Vergeet niet dat Oranje Italië en Frankrijk door de gehaktmolen heeft gedraaid, hè.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
Vergeet niet dat dit Roemenië gelijk wist te spelen tegen Italië en Frankrijk, hè.
Klik rechts op live stream. Die werkt wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef Devious69 het volgende:
http://ek2008.nos.nl/live/livedubbel
HAHAHA!
Service Unavailable
Wegens de drukte kunt u problemen ondervinden met het bekijken van deze pagina
Laten we het hopen. Liever nu verliezen, dan onterecht verliezen van Italianen in de halve finale. Ik zie het gezuig om kaarten, geschop en toneelspel nu al voor me..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef Steeven het volgende:
Nogmaals, Roemenië is zenuwachtig, de Nederlandse ingekomen wisselspelers ook. Voorin staan ze op een eiland. Kwalificatie all-over again. Mutu scoort nog wel.
Zaterdag komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Man man man.... wat een bagger zeg....
en aannamequote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:18 schreef Palmboom313 het volgende:
teveel balverlies slechte pasing
Dat was een ander Oranje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:17 schreef Karrs het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Oranje Italië en Frankrijk door de gehaktmolen heeft gedraaid, hè.
Had je dan echt verwacht dat hier de vonken vanaf zouden springen??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:17 schreef ratpack het volgende:
Daaarom vond ik voetbal vroeger altijd zo saai, om dit soort wedstrijden
Pffff ;-(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |