Ik wel. Ik zei niet eens dat ik vind dat het over moet, juist niet, zou onzin zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vond de reactie niet zo raar eigenlijk! Terecht verloren, klaar.
en daarna Sex in The City?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:20 schreef Samzz het volgende:
Wouter en ik gaan naar Sex and the City! Is dat cool of niet
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:20 schreef Samzz het volgende:
Wouter en ik gaan naar Sex and the City! Is dat cool of niet
quote:
quote:Agressievelingen belagen politie en ambulance
Een groep van ongeveer twintig 'agressieve mannen en vrouwen' maakte het politie- en ambulancemedewerkers in Hengelo gisteragavond haast onmogelijk hun werk uit te voeren toen zij een onwel geworden vrouw te hulp schoten. Dat meldde de politie zondag.
Een 18-jarige vrouw uit Rietmolen werd onwel op de Pastoriestraat in Hengelo. Politie en ambulancemedewerkers schoten te hulp, waarna een groep van ongeveer twintig mensen zich hinderlijk ging gedragen. De politie riep hierop assistentie in van collega's. Een van de mannen uit de groep werd door de politie aangehouden omdat hij niet wilde vertrekken. Dit was reden voor een andere man om een politieagente op haar hoofd te slaan. De politie greep daarop naar de wapenstok, dit was weer aanleiding om een bierglas tegen het hoofd van een van de agenten te gooien. Uiteindelijk werden drie mannen aangehouden, allen uit Hengelo.
sterktequote:Op maandag 23 juni 2008 07:08 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen mensen
zometeen tentamen
Delen we die mening!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zei niet eens dat ik vind dat het over moet, juist niet, zou onzin zijn.
fout van de leraar, die het nog steeds niet afgetekend heeft?!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, kom ik net op school om een tentamen te maken ( mocht hem de eerste keer niet maken omdat mijn boek niet afgetekend was), mag ik hem wéér niet maken omdat m'n boek nog steeds niet afgetekend is.
Ik vind van welquote:Op maandag 23 juni 2008 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
fout van de leraar, die het nog steeds niet afgetekend heeft?!![]()
Vóór de tentamenweek was het "mijn schuld", paar keer afwezig en een beetje nalatigquote:
dus dan mag je je nu wel genaaid voelen, in tegenstelling tot de 1e keerquote:Op maandag 23 juni 2008 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vóór de tentamenweek was het "mijn schuld", paar keer afwezig en een beetje nalatig
Nú is het zijn schuld, want ik heb het af, bij me, en het tentamen was nog niet begonnen
Zo.
Achja, ik kan hem volgend jaar eventueel nog inhalen, sta nu nog een 6,4 gemiddeldquote:Op maandag 23 juni 2008 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan mag je je nu wel genaaid voelen, in tegenstelling tot de 1e keer
quote:
oow dat valt nog meequote:Op maandag 23 juni 2008 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja, ik kan hem volgend jaar eventueel nog inhalen, sta nu nog een 6,4 gemiddeld
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb mijn toets wel gehaald(denk ik)
nu leren voor de volgende om 14.15
thnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |