelen? Nu al afgelopen 2 wedstrijden vergeten?
Zoveel kon ie er geeneens aan doen gezien dat er een keeper voor m ligt
Verrek, die 2 hebben we ook nog jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
venegoor en hesselink
Je vergeet stormram Vennegoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou idd. Maargoed, mensen weten ook 'dat het niet hoeft'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Ze helpen op deze manier wel even het beeld van het flitsende geweldige Oranje om zeep
no worries, zaterdag trekken 'we/ze' het wel weer rechtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Ze helpen op deze manier wel even het beeld van het flitsende geweldige Oranje om zeep
En terecht, maar ik krijg het gevoel dat ik je ongenadig hard ga uitlachen na de wedstrijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk! Nederland is toch al door; het lijkt me niet meer dan normaal dat ik mijn roots ook een beetje steun.
Dat was sowieso niet gelukt tegen deze ploeg, afbraakvoetbal..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |