nicequote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef rulerofdeath het volgende:
was ik weer
volgens mij zijn de tentamens wel aardig gegaan
focus man, focusquote:Op maandag 23 juni 2008 17:04 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, beter opletten de volgende keer
tuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan ga je met Wouter naar de bios?
Waarom niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan ga je met Wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr naar de bios?
laat ik het anders zeggen: ik zou niet met een ander meisje naar de bios gaanquote:Op maandag 23 juni 2008 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dus omdat ik een vriend heb, is het verboden om met andere jongens om te gaan? Beetje vreemd, niet?
Tja, ieder z'n opvattingen daarover natuurlijk... Ik zie het probleem niet zo, het is niet dat bios gelijk staat aan vreemdgaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen: ik zou niet met een ander meisje naar de bios gaan
waarom niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom... en wat Wouter zegt, op terrasje zitten vind ik dan geen probleem, gewoon gezellig. waarom ik dan anders tegen een biosje aankijk kan ik zo niet uitleggenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, ieder z'n opvattingen daarover natuurlijk... Ik zie het probleem niet zo, het is niet dat bios gelijk staat aan vreemdgaan.
Misschien omdat het normaal is om bijvoorbeeld op een eerste date naar de bios te gaan ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom... en wat Wouter zegt, op terrasje zitten vind ik dan geen probleem, gewoon gezellig. waarom ik dan anders tegen een biosje aankijk kan ik zo niet uitleggen
dat zou kunnen, of dat het toch wat intiems heeft...quote:Op maandag 23 juni 2008 21:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Misschien omdat het normaal is om bijvoorbeeld op een eerste date naar de bios te gaan ofzo?
doot henig anquote:Op maandag 23 juni 2008 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zou kunnen, of dat het toch wat intiems heeft...
ik ben pleites, henig an leu
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GMTAquote:Op maandag 23 juni 2008 21:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb ik een vriendin voor om dat soort dingen te doen. Als ik andere gezelligheid wil spreek ik wel af met mijn matties!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb zojuist een instructieboekje voor mijn brommer gekocht
http://link.marktplaats.nl/153589641
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |