Ik zou het graag doen, maar vraag me af het er beter van wordtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kun je hem mooi geven
Doe je ook nog eens iets
Als je gewoon lief en teder bent, wordt het er in iedergeval niet erger op hequote:Op zondag 15 juni 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen, maar vraag me af het er beter van wordt
Nee, das waarquote:Op zondag 15 juni 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je gewoon lief en teder bent, wordt het er in iedergeval niet erger op he
In dit topic ga je snellerquote:
dan weet je wat je te doen staatquote:
quote:In dit topic ga je sneller
Uh wat was het ook alweerquote:
Ja, Stage SC # 505 We gaan naar Wenen *O* en verderquote:Op zondag 15 juni 2008 21:19 schreef PieterBas het volgende:
Kan iemand de TT verklaren?
quote:
Dat heb ik nou nooitquote:Idd ja.. de inspiratie is hier hoger
Ja, geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Uh wat was het ook alweer![]()
weet de aanleiding niet meer.. owja morgen iedereen eendag, en toen begon Piles over kotsen
Duidelijkquote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, Stage SC # 505 We gaan naar Wenen *O* en verder
[..]
Ik heb een winst voor Tsjechie voorspeld, maaruh penalties zouden ook wel leuk zijn, met een gelijkspelquote:
Dat zou zeker wel wat leuks zijn....Zolang Tsjechie maar wintquote:Op zondag 15 juni 2008 21:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een winst voor Tsjechie voorspeld, maaruh penalties zouden ook wel leuk zijn, met een gelijkspel
Maar goed dat ik dan nog niet onderweg was danquote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Yesse het volgende:
Is net al geprobeerd. Heeft wel wat gewerkt maar niet helemaal
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is net al geprobeerd. Heeft wel wat gewerkt maar niet helemaal
Goed planquote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaar haar vast houden tijdens het kotsen
Oja nu echt werken
SOG
Ja, vraag me af hoe dat dan verwerkt in de poulequote:Op zondag 15 juni 2008 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zou zeker wel wat leuks zijn....Zolang Tsjechie maar wint![]()
Oja ik ging werken
Kom jij nou ook eigenlijk? Ja, tochquote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaar haar vast houden tijdens het kotsen
Ik zit bij een vereniging waar ook enkele fysiotherapeutes, sport masseurs en krakers rond lopen. Best wel lekker altijd!quote:
Weet ik nog niet....Moet zaterdags werken dus wat gingen we doen? Hoelaat en waar in utrechtquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaars haar vast houden tijdens het kotsen
Een langharige vriend van me heb ik zo al meeerdere keren geholpen!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Idee voor de meet...Elkaars haar vast houden tijdens het kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |