Nou ja, derde in de poule des doods is ook niet slechtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:28 schreef -Schorpioen- het volgende:
En dan helemaal uit je dak gaan als je de winnende penalty scoort
Het mooiste zou zijn als de supporters van de winnende ploeg denken dat ze dan door zijn naar de kwartfinale en helemaal uit hun dak gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:28 schreef -Schorpioen- het volgende:
En dan helemaal uit je dak gaan als je de winnende penalty scoort
Die ranking is geen onzin. Dat is gewoon 100% pure HUMOR die ranking.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:18 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die hele ranking-onzin is bizar. Je zou toch zeggen dat voor een team met een lagere ranking een betere prestatie is een bepaald aantal punten te halen dan voor een "beter" team (hogere ranking). Dan zou dus juist het team met de laagste ranking door moeten gaan.
Die mensen zitten er vast tussenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:37 schreef MaxPower het volgende:
Het mooiste zou zijn als de supporters van de winnende ploeg denken dat ze dan door zijn naar de kwartfinale en helemaal uit hun dak gaan.
nee dat kan nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
al heb ik liever dat nederland gewoon gaat winnen
maar ja dat kan natuurlijk ook gewoon met 3 - 0
zou dit ook wel willen zien ha ha
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:25 schreef rudedeltadude het volgende:
ik zou me echt de ballen uit de broek lachen!
huilende italianen en fransen die strafschoppen nemen
We hoeven niet van ze te verliezen om ze door te laten gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:01 schreef BogardeRules het volgende:
kom op zeg, iedereen roept dat het zo mooi is als ze beiden eruit vliegen. Da's laf, vooral als we express van Roemenie verliezen. Als dat gebeurt mogen we voor mijn part de halve finale van ze verliezen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als de supporters van de winnende ploeg denken dat ze dan door zijn naar de kwartfinale en helemaal uit hun dak gaan.
Sorry hoor, maar dan had Frankrijk of Italië maar een puntje meer moeten halen. Als je niet op je eigen kracht plaatsing weet af te dwingen moet je ook niet gaan huilen als je eruit vliegt omdat een ander team (logischerwijs) zijn beste spelers spaart voor de kwartfinale. Het is goddomme geen liefdadigheidsinstelling. Als die Roemenen van Nederland winnen zijn ze terecht tweede in de poule waarin ze zowel Frankrijk als Italië op een gelijkspel hebben gehouden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:12 schreef BogardeRules het volgende:
Dat je het mooi vind dat beiden er uit vliegen, door met opzet een B-elftal op te stellen of met de handrem erop spelen ... is slechts een mening. IK vind dat NIET mooi. Dat haalt de glans eraf.
Wat ik mooi vind, is met 2-0 van Roemenie winnen en dan in de halve finale Frankrijk VOOR DE TWEEDE KEER te verslaan!
Dat jij het nou mooi vind om een (of twee) keer van Roemenie te verliezen ... tsja ... zegt genoeg, denk?
ligt eraan hoeveel nederland wintquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef zomgmoz het volgende:
wat gebeurt er als nederland wint maar FRA-ITA spelen 1-1, of 2-2 of 3-3 enz?
of dezequote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:14 schreef DeTolk het volgende:
Dan zit ik met popcorn op de bank.
Wat zou een mooi achtergrondmuziekje zijn bij dit schouwspel?
Mists of Vienna?
Ja, gewoon eerst 4-0 maken, en dan de laatste 5 minuten de roemenen 5 goals geven... Altijd lachenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef ehqo het volgende:
Ik zie veel liever Nederland hun winning-spree vasthouden met mooi voetbal.
Frankrijk: italie, gaan jullie maar door jullie zijn beterquote:7. Sportief gedrag van de landen in kwestie
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:07 schreef Haghorst het volgende:
17/6 13:36 Mogelijkheden in Poule C
Wat is het nou
Dit is het, behalve als de 2 landen die gelijkstaan tegen elkaar spelen. Dan worden er strafschoppen genomen, ipv dit lijstje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:07 schreef Haghorst het volgende:
17/6 13:36 Mogelijkheden in Poule C
Vanavond zal de strijd in Poule C beslist worden. Italië, Frankrijk en Roemenië hebben allen nog kans
om tweede te worden achter Nederland. Mocht Nederland winnen van Roemenië en Italië gelijk spelen
tegen Frankrijk, hebben de drie laatst genoemde landen allen twee punten.
In groep C kan er een mooie situatie ontstaan. Als Nederland met 3-0 wint van Roemenië en
Italië-Frankrijk word gelijk, zijn er drie landen op de tweede plek. Italië, Frankrijk en Roemenië hebben
dan allen twee punten. Omdat de drie landen in kwestie tegen elkaar hebben gelijkgespeeld, is het
doelsaldo onderling ook gelijk.
Als twee of meerdere landen in een poule gelijk eindigen, wordt volgens de volgende manier bepaald
wie er naar de volgende ronde gaat:
1. Punten behaald in de onderlinge duels tussen de landen in kwestie
2. Doelsaldo tussen de landen in kwestie
3. Aantal doelpunten voor in wedstrijden tussen de landen in kwestie (als het om drie of vier landen gaat)
4. Doelsaldo in alle groepswedstrijden
5. Aantal doelpunten in alle groepsduels
6. Coëfficiënt van kwalificaties van het WK2006 en EK2008 (Aantal behaalde punten gedeeld door het
aantal gespeelde wedstrijden)
7. Sportief gedrag van de landen in kwestie
8. Loting
Bron: http://www.ek2008.nl/nieuws.htm
Wat is het nou
Er is geen B-elftal, kijk voor de flauwekul eens wat er vanavond gaat staanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:12 schreef BogardeRules het volgende:
Dat je het mooi vind dat beiden er uit vliegen, door met opzet een B-elftal op te stellen of met de handrem erop spelen ... is slechts een mening. IK vind dat NIET mooi. Dat haalt de glans eraf.
De aanval is zelfs sterker dan die van het A-elftal. Middenveld gaat er echter wel sterk op achteruit zonder Sneijder en Van der Vaartquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er is geen B-elftal, kijk voor de flauwekul eens wat er vanavond gaat staan
Je hebt dan Huntelaar, de topscorer van de NL competitie in de spits (of Vennegoor, die het ook niet slecht doet in Schotland)
Daarachter de beste dribbelaar van de NL competitie, Ibi Affelay.
Op links en rechts de geniale spelers Robben en van Persie. Controlerend Engelaar en de Zeeuw.
En dan nog Heitinga, Bouma, de Cler en Melchiot als die weer fit is.
Dat is toch geen B-elftal? Het gaat als het meezit weer doelpunten regenen
dat is een verdomd handig plaatje, dit ga ik uitprinten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:15 schreef Cootz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het lijkt me heel sterk dat Frankrijk en Italie penalties moeten nemen om de 3e/4e plaats. Als ze niet toevallig de laatste wedstrijd tegen elkaar speelden, dan boeide het ook niet dat het onbeslist is wie er 3e wordt en wie 4e. Dus nogmaals: penalties alleen om door te gaan naar volgende ronde, maar dat is in deze poule nooit van toepassing.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat is een verdomd handig plaatje, dit ga ik uitprinten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |