cool....Maar weet niet of ik zin heb om al me spullen mee te nemen Utrecht in enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is nog niks zeker hè, als het kan ga ik met de trein denk ik. En dan slapen in Breda, of alleen het laatste stukje naar huis rijden. Weet niet of ik zin heb om vrijdagmiddag naar Utrecht te rijden, en midden in de nacht alleen terug @:
Zolang het niet mijn auto wordtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee zal er zeker rekening mee houden.
Moet ik nog een emmer meenemen, of wordt de bosjes/stoep/wc?
Delft ook op het lijstje dan, heb een grote auto nodig straksquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef PieterBas het volgende:
Van mijn huis is het ongeveer 17km fietsen tot aan de Burgwal...
Urinoirquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mja, denk het ook wel. Maar mss ga ik wel met de trein en dan slapen in Bredaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen naar huis rijden is nog wel te doen
quote:Uhm denk het haha.. topo leek ben ik
Ben je bang in het donker, of bang achter het stuur!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]Weet niet of ik zin heb om vrijdagmiddag naar Utrecht te rijden, en midden in de nacht alleen terug
In de bosjes is het meest charmant hequote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zal neit gebeuren, kan het wel een beetje sturenquote:
Bang is niet het goede woord, maar ik ken mezelf wat betreft vermoeidheid. En ik vind het dan geen goed plan om alleen nog anderhalf uur te moeten rijdenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben je bang in het donker, of bang achter het stuur!
Ik zet je wel voorin, kan het raampje openquote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zal neit gebeuren, kan het wel een beetje sturen
Allebei kort rokje aanquote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
In de bosjes is het meest charmant he
In het donker dan idd niet.. zelfkennis goedquote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Bang is niet het goede woord, maar ik ken mezelf wat betreft vermoeidheid. En ik vind het dan geen goed plan om alleen nog anderhalf uur te moeten rijden
en wordt je minder snel misselijkquote:
* PieterBas woont niet in Delftquote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang het niet mijn auto wordt![]()
[..]
Delft ook op het lijstje dan, heb een grote auto nodig straks
Vind op een brug altijd wel makkelijk, kun je een beetje leunen enzo en urineren als dat ook moet!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
In de bosjes is het meest charmant he
Hoe laat denk je dan dat het wordt, dat jij denkt last te hebben van vermoeidheid?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Bang is niet het goede woord, maar ik ken mezelf wat betreft vermoeidheid. En ik vind het dan geen goed plan om alleen nog anderhalf uur te moeten rijden
O die heb ik nog wel.....quote:
Laten we het hopenquote:
Hebben de dames weer een reden om nieuwe schoenen te kopen..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
O die heb ik nog wel.....Wel ook een beetje over de laarzen / schoenen heen kotsen
Ik doe wel een langequote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
O die heb ik nog wel.....Wel ook een beetje over de laarzen / schoenen heen kotsen
Dan moet Turkije nog ff scorenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Zou wel graag penalties willen zien
Voor kerels wel jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind op een brug altijd wel makkelijk, kun je een beetje leunen enzo en urineren als dat ook moet!
En geen tissues.....dan blijf het aan je mond hangen en overal spetteren en dan droogt het opquote:Op zondag 15 juni 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe wel een langedan blijven er nog wat spetters hangen
en idd de schoenen niet vergeten
de geuren meenemen
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
En geen tissues.....dan blijf het aan je mond hangen en overal spetteren en dan droogt het op
En dan lekker je vriendje tongen zeker?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
En geen tissues.....dan blijf het aan je mond hangen en overal spetteren en dan droogt het op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |