quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Is het trouwens gezamelijk of gezamenlijk .. word zegt het laatste
Ik ga zo aan de gangquote:
Gaan we samen 20 minuten knallenquote:
Het is maar waar je aan gewend bentquote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:van dale zegt ook gezamenlijk.. ziet er toch vreemd uit
Ik ookquote:
Klopt,.. gelukkig heb ik het laatste al aangeleerd, maar toch, vind het vreemd klinken/eruit zien. Maargoed, dat doen wel meer woorden die je vaak ziet/hoort enzo.quote:
Klopt, mijn gevoel zegt ook gezamelijk, maargoed, gevoel kan vaak bedriegend zijn wat taal betreftquote:Op zondag 15 juni 2008 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt,.. gelukkig heb ik het laatste al aangeleerd, maar toch, vind het vreemd klinken/eruit zien. Maargoed, dat doen wel meer woorden die je vaak ziet/hoort enzo.
Je krijgt hem niet hoor!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
* Piles is weer op het goede moment
Succes Cali
Daar heb je helemaal gelijk in.. dat heb ik dus altijd met d's en t's..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, mijn gevoel zegt ook gezamelijk, maargoed, gevoel kan vaak bedriegend zijn wat taal betreft
* eens isquote:Op zondag 15 juni 2008 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, mijn gevoel zegt ook gezamelijk, maargoed, gevoel kan vaak bedriegend zijn wat taal betreft
quote:
Dan kun je hem mooi gevenquote:
quote:
Ik zou het graag doen, maar vraag me af het er beter van wordtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kun je hem mooi geven
Doe je ook nog eens iets
Als je gewoon lief en teder bent, wordt het er in iedergeval niet erger op hequote:Op zondag 15 juni 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen, maar vraag me af het er beter van wordt
Nee, das waarquote:Op zondag 15 juni 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je gewoon lief en teder bent, wordt het er in iedergeval niet erger op he
In dit topic ga je snellerquote:
dan weet je wat je te doen staatquote:
quote:In dit topic ga je sneller
Uh wat was het ook alweerquote:
Ja, Stage SC # 505 We gaan naar Wenen *O* en verderquote:Op zondag 15 juni 2008 21:19 schreef PieterBas het volgende:
Kan iemand de TT verklaren?
quote:
Dat heb ik nou nooitquote:Idd ja.. de inspiratie is hier hoger
Ja, geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Uh wat was het ook alweer![]()
weet de aanleiding niet meer.. owja morgen iedereen eendag, en toen begon Piles over kotsen
Duidelijkquote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, Stage SC # 505 We gaan naar Wenen *O* en verder
[..]
Ik heb een winst voor Tsjechie voorspeld, maaruh penalties zouden ook wel leuk zijn, met een gelijkspelquote:
Dat zou zeker wel wat leuks zijn....Zolang Tsjechie maar wintquote:Op zondag 15 juni 2008 21:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een winst voor Tsjechie voorspeld, maaruh penalties zouden ook wel leuk zijn, met een gelijkspel
Maar goed dat ik dan nog niet onderweg was danquote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Yesse het volgende:
Is net al geprobeerd. Heeft wel wat gewerkt maar niet helemaal
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is net al geprobeerd. Heeft wel wat gewerkt maar niet helemaal
Goed planquote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaar haar vast houden tijdens het kotsen
Oja nu echt werken
SOG
Ja, vraag me af hoe dat dan verwerkt in de poulequote:Op zondag 15 juni 2008 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zou zeker wel wat leuks zijn....Zolang Tsjechie maar wint![]()
Oja ik ging werken
Kom jij nou ook eigenlijk? Ja, tochquote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaar haar vast houden tijdens het kotsen
Ik zit bij een vereniging waar ook enkele fysiotherapeutes, sport masseurs en krakers rond lopen. Best wel lekker altijd!quote:
Weet ik nog niet....Moet zaterdags werken dus wat gingen we doen? Hoelaat en waar in utrechtquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaars haar vast houden tijdens het kotsen
Een langharige vriend van me heb ik zo al meeerdere keren geholpen!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaars haar vast houden tijdens het kotsen
Hebben alle studenten wel last vanquote:
Snel aangepast jijquote:
Dat is echte vriendschapquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een langharige vriend van me heb ik zo al meeerdere keren geholpen!
Hoelaat: vanaf eind van de middag ongeveer denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
Weet ik nog niet....Moet zaterdags werken dus wat gingen we doen? Hoelaat en waar in utrecht
Bowlenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelaat: vanaf eind van de middag ongeveer denk ik.
Wat: geen idee, bowlen was een idee
Tot hoelaat: zal wel niet al te laat worden voor de mensen die van ver komen
Lijkt me heerlijk om te weten wat jij als ontbijt en lunch hebt gegetenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is wel heel gebroederlijk, leer je elkaar nog eens echt kennen, van binnen en van buiten
en als het streekvervoer weer een CAO heeft...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelaat: vanaf eind van de middag ongeveer denk ik.
Wat: geen idee, bowlen was een idee
En wat is nou mooier om het daadwerkelijk te zienquote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Californium het volgende:
Lijkt me heerlijk om te weten wat jij als ontbijt en lunch hebt gegeten
dan is het goedquote:
Aaah, hou opquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:dat is wel heel gebroederlijk, leer je elkaar nog eens echt kennen, van binnen en van buiten
Dat ook jaquote:
als het al half verteerd isquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is nou mooier om het daadwerkelijk te zien
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Aaah, hou op
Wat kotsen betreft heb ik trouwens ideaal haar![]()
Alleen kots ik nooit
Met kleine brokjesquote:
In groen, bruin, rood, oranje....quote:
I knowquote:
Voor sommige wordt dat mss nog wat jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef PieterBas het volgende:
en als het streekvervoer weer een CAO heeft...
Welterustenquote:
Truste deanquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor sommige wordt dat mss nog wat ja
Ik heb waarschijnlijk nog een auto achter de hand, dus kan altijd nog een rondje doen
Zolang de treinen rijden scheelt het al een hoop.. en idd dan verder karren in je autotjequote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor sommige wordt dat mss nog wat ja
Ik heb waarschijnlijk nog een auto achter de hand, dus kan altijd nog een rondje doen
Groen vooral bij mequote:
Tot Delft zal het wel gaan lukken.. maar dan vanaf Delft naar huis..quote:
Alles gepaard met slijm en die heerlijke geurquote:
Oh men.. zie het helemaal voor mequote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Alles gepaard met slijm en die heerlijke geur
Utrecht - Groningen - Nijmegen - Zeeland wordt het dan ongeveer zekerquote:
Zo groot is Delft nou ook weer nietquote:Op zondag 15 juni 2008 21:38 schreef PieterBas het volgende:
Tot Delft zal het wel gaan lukken.. maar dan vanaf Delft naar huis..
Niet naar huisquote:Op zondag 15 juni 2008 21:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tot Delft zal het wel gaan lukken.. maar dan vanaf Delft naar huis..
ik zal me elastiekjes thuis latenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oh men.. zie het helemaal voor me
Zullen we maar samen naar de meet gaan?
Dan zal ik de avond van te voren goed drinken en smorgens een goede maaltijd naar binnen stoppenquote:
je hoeft me alleen op te halenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Utrecht - Groningen - Nijmegen - Zeeland wordt het dan ongeveer zeker
Heb jij wel een auto?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet naar huis![]()
Maar heb je geen auto dan?
Gewoon even de sleutel van vrienden in utrecht vragen, dan hoef je ook niet met een hoop drank op te reizen!quote:
En niet zo goed kauwen...jeweetz die brokjes enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zal ik de avond van te voren goed drinken en smorgens een goede maaltijd naar binnen stoppen
He vergeet mij niet!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is nog niks zeker hè, als het kan ga ik met de trein denk ik. En dan slapen in Breda, of alleen het laatste stukje naar huis rijden. Weet niet of ik zin heb om vrijdagmiddag naar Utrecht te rijden, en midden in de nacht alleen terugquote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef Californium het volgende:
je hoeft me alleen op te halenga met de trein terug
Jij ligt op de route Nijmegen - Groningen tochquote:
Ja dat zou jij doen, ik drink toch nietquote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gewoon even de sleutel van vrienden in utrecht vragen, dan hoef je ook niet met een hoop drank op te reizen!
Nee zal er zeker rekening mee houden.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
En niet zo goed kauwen...jeweetz die brokjes enzo
Van mijn huis is het ongeveer 17km fietsen tot aan de Burgwal...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zo groot is Delft nou ook weer niet
Alleen naar huis rijden is nog wel te doenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is nog niks zeker hè, als het kan ga ik met de trein denk ik. En dan slapen in Breda, of alleen het laatste stukje naar huis rijden. Weet niet of ik zin heb om vrijdagmiddag naar Utrecht te rijden, en midden in de nacht alleen terug
[..]
Jij ligt op de route Nijmegen - Groningen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |