Hebben alle studenten wel last vanquote:
Snel aangepast jijquote:
Dat is echte vriendschapquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een langharige vriend van me heb ik zo al meeerdere keren geholpen!
Hoelaat: vanaf eind van de middag ongeveer denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
Weet ik nog niet....Moet zaterdags werken dus wat gingen we doen? Hoelaat en waar in utrecht
Bowlenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelaat: vanaf eind van de middag ongeveer denk ik.
Wat: geen idee, bowlen was een idee
Tot hoelaat: zal wel niet al te laat worden voor de mensen die van ver komen
Lijkt me heerlijk om te weten wat jij als ontbijt en lunch hebt gegetenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is wel heel gebroederlijk, leer je elkaar nog eens echt kennen, van binnen en van buiten
en als het streekvervoer weer een CAO heeft...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelaat: vanaf eind van de middag ongeveer denk ik.
Wat: geen idee, bowlen was een idee
Tot hoelaat: zal wel niet al te laat worden voor de mensen die van ver komen
En wat is nou mooier om het daadwerkelijk te zienquote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Californium het volgende:
Lijkt me heerlijk om te weten wat jij als ontbijt en lunch hebt gegeten
dan is het goedquote:
Aaah, hou opquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:dat is wel heel gebroederlijk, leer je elkaar nog eens echt kennen, van binnen en van buiten
Dat ook jaquote:
als het al half verteerd isquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is nou mooier om het daadwerkelijk te zien
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Aaah, hou op
Wat kotsen betreft heb ik trouwens ideaal haar![]()
Alleen kots ik nooit
Met kleine brokjesquote:
In groen, bruin, rood, oranje....quote:
I knowquote:
Voor sommige wordt dat mss nog wat jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef PieterBas het volgende:
en als het streekvervoer weer een CAO heeft...
Welterustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |