cool....Maar weet niet of ik zin heb om al me spullen mee te nemen Utrecht in enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is nog niks zeker hè, als het kan ga ik met de trein denk ik. En dan slapen in Breda, of alleen het laatste stukje naar huis rijden. Weet niet of ik zin heb om vrijdagmiddag naar Utrecht te rijden, en midden in de nacht alleen terug @:
Zolang het niet mijn auto wordtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee zal er zeker rekening mee houden.
Moet ik nog een emmer meenemen, of wordt de bosjes/stoep/wc?
Delft ook op het lijstje dan, heb een grote auto nodig straksquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef PieterBas het volgende:
Van mijn huis is het ongeveer 17km fietsen tot aan de Burgwal...
Urinoirquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mja, denk het ook wel. Maar mss ga ik wel met de trein en dan slapen in Bredaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen naar huis rijden is nog wel te doen
quote:Uhm denk het haha.. topo leek ben ik
Ben je bang in het donker, of bang achter het stuur!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]Weet niet of ik zin heb om vrijdagmiddag naar Utrecht te rijden, en midden in de nacht alleen terug
In de bosjes is het meest charmant hequote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zal neit gebeuren, kan het wel een beetje sturenquote:
Bang is niet het goede woord, maar ik ken mezelf wat betreft vermoeidheid. En ik vind het dan geen goed plan om alleen nog anderhalf uur te moeten rijdenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben je bang in het donker, of bang achter het stuur!
Ik zet je wel voorin, kan het raampje openquote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zal neit gebeuren, kan het wel een beetje sturen
Allebei kort rokje aanquote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
In de bosjes is het meest charmant he
In het donker dan idd niet.. zelfkennis goedquote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Bang is niet het goede woord, maar ik ken mezelf wat betreft vermoeidheid. En ik vind het dan geen goed plan om alleen nog anderhalf uur te moeten rijden
en wordt je minder snel misselijkquote:
* PieterBas woont niet in Delftquote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang het niet mijn auto wordt![]()
[..]
Delft ook op het lijstje dan, heb een grote auto nodig straks
Vind op een brug altijd wel makkelijk, kun je een beetje leunen enzo en urineren als dat ook moet!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
In de bosjes is het meest charmant he
Hoe laat denk je dan dat het wordt, dat jij denkt last te hebben van vermoeidheid?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Bang is niet het goede woord, maar ik ken mezelf wat betreft vermoeidheid. En ik vind het dan geen goed plan om alleen nog anderhalf uur te moeten rijden
O die heb ik nog wel.....quote:
Laten we het hopenquote:
Hebben de dames weer een reden om nieuwe schoenen te kopen..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
O die heb ik nog wel.....Wel ook een beetje over de laarzen / schoenen heen kotsen
Ik doe wel een langequote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
O die heb ik nog wel.....Wel ook een beetje over de laarzen / schoenen heen kotsen
Dan moet Turkije nog ff scorenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Zou wel graag penalties willen zien
Voor kerels wel jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind op een brug altijd wel makkelijk, kun je een beetje leunen enzo en urineren als dat ook moet!
En geen tissues.....dan blijf het aan je mond hangen en overal spetteren en dan droogt het opquote:Op zondag 15 juni 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe wel een langedan blijven er nog wat spetters hangen
en idd de schoenen niet vergeten
de geuren meenemen
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
En geen tissues.....dan blijf het aan je mond hangen en overal spetteren en dan droogt het op
En dan lekker je vriendje tongen zeker?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
En geen tissues.....dan blijf het aan je mond hangen en overal spetteren en dan droogt het op
Ik heb geen idee eigenlijk, maar als het gezellig blijft kan het snel laat worden. En dan kan ik best moe worden jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe laat denk je dan dat het wordt, dat jij denkt last te hebben van vermoeidheid?
Ik heb van de week net nieuwe schoenen gekochtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
quote:
Alle kerels die op de meet komen natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan lekker je vriendje tongen zeker?
Vriendjequote:Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan lekker je vriendje tongen zeker?
Die hebben meer aan een goede kuil in de wegquote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat inderdaad altijd net wat lastiger!
Wou net zeggen, als Cali er zo bij loopt weet ik niet of ik me in kan houden hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alle kerels die op de meet komen natuurlijk
Tongen nadat je gekotst hebtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt er 1, ik nietquote:
Jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet Turkije nog ff scoren
Ow natuurlijk de dames niet vergetenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Wou net zeggen, als Cali er zo bij loopt weet ik niet of ik me in kan houden hoor![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow natuurlijk de dames niet vergeten
Oké, sorry dat ik het vroeg maar kan het me gewoon niet voorstellen zo snel al moe te zijn. Om 6:00 zou ik gerust nog 1,5 uur naar huis toe rijden in mijn eentje!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, maar als het gezellig blijft kan het snel laat worden. En dan kan ik best moe worden ja
Jij ging mee danquote:
quote:
sorry..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:57 schreef Yesse het volgende:
Ik word misselijk van al dat gepraat over kotsen![]()
? Die je graag wil zoenen? Wiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]idd ja..
er staat er nog één op m'n lijstje
quote:
Nieuwe vriendin van mequote:
Vandaag nietquote:
Zie hierbovenquote:
Ja tuurlijkquote:
Natuurlijk niet!!quote:
Een vriendin zoenenquote:
Ik ben gewoon een stuk sneller vermoeid als gemiddeld volgens mijquote:Op zondag 15 juni 2008 21:57 schreef KaheemSaid het volgende:
Oké, sorry dat ik het vroeg maar kan het me gewoon niet voorstellen zo snel al moe te zijn. Om 6:00 zou ik gerust nog 1,5 uur naar huis toe rijden in mijn eentje!
Oh, die heb ik nog welquote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gewoon even de sleutel van vrienden in utrecht vragen, dan hoef je ook niet met een hoop drank op te reizen!
Eens!quote:
Dat heb ik nog nooit gedaan..quote:Op zondag 15 juni 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
Een vriendin zoenenLiever niet....Onbekende Mooie vrouwen
Echt welquote:
Hoe ze piles zoent?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan..
tot nu toe ook nog maar 1 vrouwelijk persoon gezoend, ook een vriendin![]()
Nee, hoe ze met andere meiden zoent.quote:
Wordt je zenuwachtigquote:
Nice!!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:03 schreef Californium het volgende:
Mijn teller staat op 2....Een meisje dat ik redelijk kende van school en een vriendin van een soort van kennis die ik 1 keer heb gezien
Mooi meisje
Piles is gettin' luckyquote:
Bedankt voor deiquote:Op zondag 15 juni 2008 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, hoe ze met andere meiden zoent.
Of met jou natuurlijk
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Altijd leuk om mee te nemen.. het is toch een soort van andere spanning, als het ernaartoe gaat..
Ik dacht dat ging slapen?quote:
Dat was de meest goed bedoeldequote:Op zondag 15 juni 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bedankt voor dei
* Cuegirllie kruipt weg in een hoekje![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:05 schreef Californium het volgende:
![]()
Vindt trouwens wel dat we de TT weer even eer aan hebben gedaan
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 juni 2008 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was de meest goed bedoeldeooit hoor
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bedankt voor dei
* Cuegirllie kruipt weg in een hoekje![]()
Zweer het je, ik had eigenlijkquote:
Les 2: Zeg dat je sex wilquote:
dat was beter geweest ja!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweer het je, ik had eigenlijk![]()
moeten doen
Kan ik nietquote:
Zeg dat je sex wil, met Piles..quote:
Jammergenoeg nog twee weken wachtenquote:
Is dat stap 3?quote:
2,5quote:
Wordt je al een beetje gek geil kereltjequote:
Dat lukt hopelijk toch nog wel.... of ben je zo wanhopig om Piles te zoenenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammergenoeg nog twee weken wachten
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt je al een beetje gek geil kereltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |