quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef Samzz het volgende:
Vanavond musical van m'n zusje... heb totaal geen zin, heel de avond naar de knoppen. Ik wilde Gossip Girl gaan kijken
Life's A Bitchquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef Samzz het volgende:
Vanavond musical van m'n zusje... heb totaal geen zin, heel de avond naar de knoppen. Ik wilde Gossip Girl gaan kijken
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
De musical was wel gaaf overigens! Tenminste... bepaalde delen
bespreekgeval?quote:
Busacca, die Zwitser die een halve finale fluit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef Rumille het volgende:
Wie was die scheids ook alweer?
Oh ja, middag!
fluit vink nog een wedstrijd?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Busacca, die Zwitser die een halve finale fluit.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Twijfelgeval: wel of niet over naar 6V
Wel dus.
En Vink fluit (gelukkig) niets meer.
tering zeg!quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Moggel!
Gisteren gvd ongeluk met de auto. Reed ong. 60/70 en reed achterin mijn collega zijn auto. Remmen blokkeerden/stagneerden waardoor ik niet kon remmen. Schoof zo door op de achterkant van zijn auto.
Denk dat de auto total loss is, zijn achterkant naar de tering! Gelukkig kwam ik via hem tot stilstand anders was ik beland in t riviertje wat er naast lag! Moest m eerst 3 keer rammen voordat ik tot stilstand kwam...
Wordt een technisch onderzoek ingesteld naar de auto.. Kreng is gvd net nieuw man, weg auto![]()
![]()
Mankeer gelukkig zelf niet zo veel, behalve een rug die de klap heeft opgevangen wat helemaal stijf/verkrampt is.
congratzquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:25 schreef Lau. het volgende:
Heb vandaag m'n rapport gekregen, ben over naar 2e van 't MBO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |