abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59460120
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:15 schreef Cootz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En het lijkt me heel sterk dat Frankrijk en Italie penalties moeten nemen om de 3e/4e plaats. Als ze niet toevallig de laatste wedstrijd tegen elkaar speelden, dan boeide het ook niet dat het onbeslist is wie er 3e wordt en wie 4e. Dus nogmaals: penalties alleen om door te gaan naar volgende ronde, maar dat is in deze poule nooit van toepassing.
dat is een verdomd handig plaatje, dit ga ik uitprinten.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:29:57 #102
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_59460296
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:23 schreef koemleit het volgende:

[..]

dat is een verdomd handig plaatje, dit ga ik uitprinten.
pi_59460506
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:38 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij is dit dikke onzin.

De uitgeschakelden kunnen ook best exact gelijk eindigen zonder dat ze de laatste wedstrijd tegen elkaar spelen. En in dat geval is het ook niet erg dat het niet duidelijk is wie er 3 en wie er 4 is. Dus er is absoluut GEEN noodzaak om penalties te nemen.

Leuk verzinsel dus, maar lijkt me bullshit.
Er moet beslist worden voor de ranking en officiële uitslagen wie er derde en vierde wordt in de poule. Dat werkt allemaal door in ranken en standen van de UEFA; de nummer #3 krijgt meer punten dan de #4. Dit toernooi is er bepaalt dat bij tegenstanders die elkaar ontmoeten en het op penalties kunnen beslissen, de regel over de coefficient wordt geschrapt en er penalties dienen genomen te worden om een beslissing te forceren.

Dus die noodzaak is er gewoon wel. Verder zijn er genoeg mensen die weddenschappen hebben lopen over de eindstand van poules of kwalificaties of head-to-heads, daarvan is het ook van belang .
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:39:37 #104
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59460577
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En het lijkt me heel sterk dat Frankrijk en Italie penalties moeten nemen om de 3e/4e plaats. Als ze niet toevallig de laatste wedstrijd tegen elkaar speelden, dan boeide het ook niet dat het onbeslist is wie er 3e wordt en wie 4e. Dus nogmaals: penalties alleen om door te gaan naar volgende ronde, maar dat is in deze poule nooit van toepassing.
Die laatste weet ik het antwoord op: de 3de plaats geeft meer punten voor de fifa ranglijst en daarom penalties.

Bliksemschigt valt ook niet van te winnen zeg
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:42:51 #105
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59460671
Een penaltyreeks in een regenachtig leeggelopen stadion. *popcorn koopt*
pi_59460710
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Er moet beslist worden voor de ranking en officiële uitslagen wie er derde en vierde wordt in de poule. Dat werkt allemaal door in ranken en standen van de UEFA; de nummer #3 krijgt meer punten dan de #4. Dit toernooi is er bepaalt dat bij tegenstanders die elkaar ontmoeten en het op penalties kunnen beslissen, de regel over de coefficient wordt geschrapt en er penalties dienen genomen te worden om een beslissing te forceren.

Dus die noodzaak is er gewoon wel. Verder zijn er genoeg mensen die weddenschappen hebben lopen over de eindstand van poules of kwalificaties of head-to-heads, daarvan is het ook van belang .
Oke, zal dan wel, ik vind het vrij krom. En wat als ze nou niet tegen elkaar speelden in de laatste wedstrijd?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:45:12 #107
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59460739
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:44 schreef Cootz het volgende:

[..]

Oke, zal dan wel, ik vind het vrij krom. En wat als ze nou niet tegen elkaar speelden in de laatste wedstrijd?
Dan treedt de UEFA ranking in werking en Italie staat daar hoger dan Roemenie en Frankrijk.
(ja ze hebben overal aan gedacht )

edit: geez ik heb wat met die ranking vandaag
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:46:24 #108
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_59460783
quote:

[..]

UEFA-ranking.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:49:13 #109
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59460894
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef wdn het volgende:

[..]

Dan treedt de fifa ranking in werking en Italie staat daar hoger dan Roemenie en Frankrijk.
(ja ze hebben overal aan gedacht )
Ook wel krom. De vraag wie derde of vierde is geworden, is belangrijk voor de Uefa-coëfficiënt. Maar hoe wordt dan bepaald wie derde of vierde is geworden? Juist, door de Uefa-coëfficiënt.

Dus door een hoge Uefa-coëfficiënt eindig je hoger in de poule, waardoor je een hogere Uefa-coëfficiënt krijgt. En met een lagere dinges krijg je een nog lagere dinges. Houdt zichzelf aardig in stand zo. Wat dat betreft is penalty schieten beter ja, maar dat is dus alleen bij de directe confrontatie zo.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:49:45 #110
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59460921
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef wdn het volgende:

edit: geez ik heb wat met die ranking vandaag
Tis een obsessie!!!
pi_59460957
Geniaal.

Nu zou ik echt expres verliezen van de Roemenen.
pi_59461095
quote:

[..]

(a) Greater number of points obtained in the matches between the teams in question.

(b) Goal difference resulting from the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal).

(c) Greater number of goals scored in the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal).

(d) Goal difference in all the group matches.

(e) Greater number of goals scored in all the group matches.

(f) Coefficient of points from the last two qualifying competitions for the final rounds of the 2006 World Cup and Euro 2008 (points gained and divided by the number of matches played).

(g) Fair Play conduct of the teams (final tournament).

(h) A drawing of lots by the Organising Committee.

There is no need to apply criteria (g) & (h) at this year’s championship because the only teams with equal coefficient under criteria (f) are teams of Romania & Germany (ranked 5.), Greece & Poland (ranked 10.) and then Russia & Turkey (ranked 13.) - teams that were drawn into different groups anyway.

Ranking and coefficients for all 16 teams when applying criteria (f) :

1. 2.417 - Holland

2. 2.409 - Croatia

3. 2.364 - Italy

4. 2.333 - Czech Republic

5. 2.273 - Sweden

6. 2.250 - Romania

6. 2.250 - Germany

8. 2.192 - Portugal

9. 2.182 - Spain

10. 2.167 - Greece

10. 2.167 - Poland

12. 2.091 - France

13. 1.958 - Russia

13. 1.958 - Turkey

15. 1.800 - Switzerland

16. 1.500 - Austria

Criteria (a) to (h) above are not applicable under these circumstances :
If two teams meeting in one of the last group matches have the same number of points, the same goal difference and the same number of goals, and if this match stands at a draw at the end of normal time, then the ranking of these two teams will be determined by kicks from the penalty spot, provided no other teams within the group have the same number of points on completion of all group matches.
pi_59461125
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef Pool het volgende:

[..]

Ook wel krom. De vraag wie derde of vierde is geworden, is belangrijk voor de Uefa-coëfficiënt. Maar hoe wordt dan bepaald wie derde of vierde is geworden? Juist, door de Uefa-coëfficiënt.

Dus door een hoge Uefa-coëfficiënt eindig je hoger in de poule, waardoor je een hogere Uefa-coëfficiënt krijgt. En met een lagere dinges krijg je een nog lagere dinges. Houdt zichzelf aardig in stand zo. Wat dat betreft is penalty schieten beter ja, maar dat is dus alleen bij de directe confrontatie zo.
Die coefficient gaat over gemiddeld aantal behaalde punten per wedstrijd in de kwalificatie voor WK 2006 en EK 2008, dus niet over resultaten tijdens dit tournooi.
pi_59461230
Ik blijf het apart vinden, maar goed... ik mis even de noodzaak om exact te weten wie er 3e en wie er 4e wordt in de poule. Ik bedoel als je uitgeschakeld wordt in de kwartfinale dan weet je ook niet of je 5e of 8e geworden bent op het tournooi. Dat is ook gewoon 'gelijk'. Waarom kan je dan niet 'gelijk' uitgeschakeld worden in de groepsfase. Zal wel aan mij liggen..
pi_59461610
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:00 schreef Cootz het volgende:
Ik blijf het apart vinden, maar goed... ik mis even de noodzaak om exact te weten wie er 3e en wie er 4e wordt in de poule. Ik bedoel als je uitgeschakeld wordt in de kwartfinale dan weet je ook niet of je 5e of 8e geworden bent op het tournooi. Dat is ook gewoon 'gelijk'. Waarom kan je dan niet 'gelijk' uitgeschakeld worden in de groepsfase. Zal wel aan mij liggen..
Voor het gemak even willekeurige nummers:

Groep #4: 10 punten
Groep #3: 25 punten
Kwartfinale: 60 punten
Halve finale: 100 punten
Finale 175 punten
Kampioen 300 punten.

Dus stel nou dat op de wereldranglijst nummer 8 Frankrijk op 19880 staat, en nummer 9 Italie op 19875, dan is het nog best van belang of je derde of vierde bent geworden, want de eerste 8 zijn groepshoofden.

Kwartfinale is kwartfinale, daar kan je een x aantal punten voor toekennen. In een poule heb je 1,2,3,4. Dus dat is een rangorde en dus niet 'gelijk'.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:43:47 #116
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59462422
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 10:45 schreef SupaMario het volgende:
Nederland moet gewoon met 1-0 winnen en Fra-Ita moet gelijk blijven!!
Dan is het een pracht avond!!
je oogst wat je zaait
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:47:33 #117
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59462524
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:00 schreef Cootz het volgende:
GEEN IDEE of het zo is maar die uefa lijst kan best eens van belang zijn voor het aantal teams uit een land dat mee mag doen aan (voorronde) CL.
pi_59462557
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:47 schreef wdn het volgende:

[..]

GEEN IDEE of het zo is maar die uefa lijst kan best eens van belang zijn voor het aantal teams uit een land dat mee mag doen aan (voorronde) CL.
Nee, daar geldt een ander puntensysteem voor.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:50:40 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59462603
quote:
National team coefficient up to Euro 2008

The national team coefficient is derived from the results of the national football team of a nation. Until the end of the Euro 2008 tournament, it has been calculated by dividing the number of points scored (three points for a win, one for a draw) by the number of matches played in the last two qualification rounds of the World Cup or European Championship. Play-off match results are ignored. For some countries only one qualifying round will be taken into account, if they were hosts of one of the last two events.

This coefficient is used by UEFA to determine in which "pot" a national team will be for the qualification tournaments of the European Championship, and the final tournament of the European Championship. Its usage as seeding criteria for the World Cup preliminaries ended when the UEFA executive committee decided to follow FIFA directives and used the FIFA rankings instead for the 2010 World Cup qualifying round draw. Each team in a pot is drawn into a separate qualifying group, thus keeping the bigger teams apart until the later stages of the competition.
Hier is waarom je hoog moet staan
pi_59462814
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef wdn het volgende:

[..]

Hier is waarom je hoog moet staan
UEFA-coefficient is obv kwalificatiereeks, daarvoor maken de resultaten tijdens het tournooi niets uit.
Het maakt dus voor de UEFA-coefficient niets uit of de 3e, 4e wordt in de poule, óf de finale haalt, etc.

FIFA-ranking kennelijk wel, wel apart dat dat zo belangrijk is dat ze er ploegen penalties om laten nemen.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:07:07 #121
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59463004
bij welke stand is het dus penalties voor de plekken 3 en 4?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59463099
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:07 schreef DANILXL het volgende:
bij welke stand is het dus penalties voor de plekken 3 en 4?
Zie plaatje van Cootz.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:12:07 #123
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59463134
Helaas, het gaat toch niet door volgens BBC.
quote:
Italy and France will not face a penalty shoot-out on Tuesday no matter what the results are in the final games in Group C, Uefa has confirmed.

The European football governing body had suggested a shoot-out could be used to determine which of the two teams finishes bottom of the group.

But a Uefa official attempted to clear up the confusion over the matter.

"There is no way that France and Italy can go to a penalty shoot-out," a spokesman told BBC Sport.

The Netherlands have already secured top spot in the group but the other three teams in the so-called 'Group of Death' are still battling to clinch the other quarter-final berth.

A Romania victory would ensure their passage through to the knockout stages and effectively render the France-Italy game meaningless.

But on Monday it was claimed that should Romania go through and France and Italy draw then their group positions would be determined by a shoot-out.

However, Uefa has clarified that a penalty shoot-out would only be used to determine which team qualifies when two sides finish level on points and cannot be separated by goals scored.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)08/italy/7457863.stm
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:15:26 #124
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59463241
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:12 schreef Pool het volgende:
[..]

Sssst, als niemand dat vertelt tegen ITA en FRA, dan trappen ze er misschien nog in...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:17:11 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59463293
Hmm. Nu snap IK der niks meer van.
Je wordt bedankt Cootz
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:19:49 #126
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59463374
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:15 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Sssst, als niemand dat vertelt tegen ITA en FRA, dan trappen ze er misschien nog in...
We kunnen een kort geding aanspannen op basis van de letterlijke Uefa-regels en dan eisen dat in een dergelijk geval tóch penalties genomen moeten worden.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:33:40 #127
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_59463946
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:17 schreef wdn het volgende:
Hmm. Nu snap IK der niks meer van.
Je wordt bedankt Cootz

Niet huilen, vergeet dit hele topic, kijk gewoon naar dat schemaatje van mij om te zien wie er door is.
Geen penalties dus, niet om de 2e plek en ook niet om de 3e.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:39:13 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59463966
Telegraaf heeft het nu ook staan
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:38 schreef Cootz het volgende:

Niet huilen, vergeet dit hele topic, kijk gewoon naar dat schemaatje van mij om te zien wie er door is.
Een echte kerel niet die doet aan 'en.

Jammer dat het niet waar is want het zou de voetbalanalen halen
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:48:20 #130
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_59464203
Iets wat ik veel interessanter vind: is er nou al bekend tegen wie Nederland moet spelen deze zaterdag?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:55:33 #131
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_59464398
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Iets wat ik veel interessanter vind: is er nou al bekend tegen wie Nederland moet spelen deze zaterdag?
Rusland of Zweden, hangt van morgen af.
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_59464506
Ik snap het niet.. Dus als Roemenie wint of gelijk speelt komen er penalties bij Frankrijk - Italie?
pi_59464624
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:59 schreef Helgi het volgende:
Ik snap het niet.. Dus als Roemenie wint of gelijk speelt komen er penalties bij Frankrijk - Italie?
Dat was ooit de strekking van dit topic, maar de UEFA heeft inmiddels gemeld dat dat niet zo is.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:20:04 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_59465093
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Tof plaatje, die hou ik er vanavond bij
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_59465188
Zal de eerste penalty serie worden waar ze huilen als ze winnen
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:26:33 #136
102912 crv
Screwed up
pi_59465296
Leuk stukje uit de 20min.ch

Arrivederci oder Adieu?
Wie immer aber das Spiel zwischen Holland und Rumänien auch ausgeht: 709 Tage nach dem WM-Final von Berlin muss einer der beiden grossen Favoriten die Segel streichen. Für Frankreich oder Italien ist das Turnier heute zu Ende, vielleicht sogar für beide. Mit 20 Minuten Online sind sie live dabei.

Italiens Trainer Roberto Donadoni ist sich sicher, dass «die Holländer alles geben werden», aber das mediale Umfeld in Italien wittert Verrat. «Holland bleib ehrlich», titelte Tuttosport in Erinnerung an die EM 2004 in Portugal. Dort hatten sich Schweden und Dänemark 2:2 getrennt, und die Italiener flogen so aus dem Wettbewerb, trotz einem 2:1-Sieg im letzten Vorrundenspiel.

Ein besonderes Spiel wird das Duell zwischen Weltmeister und Vize-Weltmeister für zwei Spieler von Bayern München. Italiens Luca Toni und Frankreichs Franck Ribéry verstehen sich beim deutschen Meister auf und neben dem Platz, doch einer der beiden muss als Verlierer vom Platz. Die Freundschaft werde darunter nicht leiden, sagen beide. «In den letzten Tagen haben wir uns regelmässig SMS geschickt». Für Bayern traf Toni in dieser Saison in 46 Spielen 39 Mal, für Italien in 35 Partien bisher nur 15 Mal. Dennoch meint Ribéry: «Wenn wir ihn stoppen, haben wir eine gute Chance.»

Neben Luca Toni soll erstmals Antonio Cassano von Beginn an stürmen, zudem kehrt wohl Antonio Di Natale wieder für Alessandro Del Piero in die Startelf zurück. Und im Mittelfeld wird erwartet, dass Gennaro Gattuso wieder berücksichtigt wird. Bei den Franzosen dürften Willy Sagnol und Lilian Thuram ihren Platz in der Abwehr verlieren. Das Comeback von Patrick Vieira gilt indes als unwahrscheinlich. Er hat zwar seine Oberschenkel-Verletzung auskuriert, ist aber noch nicht im Vollbesitz seiner Kräfte. Offen ist zudem, ob Thierry Henry erneut einzige Sturmspitze sein wird, oder ob mit Karim Benzema ein zweiter Angreifer nominiert wird.

Möglichen Aufstellungen:

Frankreich - Italien
Dienstag, 20.45 Uhr. - Letzigrund, Zürich. - SR Michel (Slk).
Frankreich: 23 Coupet; 21 Diarra, 5 Gallas, 3 Abidal, 13 Evra; 6 Makelele, 20 Toulalan; 10 Govou, 22 Ribéry; 9 Benzema, 12 Henry.
Italien: 1 Buffon; 19 Zambrotta, 2 Panucci, 4 Chiellini, 3 Grosso; 8 Gattuso, 21 Pirlo, 10 De Rossi; 18 Cassano, 9 Toni, 11 Di Natale.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:31:43 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59465425
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:07 schreef Haghorst het volgende:
17/6 13:36 Mogelijkheden in Poule C

Vanavond zal de strijd in Poule C beslist worden. Italië, Frankrijk en Roemenië hebben allen nog kans
om tweede te worden achter Nederland. Mocht Nederland winnen van Roemenië en Italië gelijk spelen
tegen Frankrijk, hebben de drie laatst genoemde landen allen twee punten.

In groep C kan er een mooie situatie ontstaan. Als Nederland met 3-0 wint van Roemenië en
Italië-Frankrijk word gelijk, zijn er drie landen op de tweede plek. Italië, Frankrijk en Roemenië hebben
dan allen twee punten. Omdat de drie landen in kwestie tegen elkaar hebben gelijkgespeeld, is het
doelsaldo onderling ook gelijk.

Als twee of meerdere landen in een poule gelijk eindigen, wordt volgens de volgende manier bepaald
wie er naar de volgende ronde gaat:

1. Punten behaald in de onderlinge duels tussen de landen in kwestie
2. Doelsaldo tussen de landen in kwestie
3. Aantal doelpunten voor in wedstrijden tussen de landen in kwestie (als het om drie of vier landen gaat)
4. Doelsaldo in alle groepswedstrijden
5. Aantal doelpunten in alle groepsduels
6. Coëfficiënt van kwalificaties van het WK2006 en EK2008 (Aantal behaalde punten gedeeld door het
aantal gespeelde wedstrijden)
7. Sportief gedrag van de landen in kwestie
8. Loting

Bron: http://www.ek2008.nl/nieuws.htm

Wat is het nou
Als Nederland met 3-0 wint en die andere wedstrijd eindigt in een 0-0 gelijkspel, moet de coëfficiënt van kwalificaties van het WK2006 en EK2008 (Aantal behaalde punten gedeeld door het aantal gespeelde wedstrijden) dus de doorslag geven?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 17:35:02 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_59465500
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:14 schreef l3laster het volgende:

[..]

Frankrijk: italie, gaan jullie maar door jullie zijn beter
Italie: nee, dat kunnen we niet aan nemen gaan jullie maar, jullie zijn beter
Frankrijk: nee, jullie lopen ook in het blauw jullie... etc etc

ik heb 2 tv 's nodig vanavond

Geweldig
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 17:43:28 #139
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_59465662
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:12 schreef Pool het volgende:
[..]

Hmm, jammer

Maar hoe wordt dan bepaald wie 3 & 4 worden?
4045
onlogisch
pi_59465775
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hmm, jammer

Maar hoe wordt dan bepaald wie 3 & 4 worden?
Hetzij 'niet', hetzij door de UEFA-coefficient (dan zou Italie dus 3e worden)
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 17:52:39 #141
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_59465857
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef Cootz het volgende:

[..]

Hetzij 'niet', hetzij door de UEFA-coefficient (dan zou Italie dus 3e worden)
Aha, ok bedankt
4045
onlogisch
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:57:45 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59465963
Stel dat Nederland met 4-0 (of meer) wint van Roemenië en Italië en Frankrijk 0-0 spelen, dan komen er toch wel gewoon strafschoppen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59466104
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:14 schreef l3laster het volgende:

[..]
ik heb 2 tv 's nodig vanavond
ik ben er klaar voor

Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_59469367
lol, ik hoop nog steeds op strafschoppen.
pi_59470815
Geen strafschoppen, zo lijkt het. Ja eentje, maar die is net gemaakt door Pirlo. En rood voor Frankrijk, dus einde toernooi voor de Fransen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')