quote:Op zondag 15 juni 2008 12:25 schreef padlarf het volgende:
TS was aan het fappen op de zanger, en kwam er achter dat het eigenlijk een vent is
ik moet toch weten wat de rest van de maatschappij bezig houdt.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:29 schreef Niconigger het volgende:
TS heeft geen afstandsbediening?![]()
En ja Tokio Hotel is bagger
maar waarom die SS sfeer in die clips?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:31 schreef Synthesist het volgende:
Meisjes die dat soort muziek geweldig vinden draaien later wel weer bij joh.
Die springen voor een trein als TH uit elkaar gaat ..quote:Op zondag 15 juni 2008 12:31 schreef Synthesist het volgende:
Meisjes die dat soort muziek geweldig vinden draaien later wel weer bij joh.
dat waren dus geen chicks maar gozers...quote:Op zondag 15 juni 2008 12:33 schreef poepeneesje het volgende:
Ze waren gisteren anders wel in Nijmegen en er liepen wel een aantal leuke chicks rond die daar heen gingen, jammer dat ze naar Tokio Hotel houden/gingen.
Of ze moeten laten zien wat voor zware jeugd Bill heeft gehad..quote:Op zondag 15 juni 2008 12:32 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
maar waarom die SS sfeer in die clips?
Doe bloemetjes en bijtjes...en dragonball Z dingen
Auw!!quote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
dat waren dus geen chicks maar gozers...
Niet alleen Bill, ghij lijzebet..quote:Op zondag 15 juni 2008 12:42 schreef nattermann het volgende:
Bill
Terechte klacht, beter laat dan nooit.
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
dat waren dus geen chicks maar gozers...
sommige liedjes zijn dan nog wel ok vinnik, zoals 1000 Meere en Spring Nichtquote:Op zondag 15 juni 2008 13:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Tokio Hotel![]()
Wat een belachelijk gehypete wanna-be band.
En waarom is die zanger z'n haar ontploft? Kan ie dat niet fatsoenlijk laten knippen?
De Jostiband wil ze niet eens hebben.
Heb een minuutje gekeken, maar kan niet zeggen dat het goede zang is ofzo.quote:
quote:Gods Laatste Getuigenis
de ondergang van Amerika in 2008 zal leiden tot Wereld Oorlog 3
the-end.com
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:06 schreef patty het volgende:
[..]
Ja maar fappen en zappen gaat niet samen schat
Die zanger is inderdaad een nichtquote:Op zondag 15 juni 2008 13:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
sommige liedjes zijn dan nog wel ok vinnik, zoals 1000 Meere en Spring Nicht![]()
Ja, je hebt gelijk. Wijven gebruiken 2 handen voor hun 'piemol'quote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef mounirk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
1 hand voor je piemol, ander voor de afstandsbediening.
Gebruiken wijven 2 handen dan,?
Inderdaad. ik heb niet eens meer gelezen waar het over gaat.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:24 schreef Lips het volgende:
Een klaagbaak topic met als onderwerp Tokio Hotel => meteen gegronde klacht
Oeh! Dan word 't druk op Utrecht Centraal!..quote:Op zondag 15 juni 2008 12:33 schreef mounirk het volgende:
[..]
Die springen voor een trein als TH uit elkaar gaat ..
Kut dan komen er weer allemaal vervelende vertragingenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Oeh! Dan word 't druk op Utrecht Centraal!..
Heb jij bill niet in je avatar?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:49 schreef FracturedMindz het volgende:
En dan al die 14 jarige meisjes op Hyves met LIEBTKAULITZ in hun naam.o.i.d.
Bij nader inzien, negeer mijn bovenstaande post maarquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef KD-fotografie het volgende:
kwam net deze foto tegen, het zijn fucking broers, jagh...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef classpc het volgende:
Ik vind die Bill anders wel knap hoor
verder zeg ik niks
Ik bewaar ze even voor je.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Bij nader inzien, negeer mijn bovenstaande post maar
omfgquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef KD-fotografie het volgende:
[ afbeelding ]
Ai, te weinig zuurtstof bij de geboorte gehad?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef classpc het volgende:
Ik vind die Bill anders wel knap hoor
verder zeg ik niks
kanquote:
Ik denk dat Bill dat wel heel lekker vindt.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:08 schreef mounirk het volgende:
Bill moet eens hard geneukt worden!
door een grote 2 bij 2 meter - aids neger!
Zal m leren!
Wil je geen kleurplaat?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:13 schreef dagdag het volgende:
doorgaans heb niet behoefte om te kleuren
Jij was toch de stokslobberer?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:26 schreef mounirk het volgende:
Je lelijke oma, kankerflikker!
TH fans worden Springnichten genoemdquote:
Oh, nou, in dat geval:quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef mr.marcus het volgende:
de klacht was niet: tokio hotel in het algemeen![]()
de klacht is: de NAZI sfeer in de clips van TH!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:20 schreef Mr.Chippie het volgende:
[ afbeelding ]
AH komt met nieuwe zwartharige wuppie op de markt
quote:Jemig,,Heb je wel us een gezicht van mislukte ongewenste klote focking debiel gezien!?dan zou k als k jou was maar even in de spiegel kijken,,LOSER!!ZOEK EEN LEVEN:D,..YOU SUCKS!!! zoziezo!!!:DXxXJes,Amber,gcfreakje,MEGÁ GROTE TH FAN!!!
quote:sweetgirlxtokiohotel (2 months ago)
+3
Reply | Spam
sorry hoor maar als je Bill op een meisje vind lijken kun je maar beter ffe een afsprakje maken by de oogarts;)
Was een tip he..
Maar ik hou mega veel van Tokio Hotel(L)
Vooral van Bill
Mijne schatz
14 junie word the Bom
Welke tokio Hotel fan gaat 14 junie naar concert!?
Reageer ffiesz
Xx
quote:sweetgirlxtokiohotel (3 weeks ago)
0
Reply | Spam
Jhaaa 14 Juni word geweldig ('L)!!
krijg ook zin sophie !!
Tokio Hotel is geweldig en ganz geil en me alles !!
ze zijn gewoon onweerstaanbaar <3
14'06'08 Concert Tokio Hotel Gaaaaat rocke <3
quote:sorry hoor maar als je Bill op een meisje vind lijken kun je maar beter ffe een afsprakje maken by de oogarts;)
Was een tip he..
Maar ik hou mega veel van Tokio Hotel(L)
*pre-ordered hem.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef gitaarfan123 het volgende:
binnenkort komt er trouwens een nieuw album uit in nederland dan zal blijken of ze een 1dagsvlieg zijn of niet
Maar het is een schat van een meid, die weerwolf.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ze zijn echt geen eendagsvlieg. Ze hadden in september 2005 hun eerste album uit en dat nam meteen kindertent.nl over, voordat ze in 2007 mainstream doorbraken. Sindsdien word je overal waar je komt ermee doodgegooid. Maken ze kutmuziek? Ja. Ziet Bill eruit als een nazihoer? Ja. Maar succesvol zijn ze echt wel.
En dan die tmf-kijkertjes die dat ene met hun handen doen dat je je duim, wijsvinger en pink opsteekt. Doen meestal die hardrockers en punkers e.d.. Maar ook die pubertjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:21 schreef nietzman het volgende:
Een groot gevolg aan onzekere pubermeisjes met suffe quasi-interessante high-key zwartwitfoto's maakt je nog niet eendagsvlieg-af. Laten we daar de eerste reünie-tour even voor afwachten.
En vuurwerkslachtoffertjes!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
Doen meestal die hardrockers en punkers e.d..
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh, nou, in dat geval:
Kuttopic, slotje
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:25 schreef padlarf het volgende:
TS was aan het fappen op de zanger, en kwam er achter dat het eigenlijk een vent is
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Fan sinds 2006 en dat gaat nog heel erg lang duren. :w
[ afbeelding ]<3
Ben je al uit huis gezet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]<3
Mijn god, wat een wannabe neger. Staat hij daar met z'n baggy kleren op een motor waar hij pas over een paar jaar op mag rijdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]<3
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]<3
Nah, mijn ouders respecteren mijn muzieksmaak. Als ze iets van TH zien staan, kopen ze het zelfs voor me.quote:
Waarom ben je trouwens fan geworden van hun?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nah, mijn ouders respecteren mijn muzieksmaak. Als ze iets van TH zien staan, kopen ze het zelfs voor me.![]()
Is dat niet lief?
Omdat ik hun muziek leuk vond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:36 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Waarom ben je trouwens fan geworden van hun?
4 maart? 14 juni?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef Sk00p het volgende:
Het is niet mijn type muziek maar mijn zusje vind ze geweldig..
Omdat m'n zus gelaagd was (Geen VMBO, voor de mensen die zich dat weer afvragen.. (VWO) mocht ze naar hun concert..en dat vond ze geweldig.!!
(vlak voor de vakantie was dat; misschien dat de kenners weten waar dat was? (gewoon in Nederland hoor..)
Ze hebben wel een aantal liedjes die aardig klinken..Maar dat is het.
Ze kwam toevallig net thuis..en gevraagd. Die van 14 Juniquote:
Ik zou daar ook heen gaan, maar ik had geen zin meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ze kwam toevallig net thuis..en gevraagd. Die van 14 Juni
Geniaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef zagevent het volgende:
Benieuwd wanneer Bill zich gaat outen als gay en of er dan een massale zelfmoordgolf van TH fans komt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef zagevent het volgende:
Benieuwd wanneer Bill zich gaat outen als gay en of er dan een massale zelfmoordgolf van TH fans komt.
jammer..kaartje was 35 euro oid??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik zou daar ook heen gaan, maar ik had geen zin meer.
Kaartje hangt nu aan de muur.
¤41,40 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:09 schreef Sk00p het volgende:
[..]
jammer..kaartje was 35 euro oid??
M'n zus was dus met een groepje gegaan..Bleek 1 van ze dat kaartje vergeten te zijn..![]()
Een moeder van iemand anders was wel meegegaan..dus die heeft maar effe het kaartje voor haar betaald.
Maar die bitch heeft haar nog steeds niet terug betaald..
Dan moeten ze nu ONTZETTEND snel naar de bristol want daar hebben ze een tokio hotel shirt voor maar 14,95!!!!!111!! Dadelijk is het uitverkocht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nah, mijn ouders respecteren mijn muzieksmaak. Als ze iets van TH zien staan, kopen ze het zelfs voor me.![]()
Is dat niet lief?
Ik zag het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan moeten ze nu ONTZETTEND snel naar de bristol want daar hebben ze een tokio hotel shirt voor maar 14,95!!!!!111!! Dadelijk is het uitverkocht.
Foldertjes he.
damn..nog duuder dus..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
¤41,40 om precies te zijn.![]()
Woah, wat een hoer.
Ah, die is mooi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
damn..nog duuder dus..
Weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen, maar maar m'n zusje heeft wel een mooie foto van Bill kunnen schieten. (Ze heeft die foto wel ge-edit)
http://illusionality.devi(...)Tokio-Hotel-88829186
Je stond wel lekker dichtbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ah, die is mooi.
Ik had hele mooie foto's en filmpjes van 3 juni 2006 - maar die ben ik allemaal kwijt.![]()
Heb alleen nog slechte filmpjes van 8 oktober 2007. Hierrr.
Yeah, 1e rij. :] Maar ik werd langzaam naar achter geduwd en 't laatste kwartiertje ben ik naar buiten gegaan want anders viel ik flauw.quote:
Nee, zo zielig ben ik nog net niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omg je bent er toch niet wezen slapen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yeah, 1e rij. :] Maar ik werd langzaam naar achter geduwd en 't laatste kwartiertje ben ik naar buiten gegaan want anders viel ik flauw.
Echt niet normaal wat sommige fans doen.
Je was gewoon vervelend en toen ben je verwijderd door de bewaking.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yeah, 1e rij. :] Maar ik werd langzaam naar achter geduwd en 't laatste kwartiertje ben ik naar buiten gegaan want anders viel ik flauw.
Echt niet normaal wat sommige fans doen.
Nou, nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je was gewoon vervelend en toen ben je verwijderd door de bewaking.
Die zou ik geen dochter meer noemen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:51 schreef ThE_ED het volgende:
Je zou maar als vader vroeger een hardcore-punker geweest zijn en nu met je dochter naar Tokio Hotel moeten...
Dan eet je toch ook je Doc Martens op.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je was gewoon vervelend en toen ben je verwijderd door de bewaking.
moshpit!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yeah, 1e rij. :] Maar ik werd langzaam naar achter geduwd
Als je zo'n fan bent van Travo Hotel, was je wel gegaan, dan heb je wel zin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik zou daar ook heen gaan, maar ik had geen zin meer.
Kaartje hangt nu aan de muur.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je zo'n fan bent van Travo Hotel, was je wel gegaan, dan heb je wel zin.
Zowiezo, Travo Hotel
Nee, ik zou met een vriendin gaan, maar dáár had ik geen zin meer in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je zo'n fan bent van Travo Hotel, was je wel gegaan, dan heb je wel zin.
Sowieso, Travo Hotel
Dan had je toch ook apart kunnen gaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ik zou met een vriendin gaan, maar dáár had ik geen zin meer in.
Trouwens die Bill is toch een meisje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ik zou met een vriendin gaan, maar dáár had ik geen zin meer in.
Maak er een klaagtopic over meid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dan had je toch ook apart kunnen gaan?
&&skitta ik heb ZowieZo geleerd op de basisschoolniet dat 't 'n goede school was... maar das wat anders
Ja ik ga nu emo wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Tabloid het volgende:
Daniane dat is nu kut voor je, je bent verbeterd door een TH lover.
voor jou zeker, late dylan-ontdekker!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maak er een klaagtopic over meid.
Dat was tijdens mijn drukke werk periode dat ik geen tijd daarvoor had.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
voor jou zeker, late dylan-ontdekker!
Je had eerder vakantie dan mij, kut!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat was tijdens mijn drukke werk periode dat ik geen tijd daarvoor had.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:04 schreef dubidub het volgende:
Die ene met 't zwarte haar is eigenlijk wel een lekker wijf, alleen jammer van d'r tieten - of het gebrek eraan.
Ik werk toch trut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je had eerder vakantie dan mij, kut!
Je prostitutie-werk is alleen 's avonds. 's Middags had je tijd genoeg.quote:
Matrassen schoonmaken, ramenpoetsen etc.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je prostitutie-werk is alleen 's avonds. 's Middags had je tijd genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Matrassen schoonmaken, ramenpoetsen etc.
Dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:17 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Eigenlijk best zielig. Al die jonge meisjes die fan zijn van kots hotel, zijn zonder dat ze het weten keihard bi. Erg zielig allemaal.
Sowieso dat gekrijs van dat wijf en die drie andere nerdjes..
Dat is een bewerkte fotoquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef KD-fotografie het volgende:
[ afbeelding ]
Harstikke echt!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:21 schreef Cira het volgende:
[..]
Dat is een bewerkte fotoIs namelijk nog gedoe om geweest.. Dat hele incest gebeuren etc.
En of dat waar was.
Maar goed, ieder zo z'n eigen smaak, 'n als mensen die muziek niet goed vinden of die lui; oke.
Maar kraak fans niet af. Hun keus.
Ik zelf vind de muziek niet -meer- mooi. Vond Dont jump altijd wel mooi maar ben nu ook van dat nummer af.
Er zijn zat betere bands..
Jij bent een schat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:50 schreef Quir het volgende:
Als Daniane het zegt, dan passen we het boekje aan.
Ohja, en TH sucks donkey balls.
Je bent pas bi als je wat voor beide geslachten voelt, en aangezien Bill alleen op een wjif lijkt, zijn ze dus geen bi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:17 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Eigenlijk best zielig. Al die jonge meisjes die fan zijn van kots hotel, zijn zonder dat ze het weten keihard bi. Erg zielig allemaal.
Sowieso dat gekrijs van dat wijf en die drie andere nerdjes..
Dat is goed Nederlands hoor..quote:
Op deze pic heeft Cowboy Billy boom zelfs wat weg vab Nenaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:04 schreef Synthesist het volgende:
Tokio Hotel is voor mensen die zichzelf nog moeten leren kennen.
Herrie voor pubers dus.
[ afbeelding ]
v.l.n.r: pizza bezorger, wigger, verdwaalde headbanger, nicht
Er zijn zat volwassenen die er ook naar luisteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:04 schreef Synthesist het volgende:
Herrie voor pubers dus.
[ afbeelding ]
ow hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:28 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Het ging om je hele bericht niet om dat woordje.
Omdat hun kinderen het te hard hebben staan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er zijn zat volwassenen die er ook naar luisteren.
Moet je nagaan hoe volslagen weinig hersens die mensen wel niet hebben dan. Kom je daar aan op je werk, kantoorbaantje ofzo;quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Op de Gay Pride zeker?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Eén van de redenen, ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:19 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Omdat hun kinderen het te hard hebben staan?
Vraag eens aan die flikkers als ze een rustig muziek kunnen maken?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Eén van de redenen, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vraag eens aan die flikkers als ze een rustig muziek kunnen maken?Eh, ik snap je zin niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Freek: "meneer Jansen (directeur), kan ik u even storen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:20 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe volslagen weinig hersens die mensen wel niet hebben dan. Kom je daar aan op je werk, kantoorbaantje ofzo;
Freek: ''He Ed, wat luister jij eigenlijk voor muziek?''
Ed: ''Laatste tijd weer veel rolling stones, heb nog wat lp's thuis liggen van ze. Lekker rocken en swingen weet je. En jij, Freek?''
Freek: ''Nou Ed, ik luister Tokio Hotel!''
Ed: ''...''
![]()
![]()
Pff, je moet gewoon ziek thuis blijven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:40 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Freek: "meneer Jansen (directeur), kan ik u even storen?
Jansen: uiteraard, ligt eraan waarmee
Freek: mag ik misschien een half uurtje eerder weg
Jansen: waarom Freek?
Freek: Ik ga naar het concert van Tokio Hotel
![]()
Volgens mij heb ik hier alleen maar gezegd dat IK hun muziek leuk vond..?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:24 schreef Quir het volgende:
Isetmyfriendsonfire, zou je mij willen verlichten met een stuk tekst met daarin waarom Tokio Hotel volgens jou goede muziek voortbrengt?
Die kerel links zit er echt verkeerd volgens mijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:04 schreef Synthesist het volgende:
Herrie voor pubers dus.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:48 schreef Silver_Shark het volgende:
is de grap al gemaakt??
[ afbeelding ]
Zwarte welpie
Ik ben gewend dat jullie Tokio Hotel-aanhangers twaalf zijn en menen dat hun smaak echt de enige juiste is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier alleen maar gezegd dat IK hun muziek leuk vond..?
Maar kun jij aantonen dat hij geen penis in de bips krijgt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nou, nee. Ik respecteer iedereen z'n muziekkeuze, met 1 uitzondering; dutch hardcore T_T en van mij mogen jullie zeggen dat Bill op een wijf lijkt, dat vind ik namelijk ook. Hem homoseksueel noemen vind ik alleen een beetje overdreven.
Vertel mij dan eens waarom je dat denkt. (:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar kun jij aantonen dat hij geen penis in de bips krijgt?
Want daar ga ik namelijk tot op heden wel van uit.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Eh, ik snap je zin niet helemaal.
Bill heeft anorexia.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waarom je dat denkt. (:
Omdat hij make-up draagt? Zo mooi dun is dat het op een vrouwenlichaam lijkt? Zijn kledingstijl? Tell me.
En is het niet genoeg dat hij zelf toegeeft dat hij géén homo is?!
Domme opmerking. Er zijn mensen voor wie het niet uit maakt wat ze eten, ze komen niet (veel) aan. Ik bijvoorbeeld al kan ik mezelf niet vergelijken met Bill want heb hem nog nooit met ontbloot bovenlichaam gezien... en dat hoef ik ook niet. Maar in ieder geval, als iemand dus redelijk dun is lijdt ie meteen aan anorexia? Juist.quote:
Ik ken iemand die is fan van die gasten en die zegt dat hij zeker onder het minimale gewicht zit dan een zestienjarige.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Domme opmerking. Er zijn mensen voor wie het niet uit maakt wat ze eten, ze komen niet (veel) aan. Ik bijvoorbeeld al kan ik mezelf niet vergelijken met Bill want heb hem nog nooit met ontbloot bovenlichaam gezien... en dat hoef ik ook niet. Maar in ieder geval, als iemand dus redelijk dun is lijdt ie meteen aan anorexia? Juist.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is fan van die gasten en die zegt dat hij zeker onder het minimale gewicht zit dan een zestienjarige.Dat zit hij ook, maar dan hoeft hij niet meteen anorexia te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Vraag eens aan die flikkers als ze een rustig muziek kunnen maken."quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Begrijpelijk.![]()
Jij snapt ook niet dat Tokio Hotel kut muziek maakt.
Misschien ben ik een s vergeten. Kan iedereen overkomen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
"Vraag eens aan die flikkers als ze een rustig muziek kunnen maken."
Van die zin klopt geen ene ruk.
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Er is niks mis met zijn figuur. Wat moet je dan hebben, een bierbuik? --"
Ze moeten dus rustige nummers maken?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Misschien ben ik een s vergeten. Kan iedereen overkomen.
Spring 'Nicht'quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ze moeten dus rustige nummers maken?
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja haha, die is oud. Het is een duits nummer, dus lees de titel ook als in het duits.
Hij zegt toch ook VOLGENS JOU?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier alleen maar gezegd dat IK hun muziek leuk vond..?
Ik vind hun muziek leuk. Ik ga jullie niet overtuigen dat het goede muziek is, want ten éérste) Jullie hebben jullie antwoord toch al klaar liggen: TOKIO HOTEL IS KUT. En ten tweede) Je moet zelf weten wat voor een muziek je leuk vind, hun muziek spreekt mij aan, jullie blijbaar niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook VOLGENS JOU?
Joh, waarom doe je nog moeite om te reageren op alles? Heeft toch geen nut.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind hun muziek leuk. Ik ga jullie niet overtuigen dat het goede muziek is, want ten éérste) Jullie hebben jullie antwoord toch al klaar liggen: TOKIO HOTEL IS KUT. En ten tweede) Je moet zelf weten wat voor een muziek je leuk vind, hun muziek spreekt mij aan, jullie blijbaar niet.
Waarom zou ik dan nog gaan vertellen waarom Tokio Hotel volgens mij goede muziek maakt?
Nou, dat het goede muziek is is een groot misverstand.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind hun muziek leuk. Ik ga jullie niet overtuigen dat het goede muziek is, want ten éérste) Jullie hebben jullie antwoord toch al klaar liggen: TOKIO HOTEL IS KUT. En ten tweede) Je moet zelf weten wat voor een muziek je leuk vind, hun muziek spreekt mij aan, jullie blijbaar niet.
Waarom zou ik dan nog gaan vertellen waarom Tokio Hotel volgens mij goede muziek maakt?
En wie bepaald wat goede muziek is?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nou, dat het goede muziek is is een groot misverstand.
Laten we het erop houden dat je het leuk vindt. En daar zit wel degelijk een enorm verschil tussen.
Goed lijkt me een objectieve benadering voor muziek en geenszins smaakgebonden. Goede muziek heeft betrekking op de kwaliteit ervan. En de kwaliteit van Tokyo Hotel, afgezet tegen de criteria originaliteit, techniek, en uitvoering is nu eenmaal belabberd slecht. Het is dus niet "goed" te noemen. Vanuit geen enkele invalshoek. Er komt ook geen enkele muzikaal talent of expertise kijken bij de producties. Het is namelijk goedkoop, niet origineel, slecht uitgevoerd door incompetente musici, technisch gezien erg eenvoudig en voor de eenvoudige luisteraar bedoeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En wie bepaald wat goede muziek is?Iedereen heeft een eigen instelling van wat ze "goed" vinden en wat "niet". Het is een groot verschil dat ik het goed vind en jij niet - niet dat ze "bagger zijn" en dat ik ze leuk vind. (:
Geloof dat zo'n fan bij Mooi weer De Leeuw eens zei dat die naam was omdat ze veel in Hotels slapen en ze graag een keer naar Tokio zouden willen. Ontzettend logisch dus om dan je band zo te noemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:15 schreef DR878 het volgende:
en dan die naam heb ik nooit gesnapt.
Tokio Hotel wtf?? Hebben ze elkaar gebanged in een hotel in tokio?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |