Opel = niets.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef Biogarde het volgende:
Nee, een Opel of een Volkswagen is idd beter.
Dat je niet kan kiezen tussen ordinair of burgerlijk?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef snakelady het volgende:
Ik rij overigens in een peugeot 306 en in een Chevrolet Camaro, wat zegt dat over mij?
En echte mannen rijden Lada zeker.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef botterfly het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat mannen die een BMW rijden dat doen om hun kleine p*k te compenseren.
Doet me denken aan mijn broer, die heeft er ook een, alleen dan van de bank.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef Noshiba het volgende:
LOL TS is jaloers op nieuwe bmw rijders die het wel kunnen betalen
Klopt, maar je ziet meestal wel gelijk of t een normaal persoon is die in z'n bmw rijdtquote:Op maandag 16 juni 2008 22:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn broer, die heeft er ook een, alleen dan van de bank.
Die zat mijn peugeotje uit te lachen, totdat ik hem vertelde dat de mijne wel is afbetaald.![]()
9 van de 10 jonge gastjes die in een BMW rijden rijden erin dankzei een vette lening.
Liever een Bmw op lening dan een peugeot compleet betaald wat een tyfus autos zijn dat zeg!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn broer, die heeft er ook een, alleen dan van de bank.
Die zat mijn peugeotje uit te lachen, totdat ik hem vertelde dat de mijne wel is afbetaald.![]()
9 van de 10 jonge gastjes die in een BMW rijden rijden erin dankzei een vette lening.
Haha, is een camaro ordinair joh? dat doet dat gele kleurtje zeker ook geen goed?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je niet kan kiezen tussen ordinair of burgerlijk?
hmm, ik heb er geen problemen mee eigenlijk, heb hem nu 2 jaar en bevalt me prima, nog nooit met pech gestaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Liever een Bmw op lening dan een peugeot compleet betaald wat een tyfus autos zijn dat zeg!
Volgens de overlevering niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
als je een auto met een lening koopt is wel heel erg triestquote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Liever een Bmw op lening dan een peugeot compleet betaald wat een tyfus autos zijn dat zeg!
ik ben studentquote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef Noshiba het volgende:
LOL TS is jaloers op nieuwe bmw rijders die het wel kunnen betalen
voorderest oude bmw's![]()
helemaal die 3 serie, mocrobakken
Pff wij hebben een 206 dat ding is voor nog meer gerepareerd dan dat die koste en het zijn net speelgoed autos, is met al die franse autos.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef DANILXL het volgende:
[..]
als je een auto met een lening koopt is wel heel erg triest
mercedes vind ik eigk ook niks, maar iig minder erg dan bmwquote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef Paramnesia het volgende:
Mercedes >> BMW
maar vertel wat voor auto rij jij danquote:Op maandag 16 juni 2008 23:07 schreef DANILXL het volgende:
[..]
mercedes vind ik eigk ook niks, maar iig minder erg dan bmw
Gast waarom zeg je dat nouquote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik ben student
mijn ouders kunnen het overigens wel betalen
Ik zei het al!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:06 schreef Ixnay het volgende:
Het valt mij op dat het meestal hele onzekere mensjes zijn die in een BMW rijden, de drang om iets te compenseren.
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef botterfly het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat mannen die een BMW rijden dat doen om hun kleine p*k te compenseren.
Ach, je weet wat BMW betekend toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef botterfly het volgende:
mensen die lessen in een bmwquote:Op maandag 16 juni 2008 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS is een stervende grafpauper en kan daarom geen dure spulletjes kopen.
iiCk daarentegen ben ownage en heb rijles in een BMW.
TS veracht mij nu maar ik geef daar geen poep om. HAHA!
OT: mensen die KLB-topic openen om hun minute of fame te krijgen
Ja het heeft een nadeel. Ik word nu zo verwend dat ik later niet in een auto zoals die van jou zal kunnen rijden.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:28 schreef DANILXL het volgende:
[..]
mensen die lessen in een bmw
ik ben overigens geen pauper en ik rijd later tenminste in een fatsoenlijke auto ipv in een 'status-auto' te lessen.
hm ik leste destijds in een volkswagen, kostte meer als lessen in een bmw dus..quote:Op maandag 16 juni 2008 23:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja het heeft een nadeel. Ik word nu zo verwend dat ik later niet in een auto zoals die van jou zal kunnen rijden.
Lol, status auto? jij komt toch uit west-friesland al meen ik me te herinneren ik les gewoon bij schneijders omdat ze een goede rijschool hebben, boeiend dat hun daar een bmw rijden is wel mooi meegenomen want t is gewoon een degelijke auto en beter als een polo bij van vughtquote:Op maandag 16 juni 2008 23:28 schreef DANILXL het volgende:
[..]
mensen die lessen in een bmw
ik ben overigens geen pauper en ik rijd later tenminste in een fatsoenlijke auto ipv in een 'status-auto' (in jouw ogen dan) te lessen.
ik reageerde niet op jouw bericht. als je ff kijkt waar ik op reageerde snap je mn reactie miss. ik leste gewoon in een golf bij hoek bouma. die overige 20% groep vind ik overigens alsnog 3x niks want ik vind het gewoon een patserbak waar een bepaald type mensen in rijdt of het nou een nieuwe dure bmw is of een oude van 6 of meer jaar oud.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Lol, status auto? jij komt toch uit west-friesland al meen ik me te herinneren ik les gewoon bij schneijders omdat ze een goede rijschool hebben, boeiend dat hun daar een bmw rijden is wel mooi meegenomen want t is gewoon een degelijke auto en beter als een polo bij van vught
Maar anyways, je maakt hiet zo een probleem van omdat je je klacht niet goed formuleert in mijn ogen dan
80% van de bmw rijders is pauper en wilt pimpen met hun auto etc etc
de overige hebben het gewoon goed en kunnen een mooie auto betalen en die springen er ook echt wel uit hoor! maar dat wil je niet toegeven blijkt
nee ik reageerde alleen op een belachelijke reply van Neo-Mullenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:56 schreef rycemasta het volgende:
Omdat lessen in een Volkswagen meer kostte koos je die maar?
Wat een patser.![]()
quote:TS is een stervende grafpauper en kan daarom geen dure spulletjes kopen.
Ja ik las je reactie wel maar vind het nergens op slaan, je gaat toch gewoon op de kwaliteit af van een rijschool (ik in ieder geval) maakt mij niet uit wat voor auto erbij hoortquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik reageerde niet op jouw bericht. als je ff kijkt waar ik op reageerde snap je mn reactie miss. ik leste gewoon in een golf bij hoek bouma. die overige 20% groep vind ik overigens alsnog 3x niks want ik vind het gewoon een patserbak waar een bepaald type mensen in rijdt of het nou een nieuwe dure bmw is of een oude van 6 of meer jaar oud.
ik gingr ook op kwaliteit af, desnoods les ik in bmw, maar de user die ik had gequote niet. ok dat tweede punt is idd verkeerd overgekomen dat denk ik niet alleen wel een deel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja ik las je reactie wel maar vind het nergens op slaan, je gaat toch gewoon op de kwaliteit af van een rijschool (ik in ieder geval) maakt mij niet uit wat voor auto erbij hoort
Jij gaat er vanuit dat iedereen die in een bmw lest voor express voor een rijschool heeft gekozen met een bmw lesauto
en de rest is jou mening, maar wat vind jij dan een auto die wel bij de welbedeelden past?
Golfjes gaan wel, je moet alleen niet de GTI versie hebben, daar hangt idd wel een slecht imago aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:12 schreef Tuvai.net het volgende:
BMW heeft inderdaad zo'n pauperimago gekregen (nou ja, die ouwe 3 serie dan), evenals Golfjes. Wat an sich (technisch) toch leuke bakken zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik gingr ook op kwaliteit af, desnoods les ik in bmw, maar de user die ik had gequote niet. ok dat tweede punt is idd verkeerd overgekomen dat denk ik niet alleen wel een deel.
een auto die ik bij de welbedeelden vind passen zijn de merken
volvo en lexus
Ik vind dat onderstaande post best wel die indruk geeft over Neo-Mullen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja ik las je reactie wel maar vind het nergens op slaan, je gaat toch gewoon op de kwaliteit af van een rijschool (ik in ieder geval) maakt mij niet uit wat voor auto erbij hoort
Jij gaat er vanuit dat iedereen die in een bmw lest voor express voor een rijschool heeft gekozen met een bmw lesauto
en de rest is jou mening, maar wat vind jij dan een auto die wel bij de welbedeelden past?
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS is een stervende grafpauper en kan daarom geen dure spulletjes kopen.
OT: mensen die KLB-topic openen om hun minute of fame te krijgen
x6 moet ik nog maar zien beetje vormpjes van de Q7quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:23 schreef Liquidootje het volgende:
mensen in een 6 serie mensen in een x5 of die nieuwe x6![]()
dat is mafia. russisch.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit nou ook patserig?
Man niet alle 3 is m3 hoor. Dat is toch wel de topline pakket voor de 3quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:29 schreef MetalSonic het volgende:
wat een BMW haat hiero, ik vind zelfs alle BMW's erg vet en zelfs de M3 serie. Snap niet dat velen het direct met mocros associëren ik zie het gewoon als auto's met een leuke motor en een goede wegligging. Maarja dat moet ieder voor zichzelf weten.
Duitse autos vind ik sowieso
Dat komt door die schildpadvorm rug-kontje, maar het is nog breder én hoger dan de x5. Geweldig tochquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
x6 moet ik nog maar zien beetje vormpjes van de Q7
X5 is voor bazen!
Klinkt vet! Ga binnenkort maar even info opzoeken denk ik (nu te lui voor)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat komt door die schildpadvorm rug-kontje, maar het is nog breder én hoger dan de x5. Geweldig toch
een reuzen coupequote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Klinkt vet! Ga binnenkort maar even info opzoeken denk ik (nu te lui voor)
geslacht: Manquote:Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volkswagen ->(vooral omdat ik zo'n mooie kever heb he.
)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
Sure TS alsof je deze auto lelijk vind
[ afbeelding ]
Kon je hem maar betalen kamaroad die je bent !!
Kamperbak, without a doubt.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef mstx het volgende:
TS is jaloers en rijdt zelf in een Multipla.
Oh sorry, op je pik(je) getrapt? Ik had het niet over beter maar over de lengte.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:54 schreef ChRoNiC het volgende:
edit
--> vrouwen die hier posten dat een bedpartner met automerk X beter is dan met automerk Y...
Toch is het zo. Ze hebben een zakelijker uitstraling omdat de sjonnies die dingen links laten liggen. Maar daar komt lekker verandering in met de a3 en a4 5+jaar modellenquote:
Wel eerst de batterijen opladen van je controller!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:41 schreef XiChico het volgende:
BMW is grappig. Ikzelf rij liever mijn Aston Martin DB9.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who said cinderella was a fairytale? Any whore can lose her shoe.
I love your smile and your eyes... Damn I'm good at telling lies!
Ah je bedoelt gewoon te zeggen dat Audi's saaie kutbakken zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toch is het zo. Ze hebben een zakelijker uitstraling omdat de sjonnies die dingen links laten liggen. Maar daar komt lekker verandering in met de a3 en a4 5+jaar modellen
Oh god, manlief heeft een aardige baan en heeft voor z'n huishoudsnol een BMW gekocht zodat ze 'veilig' de kinderen naar school en de hockeyclub kan brengen en boodschappen kan doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:18 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens geen pik en daarom meteen maar een 5 serie gekocht (van ná de eeuwwisseling hoor).
Cash afgerekend ook nog![]()
![]()
Te hard rijden in een BMW is niet zo moeilijk, dat kan namelijk heel goed in zo'n auto. Je hebt niet het gevoel dat je onderdelen gaat verliezen als je boven de 150 gaat rijden namelijk
Iemand had het over Volvo, maar dát vind ik nou echt een bejaardenbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Mag je als een man niet in een kever rijden? Wat een bullshit.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:22 schreef Lyzio het volgende:
Niks mis met een mooie BMW, Mercedes of Audi. Alhoewel ik dan toch neig naar Mercedes, puur op gevoel. Ik heb overigens in een Toyota gelest, reed ook best lekker
Mocro's in BMW's zijn daarentegen uitschot. Hetzelfde geldt als deze personen in een Audi of Mercedes van voor 2000 zitten.Mocro's en sjonnies. En sjonnies makker! Oh en vergeet de kampers niet. Ook vrouwelijke kamers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Idem. Ik kan geen een model van BMW bedenken die ik mooi vind. Ik vind de zakelijke BMWs als de sportieve varianten allemaal spuuglelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag je als een man niet in een kever rijden? Wat een bullshit.Ken genoeg mannen met een kever of New Beetle. Rij zelf ook een NB. Het is gewoon een gaaf autootje.
Maar goed; los van of BMW rijders wel of geen patsers zijn, ik vind BMW's gewoon lelijk. Heb ze nooit mooi gevonden ook.
Eos.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:44 schreef BobbyB het volgende:
Inderdaad. De EOS, Pheaton en Passat zijn erg gaaf (vind ik dan) Audi R8 of A4 zijn ook mooi.
Ik heb een spiksplinternieuwe Passat voor 25000, voor een BMW 3 serie ben ik minimaal 33000 kwijt. De 5 serie begint pas vanaf 45000 en breek me al helemaal de bek niet open over de 7 serie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:50 schreef Liquidootje het volgende:
Best wel absurde prijzen die je voor een "ordinaire" VOLKSwagen moet betalen.
Goeie onderbouwing manquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik reageerde niet op jouw bericht. als je ff kijkt waar ik op reageerde snap je mn reactie miss. ik leste gewoon in een golf bij hoek bouma. die overige 20% groep vind ik overigens alsnog 3x niks want ik vind het gewoon een patserbak waar een bepaald type mensen in rijdt of het nou een nieuwe dure bmw is of een oude van 6 of meer jaar oud.
Heb je die nodig dan als je altijd op de linkerstrook zit?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:02 schreef Walter81 het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van de richtingaanwijzers in dat soort pauperwagens als de BWM?
Die blijken namelijk ALTIJD kapot te zijn in dat soort wagens.
VW is best een duur merk (ook qua onderdelen etc), maar past totaal niet in het rijtje van Opel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:02 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar het is net waar je zo'n auto positioneert. Volkswagen zie ik echt in het rijtje van opel en toyota ofzo. En toch vragen ze altijd de top prijzen in dat rijtje.
bmw, audi en mercedes zetten hun auto op een hogere plankje (ook al kunnen ze kwalitatief slechter zijn).
Het is zeg maar net zoals jij vroeger nike's wilde hebben ipv scapino schoentje voor de matties.
Ik rij ook geen bmw puur omdat ik de prijs/wat je krijgt verhouding te laag vind. Maar als ik ruim in de duiten zat.. dan wist ik het wel hoor. Die 8 duizend extra voor een bmw met alles wat je nodig hebt neem ik dan voor lief
Idd, je luistert toch naar de motor en maak zo veel mogelijk toeren zodat het boven de subwoofer komt. Wat een noob is die Walter81 ook. Je zit pas op goede snelheid als de iedereen in kunt halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:08 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Heb je die nodig dan als je altijd op de linkerstrook zit?
Heeft niks met kwaliteit te maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:02 schreef Walter81 het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van de richtingaanwijzers in dat soort pauperwagens als de BWM?
Die blijken namelijk ALTIJD kapot te zijn in dat soort wagens.
Naviquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft niks met kwaliteit te maken.Richtingaanwijzers zitten in het optie pakket, en die nemen ze nooit, want dat geld geven ze liever uit aan een navi of meebewegende koplampen enzo.
Overigens in de nieuwe bmw's hoor je je motor amper meer dus moet je toch wel flink wat toeren gaan maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd, je luistert toch naar de motor en maak zo veel mogelijk toeren zodat het boven de subwoofer komt. Wat een noob is die Walter81 ook. Je zit pas op goede snelheid als de iedereen in kunt halen.
Te lomp, maar het is wel een brok auto als je graag zorgeloos rondrijdt en het niet zo graag op de weg let.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:19 schreef Ab-Normaal het volgende:
Vraag ik me af wat de fokkers van de Range Rover vinden, zien we nu ook vaak.
Een range rover is voor wegen die niet geasfalteerd zijn, en niet voor perfect geasfalteerde weg tussen je huis en kantoorbaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:19 schreef Ab-Normaal het volgende:
Mwah, voor mij is het niet zo belangrijk om in een bak te rijden puur om mensen te laten zien hoe veel ik wel niet verdien. Ik rij ook nog wel in een Opeltje als het moet, als 'ie maar zorgt dat ik op mijn bestemming kom en comfortabel kan rijden. Met een leuke Astra of Vectra maak je mij ook al blij, zijn ook echt niet slecht meer tegenwoordig hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:02 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar het is net waar je zo'n auto positioneert. Volkswagen zie ik echt in het rijtje van opel en toyota ofzo. En toch vragen ze altijd de top prijzen in dat rijtje.
bmw, audi en mercedes zetten hun auto op een hogere plankje (ook al kunnen ze kwalitatief slechter zijn).
Het is zeg maar net zoals jij vroeger nike's wilde hebben ipv scapino schoentje voor de matties.
Ik rij ook geen bmw puur omdat ik de prijs/wat je krijgt verhouding te laag vind. Maar als ik ruim in de duiten zat.. dan wist ik het wel hoor. Die 8 duizend extra voor een bmw met alles wat je nodig hebt neem ik dan voor lief
Maar we hebben het toch over oude bmw's met sjonnies en mocro'squote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:21 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Overigens in de nieuwe bmw's hoor je je motor amper meer dus moet je toch wel flink wat toeren gaan maken.
Idd, het gaat om het comfort. Maar als jij ooit in een x5 rijdt met stabilizors en alles erop en eraan.... je kunt er gewoon in slaap vallen. En die comfort krijg je niet in een willekeurig ander merk hoeveel geld je er ook tegenaangooid. Maar goed, dit is weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mwah, voor mij is het niet zo belangrijk om in een bak te rijden puur om mensen te laten zien hoe veel ik wel niet verdien. Ik rij ook nog wel in een Opeltje als het moet, als 'ie maar zorgt dat ik op mijn bestemming kom en comfortabel kan rijden. Met een leuke Astra of Vectra maak je mij ook al blij, zijn ook echt niet slecht meer tegenwoordig hoor.
Staat toch als topic titel mensen die BMW rijdenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar we hebben het toch over oude bmw's met sjonnies en mocro's
Een oude 5 serie 3 liter en gemodicifeerde uitlaat maakt wel nare geluiden hoor.
Valt over te discussieren. Ik heb in een nieuwe Mazda 6 en een Audi A4 gereden en dat reed goddelijk. Goed, nu kan het wel zo zijn dat ik veel herrie gewend ben omdat mijn eerste auto`tje een Astra`tje van '92 was.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd, het gaat om het comfort. Maar als jij ooit in een x5 rijdt met stabilizors en alles erop en eraan.... je kunt er gewoon in slaap vallen. En die comfort krijg je niet in een willekeurig ander merk hoeveel geld je er ook tegenaangooid. Maar goed, dit is weer een andere discussie.
Gigi Ravelli.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kijk trouwens wel heel veel naar jou avatar.
Mazda 6quote:
Alleen die achterlampen vind ik d'r totaal niet bij passen. Voor de rest een heerlijke auto; alsof je op een wolkje rijdt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mazda 6Maar dan wel die van voor 2008 en na 2006. Ik vind die nieuwe niet zo mooi.
Doe mij dan maar die RX-8quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mazda 6Maar dan wel die van voor 2008 en na 2006. Ik vind die nieuwe niet zo mooi.
RX 8 is ook leuk, maar niet praktisch qua meerdere mensen of andere dingen vervoeren.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:13 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Oh god, manlief heeft een aardige baan en heeft voor z'n huishoudsnol een BMW gekocht zodat ze 'veilig' de kinderen naar school en de hockeyclub kan brengen en boodschappen kan doen.
Dubbele failquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
Laatst was er zo'n gast stoer aan het doen in z'n BMW, zeiden twee van die chicks tegen elkaar: "stoer hoor, patsen met je vaders auto" toen dacht ik echt, wat voor pauper is je vader dan, als hij in een verragde 3.18 uit 1992 rijdt.
Dank jequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bestuurders van grote Peugeots doen dat ook, maar die horen niet tot die groep, die denken alleen maar tot die groep te behoren, maar met een Peugeot ben je gewoon triest.
Ah, een tuinbroek die met d'r kaplaarzen in de potgrond staatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:25 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
* maedel heeft een vrouw en zelf een goede baan...
We zijn 1952 voorbij hoor.
kutkindkloon
Doe mij maar een Amerikaan!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:07 schreef piekartz87 het volgende:
bmw heeft gewoon meer als een slecht rijdende amerikaan die teveel zuipt,
of een vierkant blik met wielen, zoals al die kleine autotjes van tegenwoordig
Dat is toch de meest geile auto ever!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:19 schreef Ab-Normaal het volgende:
Ja. Vooral omdat je met deze auto echt kunt patsenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Humorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:30 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ah, een tuinbroek die met d'r kaplaarzen in de potgrond staat
Hoe lang heb je als secretaresse geld op moeten potten voordat je die auto kon kopen?
Wannabe kerel
Te belachelijk de prijs wat ze ervoor vragen. 50.000 euroquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:47 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Eos.![]()
[ afbeelding ]
Als er een auto is die ik na mijn huidige wil hebben dan is 't die wel.
Is met vrijwel elke auto, vooral import uit de VS loont zich momenteel met die lage dollarkoers. Gaat nu allemaal nog prima, maar onze regering kennende zal dat ook niet mer lang duren voor ze daar weer een of andere achterlijke wet voor in het leven roepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Te belachelijk de prijs wat ze ervoor vragen. 50.000 euro
In duitsland 30.000 , als je m laat importeren naar nederland komt er 9500 bovenop en hebje m voor 40k dus mooi 10k bespaard
nutteloos om zo'n amerikaan te hebben in europa,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doe mij maar een Amerikaan!!![]()
En dat ie veel zuipt, tja, ze zijn om te bouwen en daarbij, de eigenaar moet het betalen, niet jij.
Geloof me, onze camaro is alles behalve traag.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:43 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
nutteloos om zo'n amerikaan te hebben in europa,
mijn vader had (helaas) zo'n lelijke nieuwe crysler voyager , 3,5 liter benzine en mijn 18 jarige roestige 316i bmw is nog sneller, ( I kid you not! )
nu heeft hij een nieuwe audi A6 2.0 diesel die die lelijke 3.5 benzine ver achterlaat.
ik bedoel maar,, met zo'n literinhoud van de motor zo veel zuipen en nog zo traag,
laat ik maar helemaal niet beginnen over bochten maken in zo'n bak. en ook nog over de afwerking, de deurpanelen lieten meteen los toen hij hem nog maar net had.
Dees richlady?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geloof me, onze camaro is alles behalve traag.
Menig patsertje heeft ons er proberen uit te rijden, nog niet gelukt.
Moet zeggen dat het ook voornamnelijk de klassieke Americaan is waar ik gek op ben.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Mensen die amerikaanse autos kopen zijn dooooooooohooooom.
Tot die bestuurder van die mustang ziet wat ik wekelijks een de pomp betaal. Daar krijgt hij vocht van rond zijn kringspiertje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wacht maar toch je een dikke mustang met 26" naast je ziet rijden. Krijg je het spontaan vochtig rond je kringspiertje.
Kan je die mening ook nog onderbouwen of vraag ik nu te veel van je?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Mensen die amerikaanse autos kopen zijn dooooooooohooooom.
hahaha, helaas niet.quote:
Waarom zou jij je druk maken over wat een ander betaald bij de bezinepomp? als diegene dat kan betalen dan is het toch goed, diegene weet toch waar die aan begint?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tot die bestuurder van die mustang ziet wat ik wekelijks een de pomp betaal. Daar krijgt hij vocht van rond zijn kringspiertje.
Ik fiets elke dag op m'n driewieler met helm zonder fietsbel. Extra aerodynamisch. Op een halve glaasje fruitontbijt kan ik zeker 25 kilometer fietsen man.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tot die bestuurder van die mustang ziet wat ik wekelijks een de pomp betaal. Daar krijgt hij vocht van rond zijn kringspiertje.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik fiets elke dag op m'n driewieler met helm zonder fietsbel. Extra aerodynamisch. Op een halve glaasje fruitontbijt kan ik zeker 25 kilometer fietsen man.
Krijg je al een stijve voelak! Vieze pedo!
er zijn heus wel amerikanen die "niet traag" zijn,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geloof me, onze camaro is alles behalve traag.
Menig patsertje heeft ons er proberen uit te rijden, nog niet gelukt.
Moet zeggen dat het ook voornamnelijk de klassieke Americaan is waar ik gek op ben.
Denk dat je ook gewoon voor een bepaald soort auto valt en de een heeft daar andere redenen voor dan de ander.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
er zijn heus wel amerikanen die "niet traag" zijn,
maar ze doen het met veel meer verbruik dan een gemiddelde europese sportwagen.
dat is meer mijn punt,
en in het bochtenwerk is hij slechter. en afwerking
wat voorn motor zit er in die camaro dan?
( tuurlijk die lompe amerikaanse bakken zien er wel leuk uit, maar van een mooie beemer ben ik ook niet vies)
Daar gaat het toch niet om? Iemand zegt dat amerikaanse auto's kopen dom is, het verbruik vind ik een reden. En ten tweede de onnodig veel CO2 uitstoot die ze geven. Maar jij bent een liefhebber, begrijp ik? Dan moet je voortaan ook niet meer over rokers klagen want zo'n Amerikaanse bak is wel stukken slechter voor je luchtwegen (en voor die kinderen van je) dan een hele rokerskroeg bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom zou jij je druk maken over wat een ander betaald bij de bezinepomp? als diegene dat kan betalen dan is het toch goed, diegene weet toch waar die aan begint?
Kan je me even uitleggen waar dit op slaat of wist gewoon niks ziinigs meer te zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik fiets elke dag op m'n driewieler met helm zonder fietsbel. Extra aerodynamisch. Op een halve glaasje fruitontbijt kan ik zeker 25 kilometer fietsen man.
Krijg je al een stijve voelak! Vieze pedo!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:40 schreef Bleekmiddel het volgende:
Ik heb mijn jaguar van een bmw dealer, Pimp!
foto? je doelt op mijn avatar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:57 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
die foto
echt , maarja je zal wel een aardige gozer zijn enzo
tuurlijk moet je zelf weten waar je in rijd en wat je prettig vind, 100% gelijk!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:11 schreef snakelady het volgende:
wat weet jij van de uitstoot van onze wagen? wie weet is die wel aangepast...
Vind het alleen zo'n gezever altijd over welke auto beter is, kom op, ieder zijn of haar eigen smaak/keuze en je moet rijden waarin je je zelf prettig voelt.
Speciaal voor jou hebben ze fietsen met zijwieltjes ontwikkeld.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:52 schreef DANILXL het volgende: ik zelf zou nooit in een bmw kunnen rijden.
nee de merken volvo en lexusquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:26 schreef right_turn het volgende:
[..]
Speciaal voor jou hebben ze fietsen met zijwieltjes ontwikkeld.
lexus is toch meer een namaak merc/bmw ?quote:
Wat denk je van een LPG tank installeren?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
tuurlijk moet je zelf weten waar je in rijd en wat je prettig vind, 100% gelijk!
maar ga niet zeggen dat jij je 6. zoveel liter amerikaan hebt aan weten te passen zodat hij zuinig is. dat is niet mogelijk
Je moet niet overal zo serieus op ingaan, slangenmeisje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:11 schreef snakelady het volgende:
wat weet jij van de uitstoot van onze wagen? wie weet is die wel aangepast...
Lexi zijn mooie bakken, alleen beláchelijk duur voor wat je er voor krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:00 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
lexus is toch meer een namaak merc/bmw ?
Leuk dat je volvo noemt. Maar volvo's zijn op alle gebieden inferieur aan BMW. Ze pretenderen veilig en solide te zijn, maar zelfs dat valt zeer te betwijfelen.quote:
Supersnelle motoren die nog zuinig zijn ook? Met een fluwelen rechtervoet ja. Als je flink gaat gassen met een beetje 6-cylinder dan is 1 op 6 echt geen uitzondering hoor..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
tuurlijk moet je zelf weten waar je in rijd en wat je prettig vind, 100% gelijk!
maar ga niet zeggen dat jij je 6. zoveel liter amerikaan hebt aan weten te passen zodat hij zuinig is. dat is niet mogelijk
bmw heeft supersnelle motoren, en nog zuinig ook nog.
dat is gewoon een feit.
verder is het mooi voor je dat je een auto hebt die jij prettig vind,
maar ik blijf amerikaanse auto's haten om hun slechte afwerking en om hun gigantische brandstof comsumptie voor (in vergelijk met duitse auto;s) mindere prestatie.
Is vast zelf een BMW-rijder!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef speknek het volgende:
BMW-rijders, ergste tuig wat er is..
Ben nog gezakt voor m'n rijexamen omdat er zo'n pauper het nodig vond precies tijdens m'n examen vijf minuten lang te gaan bumperkleven.
"Had je die vent achter je niet gezien"
"Ja natuurlijk had ik hem gezien, kon moeilijk missen, maar ik laat me toch niet uitgerekend op m'n examen opnaaien omdat zo'n kankerpauper een te korte piemel heeft?!"
"Oh ja. Ja. Maar toch ben je gezakt"
rijexaminatoren zijn het eennaergste tuig wat er bestaat.
Oftewel je bleef onnodig links plakken. Eigen schuld dikke bult.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef speknek het volgende:
Ben nog gezakt voor m'n rijexamen omdat er zo'n pauper het nodig vond precies tijdens m'n examen vijf minuten lang te gaan bumperkleven.
"Ja natuurlijk had ik hem gezien, kon moeilijk missen, maar ik laat me toch niet uitgerekend op m'n examen opnaaien omdat zo'n kankerpauper een te korte piemel heeft?!"
Wat me brengt tot m'n volgende klacht, rijexaminatoren zijn het eennaergste tuig wat er bestaat.
Is wel een uitzondering. Ik heb wel eens een 750il gereden, en daar kwam ik op 1 op 8 gemiddeld terecht. Dan hebben we het over een twaalfcilinder.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Supersnelle motoren die nog zuinig zijn ook? Met een fluwelen rechtervoet ja. Als je flink gaat gassen met een beetje 6-cylinder dan is 1 op 6 echt geen uitzondering hoor..
Het was een enkele rijstrook binnen de bebouwde komquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:53 schreef fathank het volgende:
Oftewel je bleef onnodig links plakken. Eigen schuld dikke bult.
Je maakt mij niet wijs dat je gezakt alleen omdat een ander zat te bumperkleven. Dan zul je zelf wel te lang links zijn blijven hangen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef speknek het volgende:
Open zelf maar een topic.quote:Wat me brengt tot m'n volgende klacht, rijexaminatoren zijn het eennaergste tuig wat er bestaat.
Klopt, ik "keek niet ver genoeg vooruit". Anders had ik dat bordje met einde bebouwde kom wel gezien waardoor ik wat eerder extra gas kon gaan geven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:08 schreef BobbyB het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat je gezakt alleen omdat een ander zat te bumperkleven. Dan zul je zelf wel te lang links zijn blijven hangen.
quote:Open zelf maar een topic.
Nu moet je niet gaan doordraaien he, we hebben het hier gewoon over vervoermiddelen. Tjonge jonge, materialisme op z'n best. Ga dan gewoon fietsen als jullie er zo slecht tegen kunnen. Wat mensen ook bezig houdt tegenwoordig, het wordt tijd voor een economische ciris ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:22 schreef Chooselife het volgende:
En die paupers die in van die e36's 316's met monsterbumpers rondrijden zijn géén BMW-rijders.
Dat had net zo goed een calibra, golf II, civic CRX of corrado kunnen zijn.
Echte BMW-rijders, rijden in exemplaren met opties die door BMW zelf ontwikkeld zijn. Of door huistuner Alpina (en bij hoge uitzondering AC Schnitzer).
Een echte bmw-rijder weet dat Alpina zich niet een tuningbedrijf noemt. Ze walgen van die tag en willen niet in de categorie gerekend worden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:22 schreef Chooselife het volgende:
En die paupers die in van die e36's 316's met monsterbumpers rondrijden zijn géén BMW-rijders.
Dat had net zo goed een calibra, golf II, civic CRX of corrado kunnen zijn.
Echte BMW-rijders, rijden in exemplaren met opties die door BMW zelf ontwikkeld zijn. Of door huistuner Alpina (en bij hoge uitzondering AC Schnitzer).
thats a new one, een 6 liter LPG mussle car,quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat denk je van een LPG tank installeren?
Gemiddeld gebruik is iets anders als flink gassen (in mijn optiek..).quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Is wel een uitzondering. Ik heb wel eens een 750il gereden, en daar kwam ik op 1 op 8 gemiddeld terecht. Dan hebben we het over een twaalfcilinder.
De zescilinder BMW-motoren, vanaf het model e34 (>'88), zitten op 1 op 10 tot 1 op 11 gemiddeld.
Alpina is officieel een automerk. Een echte Alpina staat ook als Alpina op kenteken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:01 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Een echte bmw-rijder weet dat Alpina zich niet een tuningbedrijf noemt. Ze walgen van die tag en willen niet in de categorie gerekend worden.
wetten overtreed je er niet mee maar zowel BMW als Alpina zijn niet echt blij met zulke uitspraken. Ik las het en wilde ff mijn mening over over kwijt. Verder vrij weinig te melden hierzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Alpina is officieel een automerk. Een echte Alpina staat ook als Alpina op kenteken.
Ik geloof dat ik geen enkele wet overtreed door Alpina "huistuner" te noemen.
Want dan komen er opeens bloemetjes uit de uitlaat i.p.v. kilozware hompen CO2?quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:57 schreef snakelady het volgende:
Wat denk je van een LPG tank installeren?
Ok, je bent dus gezakt voor je rijbewijs, en het lag niet aan jezelf maar aan die pauper mét rijbewijs achter je.quote:
Nee, maar het gaat erom dat hij dan zuiniger is en het scheeld wel weer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Want dan komen er opeens bloemetjes uit de uitlaat i.p.v. kilozware hompen CO2?.
sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet niet overal zo serieus op ingaan, slangenmeisje.Ik zit je maar te stangen.
Het is namelijk niet per definitie zo dat Amerikaanse auto's veel meer vervuilen dan een standaard Europese. Volgens mij vervuilen de oude auto's veel meer.
ik heb gene idee wie jij bent maar ik schijn nogal een indruk te hebben gemaakt op je.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef Liquidootje het volgende:
ik zie het nu pas slangenvrouw is die irritante kd-fotografie![]()
Ik heb zo het vermoeden dat-ie op LPG een stuk onzuiniger is dan op benzine.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef snakelady het volgende:
Nee, maar het gaat erom dat hij dan zuiniger is en het scheeld wel weer.
alle beetjes helpen!
Ik zeg toch ook helemaal niet dat alle beetjes helpen voor het millieu?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat-ie op LPG een stuk onzuiniger is dan op benzine.
Beetje lame om te zeggen dat je het voor het milieu doet, het gaat gewoon om je portemonnee.
kleine auto's zijn in de stad idd veel makkelijker!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:13 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vind grote auto's meestal niet praktisch. Zitten geinige dingen tussen, ze rijden vaak ook wat lekkerder wanneer je boven de 100 rijdt. Praktijk wil echter dat ik voornamelijk in Amsterdam rijd en nogal slecht tegen parkeerplekken waar mijn auto net niet in past kan... Niks voor mij dus. Tenzij ik echt geld te veel heb, dan zou ik een wat grotere auto als tweede auto kopen. Wellicht ook een BMW... zitten leuke dingen tussen.
Ook van mijn kant sorry, was een beetje flauw bezig.quote:
een iets oudere versie helaas..quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:49 schreef BobbyB het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
Damn! Dat lijkt me echt niet grappig, door Amsterdam. Het rijden is dan al iets minder, maar het vinden van een parkeerplek is helemaal een ramp.![]()
[..]
Ook van mijn kant sorry, was een beetje flauw bezig.
LPG stoot een hoop minder co2 uit als benzine of diesel. Daarentegel wel meer NO2 tov benzine. En aangezien het tegenwoordig toch alleen maar over CO2 uitstoot gaat is een LPG-installatie prima ethisch verantwoord.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat-ie op LPG een stuk onzuiniger is dan op benzine.
Beetje lame om te zeggen dat je het voor het milieu doet, het gaat gewoon om je portemonnee.
OMG, jij hebt in een uit de kluiten gewassen lijkenwagen gereden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
een iets oudere versie helaas..![]()
[ afbeelding ]
en
Volgens dit staatje:quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef fathank het volgende:
LPG stoot een hoop minder co2 uit als benzine of diesel. Daarentegel wel meer NO2 tov benzine. En aangezien het tegenwoordig toch alleen maar over CO2 uitstoot gaat is een LPG-installatie prima ethisch verantwoord.
Is ook nog groot zat om je zorgen te maken over de lak.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
Eensch!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef MotionalFB het volgende:
Beter als die franse gedrochten die na 3 jaar geen klap meer waard zijn....
Beste reply van het hele topic. En het klopt nog ook !quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef MotionalFB het volgende:
Laat mij maar lekker BMW rijden (of een andere duitse auto)
Stijlvolle auto'sen lekker snel
![]()
Beter als die franse gedrochten die na 3 jaar geen klap meer waard zijn....
dat is pas echt een aso-bakquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
hahaha erg he, maar wel veel ruimte achterin.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
OMG, jij hebt in een uit de kluiten gewassen lijkenwagen gereden.
de dobbelsteentjes voorin doet het hem he.quote:
Of dat bejaard volk in zo'n Daihatsu Cuore/Hyundai Atos/Suzuki WagonRquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou die nieuwste BMW's, die vormgeving, daar krijg ik 'm nou niet bepaald van omhoog.
Vreselijk lelijke dingen zijn het.
En ja er rijden bepaalde type mensen in, inderdaad.
BMW rijders gaan nog wel, maar Opel Zafira rijders daarentegen.![]()
![]()
![]()
![]()
De grijze Opel Zafira met van die gekleurde plakplaatjes op de achterramen voor de kids;
de lekker ja-kijk-mij-eens-stoer-te-hard-rijden-maar-niet-te-hard-ik-wil-geen-bon - 130km/u constant op de linkerrijbaan plakkende want daar 3 km verderop rijdt ook een vrachtwagen en je mag toch maar 120 dus wat zeur je nou -- rijder.
'k ga er misschien een apart topic over openen.
Je kan niet zulke lange titels aan topics geven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou die nieuwste BMW's, die vormgeving, daar krijg ik 'm nou niet bepaald van omhoog.
Vreselijk lelijke dingen zijn het.
En ja er rijden bepaalde type mensen in, inderdaad.
BMW rijders gaan nog wel, maar Opel Zafira rijders daarentegen.![]()
![]()
![]()
![]()
De grijze Opel Zafira met van die gekleurde plakplaatjes op de achterramen voor de kids;
de lekker ja-kijk-mij-eens-stoer-te-hard-rijden-maar-niet-te-hard-ik-wil-geen-bon - 130km/u constant op de linkerrijbaan plakkende want daar 3 km verderop rijdt ook een vrachtwagen en je mag toch maar 120 dus wat zeur je nou -- rijder.
'k ga er misschien een apart topic over openen.
Nieuwe avatar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan niet zulke lange titels aan topics geven.
Een keer wat anders hequote:
psst, 1ste pagina, die kanariegele.quote:
Geel is vet!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
psst, 1ste pagina, die kanariegele.en hij is nog niet omgebouwd, gaat binnen een aantal maanden gebeuren, nu rijden we er af en toe in het weekend mee.
Neuh, ik rij met op gazelle fiets van 30 jaar oud en met mijn OV-jaarkaart.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:37 schreef botterfly het volgende:
[..]
Oh sorry, op je pik(je) getrapt? Ik had het niet over beter maar over de lengte.
BMW rijder soms?
Ja, ik vond het een inkopper
100% mee eens, dat zijn toch ook geen auto's meer? dat kan ik met paint nog uittekenen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Of dat bejaard volk in zo'n Daihatsu Cuore/Hyundai Atos/Suzuki WagonRDaar word ik gewoon spontaan nerveus van als ik zoiets voor me heb rijden.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:30 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde je bijna uitlachen met je Z3.
Toen zag ik dat je vrouw bent. En een nerdin die in een z3 rijdt verdient respect.
Mooie auto.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
En nu schrijf en spreek je ook beter Chinees zeker?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef Liquidootje het volgende:
Ik rij is een BMVV in china gekocht. Ziet er precies hetzelfde uit, maar dan 10 keer goedkoper. Je ziet er echt niet van.
Mensen met geld kopen een Audi R8quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik gingr ook op kwaliteit af, desnoods les ik in bmw, maar de user die ik had gequote niet. ok dat tweede punt is idd verkeerd overgekomen dat denk ik niet alleen wel een deel.
een auto die ik bij de welbedeelden vind passen zijn de merken
volvo en lexus
en z3 3.0! is een lachen bakkie, kun je iemand niet om uitlachen lijkt mequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:30 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde je bijna uitlachen met je Z3.
Toen zag ik dat je vrouw bent. En een nerdin die in een z3 rijdt verdient respect.
Jazeker!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
En nu schrijf en spreek je ook beter Chinees zeker?
Thnx! Heb naar een M gekeken maar dat is me qua snelheid gewoon té. Maar ze klinken ook goddelijk, het brult echt, daarom wilde ik ook een 6 pitter zelf.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
en z3 3.0! is een lachen bakkie, kun je iemand niet om uitlachen lijkt me
pittig wagentje hoor.
ik zag vandaag nog de M versie van de Z3, helemaal vet, en snel
Die lui hebben gewoon zelf nog nooit in een bmw geredenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:40 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ik moet wel lachen om mensen die het een wijvenauto vinden want het is geen makkelijke auto om in te rijden.
Kan je je alsnog afvragen of je je daar wat van aan moet trekken!?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef Liquidootje het volgende:
...
Maar goed stempels komen dus niet door puur onwetendheid, maar meer door de gespotte doelgroep in diezelfde auto.
Wat een onzin. Als je dan in die prijsklasse wil blijven kopen mensen met geld over het algemeen liever een Porsche 911 o.i.d.. Bovendien, wat zijn mensen met geld? Wat een onzin bewering.quote:
Nee haha, dat was ook mijn conclusie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Die lui hebben gewoon zelf nog nooit in een bmw gereden
Zo luxe issie niet, er zit geen verlicht make-upspiegeltje in en kunnen maar 2 lippenstiften in het miniscule dashboardkastje dus wellicht heb je toch een verkeerd beeld van de dames in Bloemendaal.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ehm het vrouwen imago komt niet door de mannen hoor. Dat komt door de vrouwen die erin rijden. Rij maar eens door bloemendaal heen. Allemaal tuthola's met turtleneks + broch + gouden ketting.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kan je je alsnog afvragen of je je daar wat van aan moet trekken!?
on-topic:
Zeuren over andermans auto is bijna net zo nuttig als zeuren over andermans vriendin.
Vooral als je vader net de zijwieltjes van je fietsje heeft gehaald.
Over het algemeen kopen mensen wat ze zelf willen. En als diegene een R8 wil, koopt ie er een. Wil ie een Porsche, koopt ie een Porsche.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:47 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je dan in die prijsklasse wil blijven kopen mensen met geld over het algemeen liever een Porsche 911 o.i.d.. Bovendien, wat zijn mensen met geld? Wat een onzin bewering.
@ DANILXL
Lexus is nog steeds vaak not done, blijft een jappenbak hoe goed hij ook in elkaar steekt. Volvo kan ik wel inkomen overigens, veel artsen rijden Volvo.
Ook beslist niet lelijk!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:24 schreef fathank het volgende:
Heel vaak JUIST niet. Denk aan veel nouveau riche figuren die kraak noch smaak hebben, louter geld...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:35 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ook beslist niet lelijk!
Ik las nog een leuk verhaaltje in een oude Privé bij de afhaalchinees gister.
Conny van Breukhoven krijgt van haar man Hans in 1996 een BMW Z3, 1 van de eersten, een heuse gelimiteerde James Bond uitgave waar de goedmoedige Hans heel wat connecties voor heeft moeten aanspreken want destijds was er gelijk een enorme run op die dingen.
Wat zou die sn.. (nee laat ik het netjes houden) toen gezegd hebben: Je denkt toch zeker niet dat ik zo'n Playmobile autootje ga rijden he? Daarna kocht hij een open Bentley voor haar van 600.000 en toen zou mevrouw wel gelukkig zijn.
Dan denk ik wel bij zo'n verhaal... Klasse zit hem niet altijd in het aantal nullen van het prijskaartje.
Exactly en enige zorg die die lui hebben is zich afvragen waarom ze niet geaccepteerd worden door het "oude geld". Of je dan gelukkig bent, ik betwijfel het. Heb je veel geld en leg je jezelf nog aan banden door alleen te kopen wat een acceptabel hoog prijskaartje heeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:48 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Heel vaak JUIST niet. Denk aan veel nouveau riche figuren die kraak noch smaak hebben, louter geld...
Joh, de gemiddelde Turk heeft nog meer verstand van auto's dan de gemiddelde arts.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:47 schreef ChRoNiC het volgende:
...
Lexus is nog steeds vaak not done, blijft een jappenbak hoe goed hij ook in elkaar steekt. Volvo kan ik wel inkomen overigens, veel artsen rijden Volvo.
Hadden jullie auto's geen rem?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef DrDarwin het volgende:
Wij hebben nog rijden geleerd zonder rem of stuurbekrachtiging, in auto's met gammele stuurkogels, met banden die ieder moment onder je auto vandaan konden knallen.
Wat een toegevoegde waarde!!.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:00 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ga jij maar in je trabant weer terug naar duitsland opa.
Twee weken terug al wat demo's in de showrooms ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
Die BMW X6 is die al lang uit in NL ? Brute bak, zag hem vandaag voor het eerst.
Overigens al die mensen die 316i etc. rijden moeten dood.
Die wagen was gekocht volgens mij, kentekenplaat en al. Wat een apparaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Twee weken terug al wat demo's in de showrooms ja.
Ik heb al een proefrit aangevraagd, maar mocht niet
Als ze dat zouden doen, dan zou de wachtlijst nu al 14weken zijn en dan was het ding meer op de weg dan in de showroom
Seatquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:59 schreef nagel72 het volgende:
rijdt seat tdi
getuned met
gemodeficeerde chip en andere verstuivers inside
rijdt de meeste (snelle) bakkie's eruit
tuned bij adrik en me buurman![]()
Den bosch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die wagen was gekocht volgens mij, kentekenplaat en al. Wat een apparaat
Nee Sittard. Maar volgens mij was die wagen gekocht in Echt (mid-limburg) als ik het me goed herinner.quote:
Bert Storyquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:17 schreef Liquidootje het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze nu een foto zouden maken, dan zag je het er tussen staan
idd. Vandaag eens proef op som, Zwolle richting Groningen om 1600 uur. Megadruk en files. Ik bleef constant in de rechterbaan, en al die idioten vliegen links en rechts rakelings langs mij, voegen levensgevaarlijk in om zich zo snel mogelijk in de linker banen te drukken. Nou en bij het tankstation 20 km verderop reed ik ze allemaal weer voorbij omdat de linkerbaan te druk was en bijna stil stond. Na Staphorst reed ik die aso Mercedes rijder die me bijna tegen de vrachtwagen geplet had ook al weer voorbij. Al dat gedruk en geslinger en asociaal gedrag voor nop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef DrDarwin het volgende:
Het is toch wonderlijk dat snelheidspeperkende maatregelen geen invloed hebben op het idee van menigeen dat het enige dat telt het imago van snelheid van hun voertuig is.
De gemiddelde berijder van een auto zal nooit in de situatie terechtkomen waarin de superieure wegligging van zijn auto, zijn leven en dat van zijn passagiers zal redden gewoon door het feit dat de snelheden die men kan bereiken nooit meer bereikt worden. En dan gaat men, om de indruk te wekken dat men een superbestuurder is die de weg voor zich alleen opeist, bepaald gedrag gaat vertonen dat volslagen nutteloos en gevaarlijk is vooral in de drukte van het hedendaagse verkeer.
Ben jij een kubo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:17 schreef Liquidootje het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze nu een foto zouden maken, dan zag je het er tussen staan
ik heb ook een 18 jaar oude 316iquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
Die BMW X6 is die al lang uit in NL ? Brute bak, zag hem vandaag voor het eerst.
Overigens al die mensen die 316i etc. rijden moeten dood.
Schijnbaar maak je je nu al genoeg druk er over, want je plaatst een kutkick in dit alweer 9 dagen oude topic.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef dottinator het volgende:
Ik heb geen BMW, maar als ik er één zou hebben, zou ik heeeeel erg van dit soort topics genieten.![]()
Ja, ik zou er heel erg lekker op gaan dat er mensen zijn die zich druk maken als ik in een BMW rijd.
We hebben een BMW en het is inderdaad gewoon geweldig grappig als andere mensen daar over zeiken en je fout vinden. Vooral m'n familie vindt het maar niks. En de vader van m'n vriend had het laatst nog over die 'hoerensloep'.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef dottinator het volgende:
Ik heb geen BMW, maar als ik er één zou hebben, zou ik heeeeel erg van dit soort topics genieten.![]()
Ja, ik zou er heel erg lekker op gaan dat er mensen zijn die zich druk maken als ik in een BMW rijd.
ik heb ook geen stuurbekrachtiging, maar als je toen ook gammele stuurkogels had kocht je het verkeerde merk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef DrDarwin het volgende:
Wij hebben nog rijden geleerd zonder rem- of stuurbekrachtiging, in auto's met gammele stuurkogels, met banden die ieder moment onder je auto vandaan konden knallen.
En met die auto's reden we binnendoor (een snelweg was er nog niet) van Maastricht naar Nijmegen binnen 55 minuten.
Probeer dat vandaag maar eens na te doen in je BMW...
Ik snap dat "ieder zijn hobby" verhaal, maar met de huidige brandstofprijzen wil je toch helemaal niet zo'n auto?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:59 schreef nagel72 het volgende:
rijdt seat tdi
getuned met
Ga even gooien met feiten die we nog niet kennen anders.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:36 schreef Nerzhul het volgende:
Mensen die zitten te zeuren over mensen die in een bmw rijden zijn of jaloers dat ze er zelf geen kunnen betalen of ze hebben zelf een tweedehandse afgetrapte bmw gekocht die er geen zin meer in had. Om terug te komen op het feit van volkswagen: Het is bewezen dat de meest aggressieve bestuurders in een Golf gti rijden.
Tja het blijft een seatquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:59 schreef nagel72 het volgende:
rijdt seat tdi
getuned met
Een KUt BOschenaar, maar bedoel het op de liefste wijze mogenlijk aangezien ik heel wat met den Bosch heb.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een KUt BOschenaar, maar bedoel het op de liefste wijze mogenlijk aangezien ik heel wat met den Bosch heb.
ik moest echt even lachen toen ik topic las, denk nu we toch zo zinloos bezig zijn kan ik ook nog wel even hiermee komen:Dquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ga even gooien met feiten die we nog niet kennen anders.
Je hebt gelijk het zijn idd de meest aggressieve bestuurders. Vooral omdat het van de mensen zijn die net hun rijbewijs hebben gehaald en snel willen gaan rijden. Ik rij zelf een R32 en ik ga niet bumperkleven of dergelijke. Meestal zijn het kerels in een oude bmw die tegen mij willen gaan racen of iets dergelijks. Ik ga gewoon aan de kant en laat ze voorbij heb geen zin.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:36 schreef Nerzhul het volgende:
Mensen die zitten te zeuren over mensen die in een bmw rijden zijn of jaloers dat ze er zelf geen kunnen betalen of ze hebben zelf een tweedehandse afgetrapte bmw gekocht die er geen zin meer in had. Om terug te komen op het feit van volkswagen: Het is bewezen dat de meest aggressieve bestuurders in een Golf gti rijden.
Mensen met dergelijke auto's kunnen het ook gewoon betalen. 1 op 3 rijden met de huidige benzineprijs.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:41 schreef Nerzhul het volgende:
Weet je wat ik ook weer zo iets vind. Gasten met een getuned autotje die bij een stoplicht der gas onderin aan het jagen zijn, welkom bij ik ben echt wel een mongool. Ik wil een dikke/snelle bak hebben maar koop maar een afgetrapt iets en daar pleur ik dan een stuk regenpijp onder om te hopen op leuk geluid.
De enige mensen die met der gas mogen spelen bij een stoplicht van mij zijn mensen met dikke amerikanen zoals: Dodge Charger, Mustang GT, Camaro en dergelijk.\
HEMI FTW!!!!!!
pleur er 18 inch chromen velgen onder en ze denken dat je een cokedealer bentquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:44 schreef Gokhan03 het volgende:
Wat een zeikerds allemaal hier. Waarom mag een auto niet een beetje herrie maken. Zelf rij ik ook in een BMW 525i uit 91 en die maakt ook het nodige kabaal.
Ik hoor ook dagelijks:"Oh vast van je pappie, oh dies oud, oh die staat vast altijd voor de deur" :s
Al dat jaloezie waar ik gek van word. Zulke figuren hebben meestal niet eens zelf een auto ;')
Ik mag niet hard rijden, mag niet hard optrekken, mag geen andere bumpers, mag geen andere uitlaat, mag geen herrie maken.
Al die zeikerds zijn echt van die mensen die vroeger vaak gepest zijn.
Kijk iemand die het snaptquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:41 schreef Nerzhul het volgende:
Weet je wat ik ook weer zo iets vind. Gasten met een getuned autotje die bij een stoplicht der gas onderin aan het jagen zijn, welkom bij ik ben echt wel een mongool. Ik wil een dikke/snelle bak hebben maar koop maar een afgetrapt iets en daar pleur ik dan een stuk regenpijp onder om te hopen op leuk geluid.
De enige mensen die met der gas mogen spelen bij een stoplicht van mij zijn mensen met dikke amerikanen zoals: Dodge Charger, Mustang GT, Camaro en dergelijk.\
HEMI FTW!!!!!!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:37 schreef Liquidootje het volgende:
Post eens een foto van de 525i uit 91.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:44 schreef Gokhan03 het volgende:
Wat een zeikerds allemaal hier. Waarom mag een auto niet een beetje herrie maken. Zelf rij ik ook in een BMW 525i uit 91 en die maakt ook het nodige kabaal.
Ik hoor ook dagelijks:"Oh vast van je pappie, oh dies oud, oh die staat vast altijd voor de deur" :s
Al dat jaloezie waar ik gek van word. Zulke figuren hebben meestal niet eens zelf een auto ;')
Ik mag niet hard rijden, mag niet hard optrekken, mag geen andere bumpers, mag geen andere uitlaat, mag geen herrie maken.
Al die zeikerds zijn echt van die mensen die vroeger vaak gepest zijn.
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:03 schreef botterfly het volgende:
[..]
Volgens de overlevering niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
mij vind het geluid van de muscle cars ook een beetje overdreven, veel lawaai weinig snelheid.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:22 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
Kerol fok je eigen eens niet zo op en lees eens wat ik zeg>?<
Ik zeg toch net dat er geen regenpijp onder gepleurd moet worden waardoor het lijkt alsof je met superdikke wagen aan komt rijden dat er dan zo een oud afgetrapt kut autotje komt aankakken.
Dat zeik ik af.
Als je een auto hebt die een beetje brult is wel mooi maar niet zoals een crackhoer de haar longen uit der lijf geneukt krijgt. Zo een super hoog gejank. Dat is wel zwaar bagger.
Daarom hou ik zo van de auto's out of the united states of MUSCLE CARS!!!!!
jij haalt de gemiddelde bmw rijder weer omlaag, das dan weer jammer,quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:55 schreef 2609 het volgende:
omg wat een gaar topicgeld niet voor mij want mijn bmw is 5 jaar oud en ik heb kankerdikke bmw maar toch gaar om uit jaloersighijd zo een topic te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |