quote:
* rulerofdeath peter een knal verkooptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik ook niet, ik heb morgen een presentatie, moet de tekst nog soort van leren... bohquote:Op zondag 22 juni 2008 16:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]dan maar op al je lipjes
ik heb helemaal geen zin in leren
zullen we vanavond naar de bios gaan?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb morgen een presentatie, moet de tekst nog soort van leren... boh
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath peter een knal verkoopt
hou je bek rotkind, ga je moeder pestenBiertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen tijd. Ik ben druk met doen alsof ik het druk heb.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zullen we vanavond naar de bios gaan?
daar ben ik ook heel goed in.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen tijd. Ik ben druk met doen alsof ik het druk heb.
mag welquote:
Ja dat kan inderdaad. Maar ik moet echt die tekst gaan leren nuquote:Op zondag 22 juni 2008 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ben ik ook heel goed in.
maar we kunnen ook druk zijn in de bios
ok,quote:Op zondag 22 juni 2008 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad. Maar ik moet echt die tekst gaan leren nu
Ik wil er ook wel eentje...quote:Op zondag 22 juni 2008 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag wel
ik denk dat ik daar van opknap
* rulerofdeath geeft eentje door naar Samzzquote:
Schei toch uit! Wordt nooit over gespeeld!quote:Op zondag 22 juni 2008 16:52 schreef Samzz het volgende:
Er gaan allemaal speculaties dat de wedstrijd Nederland - Rusland overnieuw zal worden gespeeld door een fout van de scheids
Ik denk niet dat het zover komt...
Inderdaad, hoeft van mij ook niet te gebeuren trouwens.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei toch uit! Wordt nooit over gespeeld!
Hoef je niet zo raar te reageren? Ik zeg toch niet dat het word overgespeeld of wel dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat er wedstrijden voor overgespeeld zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 18:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |