quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Is het trouwens gezamelijk of gezamenlijk .. word zegt het laatste
Ik ga zo aan de gangquote:
Gaan we samen 20 minuten knallenquote:
Het is maar waar je aan gewend bentquote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:van dale zegt ook gezamenlijk.. ziet er toch vreemd uit
Ik ookquote:
Klopt,.. gelukkig heb ik het laatste al aangeleerd, maar toch, vind het vreemd klinken/eruit zien. Maargoed, dat doen wel meer woorden die je vaak ziet/hoort enzo.quote:
Klopt, mijn gevoel zegt ook gezamelijk, maargoed, gevoel kan vaak bedriegend zijn wat taal betreftquote:Op zondag 15 juni 2008 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt,.. gelukkig heb ik het laatste al aangeleerd, maar toch, vind het vreemd klinken/eruit zien. Maargoed, dat doen wel meer woorden die je vaak ziet/hoort enzo.
Je krijgt hem niet hoor!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
* Piles is weer op het goede moment
Succes Cali
Daar heb je helemaal gelijk in.. dat heb ik dus altijd met d's en t's..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, mijn gevoel zegt ook gezamelijk, maargoed, gevoel kan vaak bedriegend zijn wat taal betreft
* eens isquote:Op zondag 15 juni 2008 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, mijn gevoel zegt ook gezamelijk, maargoed, gevoel kan vaak bedriegend zijn wat taal betreft
quote:
Dan kun je hem mooi gevenquote:
quote:
Ik zou het graag doen, maar vraag me af het er beter van wordtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kun je hem mooi geven
Doe je ook nog eens iets
Als je gewoon lief en teder bent, wordt het er in iedergeval niet erger op hequote:Op zondag 15 juni 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen, maar vraag me af het er beter van wordt
Nee, das waarquote:Op zondag 15 juni 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je gewoon lief en teder bent, wordt het er in iedergeval niet erger op he
In dit topic ga je snellerquote:
dan weet je wat je te doen staatquote:
quote:In dit topic ga je sneller
Uh wat was het ook alweerquote:
Ja, Stage SC # 505 We gaan naar Wenen *O* en verderquote:Op zondag 15 juni 2008 21:19 schreef PieterBas het volgende:
Kan iemand de TT verklaren?
quote:
Dat heb ik nou nooitquote:Idd ja.. de inspiratie is hier hoger
Ja, geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Uh wat was het ook alweer![]()
weet de aanleiding niet meer.. owja morgen iedereen eendag, en toen begon Piles over kotsen
Duidelijkquote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, Stage SC # 505 We gaan naar Wenen *O* en verder
[..]
Ik heb een winst voor Tsjechie voorspeld, maaruh penalties zouden ook wel leuk zijn, met een gelijkspelquote:
Dat zou zeker wel wat leuks zijn....Zolang Tsjechie maar wintquote:Op zondag 15 juni 2008 21:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een winst voor Tsjechie voorspeld, maaruh penalties zouden ook wel leuk zijn, met een gelijkspel
Maar goed dat ik dan nog niet onderweg was danquote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Yesse het volgende:
Is net al geprobeerd. Heeft wel wat gewerkt maar niet helemaal
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is net al geprobeerd. Heeft wel wat gewerkt maar niet helemaal
Goed planquote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaar haar vast houden tijdens het kotsen
Oja nu echt werken
SOG
Ja, vraag me af hoe dat dan verwerkt in de poulequote:Op zondag 15 juni 2008 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zou zeker wel wat leuks zijn....Zolang Tsjechie maar wint![]()
Oja ik ging werken
Kom jij nou ook eigenlijk? Ja, tochquote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaar haar vast houden tijdens het kotsen
Ik zit bij een vereniging waar ook enkele fysiotherapeutes, sport masseurs en krakers rond lopen. Best wel lekker altijd!quote:
Weet ik nog niet....Moet zaterdags werken dus wat gingen we doen? Hoelaat en waar in utrechtquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaars haar vast houden tijdens het kotsen
Een langharige vriend van me heb ik zo al meeerdere keren geholpen!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaars haar vast houden tijdens het kotsen
Hebben alle studenten wel last vanquote:
Snel aangepast jijquote:
Dat is echte vriendschapquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een langharige vriend van me heb ik zo al meeerdere keren geholpen!
Hoelaat: vanaf eind van de middag ongeveer denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
Weet ik nog niet....Moet zaterdags werken dus wat gingen we doen? Hoelaat en waar in utrecht
Bowlenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelaat: vanaf eind van de middag ongeveer denk ik.
Wat: geen idee, bowlen was een idee
Tot hoelaat: zal wel niet al te laat worden voor de mensen die van ver komen
Lijkt me heerlijk om te weten wat jij als ontbijt en lunch hebt gegetenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is wel heel gebroederlijk, leer je elkaar nog eens echt kennen, van binnen en van buiten
en als het streekvervoer weer een CAO heeft...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelaat: vanaf eind van de middag ongeveer denk ik.
Wat: geen idee, bowlen was een idee
En wat is nou mooier om het daadwerkelijk te zienquote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Californium het volgende:
Lijkt me heerlijk om te weten wat jij als ontbijt en lunch hebt gegeten
dan is het goedquote:
Aaah, hou opquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:dat is wel heel gebroederlijk, leer je elkaar nog eens echt kennen, van binnen en van buiten
Dat ook jaquote:
als het al half verteerd isquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is nou mooier om het daadwerkelijk te zien
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Aaah, hou op
Wat kotsen betreft heb ik trouwens ideaal haar![]()
Alleen kots ik nooit
Met kleine brokjesquote:
In groen, bruin, rood, oranje....quote:
I knowquote:
Voor sommige wordt dat mss nog wat jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef PieterBas het volgende:
en als het streekvervoer weer een CAO heeft...
Welterustenquote:
Truste deanquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor sommige wordt dat mss nog wat ja
Ik heb waarschijnlijk nog een auto achter de hand, dus kan altijd nog een rondje doen
Zolang de treinen rijden scheelt het al een hoop.. en idd dan verder karren in je autotjequote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor sommige wordt dat mss nog wat ja
Ik heb waarschijnlijk nog een auto achter de hand, dus kan altijd nog een rondje doen
Groen vooral bij mequote:
Tot Delft zal het wel gaan lukken.. maar dan vanaf Delft naar huis..quote:
Alles gepaard met slijm en die heerlijke geurquote:
Oh men.. zie het helemaal voor mequote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Alles gepaard met slijm en die heerlijke geur
Utrecht - Groningen - Nijmegen - Zeeland wordt het dan ongeveer zekerquote:
Zo groot is Delft nou ook weer nietquote:Op zondag 15 juni 2008 21:38 schreef PieterBas het volgende:
Tot Delft zal het wel gaan lukken.. maar dan vanaf Delft naar huis..
Niet naar huisquote:Op zondag 15 juni 2008 21:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tot Delft zal het wel gaan lukken.. maar dan vanaf Delft naar huis..
ik zal me elastiekjes thuis latenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oh men.. zie het helemaal voor me
Zullen we maar samen naar de meet gaan?
Dan zal ik de avond van te voren goed drinken en smorgens een goede maaltijd naar binnen stoppenquote:
je hoeft me alleen op te halenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Utrecht - Groningen - Nijmegen - Zeeland wordt het dan ongeveer zeker
Heb jij wel een auto?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet naar huis![]()
Maar heb je geen auto dan?
Gewoon even de sleutel van vrienden in utrecht vragen, dan hoef je ook niet met een hoop drank op te reizen!quote:
En niet zo goed kauwen...jeweetz die brokjes enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zal ik de avond van te voren goed drinken en smorgens een goede maaltijd naar binnen stoppen
He vergeet mij niet!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is nog niks zeker hè, als het kan ga ik met de trein denk ik. En dan slapen in Breda, of alleen het laatste stukje naar huis rijden. Weet niet of ik zin heb om vrijdagmiddag naar Utrecht te rijden, en midden in de nacht alleen terugquote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef Californium het volgende:
je hoeft me alleen op te halenga met de trein terug
Jij ligt op de route Nijmegen - Groningen tochquote:
Ja dat zou jij doen, ik drink toch nietquote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gewoon even de sleutel van vrienden in utrecht vragen, dan hoef je ook niet met een hoop drank op te reizen!
Nee zal er zeker rekening mee houden.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
En niet zo goed kauwen...jeweetz die brokjes enzo
Van mijn huis is het ongeveer 17km fietsen tot aan de Burgwal...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zo groot is Delft nou ook weer niet
Alleen naar huis rijden is nog wel te doenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is nog niks zeker hè, als het kan ga ik met de trein denk ik. En dan slapen in Breda, of alleen het laatste stukje naar huis rijden. Weet niet of ik zin heb om vrijdagmiddag naar Utrecht te rijden, en midden in de nacht alleen terug
[..]
Jij ligt op de route Nijmegen - Groningen toch
cool....Maar weet niet of ik zin heb om al me spullen mee te nemen Utrecht in enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is nog niks zeker hè, als het kan ga ik met de trein denk ik. En dan slapen in Breda, of alleen het laatste stukje naar huis rijden. Weet niet of ik zin heb om vrijdagmiddag naar Utrecht te rijden, en midden in de nacht alleen terug @:
Zolang het niet mijn auto wordtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee zal er zeker rekening mee houden.
Moet ik nog een emmer meenemen, of wordt de bosjes/stoep/wc?
Delft ook op het lijstje dan, heb een grote auto nodig straksquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef PieterBas het volgende:
Van mijn huis is het ongeveer 17km fietsen tot aan de Burgwal...
Urinoirquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mja, denk het ook wel. Maar mss ga ik wel met de trein en dan slapen in Bredaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen naar huis rijden is nog wel te doen
quote:Uhm denk het haha.. topo leek ben ik
Ben je bang in het donker, of bang achter het stuur!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]Weet niet of ik zin heb om vrijdagmiddag naar Utrecht te rijden, en midden in de nacht alleen terug
In de bosjes is het meest charmant hequote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zal neit gebeuren, kan het wel een beetje sturenquote:
Bang is niet het goede woord, maar ik ken mezelf wat betreft vermoeidheid. En ik vind het dan geen goed plan om alleen nog anderhalf uur te moeten rijdenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben je bang in het donker, of bang achter het stuur!
Ik zet je wel voorin, kan het raampje openquote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zal neit gebeuren, kan het wel een beetje sturen
Allebei kort rokje aanquote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
In de bosjes is het meest charmant he
In het donker dan idd niet.. zelfkennis goedquote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Bang is niet het goede woord, maar ik ken mezelf wat betreft vermoeidheid. En ik vind het dan geen goed plan om alleen nog anderhalf uur te moeten rijden
en wordt je minder snel misselijkquote:
* PieterBas woont niet in Delftquote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang het niet mijn auto wordt![]()
[..]
Delft ook op het lijstje dan, heb een grote auto nodig straks
Vind op een brug altijd wel makkelijk, kun je een beetje leunen enzo en urineren als dat ook moet!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
In de bosjes is het meest charmant he
Hoe laat denk je dan dat het wordt, dat jij denkt last te hebben van vermoeidheid?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Bang is niet het goede woord, maar ik ken mezelf wat betreft vermoeidheid. En ik vind het dan geen goed plan om alleen nog anderhalf uur te moeten rijden
O die heb ik nog wel.....quote:
Laten we het hopenquote:
Hebben de dames weer een reden om nieuwe schoenen te kopen..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
O die heb ik nog wel.....Wel ook een beetje over de laarzen / schoenen heen kotsen
Ik doe wel een langequote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
O die heb ik nog wel.....Wel ook een beetje over de laarzen / schoenen heen kotsen
Dan moet Turkije nog ff scorenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Zou wel graag penalties willen zien
Voor kerels wel jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind op een brug altijd wel makkelijk, kun je een beetje leunen enzo en urineren als dat ook moet!
En geen tissues.....dan blijf het aan je mond hangen en overal spetteren en dan droogt het opquote:Op zondag 15 juni 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe wel een langedan blijven er nog wat spetters hangen
en idd de schoenen niet vergeten
de geuren meenemen
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
En geen tissues.....dan blijf het aan je mond hangen en overal spetteren en dan droogt het op
En dan lekker je vriendje tongen zeker?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
En geen tissues.....dan blijf het aan je mond hangen en overal spetteren en dan droogt het op
Ik heb geen idee eigenlijk, maar als het gezellig blijft kan het snel laat worden. En dan kan ik best moe worden jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe laat denk je dan dat het wordt, dat jij denkt last te hebben van vermoeidheid?
Ik heb van de week net nieuwe schoenen gekochtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
quote:
Alle kerels die op de meet komen natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan lekker je vriendje tongen zeker?
Vriendjequote:Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan lekker je vriendje tongen zeker?
Die hebben meer aan een goede kuil in de wegquote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat inderdaad altijd net wat lastiger!
Wou net zeggen, als Cali er zo bij loopt weet ik niet of ik me in kan houden hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alle kerels die op de meet komen natuurlijk
Tongen nadat je gekotst hebtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt er 1, ik nietquote:
Jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet Turkije nog ff scoren
Ow natuurlijk de dames niet vergetenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Wou net zeggen, als Cali er zo bij loopt weet ik niet of ik me in kan houden hoor![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow natuurlijk de dames niet vergeten
Oké, sorry dat ik het vroeg maar kan het me gewoon niet voorstellen zo snel al moe te zijn. Om 6:00 zou ik gerust nog 1,5 uur naar huis toe rijden in mijn eentje!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, maar als het gezellig blijft kan het snel laat worden. En dan kan ik best moe worden ja
Jij ging mee danquote:
quote:
sorry..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:57 schreef Yesse het volgende:
Ik word misselijk van al dat gepraat over kotsen![]()
? Die je graag wil zoenen? Wiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]idd ja..
er staat er nog één op m'n lijstje
quote:
Nieuwe vriendin van mequote:
Vandaag nietquote:
Zie hierbovenquote:
Ja tuurlijkquote:
Natuurlijk niet!!quote:
Een vriendin zoenenquote:
Ik ben gewoon een stuk sneller vermoeid als gemiddeld volgens mijquote:Op zondag 15 juni 2008 21:57 schreef KaheemSaid het volgende:
Oké, sorry dat ik het vroeg maar kan het me gewoon niet voorstellen zo snel al moe te zijn. Om 6:00 zou ik gerust nog 1,5 uur naar huis toe rijden in mijn eentje!
Oh, die heb ik nog welquote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gewoon even de sleutel van vrienden in utrecht vragen, dan hoef je ook niet met een hoop drank op te reizen!
Eens!quote:
Dat heb ik nog nooit gedaan..quote:Op zondag 15 juni 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
Een vriendin zoenenLiever niet....Onbekende Mooie vrouwen
Echt welquote:
Hoe ze piles zoent?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan..
tot nu toe ook nog maar 1 vrouwelijk persoon gezoend, ook een vriendin![]()
Nee, hoe ze met andere meiden zoent.quote:
Wordt je zenuwachtigquote:
Nice!!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:03 schreef Californium het volgende:
Mijn teller staat op 2....Een meisje dat ik redelijk kende van school en een vriendin van een soort van kennis die ik 1 keer heb gezien
Mooi meisje
Piles is gettin' luckyquote:
Bedankt voor deiquote:Op zondag 15 juni 2008 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, hoe ze met andere meiden zoent.
Of met jou natuurlijk
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Altijd leuk om mee te nemen.. het is toch een soort van andere spanning, als het ernaartoe gaat..
Ik dacht dat ging slapen?quote:
Dat was de meest goed bedoeldequote:Op zondag 15 juni 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bedankt voor dei
* Cuegirllie kruipt weg in een hoekje![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:05 schreef Californium het volgende:
![]()
Vindt trouwens wel dat we de TT weer even eer aan hebben gedaan
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 juni 2008 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was de meest goed bedoeldeooit hoor
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bedankt voor dei
* Cuegirllie kruipt weg in een hoekje![]()
Zweer het je, ik had eigenlijkquote:
Les 2: Zeg dat je sex wilquote:
dat was beter geweest ja!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweer het je, ik had eigenlijk![]()
moeten doen
Kan ik nietquote:
Zeg dat je sex wil, met Piles..quote:
Jammergenoeg nog twee weken wachtenquote:
Is dat stap 3?quote:
2,5quote:
Wordt je al een beetje gek geil kereltjequote:
Dat lukt hopelijk toch nog wel.... of ben je zo wanhopig om Piles te zoenenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammergenoeg nog twee weken wachten
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt je al een beetje gek geil kereltje
Zoen je ook mee?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik wel mee moet gaan![]()
Nou komt de dirty talkquote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt je al een beetje gek geil kereltje
Kan je eerlijk zeggen dat dat geheel per ongeluk gingquote:Op zondag 15 juni 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Met zulke onderwerpen is ie er opeens, heel opvallend
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammergenoeg nog twee weken wachten
Nee.. Cali zoenenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat lukt hopelijk toch nog wel.... of ben je zo wanhopig om Piles te zoenen
Dan heb je een goede timingquote:Op zondag 15 juni 2008 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Kan je eerlijk zeggen dat dat geheel per ongeluk ging
Dat was makkelijkquote:
We gaan gewoon twee weken de spannign langzaam opbouwen en dan gaan we die vrijdag helemaal losquote:
ZOENEN ZOENEN MAAK ME GEKKKKKKKquote:
quote:
Vertel mij watquote:
Goed planquote:Op zondag 15 juni 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We gaan gewoon twee weken de spannign langzaam opbouwen en dan gaan we die vrijdag helemaal los
Oké, ik leef altijd een vrij appart leven!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een stuk sneller vermoeid als gemiddeld volgens mij
Jij komt ook hequote:
Je hebt het wel getroffen he.. maar kwam jij nou naar de meet dan?quote:
Maar dat wisten we alquote:Op zondag 15 juni 2008 22:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, ik leef altijd een vrij appart leven!
Beetje welquote:
Als die nu al zo goed isquote:
Weet niet of ik nu nog wel durfquote:Op zondag 15 juni 2008 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt het wel getroffen he.. maar kwam jij nou naar de meet dan?
Hehequote:Op zondag 15 juni 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We gaan gewoon twee weken de spannign langzaam opbouwen en dan gaan we die vrijdag helemaal los
quote:
quote:
Dikke orchiequote:Op zondag 15 juni 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.. we bijten niet ofzoquote:
quote:
* eens isquote:Op zondag 15 juni 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.. we bijten niet ofzo
mits gewild![]()
Wordt wel een zooitje op de meet zo zegquote:Op zondag 15 juni 2008 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:heel verstandig
we weten wel waar je aan denkt
Nee, ik ook niet, maar we moeten welquote:
quote:
Brokjesquote:Op zondag 15 juni 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt wel een zooitje op de meet zo zeg
Als jullie ook nog gaan kotsen
Als we het kotsen nu achterwege laten, is het dan goed?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
en dan tongenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een verdrongen geilheid in dit topic zeg![]()
![]()
![]()
Volgens wordt de meet een grote orgie..quote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
![]()
lekker tochquote:
Ik ben altijd voorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens wordt de meet een grote orgie..
Tongen met Caliquote:
je moet toch ietsquote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
![]()
Ja vertel je ervaring eensquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.. we bijten niet ofzo
mits gewild![]()
Ik ben altijd de witte chocoladequote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:24 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet al een TT voor deel #507...
Met veel verdrongen geilheid
Whehehequote:Op zondag 15 juni 2008 22:24 schreef PieterBas het volgende:
Dan moet piles zich even laten overspuitenquote:
jeejquote:
Nicequote:Op zondag 15 juni 2008 22:24 schreef PieterBas het volgende:
Spuiten jahquote:Op zondag 15 juni 2008 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet piles zich even laten overspuiten
Je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:25 schreef Yesse het volgende:
*gaat schuilen op de meet
quote:
Weet ik toch schatquote:
nee juist niet, het moet zo blijven. Dan krijg ik voor het eerst 10 punten voor mijn poultje.quote:
Eindelijk iemandquote:
In het archief?quote:
quote:
27ste toch...quote:
Mag ik het doenquote:
Geen ideequote:Op zondag 15 juni 2008 22:31 schreef The_Dean het volgende:
Ok. En waar in Utrecht?
quote:
PB, want die bedacht de TT tochquote:
quote:
10 uurquote:Op zondag 15 juni 2008 22:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik kom pas rond 10 uur op die meet, dan zit iedereen op mijn niveau
Als je echt niet wil, wijs dan iemand aan in je lapo, of pm iemandquote:Op zondag 15 juni 2008 22:38 schreef KaheemSaid het volgende:
vind ik ook Brave, al word ik niet veel blijer van het openen van een topic!
Nee true, maar ik vind het zo gewoon onoverzichtelijkquote:Op zondag 15 juni 2008 22:38 schreef KaheemSaid het volgende:
vind ik ook Brave, al word ik niet veel blijer van het openen van een topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |