ja, zet Robben zomaar vrij, wat een eikelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef booo het volgende:
Ohhh, ik word zo moe van Huntelaar he.
venegoor en hesselinkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als Melchiot erin komt, hebben dan alle veldspelers speelminuten gehad?
VOH nog niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onze spelers?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hou je bek eens, gaan we nu allemaal triest onze spelers uitschelden bij elk klein dingetje omdat we ons vervelen? Nu al afgelopen 2 wedstrijden vergeten?
Zoveel kon ie er geeneens aan doen gezien dat er een keeper voor m ligt
Jij met je Melchiot fetish.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef Barca het volgende:
Ook MM loopt zich warm. Da's wel goed. Hij moet ook speelminuten maken.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hou je bek eens, gaan we nu allemaal triest onze spelers uitschelden bij elk klein dingetje omdat we ons vervelen? Nu al afgelopen 2 wedstrijden vergeten?
Zoveel kon ie er geeneens aan doen gezien dat er een keeper voor m ligt
Verrek, die 2 hebben we ook nog jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
venegoor en hesselink
Je vergeet stormram Vennegoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou idd. Maargoed, mensen weten ook 'dat het niet hoeft'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Ze helpen op deze manier wel even het beeld van het flitsende geweldige Oranje om zeep
no worries, zaterdag trekken 'we/ze' het wel weer rechtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Ze helpen op deze manier wel even het beeld van het flitsende geweldige Oranje om zeep
En terecht, maar ik krijg het gevoel dat ik je ongenadig hard ga uitlachen na de wedstrijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk! Nederland is toch al door; het lijkt me niet meer dan normaal dat ik mijn roots ook een beetje steun.
Dat was sowieso niet gelukt tegen deze ploeg, afbraakvoetbal..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |