quote:
* rulerofdeath peter een knal verkooptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik ook niet, ik heb morgen een presentatie, moet de tekst nog soort van leren... bohquote:Op zondag 22 juni 2008 16:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]dan maar op al je lipjes
ik heb helemaal geen zin in leren
zullen we vanavond naar de bios gaan?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb morgen een presentatie, moet de tekst nog soort van leren... boh
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath peter een knal verkoopt
hou je bek rotkind, ga je moeder pestenBiertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen tijd. Ik ben druk met doen alsof ik het druk heb.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zullen we vanavond naar de bios gaan?
daar ben ik ook heel goed in.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen tijd. Ik ben druk met doen alsof ik het druk heb.
mag welquote:
Ja dat kan inderdaad. Maar ik moet echt die tekst gaan leren nuquote:Op zondag 22 juni 2008 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ben ik ook heel goed in.
maar we kunnen ook druk zijn in de bios
ok,quote:Op zondag 22 juni 2008 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad. Maar ik moet echt die tekst gaan leren nu
Ik wil er ook wel eentje...quote:Op zondag 22 juni 2008 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag wel
ik denk dat ik daar van opknap
* rulerofdeath geeft eentje door naar Samzzquote:
Schei toch uit! Wordt nooit over gespeeld!quote:Op zondag 22 juni 2008 16:52 schreef Samzz het volgende:
Er gaan allemaal speculaties dat de wedstrijd Nederland - Rusland overnieuw zal worden gespeeld door een fout van de scheids
Ik denk niet dat het zover komt...
Inderdaad, hoeft van mij ook niet te gebeuren trouwens.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei toch uit! Wordt nooit over gespeeld!
Hoef je niet zo raar te reageren? Ik zeg toch niet dat het word overgespeeld of wel dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat er wedstrijden voor overgespeeld zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 18:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vond de reactie niet zo raar eigenlijk! Terecht verloren, klaar.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoef je niet zo raar te reageren? Ik zeg toch niet dat het word overgespeeld of wel dan?
Daarbij heeft de UEFA al lang laten weten dat er niet overnieuw gespeeld word, ze verdedigen de scheidsrechter.
quote:
Ik wel. Ik zei niet eens dat ik vind dat het over moet, juist niet, zou onzin zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vond de reactie niet zo raar eigenlijk! Terecht verloren, klaar.
en daarna Sex in The City?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:20 schreef Samzz het volgende:
Wouter en ik gaan naar Sex and the City! Is dat cool of niet
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:20 schreef Samzz het volgende:
Wouter en ik gaan naar Sex and the City! Is dat cool of niet
quote:
quote:Agressievelingen belagen politie en ambulance
Een groep van ongeveer twintig 'agressieve mannen en vrouwen' maakte het politie- en ambulancemedewerkers in Hengelo gisteragavond haast onmogelijk hun werk uit te voeren toen zij een onwel geworden vrouw te hulp schoten. Dat meldde de politie zondag.
Een 18-jarige vrouw uit Rietmolen werd onwel op de Pastoriestraat in Hengelo. Politie en ambulancemedewerkers schoten te hulp, waarna een groep van ongeveer twintig mensen zich hinderlijk ging gedragen. De politie riep hierop assistentie in van collega's. Een van de mannen uit de groep werd door de politie aangehouden omdat hij niet wilde vertrekken. Dit was reden voor een andere man om een politieagente op haar hoofd te slaan. De politie greep daarop naar de wapenstok, dit was weer aanleiding om een bierglas tegen het hoofd van een van de agenten te gooien. Uiteindelijk werden drie mannen aangehouden, allen uit Hengelo.
sterktequote:Op maandag 23 juni 2008 07:08 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen mensen
zometeen tentamen
Delen we die mening!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zei niet eens dat ik vind dat het over moet, juist niet, zou onzin zijn.
fout van de leraar, die het nog steeds niet afgetekend heeft?!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, kom ik net op school om een tentamen te maken ( mocht hem de eerste keer niet maken omdat mijn boek niet afgetekend was), mag ik hem wéér niet maken omdat m'n boek nog steeds niet afgetekend is.
Ik vind van welquote:Op maandag 23 juni 2008 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
fout van de leraar, die het nog steeds niet afgetekend heeft?!![]()
Vķķr de tentamenweek was het "mijn schuld", paar keer afwezig en een beetje nalatigquote:
dus dan mag je je nu wel genaaid voelen, in tegenstelling tot de 1e keerquote:Op maandag 23 juni 2008 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vķķr de tentamenweek was het "mijn schuld", paar keer afwezig en een beetje nalatig
Nú is het zijn schuld, want ik heb het af, bij me, en het tentamen was nog niet begonnen
Zo.
Achja, ik kan hem volgend jaar eventueel nog inhalen, sta nu nog een 6,4 gemiddeldquote:Op maandag 23 juni 2008 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan mag je je nu wel genaaid voelen, in tegenstelling tot de 1e keer
quote:
oow dat valt nog meequote:Op maandag 23 juni 2008 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja, ik kan hem volgend jaar eventueel nog inhalen, sta nu nog een 6,4 gemiddeld
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb mijn toets wel gehaald(denk ik)
nu leren voor de volgende om 14.15
thnxquote:
nicequote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef rulerofdeath het volgende:
was ik weer
volgens mij zijn de tentamens wel aardig gegaan
focus man, focusquote:Op maandag 23 juni 2008 17:04 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, beter opletten de volgende keer
tuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan ga je met Wouter naar de bios?
Waarom niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan ga je met Wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr naar de bios?
laat ik het anders zeggen: ik zou niet met een ander meisje naar de bios gaanquote:Op maandag 23 juni 2008 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dus omdat ik een vriend heb, is het verboden om met andere jongens om te gaan? Beetje vreemd, niet?
Tja, ieder z'n opvattingen daarover natuurlijk... Ik zie het probleem niet zo, het is niet dat bios gelijk staat aan vreemdgaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen: ik zou niet met een ander meisje naar de bios gaan
waarom niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom... en wat Wouter zegt, op terrasje zitten vind ik dan geen probleem, gewoon gezellig. waarom ik dan anders tegen een biosje aankijk kan ik zo niet uitleggenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, ieder z'n opvattingen daarover natuurlijk... Ik zie het probleem niet zo, het is niet dat bios gelijk staat aan vreemdgaan.
Misschien omdat het normaal is om bijvoorbeeld op een eerste date naar de bios te gaan ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom... en wat Wouter zegt, op terrasje zitten vind ik dan geen probleem, gewoon gezellig. waarom ik dan anders tegen een biosje aankijk kan ik zo niet uitleggen
dat zou kunnen, of dat het toch wat intiems heeft...quote:Op maandag 23 juni 2008 21:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Misschien omdat het normaal is om bijvoorbeeld op een eerste date naar de bios te gaan ofzo?
doot henig anquote:Op maandag 23 juni 2008 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zou kunnen, of dat het toch wat intiems heeft...
ik ben pleites, henig an leu
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GMTAquote:Op maandag 23 juni 2008 21:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb ik een vriendin voor om dat soort dingen te doen. Als ik andere gezelligheid wil spreek ik wel af met mijn matties!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb zojuist een instructieboekje voor mijn brommer gekocht
http://link.marktplaats.nl/153589641
tjah, hopen dat er veel plaatjes instaanquote:
klopt, echt mooie bal was datquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Held is het, alleen op basis van die actie verdiende hij al een halve finale.
goedenmiddagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag! Ik heb een lui relaxdagje vandaag... Heerlijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef Samzz het volgende:
Vanavond musical van m'n zusje... heb totaal geen zin, heel de avond naar de knoppen. Ik wilde Gossip Girl gaan kijken
Life's A Bitchquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef Samzz het volgende:
Vanavond musical van m'n zusje... heb totaal geen zin, heel de avond naar de knoppen. Ik wilde Gossip Girl gaan kijken
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
De musical was wel gaaf overigens! Tenminste... bepaalde delen
bespreekgeval?quote:
Busacca, die Zwitser die een halve finale fluit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef Rumille het volgende:
Wie was die scheids ook alweer?
Oh ja, middag!
fluit vink nog een wedstrijd?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Busacca, die Zwitser die een halve finale fluit.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Twijfelgeval: wel of niet over naar 6V
Wel dus.
En Vink fluit (gelukkig) niets meer.
tering zeg!quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Moggel!
Gisteren gvd ongeluk met de auto. Reed ong. 60/70 en reed achterin mijn collega zijn auto. Remmen blokkeerden/stagneerden waardoor ik niet kon remmen. Schoof zo door op de achterkant van zijn auto.
Denk dat de auto total loss is, zijn achterkant naar de tering! Gelukkig kwam ik via hem tot stilstand anders was ik beland in t riviertje wat er naast lag! Moest m eerst 3 keer rammen voordat ik tot stilstand kwam...
Wordt een technisch onderzoek ingesteld naar de auto.. Kreng is gvd net nieuw man, weg auto![]()
![]()
Mankeer gelukkig zelf niet zo veel, behalve een rug die de klap heeft opgevangen wat helemaal stijf/verkrampt is.
congratzquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:25 schreef Lau. het volgende:
Heb vandaag m'n rapport gekregen, ben over naar 2e van 't MBO
Nieuwe Peugeot 207 (1,5 maand oudquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tering zeg!![]()
dat is flink kut... in wat voor bak reed je ook alweer?
sterkte met je rug, goed om te horen dat verder niemand wat heeft
Hij zag mij al aankomen en dacht bij zichzelf; die remt wel erg laat.. Remde dus nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef Oldenzaal het volgende:
Die andere bestuurder zal ook wel de schrik van zijn leven gehad hebben!!!![]()
Schrikt je de klepzeiker man! Hebt pas t besef als je na 5 min. beetje bij komt van de schrikquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:25 schreef Lau. het volgende:
Omg, das kut zeg! Wel schrikken zeker![]()
Heb vandaag m'n rapport gekregen, ben over naar 2e van 't MBO
Niet zulke hele goeie cijfers, maar tot mijn grootste verbazing wel een 9 voor wiskunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |